Şimdi Ara

MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI/ANKARA Mamak Bedelli Yeri Olanlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
439
Cevap
12
Favori
85.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 205
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 22 saat 44 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 12
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • oguzhan297 (18 mesaj) zwanzig (17 mesaj) hereiam (14 mesaj) myenes (13 mesaj) Elessar Eredhian (13 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (223 mesaj) Mobil (130 mesaj) Mini (17 mesaj) Uygulama (69 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Kısa, uzun dönem, bedelli ve Yedek Subay adayları >> Bedelli Askerlik >> MEBS OKL. VE EĞT.MRK.K.LIĞI/ANKARA Mamak Bedelli Yeri Olanlar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    165 Mesaj
    Beni de 3 ekim grubuna ekler misiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuaMma* -- 13 Eylül 2020; 10:24:5 >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    400 Mesaj
    3 ekim whatsapp grubunun davet linkinin tekrar paylaşılması hoş olurdu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    125 Mesaj
    Bu 3 ekimde gidecekler covid testi yaptırdı mı? E-devlettede bağlantılar çalışmıyor bende.
  • Yarbay
    5382 Mesaj
    WhatsApp grubu varsa beni de alır mısınız? 3 ekimde gidiyorum



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Teğmen
    140 Mesaj
    Merhabalar, 3 Ekim WhatsApp grubuna ekler misiniz?

    Bu arada sınıf sonuçlandırma kısmında "e-Devlet kapısından sevk başvuruları sonlandırılmıştır." uyarısı alıyorum. Sorunun sebebi nedir bilen var mı?
  • Yarbay
    5382 Mesaj

    Ben de bilmiyorum ve bazı insanlar yerler değişti diyor. Son dk böyle bir saçmalıkla yanlış yere askerliğe gitmek istemiyorum



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    mesakon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1232 Mesaj

    29'unda açılıcak(26 diyende var ama m.s.b 29 diye açıkladı ) Edevlet'e girip asal sevk başvurusuna giriceksin kovid-19 anketini doldurup seni hastaneye yönlendiricek orada testi yaptirip test sonucu cıkmasını bekliceksin sonuç çıkınca kovid-19 yoksa asal sevk başvurusuna başvurup askere sevk belgesini alicaksin birliğine katılma tarihi vs o kağitta yazıyor. kovid varsa da oradan yönlendircekler artık. başvuru talimatlarınin fotoğrafı filan vardı bulabilirsem atarım.
    |
    |
    Turga kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    0 Mesaj
    Beyler malum virüs var kışlaya multi vitamin, soğuk algınlığı ilacı, boğaz pastili filan sokabiliyor muyuz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Er
    0 Mesaj
    Hocam Benide Eklermisiniz ekim celp mebs 0531 791 0255
    |
    |
  • Yarbay
    5382 Mesaj
    Telefonumu konuya yazmak istemiyorum birisi whatsapp giriş linki vs verebilir mi? Teşekkür ederim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Er
    0 Mesaj
    benide 3 ekim bedelli grubuna eklermosiniz 05349636049



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3828 Mesaj
    Ben bugün buradan terhis oldum, merak ettiğiniz bir konu varsa sorabilirsiniz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teğmen
    188 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Elessar Eredhian

    Ben bugün buradan terhis oldum, merak ettiğiniz bir konu varsa sorabilirsiniz
    Hocam normalde cuma günü yemin töreni yapılıp terhis olunmuyor muydu? Sizinki neden pazar günü oldu?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3828 Mesaj

    Yemin töreni cumartesi yapıldı ve pazar terhis olduk. Sevk tarihimiz 29 Ağustos, ondan bir ay sayıp iki gün izin düşünce 27 Eylül oluyor o da Pazar günü. Gününde terhis olduk yani.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    MaXRaP kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elessar Eredhian

    Ben bugün buradan terhis oldum, merak ettiğiniz bir konu varsa sorabilirsiniz
    Nasıldı hocam iyimiydi rahatmıydı corona falan çıktımı telefon olayı nasıl rahat girebiliyomuyuz askersele falan gerek varmı bide powerbank alabilirmiyiz yanımıza eğitim falan gördünüzmü



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    3828 Mesaj

    Akıllı ve/veya kameralı telefon kesinlikle yasak. Girişte xray'den geçirip üzerinizi arıyorlar. Akıllı telefon çıkarsa yanda PTT mobil şube oluyor; onu kullanarak göndermenizi istiyorlar. Tuşlu olmasına rağmen kamerası olan bir telefonsa da kamerasını kırdırıyorlar. Sadece kamerasız tuşlu telefonları alabiliyorsunuz yanınıza. Bunlar da tespit edilince sevk belgenize "TUŞLU TELEFON" diye bir damga vuruyorlar ve askercell almak zorunda tutuluyorsunuz almazsanız telefonunuzu geri alıyorlar (en azından alacaklarını söylüyorlar). "Şu anda yanımda para yok, hesabıma para yatınca alacağım." diyen birkaç kişi almadan girdi; sonra da almadılar. Powerbank ise yasak; içeri alınmıyor.

    Bizden pozitif çıkan olmadı.
    |
    |
    oguzhan297 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elessar Eredhian

    Akıllı ve/veya kameralı telefon kesinlikle yasak. Girişte xray'den geçirip üzerinizi arıyorlar. Akıllı telefon çıkarsa yanda PTT mobil şube oluyor; onu kullanarak göndermenizi istiyorlar. Tuşlu olmasına rağmen kamerası olan bir telefonsa da kamerasını kırdırıyorlar. Sadece kamerasız tuşlu telefonları alabiliyorsunuz yanınıza. Bunlar da tespit edilince sevk belgenize "TUŞLU TELEFON" diye bir damga vuruyorlar ve askercell almak zorunda tutuluyorsunuz almazsanız telefonunuzu geri alıyorlar (en azından alacaklarını söylüyorlar). "Şu anda yanımda para yok, hesabıma para yatınca alacağım." diyen birkaç kişi almadan girdi; sonra da almadılar. Powerbank ise yasak; içeri alınmıyor.

    Bizden pozitif çıkan olmadı.
    Eyvallah hocam saolasın powerbanki gizlice falan sokma itimalimiz yokmu yada içeride şarj edecek priz yeterince varmı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oguzhan297 -- 28 Eylül 2020; 10:6:11 >




  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Kasım ayı için wp grubu var mı?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3828 Mesaj

    Gizlice sokan oldu nasıl soktular bilmiyorum ama şarj etme şansınız pek olmaz gazinoda iki tane 6'lı priz var ona takıyorsunuz o da bölük komutanlığı binasında ortada olduğundan oraya taksanız bile çok geçmeden görüp el koyarlar. Ha onun dışında gizlice powerbank telefon falan sokanlar ne yaptı bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elessar Eredhian -- 28 Eylül 2020; 18:1:1 >
    |
    |
    oguzhan297 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    694 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Elessar Eredhian

    Gizlice sokan oldu nasıl soktular bilmiyorum ama şarj etme şansınız pek olmaz gazinoda iki tane 6'lı priz var ona takıyorsunuz o da bölük komutanlığı binasında ortada olduğundan oraya taksanız bile çok geçmeden görüp el koyarlar. Ha onun dışında gizlice powerbank telefon falan sokanlar ne yaptı bilmiyorum.
    Kamuflajı botu falan alırken beden numarası söylüyomusunuz yoksa rastgelemi veriyolar



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
En ucuz kedi maması fiyatları
backlink paketleri
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.