Şimdi Ara

Mavi Bilgisayar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
0
Favori
6.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lutkunf

    quote:

    Orjinalden alıntı: meliihh23

    uluslararası 2 yıl garantisi olan ürünü kont kendisinden başka bakan yetkili teknik servislerin işlemlerini keyfi olarak onlaylamıyor. 2007 yılında yargıtayın verdiği 2 kararın tam metnini bulamadım.yukarda o konu var zaten.bir defa bile teknik servise girse tüketici değişmeleri,bedel indirimi yada parasının iadesini isteyebilirmiş.


    da... uluslararası garantisi bu aletin 1 yıl. Fakat o da yalan. Uluslararası garanti felan yok.

    Alıntıları Göster
    Mavi bilgisayarın servisinden adam olmaz.dediklerinizi ya dinlemiyorlar ya da anlamıyorlar.Allah onların eline düşürmesin kimseyi.Ben bu notebooku yeni aldığımda dedim ki bu alet diğer notebooklardan çok daha fazla ısınıyor.Teknik servisin cevabı "sen hayatında bir bu notebooku görmüşün,kullanmışın.Ben ise her gün çeşit çeşit notebookla çalışıyorum.Bu ısı normal." Ancak bir servis elemanı bu kadar cahil ve de KÜSTAH olabilir.Sen kimsin de müşteriyle alay ediyorsun.Senin maaşını benim verdiğim paradan veriyorlar.Ayrıca çok bilgili ve tecrübeli(!) teknik eleman, sistem boşta çalışırken harddiskin 60 derece göstermesini doğru buluyor.Zaten bi bu notebookta gördüm.Alet hiç bir işlem yapmazken işlemci bi anda 60 dereceyi gösteriyor,sonra fan çalışıyo ve durmuyo.Ardından da harddisk 58-60 derece civarlarında seyrediyor.Nasıl bi kaliteyse anlamak mümkün değil.2 saat call of duty 2 oynadıktan sonra 1024x768 orta detayda alete bırak dokunmayı yanına bile yaklaşılmıyo.Oyundan çıktıktan bi bakıyorum Notebook hardware controller uyarı veriyo,harddiskin ısısı çok yüksek diye.Ama korkudan aleti servise götüremiyorum.Şimdi bi alsalar en az 1 ay gidecek notebook sonucunda da hiç bir şey olmayacak ben de kendi kendimi yiyip bitirecem.
    _____________________________
    alışveriş yaptıklarım: ilidan(msi8800gt aldım),ozgboy(fuji s5700 aldım)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lutkunf

    Hukuktan anlayan biri ne olur acilen cevap yazsın

    Ben bilgisayarımı 05.02.2006 tarihinde inf. ankara bayiine ellerimle teslim ettim. Sorun kasanın çatlak olmasıydı. 2 gündür inf. ve mavi bilgisayar ile yoğun bir tel trafiği yaşadım ve bugün bir sonuç aldım inf.'den.
    Bugün 01.02.2007 aletin çatlayan kapağını müşteri memnuniyeti adına ücretsiz değiştireleceğini söylediler. Fakat kapak ellerinde yokmuş. Yurt dışından türkiyeye gelecek. Yani daha en az bir 15 gün sonra aletimi tamir edebilirler. Durum böyle olunca bana şöyle bir teklifte bulundu inf. "Notebook'unuzu size verdiğiniz şekilde çatlak kapaklı verelim, siz bunu alın kullanın. Kapak geldiğinde hemen bir daha servise verin tamirini ücretsiz yapalım." Durum bu
    Yani benim aletimin tamirini yetiştiremediler ve yapmadan bana geri verecekler ben de aleti geri aldım diye imza atacam, böylelikle inf. tamir zaman aşımını örtmüş olacak. Sizce ne yapmalıyım. Alet yapılmadan ankaraya gönderilirse. Aleti almayıp, tüketici derneğine mi başvurayım. Lütfen beni yönlendirin. Bu alet beni kahretti, bir aydır bekliyorum işlerim yarım bekliyor ve aletim yapılmadan geri geliyor. Bu iş kaybının bir yaptırımı mutlaka olmalı. Cevaplarınızı bekliyorum...

    Alıntıları Göster
    kardess sakın kabul etme 30 iş günü süresini düsürmek için yapıolar.yoksa yurtdısından mal gelip gelmemesi seni ilgilendirmez...30 iş günü gecerse zaten işlin kolay....sakın imza atıp alma orda kalsın
    _____________________________




  • Arkadaşlar burasıda galiba aspire 5024 mağdurları tartışma forumu oldu!
    Sizlere bir kaç gelişmeden bahsetmek istiyorum. Benim alet 30 iş günü içerisinde gelemiyor. Bunun yasal yaptırımına başvuracağım, o kısım ayrı. İnf. ve Mavi Bilgisayarla bir kaç görüşme yaptım. Mavi'den Anıl Bey ile bir görüşme yaptım. Bunun üzerine teknik servisten bir yetkili bana geri döndü. Olay şu:
    Herkes mırın kırın ediyor, bireysel olarak hakkını aramaya çalışıyor ama pek de bir sonuç alınamıyor. Bu ürünü Mavi sattıysa arkasında mavi olmalı deyip aradım Anıl Bey ile görüştüm. Durumu anlattım. Anıl Bey ilgileneceğini söyledi ve bir gün sonra bana geri dönüldü. İnf. ve Kont ile iletişime geçilmiş, kapakların garanti kapsamına alınmasını iletmişler. Fakat her iki firmadan da bir geri dönüş olmamış kendisine, beklemediyiz yani. Acer'ın ne kadar büyük bir firma olduğundan bahsetti. Ürünün tasarım hatısı varsa geri toplanabileceğinden bahsedildi. Son olarak da inf. ve konttan bir cevap gelmezse, bu olayı Mavi Bilgisayar mahkemeye taşıyacakmış. Mahkeme kararı Emsal teşkil edecek ve kimsenin maduriyeti kalmayacakmış.
    Durum böyle.
    Fakat ben daha farklı düşünüyorum. İnf. 'in teknik servisindeki eleman çatlak kapakların yine aynı özelliklerde orjinal kapaklarıyla değiştirileceğini söylüyor. Peki bu ürünün garanti süresi dolduktan sonra ne olacak? Yine kapak çatlayacak ve biz cebimizden ödeyeceğiz. Ben bunu kabul etmiyorum arkadaşlar. Bu ürün AYIPLIDIR! Bu AYIPLI ürünü de geri vereceğim. Bir ay bilgisayarımdan mahrum kaldım adamlar bana yapmadan geri vermeye cürret ediyorlar. Bunun hesabını bence topluca sorabiliriz. Gelin Ankara'daki 5-10 kişi birleşelim Ticaret bakanlığına gidip, ürünün ayıplı olduğunu ispat edip paralarımızı geri alıp kimseyle muhatap olmayalım.

    Ankaralılar lütfen benimle irtibata geçsin.
    lutkunf@hotmail.com
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lutkunf

    Arkadaşlar burasıda galiba aspire 5024 mağdurları tartışma forumu oldu!
    Sizlere bir kaç gelişmeden bahsetmek istiyorum. Benim alet 30 iş günü içerisinde gelemiyor. Bunun yasal yaptırımına başvuracağım, o kısım ayrı. İnf. ve Mavi Bilgisayarla bir kaç görüşme yaptım. Mavi'den Anıl Bey ile bir görüşme yaptım. Bunun üzerine teknik servisten bir yetkili bana geri döndü. Olay şu:
    Herkes mırın kırın ediyor, bireysel olarak hakkını aramaya çalışıyor ama pek de bir sonuç alınamıyor. Bu ürünü Mavi sattıysa arkasında mavi olmalı deyip aradım Anıl Bey ile görüştüm. Durumu anlattım. Anıl Bey ilgileneceğini söyledi ve bir gün sonra bana geri dönüldü. İnf. ve Kont ile iletişime geçilmiş, kapakların garanti kapsamına alınmasını iletmişler. Fakat her iki firmadan da bir geri dönüş olmamış kendisine, beklemediyiz yani. Acer'ın ne kadar büyük bir firma olduğundan bahsetti. Ürünün tasarım hatısı varsa geri toplanabileceğinden bahsedildi. Son olarak da inf. ve konttan bir cevap gelmezse, bu olayı Mavi Bilgisayar mahkemeye taşıyacakmış. Mahkeme kararı Emsal teşkil edecek ve kimsenin maduriyeti kalmayacakmış.
    Durum böyle.
    Fakat ben daha farklı düşünüyorum. İnf. 'in teknik servisindeki eleman çatlak kapakların yine aynı özelliklerde orjinal kapaklarıyla değiştirileceğini söylüyor. Peki bu ürünün garanti süresi dolduktan sonra ne olacak? Yine kapak çatlayacak ve biz cebimizden ödeyeceğiz. Ben bunu kabul etmiyorum arkadaşlar. Bu ürün AYIPLIDIR! Bu AYIPLI ürünü de geri vereceğim. Bir ay bilgisayarımdan mahrum kaldım adamlar bana yapmadan geri vermeye cürret ediyorlar. Bunun hesabını bence topluca sorabiliriz. Gelin Ankara'daki 5-10 kişi birleşelim Ticaret bakanlığına gidip, ürünün ayıplı olduğunu ispat edip paralarımızı geri alıp kimseyle muhatap olmayalım.

    Ankaralılar lütfen benimle irtibata geçsin.
    lutkunf@hotmail.com
    lutkunf, size email adresimi gönderdim özelden, lütfen ekleyin. İrtibata geçelim
    Öteki arkadaşlar da katılırsa çok iyi olur

    Öteye de yazdım ama buraya da yazayım aynı şeyi, keşke tek konudan devam etsek.

    Ya benim DVD sürücüyü değiştirmediler
    bakın çok kısa özetliyorum
    31 ekimde Infronice tek parça makine verdim sadece laptopun üst kapağını lütfedip değiştirdiler, yazmayan dvd yazıcıyı değiştirmedilr tozlanmış diye!
    tamir etmedikleri gibi, dvd sürücünün kapağını kaybettiler! açıkta şu anda devrelere basıyorum . Lanet olsun
    3 aydır irtibattayım hem ankara hem istanbul . yollayacaz demişlerdi . sonunda yollamayacaklarını kjabul ettiler
    en son bana ne yaparsan yap abi mahkemeye mi gidiyosan nereye git diye cevap verdiler

    Acer Türkiye, TPMden alt ve üst düzey yetkililer, INfronic Ankara bölge sorumlusu İst bölge sorumlusu hemen herkesle iletişim kurmaya çalıştım. En üsttekiler tınlamadı bile

    Sırasıyla tüketici köşesi olan gazetelere, bazı tüketici derneklerine, türkiyedeki tüm büyük forumlara , ticaret odasına, sanayi bakanlığına başvuracağım. En son da mahkemeye . Bıktım artık

    Başlarım böyle servise ben
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnsuff

    lutkunf, size email adresimi gönderdim özelden, lütfen ekleyin. İrtibata geçelim
    Öteki arkadaşlar da katılırsa çok iyi olur

    Öteye de yazdım ama buraya da yazayım aynı şeyi, keşke tek konudan devam etsek.

    Ya benim DVD sürücüyü değiştirmediler
    bakın çok kısa özetliyorum
    31 ekimde Infronice tek parça makine verdim sadece laptopun üst kapağını lütfedip değiştirdiler, yazmayan dvd yazıcıyı değiştirmedilr tozlanmış diye!
    tamir etmedikleri gibi, dvd sürücünün kapağını kaybettiler! açıkta şu anda devrelere basıyorum . Lanet olsun
    3 aydır irtibattayım hem ankara hem istanbul . yollayacaz demişlerdi . sonunda yollamayacaklarını kjabul ettiler
    en son bana ne yaparsan yap abi mahkemeye mi gidiyosan nereye git diye cevap verdiler

    Acer Türkiye, TPMden alt ve üst düzey yetkililer, INfronic Ankara bölge sorumlusu İst bölge sorumlusu hemen herkesle iletişim kurmaya çalıştım. En üsttekiler tınlamadı bile

    Sırasıyla tüketici köşesi olan gazetelere, bazı tüketici derneklerine, türkiyedeki tüm büyük forumlara , ticaret odasına, sanayi bakanlığına başvuracağım. En son da mahkemeye . Bıktım artık

    Başlarım böyle servise ben

    Alıntıları Göster
    MAHKEMEYE GELİN
    Arkadaşlar mırın kırın etmenin gereği yoktur! Hepimiz Türküz işte kabul edelim. İşimiz gücümüz mırın kırın. Hadi gelin çözelim şu sorunu. Mahkemeye ben verecem. Bu kadar korkak olmayın ya! Alın çatlak kasalı aspire 5024 lerinizi mahkeme gelin. Korkmayın yahu, bizler müşteriyiz, haklıyız. Kaç kişi tüketici mahkemesinden olumsuz sonuç almış, mağduriyeti giderilmemiş. Biz mağduruz işte. Maduriyetimiz giderilecek. Bakın size açıklayım.
    1. Çatlak kapak şu an garanti kapsamına alınmıyor. Ücretsiz değiştirilen kapaklar müşteri memnuyite adı altında değiştiriliyor. Bunun sebebi kapağın ellerinde olmayıp dışarıdan getirtilmesi ve 30 iş gününü aşması diye düşünüyorum.
    2. Kapaklar garanti kapsamına alınmalı. Birçok kişinin başına aynı olay geldiyse kullanım hatası değildir. Neden başka markaların yada modellerin aynı yerlerinden kapakları kırılmıyor?
    3. Kapaklar garanti kapsamına alınsa ne değişecek? TMP teknolojinin söylediği çatlayan kapak yine aynı formdaki kapakla değiştiriliyor. Bu şu demek, bu kapak gene çatlayacak.
    4. Biz her 6 veya 8 ayda bir kapak mı değiştireceğiz. Kalem pil mi değiştiriyorsunuz siz. Bu ürün bu kadar kalitesiz olurmu?
    5. Kapakların çatlaması, ileride kırılıp ayrılması fonksiyonlarını kullanamaz hale getirecek. Bu yasadan yararlanacağımız en büyük dayanak.

    Bence bu mal AYIPLIDIR arkadaşlar. Ben bunu mahkemeye götüreceğim kah tek başıma kah desteğinizle. Destek verirseniz hepimizin çıkarına. Mahkemyi kazanma ihtimalimiz yüzde 90. Ankaralılar sadece mahkemede kapaklarının çatlak olduğunu bildirsinler yeter. Başka birşey istemiyorum. Ürün AYIPLI ise bizden şu iki seçenekten birini seçmemiz istenecek. Bunu müşteri seçecek. 1.si ürün yenisiyle değiştirilecek 2.si ürünün faturasındaki mebla yasal faizi ile birlikte tüketiciye geri verilecek.
    Arkadaşlar gelin destek verin. Ben mahkemeye verip, paramı geri alacam. Kapandı o firma tabanlı dönemler. Müşterü haklıdır.
    Medini cesaret gösterip benimle mahkeye gitmek istiyenler, lutkunf@hotmail.com ile iletişime geçsinler lütfen.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lutkunf

    MAHKEMEYE GELİN
    Arkadaşlar mırın kırın etmenin gereği yoktur! Hepimiz Türküz işte kabul edelim. İşimiz gücümüz mırın kırın. Hadi gelin çözelim şu sorunu. Mahkemeye ben verecem. Bu kadar korkak olmayın ya! Alın çatlak kasalı aspire 5024 lerinizi mahkeme gelin. Korkmayın yahu, bizler müşteriyiz, haklıyız. Kaç kişi tüketici mahkemesinden olumsuz sonuç almış, mağduriyeti giderilmemiş. Biz mağduruz işte. Maduriyetimiz giderilecek. Bakın size açıklayım.
    1. Çatlak kapak şu an garanti kapsamına alınmıyor. Ücretsiz değiştirilen kapaklar müşteri memnuyite adı altında değiştiriliyor. Bunun sebebi kapağın ellerinde olmayıp dışarıdan getirtilmesi ve 30 iş gününü aşması diye düşünüyorum.
    2. Kapaklar garanti kapsamına alınmalı. Birçok kişinin başına aynı olay geldiyse kullanım hatası değildir. Neden başka markaların yada modellerin aynı yerlerinden kapakları kırılmıyor?
    3. Kapaklar garanti kapsamına alınsa ne değişecek? TMP teknolojinin söylediği çatlayan kapak yine aynı formdaki kapakla değiştiriliyor. Bu şu demek, bu kapak gene çatlayacak.
    4. Biz her 6 veya 8 ayda bir kapak mı değiştireceğiz. Kalem pil mi değiştiriyorsunuz siz. Bu ürün bu kadar kalitesiz olurmu?
    5. Kapakların çatlaması, ileride kırılıp ayrılması fonksiyonlarını kullanamaz hale getirecek. Bu yasadan yararlanacağımız en büyük dayanak.

    Bence bu mal AYIPLIDIR arkadaşlar. Ben bunu mahkemeye götüreceğim kah tek başıma kah desteğinizle. Destek verirseniz hepimizin çıkarına. Mahkemyi kazanma ihtimalimiz yüzde 90. Ankaralılar sadece mahkemede kapaklarının çatlak olduğunu bildirsinler yeter. Başka birşey istemiyorum. Ürün AYIPLI ise bizden şu iki seçenekten birini seçmemiz istenecek. Bunu müşteri seçecek. 1.si ürün yenisiyle değiştirilecek 2.si ürünün faturasındaki mebla yasal faizi ile birlikte tüketiciye geri verilecek.
    Arkadaşlar gelin destek verin. Ben mahkemeye verip, paramı geri alacam. Kapandı o firma tabanlı dönemler. Müşterü haklıdır.
    Medini cesaret gösterip benimle mahkeye gitmek istiyenler, lutkunf@hotmail.com ile iletişime geçsinler lütfen.

    Alıntıları Göster
    Bu arada Açtığın mahkeden bir sonuç aladın mı kardeşim? Gelişmelerden bahsedermisin?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lutkunf

    Bu arada Açtığın mahkeden bir sonuç aladın mı kardeşim? Gelişmelerden bahsedermisin?

    Alıntıları Göster
    Mahkeme ileri bir tarihe ertelendi.Bakalım nolacak.Hayırlısı
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meliihh23

    Mahkeme ileri bir tarihe ertelendi.Bakalım nolacak.Hayırlısı

    Alıntıları Göster
    Kardeş merhaba, senin mahkeme ne oldu? Bizler de toplu olarak mahkemeye verecez. Kırık kapaklar konusundan. İhtiyacın olursa senden de desteklerimizi esirgemeyiz. Lütfen yardıma ihtiyacın olduğunda bizleri bilgilendir. Elimizden geleni yaparız...Bu bilgisayara hep beraber girdik hep beraber çıkacağız.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meliihh23

    yarın mahkemem var.inşallah lehime sonuçlanır.mavi bilgisayar,kont ve aceri kınıyorum.üründe sorun yok diyen tpm teknolojiyide Allah a havale ediyom.
    kont firması beni perşembe günü aradı.bayağı bir konuştum.uluslararası garanti var diyorlar fakat ürün mavi bilgisayar tarafından başka yerin yetkili teknik servisine gönderilmesini kabul etmiyorlar.ne diyeyim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: meliihh23

    yarın mahkemem var.inşallah lehime sonuçlanır.mavi bilgisayar,kont ve aceri kınıyorum.üründe sorun yok diyen tpm teknolojiyide Allah a havale ediyom.
    kont firması beni perşembe günü aradı.bayağı bir konuştum.uluslararası garanti var diyorlar fakat ürün mavi bilgisayar tarafından başka yerin yetkili teknik servisine gönderilmesini kabul etmiyorlar.ne diyeyim.



    Kardeş en sonunda biz de Mavi Bilgisayar'ı mahkemeye verdik! Yeter artık! 2 kişi birden ayrı ayrı verdik mahkemeye. Benim de herkes gibi kapağım çatlamıştı, 37 işgününde teslim etti Infronic, bir de üzerine amil atıp "ürünü kont getiriyor, biz tamir etmeyiz" dedi. Bunun üzerine 3 konu yüzünden mahkemeye verdim kendilerini. Diğer arkadaş ta kapak başta olmak üzere 4 konu yüzünden verdi mahkemeye.
    Mavi Bilgisayar sikayetvar.com ' da da sidik yarıştırıyor resmen müşterileriyle. Sırayla Mavi, Kont, Infronic, TPM Teknoloji veAcer'ı kınıyorum! Mahkemeden sonra da kendileri allaha havale ediyor, hakkımı da helal etmiyorum!

    İsterseniz bir bakın.... http://www.sikayetvar.com/?159314
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lutkunf

    quote:

    Orjinalden alıntı: meliihh23

    yarın mahkemem var.inşallah lehime sonuçlanır.mavi bilgisayar,kont ve aceri kınıyorum.üründe sorun yok diyen tpm teknolojiyide Allah a havale ediyom.
    kont firması beni perşembe günü aradı.bayağı bir konuştum.uluslararası garanti var diyorlar fakat ürün mavi bilgisayar tarafından başka yerin yetkili teknik servisine gönderilmesini kabul etmiyorlar.ne diyeyim.



    Kardeş en sonunda biz de Mavi Bilgisayar'ı mahkemeye verdik! Yeter artık! 2 kişi birden ayrı ayrı verdik mahkemeye. Benim de herkes gibi kapağım çatlamıştı, 37 işgününde teslim etti Infronic, bir de üzerine amil atıp "ürünü kont getiriyor, biz tamir etmeyiz" dedi. Bunun üzerine 3 konu yüzünden mahkemeye verdim kendilerini. Diğer arkadaş ta kapak başta olmak üzere 4 konu yüzünden verdi mahkemeye.
    Mavi Bilgisayar sikayetvar.com ' da da sidik yarıştırıyor resmen müşterileriyle. Sırayla Mavi, Kont, Infronic, TPM Teknoloji veAcer'ı kınıyorum! Mahkemeden sonra da kendileri allaha havale ediyor, hakkımı da helal etmiyorum!

    İsterseniz bir bakın.... http://www.sikayetvar.com/?159314

    Alıntıları Göster
    bakalım mahkeme sonucunda paranızı vereceklermi inşşallah mahduriyetiniz karşılanır
    _____________________________
    Zaman kalmadı,sayım başladı uzun bir ömür yalan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extinet_DeviL

    bakalım mahkeme sonucunda paranızı vereceklermi inşşallah mahduriyetiniz karşılanır

    Alıntıları Göster
    garip kötü tesadüfler arka arkaya gelmiş.

    benim msi in da hopalörlerinde sıkıntı çıkmıştı izmir caddesindeki şubeden almıştım yine oraya götürdüm.aldılar istanbula servise gönderdiler 10 gün sonra geldi şu an gayet iyi.

    dediğim gibi çok şanssızlıklar yaşamıssın.ama mahkeme sonucunu merak ediyorum buraya yazarsın sanırım..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nothing else...

    garip kötü tesadüfler arka arkaya gelmiş.

    benim msi in da hopalörlerinde sıkıntı çıkmıştı izmir caddesindeki şubeden almıştım yine oraya götürdüm.aldılar istanbula servise gönderdiler 10 gün sonra geldi şu an gayet iyi.

    dediğim gibi çok şanssızlıklar yaşamıssın.ama mahkeme sonucunu merak ediyorum buraya yazarsın sanırım..

    Alıntıları Göster
    @Extinet_DeviL

    İyi dileklerin için sağol. İnşallah, biz de öyle umuyoruz.. Ürün gizli ayıplıdır ve bunu kanıtladığımız anda vermek zorunda kalacaktır. Hatta kazansak da işi örnek karar olması için Yargıtay'a ve ben de içinden Türkçe Kullanma Kılavuzu çıkmadığı için ATO'ya taşımayı düşünüyorum. Gelişmelerden haberdar ederiz sizi de merak etmeyin

    @shadow_unfelix

    Aslında bunlar pek tesadüf sayılmazlar arkadaşım. Bilimsel gerçeklikler diyebiliriz, ki temelde mühendislik olan tasarım ve malzeme hatalarıdır bunlar. Bunun üzerine satıcı firmanın ve yetkili(!) servislerin umursamaz ve topu birbirine atan tutumu iyice çileden çıkartmıştır. Bazı ürünlerde ve durumlarda çok iyi izlenim oluşturan bu firma bazılarında ise çileden çıakrıyordur. Büyük olduklarını iddia ediyorlarsa, büyük olmak istiyorlarsa bu tür tutarsızlıklara ve memnuniyetsizliklere yer vermemeleri lazımdır! Şimdiye kadar olanları Acer Aspire 5024NWLMI başlığından da okuyabilir, takip edebilirsiniz.
    Bu Mavi Bilgisayar'ın ilk vukuatı değildir, sadece bu üründe olan bir duyarsızlık da değildir. 2005'ten sonra ciddi bir bozulma sürecine girmiş gözükmektedir. Kimsenin, hiçbir firmanın mükemmel olmasını beklemiyoruz ama en azından kibar, anlayışlı, saygılı ve duyarlı olsunlar birazcık. Müşteri/tüketici olarak bunu istemek en doğal hakkımız! Onlar da bizim(müşteriler) sayemizde mevcudiyetlerini sürdürüyorlar. Varoluş gaye ve sebeplerine saygıları buysa diyecek bişeyim yok...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MoRTaNiuS -- 9 Nisan 2007; 3:00:37 >
    _____________________________
    ASUS N56VZ
    MacBook Air 13"
    iPhone 5S Space Grey 32GB




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaNiuS

    @Extinet_DeviL

    İyi dileklerin için sağol. İnşallah, biz de öyle umuyoruz.. Ürün gizli ayıplıdır ve bunu kanıtladığımız anda vermek zorunda kalacaktır. Hatta kazansak da işi örnek karar olması için Yargıtay'a ve ben de içinden Türkçe Kullanma Kılavuzu çıkmadığı için ATO'ya taşımayı düşünüyorum. Gelişmelerden haberdar ederiz sizi de merak etmeyin

    @shadow_unfelix

    Aslında bunlar pek tesadüf sayılmazlar arkadaşım. Bilimsel gerçeklikler diyebiliriz, ki temelde mühendislik olan tasarım ve malzeme hatalarıdır bunlar. Bunun üzerine satıcı firmanın ve yetkili(!) servislerin umursamaz ve topu birbirine atan tutumu iyice çileden çıkartmıştır. Bazı ürünlerde ve durumlarda çok iyi izlenim oluşturan bu firma bazılarında ise çileden çıakrıyordur. Büyük olduklarını iddia ediyorlarsa, büyük olmak istiyorlarsa bu tür tutarsızlıklara ve memnuniyetsizliklere yer vermemeleri lazımdır! Şimdiye kadar olanları Acer Aspire 5024NWLMI başlığından da okuyabilir, takip edebilirsiniz.
    Bu Mavi Bilgisayar'ın ilk vukuatı değildir, sadece bu üründe olan bir duyarsızlık da değildir. 2005'ten sonra ciddi bir bozulma sürecine girmiş gözükmektedir. Kimsenin, hiçbir firmanın mükemmel olmasını beklemiyoruz ama en azından kibar, anlayışlı, saygılı ve duyarlı olsunlar birazcık. Müşteri/tüketici olarak bunu istemek en doğal hakkımız! Onlar da bizim(müşteriler) sayemizde mevcudiyetlerini sürdürüyorlar. Varoluş gaye ve sebeplerine saygıları buysa diyecek bişeyim yok...

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar herkese teşekkür ederim
    artık acer 5024 dizüstü bilgisayarım yok
    kurtuldum
    garanti kapsamında geri alıp paramı iade ettiler

    masaüstüne döndüm:)
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meliihh23

    arkadaşlar herkese teşekkür ederim
    artık acer 5024 dizüstü bilgisayarım yok
    kurtuldum
    garanti kapsamında geri alıp paramı iade ettiler

    masaüstüne döndüm:)

    Alıntıları Göster
    sonunda kurtuldun yani,
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oemre

    sonunda kurtuldun yani,

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oemre

    sonunda kurtuldun yani,


    Geçmiş olsun...
    _____________________________
    Bir kedim bile yok...[/url]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oemre

    sonunda kurtuldun yani,

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: oemre

    sonunda kurtuldun yani,



    bir daha laptop a tövbe dedin heralde
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nothing else...

    quote:

    Orjinalden alıntı: oemre

    sonunda kurtuldun yani,



    bir daha laptop a tövbe dedin heralde

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bendede var bu aletten.Kapak çatlamaya başladı.Önce servisemi götürmeliyim yoksa mahkemeye mi?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wrldxplrr

    Arkadaşlar bendede var bu aletten.Kapak çatlamaya başladı.Önce servisemi götürmeliyim yoksa mahkemeye mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: wrldxplrr

    Arkadaşlar bendede var bu aletten.Kapak çatlamaya başladı.Önce servisemi götürmeliyim yoksa mahkemeye mi?


    Ben ve 1 arkadaşımız olayı direk mahkemeye götürdük Teknik servis tam çözüm değil
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wrldxplrr

    Arkadaşlar bendede var bu aletten.Kapak çatlamaya başladı.Önce servisemi götürmeliyim yoksa mahkemeye mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: wrldxplrr

    Arkadaşlar bendede var bu aletten.Kapak çatlamaya başladı.Önce servisemi götürmeliyim yoksa mahkemeye mi?


    O arkadaş benim Bence de mahkemeye götür hacı. Servise gönderip 30 günden fazla bekledikten sonra alanlarınki de yeniden çatlıyor çünkü. O kasa iflah olmaz! Utanmasalar alüminyum folyoyla kaplıyacaklarmış neredeyse...

    edit: "düzeltme"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MoRTaNiuS -- 13 Nisan 2007; 12:13:39 >
    _____________________________
    ASUS N56VZ
    MacBook Air 13"
    iPhone 5S Space Grey 32GB




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MoRTaNiuS

    quote:

    Orjinalden alıntı: wrldxplrr

    Arkadaşlar bendede var bu aletten.Kapak çatlamaya başladı.Önce servisemi götürmeliyim yoksa mahkemeye mi?


    O arkadaş benim Bence de mahkemeye götür hacı. Servise gönderip 30 günden fazla bekledikten sonra alanlarınki de yeniden çatlıyor çünkü. O kasa iflah olmaz! Utanmasalar alüminyum folyoyla kaplıyacaklarmış neredeyse...

    edit: "düzeltme"

    Alıntıları Göster
    allah kurtarsın ne diyim
    _____________________________
    Gerçeğin, eninde sonunda ortaya çıkmak gibi kötü bir huyu vardır.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.