Merhaba arkadaşlar, Apple yetkili servisinden doa raporu aldım fakat MediaMarkt raporda İade/değişime uygundur, yazısı yazması gerekiyor dediler ve kabul etmiyorlar. Apple servisi ise biz sorun olduğunu tanımlarız ve yazarız. O cümleyi servis raporuna ekleme yetkimiz yok diyor. Bu durumda ne yapabilirim? Daha önce başına gelip, sorunu çözen oldu mu? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Mediamarkt Apple DOA Raporunu Kabul Etmiyor
-
-
ne oldu dostum sıkıntı ne ?
-
iPad Pro ile alakalı hocam, 6 aylık DOA kapsamı raporu kabul olmuyor nedense İade veya değişime uygundur yazması gerekiyor Mediamarkt diyor, Apple da öyle bir rapor vermiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam benzer sorunu TV ile ilgili yaşamıştım. TV kutudan bozuk çıktı ve teknik servis resmi DOA raporunu tarafıma teslim etti. Malesef Mediamarkt'a raporu götürüp değişim talebimi ilettiğimde aynı cevapla karşılaştım. Üstelik rapor ingilizce diye de sorun çıkardılar:) Türkçe olarak aynen dediğiniz gibi yazması gerekiyormuş.
''Kaç yıllık koskoca firma sizin istediğiniz gibi yazmak zorunda mı? Ben merkezlerine ulaşıp bunu nasıl ileteyim'' dediğimde de pek umursamadılar.
Konuyu TV markasının müşteri temsilcileri ile defalarca görüştüm. Onlarda anlam veremediler. Sonra hem mediamarkta bıraktığım kayıtlar, hem tv üretici firmasına bıraktığım kayıtlar hemde internette yazdığım şikayetlerden sonra tarafıma dönüş yapıldı ve tv değişti. Tabi bir süre sabretmem gerekti. Bu konuda tv üretici firmanın desteği büyük oldu. Bu kısım önemli.
Ben anlayamıyorum bu tutumu. Benden başka da yaşayan yoktur dıye düşünüyordum. Bu şekilde bir sorunla başka hiç bir kurumsal yerde karşılaşmadım. Anlattığım olayın ustunden sanırım 2 sene belkide fazla geçmiştir buarada...
Düşünsenize, A firması bir ürün üretip B firmasına toptan satıyor veya B firmasına satması için teslim ediyor. B firması ürünü son kullanıcıya satıyor ancak ürün müşteride bozuk çıkıyor. A firması üretici olarak, B firmasına DOA raporunu müşteri yoluyla ulaştırıyor. B firması direkt olarak mal alıp sattığı A firmasının raporunu kabul etmıyor.
Eğer müşteriye güveniniz yok ise aranızda sistem kurun ve raporun müşteriye değil direkt olarak satıcı firma olarak size gönderilmesini sağlayın? Yada madem böyle katı bir kuralınız var o halde koskoca Mediamarkt olarak mallarını sattığınız üretici firmalarla görüşüp bundan böyle DOA raporunu bu sekılde yazmalarını sağlayın? İtiraz ederlerse mallarını satmamakta özgürsünüz bu tarz sorunlarla uğraşmamak için değil mi? Sizin koskoca Mediamarkt olarak yaptıramadığınızı (veya yaptırmaya çalışmadığınızı) biz bireysel müşteriler olarak üretici firmaya nasıl yaptıralım?
Neyse kısaca size tavsiyem hem üretici firma hemde mediamarkt ile aktif olarak görüşün. Her iki tarafada internetten ve telefondan şikayet kayıtları bırakın. Ben o sekılde cozmustum. ( günlerce sabrederek)
Gelişmeleri yazarsanız tecrübemize tecrübe katmış oluruz.
Kolaylıklar dilerim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AskN0More -- 12 Aralık 2024; 17:24:12 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X