Şimdi Ara

MAZDA VE HONDA'NIN D SEGMENTİ HATASI (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
81
Cevap
0
Favori
3.660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xprtg

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Opel 1.6 115, 1.4 140 gibi motorları Insignia'ya koymaktan çekinmiyorsa, Passat 1.4 ve 1.6 ile güzel satış rakamları elde edip, marka imajlarını ve ikinci elde tutulma konumlarını güçlendiriyorlarsa, Mazda ve Honda'da da aynısını yapmalı.

    Accord'a binmek için neden 90.000 TL harcayalım ki? Aynı segmentte Avensis 55.000 TL iken? Tabi ki bu iki araç aynı değil ama bence ekonomik 1-2 seçenek iyi olurdu.



    Sevgili senersongur;
    Kişisel olarak düşüncem öncelikle Accord ile Passat'ı aynı kefeye koyarak yorum yapmanızdır. Otomotiv sektörü son yıllardaki krizler neticesinde, bir çok markanın el değiştirerek bir çatı altında toplandığı ( ya da toplanmaya çelışıldığı ) bir sektördür. Bu sektörde belli başlı markalar ana marka, diğerleri alt markadır. Honda dünyada motor konusunda kendisini ispatlamış bir marka ve nedense alt markası olmadığı için ana markadır. Ana markalar bence ana markalarla kıyaslanmalıdır. Honda' yı bir alt marka olan VW ile değil ana markası olan Audi ile kıyaslarsanız daha doğru cevap alacağınıza eminim.
    Yıllarca ödül almış olan meşhur TSI motoru neden Audi kullanmıyor da kobay olarak alt markasının tüm segmentlerinde deniyor? Cevabı oldukça basit. Ana marka olarak, marka değerini düşürmeyecek sorunsuz donanımla yola devam etmek istedikleri için. Ama Honda atmosferik motorda tüm dünyanın kabul ettiği ( 1LT=120HP) motoru üreterek ve hatta bunu kullanarak marka değerini korumaktadır.
    Bence siz Accord'un neden aynı platformda olmamalarına rağmen Passat'la aynı donanım ve motor seçeneklerinde güzel ülkemizde satılmamasına hayıflanmamalısınız. Zira siz elma ile armutu kıyaslıyorsunuz bu durumda.
    Honda'nın rakibi VW değil o grubun amiral gemisi Audi'dir. İtirazı olan sevgili arkadaşlarımı bekliyorum.
    Ama............
    GTI amblemi sökülmüş ( niye sökerler anlayamadım. Sırf egolarını tatmin etmek için galiba ) bir VW'yi dikiz aynamda görünce nasıl yol verebileceğimi bana tarif eden veya ''-de, -da'' eklerinin nerede ayrı, nerede bitişik yazılması gerektiğini bilmeyen ama VW+DSG ikilemine takılıp kalmış nick'ine ''air'' adı koyup, tanımadığı kişilerle sen'li ben'li yazışan arkadaşlarımı bu klasman dışında tutuyorum. Lütfen o kişiler ne mesajımı alıntı yapsın ne de bu mesajıma cevap yazsın.
    Özet olarak;
    Honda=Audi ( Ya da BMW ya da Mercedes ya da Volvo ) Lütfen ana markalarla alt markaları kıyaslamayalım.
    Herkese saygılar...

    Bu mantıkla, Accord'un rakibi Audi A4,

    VW Polo'nun rakibi de alt marka olan Dacia Sandero mu oluyor hocam

    Ya, forumda vw fanatigi kaynıyor buna bende katılıyorum, biraz da dolusunuz bunu da anlarım da bu gercekten abartı olmus.

    E, şimdi Hyundai'nin ALT MARKASI yok. Bu durumda i30, Golf'e göre Premium klas mı oluyor, yani aracın rakipleri A3 veya Renault Megane mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: xprtg

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Opel 1.6 115, 1.4 140 gibi motorları Insignia'ya koymaktan çekinmiyorsa, Passat 1.4 ve 1.6 ile güzel satış rakamları elde edip, marka imajlarını ve ikinci elde tutulma konumlarını güçlendiriyorlarsa, Mazda ve Honda'da da aynısını yapmalı.

    Accord'a binmek için neden 90.000 TL harcayalım ki? Aynı segmentte Avensis 55.000 TL iken? Tabi ki bu iki araç aynı değil ama bence ekonomik 1-2 seçenek iyi olurdu.



    Sevgili senersongur;
    Kişisel olarak düşüncem öncelikle Accord ile Passat'ı aynı kefeye koyarak yorum yapmanızdır. Otomotiv sektörü son yıllardaki krizler neticesinde, bir çok markanın el değiştirerek bir çatı altında toplandığı ( ya da toplanmaya çelışıldığı ) bir sektördür. Bu sektörde belli başlı markalar ana marka, diğerleri alt markadır. Honda dünyada motor konusunda kendisini ispatlamış bir marka ve nedense alt markası olmadığı için ana markadır. Ana markalar bence ana markalarla kıyaslanmalıdır. Honda' yı bir alt marka olan VW ile değil ana markası olan Audi ile kıyaslarsanız daha doğru cevap alacağınıza eminim.
    Yıllarca ödül almış olan meşhur TSI motoru neden Audi kullanmıyor da kobay olarak alt markasının tüm segmentlerinde deniyor? Cevabı oldukça basit. Ana marka olarak, marka değerini düşürmeyecek sorunsuz donanımla yola devam etmek istedikleri için. Ama Honda atmosferik motorda tüm dünyanın kabul ettiği ( 1LT=120HP) motoru üreterek ve hatta bunu kullanarak marka değerini korumaktadır.
    Bence siz Accord'un neden aynı platformda olmamalarına rağmen Passat'la aynı donanım ve motor seçeneklerinde güzel ülkemizde satılmamasına hayıflanmamalısınız. Zira siz elma ile armutu kıyaslıyorsunuz bu durumda.
    Honda'nın rakibi VW değil o grubun amiral gemisi Audi'dir. İtirazı olan sevgili arkadaşlarımı bekliyorum.
    Ama............
    GTI amblemi sökülmüş ( niye sökerler anlayamadım. Sırf egolarını tatmin etmek için galiba ) bir VW'yi dikiz aynamda görünce nasıl yol verebileceğimi bana tarif eden veya ''-de, -da'' eklerinin nerede ayrı, nerede bitişik yazılması gerektiğini bilmeyen ama VW+DSG ikilemine takılıp kalmış nick'ine ''air'' adı koyup, tanımadığı kişilerle sen'li ben'li yazışan arkadaşlarımı bu klasman dışında tutuyorum. Lütfen o kişiler ne mesajımı alıntı yapsın ne de bu mesajıma cevap yazsın.
    Özet olarak;
    Honda=Audi ( Ya da BMW ya da Mercedes ya da Volvo ) Lütfen ana markalarla alt markaları kıyaslamayalım.
    Herkese saygılar...

    Bu mantıkla, Accord'un rakibi Audi A4,

    VW Polo'nun rakibi de alt marka olan Dacia Sandero mu oluyor hocam

    Ya, forumda vw fanatigi kaynıyor buna bende katılıyorum, biraz da dolusunuz bunu da anlarım da bu gercekten abartı olmus.

    E, şimdi Hyundai'nin ALT MARKASI yok. Bu durumda i30, Golf'e göre Premium klas mı oluyor, yani aracın rakipleri A3 veya Renault Megane mı

    Honda Accord'u boş bir Audi A4 e tercih ederim. Türkiyeye full donanımlısı geliyor zaten, evet honda accord a4 ün rakibi diyebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: xprtg

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Opel 1.6 115, 1.4 140 gibi motorları Insignia'ya koymaktan çekinmiyorsa, Passat 1.4 ve 1.6 ile güzel satış rakamları elde edip, marka imajlarını ve ikinci elde tutulma konumlarını güçlendiriyorlarsa, Mazda ve Honda'da da aynısını yapmalı.

    Accord'a binmek için neden 90.000 TL harcayalım ki? Aynı segmentte Avensis 55.000 TL iken? Tabi ki bu iki araç aynı değil ama bence ekonomik 1-2 seçenek iyi olurdu.



    Sevgili senersongur;
    Kişisel olarak düşüncem öncelikle Accord ile Passat'ı aynı kefeye koyarak yorum yapmanızdır. Otomotiv sektörü son yıllardaki krizler neticesinde, bir çok markanın el değiştirerek bir çatı altında toplandığı ( ya da toplanmaya çelışıldığı ) bir sektördür. Bu sektörde belli başlı markalar ana marka, diğerleri alt markadır. Honda dünyada motor konusunda kendisini ispatlamış bir marka ve nedense alt markası olmadığı için ana markadır. Ana markalar bence ana markalarla kıyaslanmalıdır. Honda' yı bir alt marka olan VW ile değil ana markası olan Audi ile kıyaslarsanız daha doğru cevap alacağınıza eminim.
    Yıllarca ödül almış olan meşhur TSI motoru neden Audi kullanmıyor da kobay olarak alt markasının tüm segmentlerinde deniyor? Cevabı oldukça basit. Ana marka olarak, marka değerini düşürmeyecek sorunsuz donanımla yola devam etmek istedikleri için. Ama Honda atmosferik motorda tüm dünyanın kabul ettiği ( 1LT=120HP) motoru üreterek ve hatta bunu kullanarak marka değerini korumaktadır.
    Bence siz Accord'un neden aynı platformda olmamalarına rağmen Passat'la aynı donanım ve motor seçeneklerinde güzel ülkemizde satılmamasına hayıflanmamalısınız. Zira siz elma ile armutu kıyaslıyorsunuz bu durumda.
    Honda'nın rakibi VW değil o grubun amiral gemisi Audi'dir. İtirazı olan sevgili arkadaşlarımı bekliyorum.
    Ama............
    GTI amblemi sökülmüş ( niye sökerler anlayamadım. Sırf egolarını tatmin etmek için galiba ) bir VW'yi dikiz aynamda görünce nasıl yol verebileceğimi bana tarif eden veya ''-de, -da'' eklerinin nerede ayrı, nerede bitişik yazılması gerektiğini bilmeyen ama VW+DSG ikilemine takılıp kalmış nick'ine ''air'' adı koyup, tanımadığı kişilerle sen'li ben'li yazışan arkadaşlarımı bu klasman dışında tutuyorum. Lütfen o kişiler ne mesajımı alıntı yapsın ne de bu mesajıma cevap yazsın.
    Özet olarak;
    Honda=Audi ( Ya da BMW ya da Mercedes ya da Volvo ) Lütfen ana markalarla alt markaları kıyaslamayalım.
    Herkese saygılar...

    Bu mantıkla, Accord'un rakibi Audi A4,

    VW Polo'nun rakibi de alt marka olan Dacia Sandero mu oluyor hocam

    Ya, forumda vw fanatigi kaynıyor buna bende katılıyorum, biraz da dolusunuz bunu da anlarım da bu gercekten abartı olmus.

    E, şimdi Hyundai'nin ALT MARKASI yok. Bu durumda i30, Golf'e göre Premium klas mı oluyor, yani aracın rakipleri A3 veya Renault Megane mı

    Honda Accord'u boş bir Audi A4 e tercih ederim. Türkiyeye full donanımlısı geliyor zaten, evet honda accord a4 ün rakibi diyebiliriz.


    TR pazar koşulları farklı.. Bende bomboş a4 alcagıma accorda binerim o ayrı mesele.

    Fakat sizin mantıgınızda Passat Accord'a rakip olamayacak düzeyde alt sınıf bir araç? Yapmayın, buna japonlar bile güler yanlış anlaşılmasın ben passat üstündür demiyorum iki araç DENKTİR diyorum, buna ragmen beni fanatik ilan ederseniz gerçekten yapabilecegim birsey yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 22 Aralık 2011; 3:44:35 >




  • ya bi söz varya bmw 5 serisinden başlar diye bence kesinlikle dogru; nedenide accord da kullandım 320d de ve accorddan içince 320d ye binmek istemiyorsun tek artısı performans...( belki dizel olmasıda etkilemiştir bilemem)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: xprtg

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Opel 1.6 115, 1.4 140 gibi motorları Insignia'ya koymaktan çekinmiyorsa, Passat 1.4 ve 1.6 ile güzel satış rakamları elde edip, marka imajlarını ve ikinci elde tutulma konumlarını güçlendiriyorlarsa, Mazda ve Honda'da da aynısını yapmalı.

    Accord'a binmek için neden 90.000 TL harcayalım ki? Aynı segmentte Avensis 55.000 TL iken? Tabi ki bu iki araç aynı değil ama bence ekonomik 1-2 seçenek iyi olurdu.



    Sevgili senersongur;
    Kişisel olarak düşüncem öncelikle Accord ile Passat'ı aynı kefeye koyarak yorum yapmanızdır. Otomotiv sektörü son yıllardaki krizler neticesinde, bir çok markanın el değiştirerek bir çatı altında toplandığı ( ya da toplanmaya çelışıldığı ) bir sektördür. Bu sektörde belli başlı markalar ana marka, diğerleri alt markadır. Honda dünyada motor konusunda kendisini ispatlamış bir marka ve nedense alt markası olmadığı için ana markadır. Ana markalar bence ana markalarla kıyaslanmalıdır. Honda' yı bir alt marka olan VW ile değil ana markası olan Audi ile kıyaslarsanız daha doğru cevap alacağınıza eminim.
    Yıllarca ödül almış olan meşhur TSI motoru neden Audi kullanmıyor da kobay olarak alt markasının tüm segmentlerinde deniyor? Cevabı oldukça basit. Ana marka olarak, marka değerini düşürmeyecek sorunsuz donanımla yola devam etmek istedikleri için. Ama Honda atmosferik motorda tüm dünyanın kabul ettiği ( 1LT=120HP) motoru üreterek ve hatta bunu kullanarak marka değerini korumaktadır.
    Bence siz Accord'un neden aynı platformda olmamalarına rağmen Passat'la aynı donanım ve motor seçeneklerinde güzel ülkemizde satılmamasına hayıflanmamalısınız. Zira siz elma ile armutu kıyaslıyorsunuz bu durumda.
    Honda'nın rakibi VW değil o grubun amiral gemisi Audi'dir. İtirazı olan sevgili arkadaşlarımı bekliyorum.
    Ama............
    GTI amblemi sökülmüş ( niye sökerler anlayamadım. Sırf egolarını tatmin etmek için galiba ) bir VW'yi dikiz aynamda görünce nasıl yol verebileceğimi bana tarif eden veya ''-de, -da'' eklerinin nerede ayrı, nerede bitişik yazılması gerektiğini bilmeyen ama VW+DSG ikilemine takılıp kalmış nick'ine ''air'' adı koyup, tanımadığı kişilerle sen'li ben'li yazışan arkadaşlarımı bu klasman dışında tutuyorum. Lütfen o kişiler ne mesajımı alıntı yapsın ne de bu mesajıma cevap yazsın.
    Özet olarak;
    Honda=Audi ( Ya da BMW ya da Mercedes ya da Volvo ) Lütfen ana markalarla alt markaları kıyaslamayalım.
    Herkese saygılar...

    Bu mantıkla, Accord'un rakibi Audi A4,

    VW Polo'nun rakibi de alt marka olan Dacia Sandero mu oluyor hocam

    Ya, forumda vw fanatigi kaynıyor buna bende katılıyorum, biraz da dolusunuz bunu da anlarım da bu gercekten abartı olmus.

    E, şimdi Hyundai'nin ALT MARKASI yok. Bu durumda i30, Golf'e göre Premium klas mı oluyor, yani aracın rakipleri A3 veya Renault Megane mı

    Honda Accord'u boş bir Audi A4 e tercih ederim. Türkiyeye full donanımlısı geliyor zaten, evet honda accord a4 ün rakibi diyebiliriz.


    TR pazar koşulları farklı.. Bende bomboş a4 alcagıma accorda binerim o ayrı mesele.

    Fakat sizin mantıgınızda Passat Accord'a rakip olamayacak düzeyde alt sınıf bir araç? Yapmayın, buna japonlar bile güler yanlış anlaşılmasın ben passat üstündür demiyorum iki araç DENKTİR diyorum, buna ragmen beni fanatik ilan ederseniz gerçekten yapabilecegim birsey yok

    Evet Passat ve Accord aşağı yukarı denk kesinlikle, onda şüphe yok.
    Bende son 1 aydır araba alım sürecindeydim, Accord, c180,A4 1.8 ve 2.0Tdi ve 3.20d yi test ettim

    3.20D den sonra en çok gidişini beğendiğim araç accord du, ve bmw ciler kızcak, ama konfor olarak benim aldığım 3.20d den de üstün, ama tabi bmw nin sürüş zevki bambaşka.

    C180 ı hiç beğenmedim mesela, 1.6 motor rezalet olmuş, 140-150 den sonra araç zevk vermiyor resmen zorlaya zorlaya gidiyor, 150 beygirlik bir araç değil kesilikle.

    Audi BMW den daha konforlu, ama sürüş zevki daha vasat.




  • Arkadas biraz dolmus ama anlatmaya calistigi olay farkli heralde.

    İlk once sunu duzeltelim honda ile vw denk markalardir.

    Audinin honda markasinda karsiligida acuradir.ama bos a4 almaktansa accord tercih edilir. Accord bi a4 u aratmaz size o ayri mevzu.
  • Honda catısına baglı acura mevcut passat ıle accord gayet guzel kıyaslanır 2 sıde d sınıf arac ıllakı a4 ıle karsılastırılabılır passatta kım oluyor gıbı bırsey sozkonusu olamaz ancak trendline ve comfortlıne passat bence accord ıle kıyaslanabılecek d sınıfı arac degıl trendlıne ve comfortlıne d sınıfının hacımsel degerını karsılamaktan baska d sınıfı ıle alakası olmayan donanım seceneklerı bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarapci

    Honda catısına baglı acura mevcut passat ıle accord gayet guzel kıyaslanır 2 sıde d sınıf arac ıllakı a4 ıle karsılastırılabılır passatta kım oluyor gıbı bırsey sozkonusu olamaz ancak trendline ve comfortlıne passat bence accord ıle kıyaslanabılecek d sınıfı arac degıl trendlıne ve comfortlıne d sınıfının hacımsel degerını karsılamaktan baska d sınıfı ıle alakası olmayan donanım seceneklerı bence

    Katiliyorum size. Accord tek model secenegiyle geliyor buda en dolu modeli bence d sinifi arac bole olmali. Koltuk isitmasindan torpido sogutmasina kadar her ayrinti dusunulmeli. 3 sersinde opsiyonel olarak ekletemediginiz donanimlar bile accordda standart.
  • 100 bin küsür çekmişler passat 2.0 highline
    Renault latitude de keza öyle

    Honda Accord 80 bin lira bedava resmen, allahın latitude ı 100 bin lira yaa

    Bu renault ne sanıyor kendini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Caipirinha -- 22 Aralık 2011; 4:00:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    100 bin küsür çekmişler passat 2.0 highline
    Renault latitude de keza öyle

    Honda Accord 80 bin lira bedava resmen, allahın latitude ı 100 bin lira yaa

    Bu renault ne sanıyor kendini

    Reno Fransaya bildirdim durumu. Bu Ermeni meselesi yüzünden gerilen ticari ilişkiler dolayısı ile indirim yapmayı pek düşünmüyorlarmış. Fakat, Ermeni sorunu sonrasında bu önerimi değerlendireceklerini söylediler ve şunu eklediler; Caipirinha kardeşimizi sinirlendirmek istemeyiz. Bu konuyu özellikle titizlikle yerine getirceklermiş.

    @Caipirinha

    Sanırım siz henüz ÖTV ile tanışmadınız? Veya sadece uzaktan selamlaştınız! Öte yandan, sizin gözünüzde Passat daha değerli diye mi hakediyor parasını? 4 gün 2008 comfortline kullandım, beni nedense sizler kadar pek etkileyemedi. Sanırım arabalardan anlamıyorum :*((..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    100 bin küsür çekmişler passat 2.0 highline
    Renault latitude de keza öyle

    Honda Accord 80 bin lira bedava resmen, allahın latitude ı 100 bin lira yaa

    Bu renault ne sanıyor kendini

    Reno Fransaya bildirdim durumu. Bu Ermeni meselesi yüzünden gerilen ticari ilişkiler dolayısı ile indirim yapmayı pek düşünmüyorlarmış. Fakat, Ermeni sorunu sonrasında bu önerimi değerlendireceklerini söylediler ve şunu eklediler; Caipirinha kardeşimizi sinirlendirmek istemeyiz. Bu konuyu özellikle titizlikle yerine getirceklermiş.

    @Caipirinha

    Sanırım siz henüz ÖTV ile tanışmadınız? Veya sadece uzaktan selamlaştınız! Öte yandan, sizin gözünüzde Passat daha değerli diye mi hakediyor parasını? 4 gün 2008 comfortline kullandım, beni nedense sizler kadar pek etkileyemedi. Sanırım arabalardan anlamıyorum :*((..

    110 bin liraya 3.20d aldım Navigaston + Çelik Jant + deri koltuk + bir sürü diğer ıvır zıvır dahil

    Evet renööööö denilen marka 100 bin liraya yakın fiyat çekme özgüvenini kendinde nasıl buluyor, allahın renösü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    100 bin küsür çekmişler passat 2.0 highline
    Renault latitude de keza öyle

    Honda Accord 80 bin lira bedava resmen, allahın latitude ı 100 bin lira yaa

    Bu renault ne sanıyor kendini

    Reno Fransaya bildirdim durumu. Bu Ermeni meselesi yüzünden gerilen ticari ilişkiler dolayısı ile indirim yapmayı pek düşünmüyorlarmış. Fakat, Ermeni sorunu sonrasında bu önerimi değerlendireceklerini söylediler ve şunu eklediler; Caipirinha kardeşimizi sinirlendirmek istemeyiz. Bu konuyu özellikle titizlikle yerine getirceklermiş.

    @Caipirinha

    Sanırım siz henüz ÖTV ile tanışmadınız? Veya sadece uzaktan selamlaştınız! Öte yandan, sizin gözünüzde Passat daha değerli diye mi hakediyor parasını? 4 gün 2008 comfortline kullandım, beni nedense sizler kadar pek etkileyemedi. Sanırım arabalardan anlamıyorum :*((..

    110 bin liraya 3.20d aldım Navigaston + Çelik Jant + deri koltuk + bir sürü diğer ıvır zıvır dahil

    Evet renööööö denilen marka 100 bin liraya yakın fiyat çekme özgüvenini kendinde nasıl buluyor, allahın renösü

    İyi fiyata almışsın :)). Güle güle kullan. Reno gayet iyi bir markadır. En azından yetkili servis ağı geniş ve daha kaliteli hizmet vermektedir. Yani aracı sadece satmakla bitmiyor. Satış sonrası müşteri memnuniyeti de çok önemli bence. Ayriyeten kesinlikle aşağılanacak bir marka değildir. O çekmiyor, devletimiz zorla çektirtiyor. Allah çektirmesin :)).




  • Bu arada eklemeyi unutmuşum. Bende aldım dediğin arabayı motoru dışında kesinlikle beğenmiyorum. İç hacmi dar, konfor desen yok, orta konsolda kesinlikle çekici değil. Halbuki araba dediğin gemi gibi olacak, içi geniş olacak, sana konfor sunacak, bunun yanında teknolojilerden eksik kalmayacak. Peki, bu durumdan ne çıkarıyoruz? Demek ki herkesin beklentisi farklıymış. :))
  • Benim dolu olduğumu sanan sevgili arkadaşlar;
    Acura, Lexus ya da Infınıty herkesin yakından bildiği japon markaların ( Honda, Toyota ve Nissan ) ABD versiyonu ve lüks modelleridir. Sonunda Acura ile Passat'ı denk tutan biri geldi aramıza tebrikler...
    Bir markaya verdiğimiz paradan ötürü körü körüne bağlanmadan önce lütfen araç sınıflarını, bu sınıflara hangi araçların girdiğini, ülkeden ülkeye bu sınıfların nasıl kategorilere ayrıldığını inceleyiniz. Ve ona göre yorum yapınız.
    Polo'nun rakibini Sandero olarak gören ( şaka olarak görse bile) arkadaşıma acil şifalar diliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xprtg

    Benim dolu olduğumu sanan sevgili arkadaşlar;
    Acura, Lexus ya da Infınıty herkesin yakından bildiği japon markaların ( Honda, Toyota ve Nissan ) ABD versiyonu ve lüks modelleridir. Sonunda Acura ile Passat'ı denk tutan biri geldi aramıza tebrikler...
    Bir markaya verdiğimiz paradan ötürü körü körüne bağlanmadan önce lütfen araç sınıflarını, bu sınıflara hangi araçların girdiğini, ülkeden ülkeye bu sınıfların nasıl kategorilere ayrıldığını inceleyiniz. Ve ona göre yorum yapınız.
    Polo'nun rakibini Sandero olarak gören ( şaka olarak görse bile) arkadaşıma acil şifalar diliyorum.

    kım tutmus arkadasım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xprtg

    Benim dolu olduğumu sanan sevgili arkadaşlar;
    Acura, Lexus ya da Infınıty herkesin yakından bildiği japon markaların ( Honda, Toyota ve Nissan ) ABD versiyonu ve lüks modelleridir. Sonunda Acura ile Passat'ı denk tutan biri geldi aramıza tebrikler...
    Bir markaya verdiğimiz paradan ötürü körü körüne bağlanmadan önce lütfen araç sınıflarını, bu sınıflara hangi araçların girdiğini, ülkeden ülkeye bu sınıfların nasıl kategorilere ayrıldığını inceleyiniz. Ve ona göre yorum yapınız.
    Polo'nun rakibini Sandero olarak gören ( şaka olarak görse bile) arkadaşıma acil şifalar diliyorum.

    Anadilin ingilizce falansa ona göre mesajımı toparlayabilirim? Dilersen Almanca da yazabilirim, fena halde bozuk da olsa az buçuk italyancam da var?

    Sabahlamaktan mesajları algılayamamışsın arkadaşım, bir daha oku istiyorsan....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xprtg

    Benim dolu olduğumu sanan sevgili arkadaşlar;
    Acura, Lexus ya da Infınıty herkesin yakından bildiği japon markaların ( Honda, Toyota ve Nissan ) ABD versiyonu ve lüks modelleridir. Sonunda Acura ile Passat'ı denk tutan biri geldi aramıza tebrikler...
    Bir markaya verdiğimiz paradan ötürü körü körüne bağlanmadan önce lütfen araç sınıflarını, bu sınıflara hangi araçların girdiğini, ülkeden ülkeye bu sınıfların nasıl kategorilere ayrıldığını inceleyiniz. Ve ona göre yorum yapınız.
    Polo'nun rakibini Sandero olarak gören ( şaka olarak görse bile) arkadaşıma acil şifalar diliyorum.

    Doldugunu ben soledigim icin bunu bizzat uzerime aliniyorum. İlk once acura bir markadir passat bi markanin modelidir. Acurayi passatla kim nerde kiyaslamis bunuda gosterirsen sevinirim.

    Passatla accordu kiyasladik biz ki 2 side ayni segment araclar. Biri birinden ustundur sudur budur ama kiyaslanabilir araclardir.benim sahsi gorusum accord passattan iyi bi aractir.




  • Passatın hem ülkemizde hem USA de ki fiyat ve donanım olarak karşılığı Accorddur.

    Acuranın en alt modeli TSX in ise VW de ki karşılığı CC dir. Biraz araştıran bu bilgilere kolayca erişebilir.
  • Accord aslında premium markalara rakip olarak üretilmiş ve böylece pazara girmeyi amaçlamıştı ama küçük hacimli turbo beslemeli motorların özellikle giriş yapmak istediği Avrupa da çok tutulması nedeniyle tam tutulmadı.Her iki araçta (3 serisi çok iyi) kesinlikle A4 ve C serisinden daha karizmatik bir dış tasarımları olmalarına sorunsuz motorları ve kaliteli işçiliklere sahip olmalarına fiyat bakımından şişirilmiş çoğu araçtan düşük olmalarına rağmen (Ötv artışı öncesi) isteneni yapamadı.Mazda, 6 serisine küçük hacim delisi ülkemizi düşünerek Mazda3 serisinde kullanılan ortak motoru kullanmalıydı.Donanım ve motor eksiklikleri giderilebilir ama çok geç. Mazda da 4,5 lt yakan skyactiv 2.2 dizelini 8-9 sene sonra pazar kaybedildikten sonra satsa da vergiler nedeniyle bir şeye yaramaz.Benzinliler yine aynı 2.0 olarak farklı donanımlarla satılmalı dizel için 2.0 geçmemek kaydıyla (1.600 c'nin artmayacağı yönünde bilgi var) düşük hacimli dizel motorlar ve yine değişik donanımlar getirilerek satışlarını yükseltebilirler.
    Eğer 105 hp 250 Nm torkluk dizel motoru Superb ile Passat'ı kaldırıyorsa bunlardan daha güçlü motorları kullanan ve genellikle daha hafif olan bu iki yakışıklıyıda rahatlıkla kaldıracaktır. Yapılması gerekenler çok zor değil özellikle bu iki marka Avrupa pazarından kopmamak istiyorsa bu motorları getirmeleri şart. Bunlar hepimizin bildiği gerçekler önemserler mi işte orasını bilmem. Takeri adlı konsept modelin 6 serisinin olduğu görüşü var eğer öyle olursa Shinari sevenler deli olacak gibi.

    http://autoandracingnews.com/arn/2010/08/2011_mazda6_wagon/02.jpg
    http://www.underwalls.com/wallpapers/honda_accord_sedan_117.jpg




  • Otomobil satış rakamları açıklanmış. Honda ile Mazdanın toplam satışı 10.000 i bulmuyor. Şimdi durum bu iken adamlar neden devede tüy kadar bir rakam için özel konfigürasyon konusuna girsin?

    Honda ve Mazda bu ülkede ağzı ile kuş tutsa bu halka yaranamaz. 1.0 lt 140 bg 200 nm tork araç üretseler bizimkiler yine gider VW ve yan markalardan emsallerini alırlar. bunun böyle olduğunu hepimiz biliyoruz. Peki neden bu konular açılıyor? Talep mi var? Hayır, talep yok olacağını da sanmıyorum. Yegane talep 2.0 tl'lik atmosferik motora benzin ve lpg yetiştiremeyen Hondacıların, mazdacıların talebi.

    Peki 10.000 değil 40.000 satarlar desek? Yine kıllarını kıpırdatacaklarını sanmam. Mazda yılda 2.500.000 araç satıyor. TR'den gelecek 20.000 araca mı tenezül edecektir? Tenezül etmek bir yana, adamların mesaisi, harcadıkları verim ve para buna değecek midir?

    Tek odaklandıkları piyasa var, o da ABD piyasası. TR'de 5000 araç fazladan satmışlar çok umurlarında olduğunu sanmıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.