Şimdi Ara

MAZDA 323F LANTİS (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
357
Cevap
0
Favori
91.075
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Geçen hafta ufak bir bakımdan geçti araç değişenler:
    Takım buji
    Buji kablosu
    LPG filtresi
    LPG kalibrasyonu yapıldı
    Arka fren balataları
    Kampana tornaya girdi
    Şanzımana 2 tur yağ eklendi
    Fren ve direksiyon yağları değişti
    Boğaz kelebeği temizlendi
    Antifriz eklendi
    Silecek suyu eklendi
    Toplam: 235 TL tuttu.

    Ustanın dediğine göre aracın sağ ön amortisör bitmiş, arka viraj demir lastikleri çatlamış, bunlarda bir dahaki sefere yapılacak. Muhtemelen alternatör kayışını da değiştiririm bir dahaki gidişime.
    Şimdilik para kalmadı
    Bir de ön kule gergisi arıyorum Lantis'e uygun. Yol tutuş ve savrulma da epey yararlı olur diyorlar.Kule gergili araba kullanan var mı daha önce?




    valla bedavaya yaptırmışsın adamlar işçiliğe hiç para almadılar heralde kule gergisini Türkiyede bulabileceğini zannetmiyorum ancak ebay gibi sitelere yada almanyada , hollandada tanıdığın varsa getittirebilirsin bu arada bugün bujilere kontrol için bakmak istedim yan sanayi olduğu için buji kablosu elimde kaldı originali ile değiştirdim kabloya 190 tl bujilerle 215 lira para ödedim performans çok farketti mümkünse bu aracı yansanayi buji kablosuyla kullanmayın hem ömrü kısa oluyor hemde performastan ödün veriyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkseed

    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Geçen hafta ufak bir bakımdan geçti araç değişenler:
    Takım buji
    Buji kablosu
    LPG filtresi
    LPG kalibrasyonu yapıldı
    Arka fren balataları
    Kampana tornaya girdi
    Şanzımana 2 tur yağ eklendi
    Fren ve direksiyon yağları değişti
    Boğaz kelebeği temizlendi
    Antifriz eklendi
    Silecek suyu eklendi
    Toplam: 235 TL tuttu.

    Ustanın dediğine göre aracın sağ ön amortisör bitmiş, arka viraj demir lastikleri çatlamış, bunlarda bir dahaki sefere yapılacak. Muhtemelen alternatör kayışını da değiştiririm bir dahaki gidişime.
    Şimdilik para kalmadı
    Bir de ön kule gergisi arıyorum Lantis'e uygun. Yol tutuş ve savrulma da epey yararlı olur diyorlar.Kule gergili araba kullanan var mı daha önce?




    valla bedavaya yaptırmışsın adamlar işçiliğe hiç para almadılar heralde kule gergisini Türkiyede bulabileceğini zannetmiyorum ancak ebay gibi sitelere yada almanyada , hollandada tanıdığın varsa getittirebilirsin bu arada bugün bujilere kontrol için bakmak istedim yan sanayi olduğu için buji kablosu elimde kaldı originali ile değiştirdim kabloya 190 tl bujilerle 215 lira para ödedim performans çok farketti mümkünse bu aracı yansanayi buji kablosuyla kullanmayın hem ömrü kısa oluyor hemde performastan ödün veriyoruz.

    Alıntıları Göster
    Geçen karayolunda bir pati çektim. ben bile noluyo diye sağa sola bakındım ciyak ciyak bağırdı bişeler... asfalt ağlaması dedikleri bu olsa gerek:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baymirza

    Geçen karayolunda bir pati çektim. ben bile noluyo diye sağa sola bakındım ciyak ciyak bağırdı bişeler... asfalt ağlaması dedikleri bu olsa gerek:)

    Alıntıları Göster
    selamlar ben ağustosda 17ime basıcam seneyede 18 e tabii ehliyete qiricem ehlyeti aldık araba lazım bi de war fakat beqenmiyorum bende ufak yaşdan beri araba hastalıqı war qerek performans gerek modifiye gerek iç dizayn 1 yıldır araştırıyorum hangi araba uygun diye heyecanı başladı yani ilk honda civic yumurta kasalara bakmıştım sonra sıfır çizme yanlama duyugusu arttı bunun içinde arkadan itişli arabalara baktım onda da en uyqun bmw e30(3.16) beqenmiştim fakat babam istemedi yakıt+bandrol+parçaları yüksek dozda fiyat olduqu için lantise rastladım buqün yazdıklarınızıda uzuun uzuun düşüne düşüne kawraya kawraya okudum sağolun emek wermişiniz Allah razı olsun hepinizden neyse : 'Lantis' diyosunuz ki kaza yapmadıqın sürece parça sorunu pek cep yakmaz kalkışları mükemmel fakat ilerisi kötü 200e doqru yaklaştıkca araba tıkanıyormuş bu doğru mu ? içeri ses alıyormuş ben artı olarak bi de performans egsozu taktırırım can kurban o sese :) bagaj küçük diyosunuz lpg+ses tesisatını alamayacak kadar mı ufak be abiler ? donanımından bahsederseniz bi de ben şu 96-98 ortalama 10.000 tl olan lantislerden bahsediyorum dediqiniz qibi doğan brodway fiyatına çamda kayısı bu araba babamın da kanı ısındı zaten benimde ilk günden hastası olmaya başladım dış görünüşü mükkemmel diyecek yok zaten ona çıtasız camlar arkanın büyük olması cam dizaynı yanların dizaynı falan falan tek kötü yanı farlarının küçük olması yakıştaramdım lantise.. zamanına göre çok mükemmel hala da az modifiye yapınca bakanın tekrar dönüp baktıracak kadar çekici bi araç. şimdi sizden isteğim Lantis kullanan bi abimin bana uzun uzun bütün söylenenleri toparlamasını we bandrolünü falan söylemesini isterim sürüş tekniklerini falan biraz da olsa öqrendm gaz debriyaj ayarı falan biraz farklymş ama olsun neyse abiler beni ciddiye alıp yardımcı olursanız şöyle baya bi aydınlatırsanız sewinirim her konuda en ince ayrıntısına kadar şimdiden teşekkürler sağlıcakla kalın.. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsrww26

    selamlar ben ağustosda 17ime basıcam seneyede 18 e tabii ehliyete qiricem ehlyeti aldık araba lazım bi de war fakat beqenmiyorum bende ufak yaşdan beri araba hastalıqı war qerek performans gerek modifiye gerek iç dizayn 1 yıldır araştırıyorum hangi araba uygun diye heyecanı başladı yani ilk honda civic yumurta kasalara bakmıştım sonra sıfır çizme yanlama duyugusu arttı bunun içinde arkadan itişli arabalara baktım onda da en uyqun bmw e30(3.16) beqenmiştim fakat babam istemedi yakıt+bandrol+parçaları yüksek dozda fiyat olduqu için lantise rastladım buqün yazdıklarınızıda uzuun uzuun düşüne düşüne kawraya kawraya okudum sağolun emek wermişiniz Allah razı olsun hepinizden neyse : 'Lantis' diyosunuz ki kaza yapmadıqın sürece parça sorunu pek cep yakmaz kalkışları mükemmel fakat ilerisi kötü 200e doqru yaklaştıkca araba tıkanıyormuş bu doğru mu ? içeri ses alıyormuş ben artı olarak bi de performans egsozu taktırırım can kurban o sese :) bagaj küçük diyosunuz lpg+ses tesisatını alamayacak kadar mı ufak be abiler ? donanımından bahsederseniz bi de ben şu 96-98 ortalama 10.000 tl olan lantislerden bahsediyorum dediqiniz qibi doğan brodway fiyatına çamda kayısı bu araba babamın da kanı ısındı zaten benimde ilk günden hastası olmaya başladım dış görünüşü mükkemmel diyecek yok zaten ona çıtasız camlar arkanın büyük olması cam dizaynı yanların dizaynı falan falan tek kötü yanı farlarının küçük olması yakıştaramdım lantise.. zamanına göre çok mükemmel hala da az modifiye yapınca bakanın tekrar dönüp baktıracak kadar çekici bi araç. şimdi sizden isteğim Lantis kullanan bi abimin bana uzun uzun bütün söylenenleri toparlamasını we bandrolünü falan söylemesini isterim sürüş tekniklerini falan biraz da olsa öqrendm gaz debriyaj ayarı falan biraz farklymş ama olsun neyse abiler beni ciddiye alıp yardımcı olursanız şöyle baya bi aydınlatırsanız sewinirim her konuda en ince ayrıntısına kadar şimdiden teşekkürler sağlıcakla kalın.. :)

    Alıntıları Göster
    /hsrww26
    Kardeş öncelikle o yaşlarda normaldir düşündüklerin ama geçicidir, geçici olduğu gibi de iyi değildir. Trafik kurallarına uyarak sürmeni temenni ediyorum.
    Lantis fiyatına göre çok iyi bir araç, sebebi ise malum Türk şoförünün beklentilerinin farklı olması. Her neyse bunlar yazıyor, okumuşsun anlaşılan sorularına geçiyorum.
    -Öncelikle Lantis arkadan itişli değil ön çeker bir araç. BMW ler ile karıştırma.
    -Benzinde denediğimde çok rahat ve hızlı biçimde 180'e kadar ivmelendi. 200'ü çok rahat görecektir ibrede diye düşünüyorum ama bu hızları ben ne gerekli ne de güvenli bulmuyorum.
    -İvmelenmesi iyi bir araç...
    -Bu araca simit depo takılıyor genellikle, stepne kullanmazsan sete yer olur tabiki.
    -Trabzon'dan Adana'ya 106GTi ile gelince egzos denen şeyden nefret ettim, kafa beyin kalmıyor bi yerden sonra. Hiç gereği yok bence motor sesi gayet yeterli ve güzel. Sen bilirsin yine... Yerinde olsam filtre kiti kullanırım susturucuyu ellemem, sadece daha şık bir egzos ucu takarım.
    -Lantis'in farlarını beğenmiyor olabilirsin ama mercekli fardır.
    -Bandrol dediğin mtv si ise 6 aylık 240 küsür. Yıllık 480 civarı yani. 1840cc olduğu için 1801-1999cc arası sınıftan vergilendirilir.
    Daha önceki mesajlarımı okursan daha farklı şeyler yazacağımı sanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkseed


    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Geçen hafta ufak bir bakımdan geçti araç değişenler:
    Takım buji
    Buji kablosu
    LPG filtresi
    LPG kalibrasyonu yapıldı
    Arka fren balataları
    Kampana tornaya girdi
    Şanzımana 2 tur yağ eklendi
    Fren ve direksiyon yağları değişti
    Boğaz kelebeği temizlendi
    Antifriz eklendi
    Silecek suyu eklendi
    Toplam: 235 TL tuttu.

    Ustanın dediğine göre aracın sağ ön amortisör bitmiş, arka viraj demir lastikleri çatlamış, bunlarda bir dahaki sefere yapılacak. Muhtemelen alternatör kayışını da değiştiririm bir dahaki gidişime.
    Şimdilik para kalmadı
    Bir de ön kule gergisi arıyorum Lantis'e uygun. Yol tutuş ve savrulma da epey yararlı olur diyorlar.Kule gergili araba kullanan var mı daha önce?




    valla bedavaya yaptırmışsın adamlar işçiliğe hiç para almadılar heralde kule gergisini Türkiyede bulabileceğini zannetmiyorum ancak ebay gibi sitelere yada almanyada , hollandada tanıdığın varsa getittirebilirsin bu arada bugün bujilere kontrol için bakmak istedim yan sanayi olduğu için buji kablosu elimde kaldı originali ile değiştirdim kabloya 190 tl bujilerle 215 lira para ödedim performans çok farketti mümkünse bu aracı yansanayi buji kablosuyla kullanmayın hem ömrü kısa oluyor hemde performastan ödün veriyoruz.

    Öğrenci adamım ben fazla para bağlayamam servise:)
    Viraj demiri lastikleri, ön amortisörler, rölanti ayarlayıcı şeysi(ne bilmiyorum tam olarak) değişecek bir sonraki gidişime. Uzun süre gider miyim bilmiyorum Servis tanıdık sayılır yardımcı oluyor sağolsunlar indirim yapıyorlar.
    Buji kablosunu ben 80'e aldım yan sanayi tabi ama baya farketti yenilendikten sonra. Bir sorun yok bence.
    eBay'de epey parça var ancak daha önce eBay'den bir şey almadım nasıl alındığını da bilmiyorum:/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkseed


    quote:

    Orijinalden alıntı: L.J

    Geçen hafta ufak bir bakımdan geçti araç değişenler:
    Takım buji
    Buji kablosu
    LPG filtresi
    LPG kalibrasyonu yapıldı
    Arka fren balataları
    Kampana tornaya girdi
    Şanzımana 2 tur yağ eklendi
    Fren ve direksiyon yağları değişti
    Boğaz kelebeği temizlendi
    Antifriz eklendi
    Silecek suyu eklendi
    Toplam: 235 TL tuttu.

    Ustanın dediğine göre aracın sağ ön amortisör bitmiş, arka viraj demir lastikleri çatlamış, bunlarda bir dahaki sefere yapılacak. Muhtemelen alternatör kayışını da değiştiririm bir dahaki gidişime.
    Şimdilik para kalmadı
    Bir de ön kule gergisi arıyorum Lantis'e uygun. Yol tutuş ve savrulma da epey yararlı olur diyorlar.Kule gergili araba kullanan var mı daha önce?




    valla bedavaya yaptırmışsın adamlar işçiliğe hiç para almadılar heralde kule gergisini Türkiyede bulabileceğini zannetmiyorum ancak ebay gibi sitelere yada almanyada , hollandada tanıdığın varsa getittirebilirsin bu arada bugün bujilere kontrol için bakmak istedim yan sanayi olduğu için buji kablosu elimde kaldı originali ile değiştirdim kabloya 190 tl bujilerle 215 lira para ödedim performans çok farketti mümkünse bu aracı yansanayi buji kablosuyla kullanmayın hem ömrü kısa oluyor hemde performastan ödün veriyoruz.

    Öğrenci adamım ben fazla para bağlayamam servise:)
    Viraj demiri lastikleri, ön amortisörler, rölanti ayarlayıcı şeysi(ne bilmiyorum tam olarak) değişecek bir sonraki gidişime. Uzun süre gider miyim bilmiyorum Servis tanıdık sayılır yardımcı oluyor sağolsunlar indirim yapıyorlar.
    Buji kablosunu ben 80'e aldım yan sanayi tabi ama baya farketti yenilendikten sonra. Bir sorun yok bence.
    eBay'de epey parça var ancak daha önce eBay'den bir şey almadım nasıl alındığını da bilmiyorum:/

    Alıntıları Göster
    önden çekişli olduqunu biliyorum L.J (abi) teşekkürler ewt bandrol derken mtwden bahsediyordum sağolun trafik kuralları illa ki uyucaz yok bendeki bam başka geçici deqil :) tekrar sağolun dicek bişeyim yok araç 10 numara tawan basıkmış heralde biraz ordan biraz sıkıntı olcak ama o kadar da olsun :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsrww26

    önden çekişli olduqunu biliyorum L.J (abi) teşekkürler ewt bandrol derken mtwden bahsediyordum sağolun trafik kuralları illa ki uyucaz yok bendeki bam başka geçici deqil :) tekrar sağolun dicek bişeyim yok araç 10 numara tawan basıkmış heralde biraz ordan biraz sıkıntı olcak ama o kadar da olsun :)

    Alıntıları Göster
    Herkese merhabalar.Ben de kısa bir sure once 96 model bir lantis alarak araniza katilmanin mutlulugunu yasiyorum:) Aracimdan cok cok memnunum. Performans olarakta, konfor olarakta, donanim olarakta, dizayn olarakta modeline gore cok iyi bir arac. Mazda'nın motoru zaten tartişilmaz. 2.viteste lpg ile 100-110 km hiza ulasabildim. 3 ve 4. vitesler bosa yapilmiş diyebilirim:) Araca denemek için binen arkadaslarimin cogunun ilk dediği sey: "Bu araci hemen sat cok tehlikeli araba gaza bas diyor" oluyor genellikle :)) Düşünen arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim. Şahin'e, Doğan'a bineceğinize ayni fiyata bu araca binin. Tüm özelliklerini görmezden gelin kaportasi yeter..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spiritemre

    Herkese merhabalar.Ben de kısa bir sure once 96 model bir lantis alarak araniza katilmanin mutlulugunu yasiyorum:) Aracimdan cok cok memnunum. Performans olarakta, konfor olarakta, donanim olarakta, dizayn olarakta modeline gore cok iyi bir arac. Mazda'nın motoru zaten tartişilmaz. 2.viteste lpg ile 100-110 km hiza ulasabildim. 3 ve 4. vitesler bosa yapilmiş diyebilirim:) Araca denemek için binen arkadaslarimin cogunun ilk dediği sey: "Bu araci hemen sat cok tehlikeli araba gaza bas diyor" oluyor genellikle :)) Düşünen arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim. Şahin'e, Doğan'a bineceğinize ayni fiyata bu araca binin. Tüm özelliklerini görmezden gelin kaportasi yeter..



    Hayırlı olsun lantis alarak çok doğru bir karar vermişsin kısa şanzıman oranıyla çok çabuk ivmelendiği için 2. viteste basabilmek çok zevkli oluyor gerçekten diğer araçlar vitesle uğraşana kadar sen çoktan üsküdarı geçmiş oluyorsun o kadar usta şöför olmadığım halde bu araçtan beygir gücü olarak çok daha güçlü araçları bu sayede geçmeyi başardım. bu aracı en ideal 4000 devirde kullanmak gerekli maximum torku 4000 devirde vermesi çok büyük bir avantaj ışıklarda diğer araçları dikiz aynasından seyretmek insana ayrı bir zevk veriyor ara sıra sarfiyat için 2500 devirde kullandığım oluyor hiç bir sıkıntı vermiyor. Dikkatli kullan araba gidiyor diye fazla gaza gelme yarışmak için sağına soluna yanaşanlar çok olacaktır. kazasız belasız sürüşler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkseed

    quote:

    Orijinalden alıntı: spiritemre

    Herkese merhabalar.Ben de kısa bir sure once 96 model bir lantis alarak araniza katilmanin mutlulugunu yasiyorum:) Aracimdan cok cok memnunum. Performans olarakta, konfor olarakta, donanim olarakta, dizayn olarakta modeline gore cok iyi bir arac. Mazda'nın motoru zaten tartişilmaz. 2.viteste lpg ile 100-110 km hiza ulasabildim. 3 ve 4. vitesler bosa yapilmiş diyebilirim:) Araca denemek için binen arkadaslarimin cogunun ilk dediği sey: "Bu araci hemen sat cok tehlikeli araba gaza bas diyor" oluyor genellikle :)) Düşünen arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim. Şahin'e, Doğan'a bineceğinize ayni fiyata bu araca binin. Tüm özelliklerini görmezden gelin kaportasi yeter..



    Hayırlı olsun lantis alarak çok doğru bir karar vermişsin kısa şanzıman oranıyla çok çabuk ivmelendiği için 2. viteste basabilmek çok zevkli oluyor gerçekten diğer araçlar vitesle uğraşana kadar sen çoktan üsküdarı geçmiş oluyorsun o kadar usta şöför olmadığım halde bu araçtan beygir gücü olarak çok daha güçlü araçları bu sayede geçmeyi başardım. bu aracı en ideal 4000 devirde kullanmak gerekli maximum torku 4000 devirde vermesi çok büyük bir avantaj ışıklarda diğer araçları dikiz aynasından seyretmek insana ayrı bir zevk veriyor ara sıra sarfiyat için 2500 devirde kullandığım oluyor hiç bir sıkıntı vermiyor. Dikkatli kullan araba gidiyor diye fazla gaza gelme yarışmak için sağına soluna yanaşanlar çok olacaktır. kazasız belasız sürüşler dilerim.

    Alıntıları Göster
    Binbaşı Onur şöyle yazmış:Eski bir Lantis'ci olarak arabami ozledigimi belirttikten sonra sorunuza cevap vereyim.
    Bu mesajinizin altinda yanlis hatirlamiyorsam bir arkadas arka silecek suyunu, on silecek su haznesinden alir gibi birsey soylemisti, bu yanlis.
    Lantis'te arka silecek suyu arkadadir, ondekinden bagimsizdir. Bagaji actiginizda sag kosede bir plastik vardir, onu kaldirirsaniz arka cam silecegi icin su haznesini gorebilirsiniz :)
    ...Bendeki 98 model.Su haznesi önde.arka cam sileceği de önden alıyor.96 97 lantisler 98den farklıdır.Göğüs dahi farklılıklar arzeder.Sizin bahsettiğiniz belki 96 97 modellerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aatceken -- 1 Ağustos 2010; 17:46:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aatceken

    Binbaşı Onur şöyle yazmış:Eski bir Lantis'ci olarak arabami ozledigimi belirttikten sonra sorunuza cevap vereyim.
    Bu mesajinizin altinda yanlis hatirlamiyorsam bir arkadas arka silecek suyunu, on silecek su haznesinden alir gibi birsey soylemisti, bu yanlis.
    Lantis'te arka silecek suyu arkadadir, ondekinden bagimsizdir. Bagaji actiginizda sag kosede bir plastik vardir, onu kaldirirsaniz arka cam silecegi icin su haznesini gorebilirsiniz :)
    ...Bendeki 98 model.Su haznesi önde.arka cam sileceği de önden alıyor.96 97 lantisler 98den farklıdır.Göğüs dahi farklılıklar arzeder.Sizin bahsettiğiniz belki 96 97 modellerdir.



    bendekide 98 model ama arka sileceğin su haznesi arkada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkseed

    quote:

    Orijinalden alıntı: aatceken

    Binbaşı Onur şöyle yazmış:Eski bir Lantis'ci olarak arabami ozledigimi belirttikten sonra sorunuza cevap vereyim.
    Bu mesajinizin altinda yanlis hatirlamiyorsam bir arkadas arka silecek suyunu, on silecek su haznesinden alir gibi birsey soylemisti, bu yanlis.
    Lantis'te arka silecek suyu arkadadir, ondekinden bagimsizdir. Bagaji actiginizda sag kosede bir plastik vardir, onu kaldirirsaniz arka cam silecegi icin su haznesini gorebilirsiniz :)
    ...Bendeki 98 model.Su haznesi önde.arka cam sileceği de önden alıyor.96 97 lantisler 98den farklıdır.Göğüs dahi farklılıklar arzeder.Sizin bahsettiğiniz belki 96 97 modellerdir.



    bendekide 98 model ama arka sileceğin su haznesi arkada

    Alıntıları Göster
    @aatçeken
    benimde araç 98. benimki de arkada.
    @spiritemre
    2.viteste nasıl 100-110 a kadar çıkabildin? ben en fazla seksene çıkabildim gerçi benim arabanın gaz ayarını kıstırmış babam. 100-110 a çıktığında ikinci viteste devir kaça kadar geldi?

    Dün otobana çıktım ve tam gaz bastım 170 e kadar çıktı benim araba. Üstüne çıkmadı. Daha fazla basan var mı? En son hızı bu mudur bu arabanın? benim gaz ayarı kısık olduğu için mi 170 te kaldı acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baymirza

    @aatçeken
    benimde araç 98. benimki de arkada.
    @spiritemre
    2.viteste nasıl 100-110 a kadar çıkabildin? ben en fazla seksene çıkabildim gerçi benim arabanın gaz ayarını kıstırmış babam. 100-110 a çıktığında ikinci viteste devir kaça kadar geldi?

    Dün otobana çıktım ve tam gaz bastım 170 e kadar çıktı benim araba. Üstüne çıkmadı. Daha fazla basan var mı? En son hızı bu mudur bu arabanın? benim gaz ayarı kısık olduğu için mi 170 te kaldı acaba?

    Alıntıları Göster
    @baymirza
    gazdayken hiç bir araçtan tam performans alamazsın zaten ben gazdayken en fazla 190 basabiliyorum gerçi bu gaz sistemleri 130-140 dan sonra otomatik olarak benzine geçiyor araç tam devrini alana kadar biraz kayıp oluyor zannedersem

    2. viteste 7000 devir çevirdiğinde çok rahat 110 görmen lazım birde benzinde dene bakalım yine göremiyorsan senin motorda bir ayarsızlık var demektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkseed

    @baymirza
    gazdayken hiç bir araçtan tam performans alamazsın zaten ben gazdayken en fazla 190 basabiliyorum gerçi bu gaz sistemleri 130-140 dan sonra otomatik olarak benzine geçiyor araç tam devrini alana kadar biraz kayıp oluyor zannedersem

    2. viteste 7000 devir çevirdiğinde çok rahat 110 görmen lazım birde benzinde dene bakalım yine göremiyorsan senin motorda bir ayarsızlık var demektir.

    Alıntıları Göster
    @darkseed
    evet iki de 7000 devirde 100 ü gördüm. ama 110 zor. 130-140 tan sonra otomatik olarak benzine geçiyor demişsin. hepsinde bu böle mi? bizimki atiker.
    ikinci viteste 100 e çıktıktan sonra beşe mi atıyorsunuz direkt?
    ikinci viteste 100 e çıkıyor ama birinci viteste koltuğa yapıştırmıyor.kalkışlarda öle aman aman bi avantaj sağlamıyor diğer araçlara bence...ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baymirza -- 6 Ağustos 2010; 13:45:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baymirza

    @darkseed
    evet iki de 7000 devirde 100 ü gördüm. ama 110 zor. 130-140 tan sonra otomatik olarak benzine geçiyor demişsin. hepsinde bu böle mi? bizimki atiker.
    ikinci viteste 100 e çıktıktan sonra beşe mi atıyorsunuz direkt?
    ikinci viteste 100 e çıkıyor ama birinci viteste koltuğa yapıştırmıyor.kalkışlarda öle aman aman bi avantaj sağlamıyor diğer araçlara bence...ne dersiniz?

    Alıntıları Göster
    evet dostum bütün lpg kitleri 4000-5000 deviri geçtiğin an gazı kapatır benzine geçer sen bunu anlamazsın deviri düşürdüğün zaman tekrar gazı açar yeni nesil kitleri bilmem ama eski kitler hepsi aynı 2. vitesten direk 5 e hiç atmadım 5 e atarsan devir aniden düşücektir.

    şimdi koltuğa yapıştırmıyor derken eğer koltuğa yapışmak istiyorsan kalkarken biraz ara gazı ver 3000 devir kadar debriyajdan birden ayağını çek gazı sonuna kadar kökle bak bakalım yapışıyormusun yapışmıyormusun ( aman bunu yaparken dikkat et aracı test etmek ilk denememde çok kötü savruldum ) birde diğer araçlar derken hangi araçları kastediyorsun arabadan arabaya fark var sonuçta altında 12-13 senelik spor görünümlü bir aile arabası var. ama verdiğin paraya göre aldığın performansa bakmalısın örneğin şu 97-98 vtec leri çok metederler 162 hp lik ışıklarda hep dumanımda boğulmuşlardır. piyasası 20.000 civarı bizim aracın piyasası 10.000 civarı 2 katı para ver yarısı kadar performans al iiyiki mazdayı sevmiyor bizim insanımız yoksa bu aracı bu fiyatlara hayatta bulamazdık. herkesin dilinde tutturmuşlar bir vtec vtec iyiki gaza gelip bizde almadık vtec aynı model bir mazdanın beni tokatladığını görseydim o arabaya bir daha binmezdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkseed -- 7 Ağustos 2010; 2:42:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkseed

    evet dostum bütün lpg kitleri 4000-5000 deviri geçtiğin an gazı kapatır benzine geçer sen bunu anlamazsın deviri düşürdüğün zaman tekrar gazı açar yeni nesil kitleri bilmem ama eski kitler hepsi aynı 2. vitesten direk 5 e hiç atmadım 5 e atarsan devir aniden düşücektir.

    şimdi koltuğa yapıştırmıyor derken eğer koltuğa yapışmak istiyorsan kalkarken biraz ara gazı ver 3000 devir kadar debriyajdan birden ayağını çek gazı sonuna kadar kökle bak bakalım yapışıyormusun yapışmıyormusun ( aman bunu yaparken dikkat et aracı test etmek ilk denememde çok kötü savruldum ) birde diğer araçlar derken hangi araçları kastediyorsun arabadan arabaya fark var sonuçta altında 12-13 senelik spor görünümlü bir aile arabası var. ama verdiğin paraya göre aldığın performansa bakmalısın örneğin şu 97-98 vtec leri çok metederler 162 hp lik ışıklarda hep dumanımda boğulmuşlardır. piyasası 20.000 civarı bizim aracın piyasası 10.000 civarı 2 katı para ver yarısı kadar performans al iiyiki mazdayı sevmiyor bizim insanımız yoksa bu aracı bu fiyatlara hayatta bulamazdık. herkesin dilinde tutturmuşlar bir vtec vtec iyiki gaza gelip bizde almadık vtec aynı model bir mazdanın beni tokatladığını görseydim o arabaya bir daha binmezdim.

    Alıntıları Göster
    @darkseed
    ben attım. devir aniden düşmüyo. zaten hız oluyor 100. normalde 5.vitesin hızı.
    kalkarken o dediğini 3000 devir ile değil 7000 devir ile yapmıştım. asfalt cıyak cıyak ağlıyo.
    benim demek istediğim şu: bu araba 1840 motor ve 115 hp öle değil mi? işte bu farkı göremiyorum çok fazla.
    bizim arabanın piyasa değeri açısından ekonomik olduğu konusunda haklısın.vtec dediğin honda civic sanırım. o arabayı pek bilmiyorum.ama araştırdığım kadarıyla 162 hp sini göremedim. genelde 115hp.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baymirza

    @darkseed
    ben attım. devir aniden düşmüyo. zaten hız oluyor 100. normalde 5.vitesin hızı.
    kalkarken o dediğini 3000 devir ile değil 7000 devir ile yapmıştım. asfalt cıyak cıyak ağlıyo.
    benim demek istediğim şu: bu araba 1840 motor ve 115 hp öle değil mi? işte bu farkı göremiyorum çok fazla.
    bizim arabanın piyasa değeri açısından ekonomik olduğu konusunda haklısın.vtec dediğin honda civic sanırım. o arabayı pek bilmiyorum.ama araştırdığım kadarıyla 162 hp sini göremedim. genelde 115hp.

    Alıntıları Göster
    vti diye geçer sanırım 97-98 yıllarında ürettiler daha sonraki civicler avrupa standardı bilmem nesi nedeniyle hp değerlerini düşürdüler. insanlar 162 hp gücüne aldandıyorlar arabalarını çok güçlü sanıyorlar ama 115 hp lik mazda kadar gitmiyor araba onlara sorsan arabalarına paha biçemezler lantisi beğenmezler.

    şimdi fark göremiyorum derken çevrende kimsede lantis yokmu baksın biri senin arabayı test etsin yada sen başka bir lantisi test et aradaki farkı histetmen lazım gidişini etkileyen yüzlerce etken var uzaktan ahkam kesmek zor adem usta diye biri var istanbulda bu mazda forumlarında çok adı geçiyor ben tanımıyorum ama pek çok hasta lantisi tedavi ettiğini biliyorum insanın hiç aklına gelmeyecek bir sorunu buluyor adam. senin sorunun ne ben hala tam anlamadım baskı balatadan sonra düzeldi diyordun şimdi gitmiyor diyorsun

    sente ayarına falan baktırdınmı yine arabam gitmiyor diyen bir lantis sahibinin sorununu adem usta çözdü adamın gitmediği servis kalmamış zamanında triger kayışını takarken diş atlatmışlar kimseninde bakmak aklına gelmemiş. yapıldıktan sonra yağ gibi gidiyor diyordu eleman.


    sen böyle araba gitmiyor diye yazınca acaba gazdamı gitmiyor gazda benim arabada gitmiyor öksüre öksüre kalkıyor ama benzinde at gibi şaha kalkıyor zapt edemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkseed

    vti diye geçer sanırım 97-98 yıllarında ürettiler daha sonraki civicler avrupa standardı bilmem nesi nedeniyle hp değerlerini düşürdüler. insanlar 162 hp gücüne aldandıyorlar arabalarını çok güçlü sanıyorlar ama 115 hp lik mazda kadar gitmiyor araba onlara sorsan arabalarına paha biçemezler lantisi beğenmezler.

    şimdi fark göremiyorum derken çevrende kimsede lantis yokmu baksın biri senin arabayı test etsin yada sen başka bir lantisi test et aradaki farkı histetmen lazım gidişini etkileyen yüzlerce etken var uzaktan ahkam kesmek zor adem usta diye biri var istanbulda bu mazda forumlarında çok adı geçiyor ben tanımıyorum ama pek çok hasta lantisi tedavi ettiğini biliyorum insanın hiç aklına gelmeyecek bir sorunu buluyor adam. senin sorunun ne ben hala tam anlamadım baskı balatadan sonra düzeldi diyordun şimdi gitmiyor diyorsun

    sente ayarına falan baktırdınmı yine arabam gitmiyor diyen bir lantis sahibinin sorununu adem usta çözdü adamın gitmediği servis kalmamış zamanında triger kayışını takarken diş atlatmışlar kimseninde bakmak aklına gelmemiş. yapıldıktan sonra yağ gibi gidiyor diyordu eleman.


    sen böyle araba gitmiyor diye yazınca acaba gazdamı gitmiyor gazda benim arabada gitmiyor öksüre öksüre kalkıyor ama benzinde at gibi şaha kalkıyor zapt edemiyorum.

    Alıntıları Göster
    genelde gazda kulanıyorum. bugün ışıklarda kalkarken bastım. arkadan clio nun biri yol istedi mesela. geçti gitti. baskı balata yapıldıktan sonra daha iyiydi. ama zamanla o performansı kaybetti araba. sanayiye gitmek istemiyorum. şimdi dünyanın masrafını çıkarırlar. ben sadece diğer lantisleri merak ettim. bir de benzinde denicem. ben bu arabayla çok pati çektim. acaba pati çekerken bi yerlere zarar mı verdim ön takımlardan filan onu merak ediyorum. ya bu araba hem hafif hem 1840 motor ne bileyim. en azından escortlara filan fark atması lazım.hatta reno 11 flasha fark atması gerekmez mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baymirza

    genelde gazda kulanıyorum. bugün ışıklarda kalkarken bastım. arkadan clio nun biri yol istedi mesela. geçti gitti. baskı balata yapıldıktan sonra daha iyiydi. ama zamanla o performansı kaybetti araba. sanayiye gitmek istemiyorum. şimdi dünyanın masrafını çıkarırlar. ben sadece diğer lantisleri merak ettim. bir de benzinde denicem. ben bu arabayla çok pati çektim. acaba pati çekerken bi yerlere zarar mı verdim ön takımlardan filan onu merak ediyorum. ya bu araba hem hafif hem 1840 motor ne bileyim. en azından escortlara filan fark atması lazım.hatta reno 11 flasha fark atması gerekmez mi?

    Alıntıları Göster
    anlaşılan senin buban araba az yaksın diye gazı sonuna kadar kıstırmış sorun bundan kaynaklanıyor olmalı

    bu halde ne yakıyor bu araba merak ettim doğrusu bu şekilde uzun süre kullanmaya devam ederseniz yakında motoru elinize alıverirsiniz gibi geliyor bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkseed

    anlaşılan senin buban araba az yaksın diye gazı sonuna kadar kıstırmış sorun bundan kaynaklanıyor olmalı

    bu halde ne yakıyor bu araba merak ettim doğrusu bu şekilde uzun süre kullanmaya devam ederseniz yakında motoru elinize alıverirsiniz gibi geliyor bana.

    Alıntıları Göster
    hayır gaz ortada da sonuna kadar kısık olunca neden motoru yaksın ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baymirza

    hayır gaz ortada da sonuna kadar kısık olunca neden motoru yaksın ki?

    Alıntıları Göster
    bu aracın çift egzantirik dohc motorunun lpg yi sevmediği kesin diğer araçlar ufak ayarlarla benzinden bile daha iyi gidiyor ben ne kadar ayar yaptırdıysam yaptırıyım enjektörleri sıfırladım ayarları en yükseğe aldırdım yinede benzinde verdiği performansın emaresinden eser yok hafif rampalarda hemen yığılıyor vitesi bile düşürsen doğru düzgün gitmiyor araba 0-100 test ettim en düşük 11 sn de bitirebildim benzinde 8-9 sn arası değişiyor

    siz bu haldeyken bile lpg ayarını kıstırdırsanız dohc motora yazık edersiniz aracınız resmen boğazı sıkılmış bir şekilde yürümeye çalışıyor 3 kuruş fazla yaksın açtırın şunun gaz ayarını fazla basmazsan çok yakmaz zaten bu motorun özelliği budur hem ekonomik hem performanslı




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.