Şimdi Ara

Matepad 10.4 Hayalet Ekran (Ghost Screen) Problemi ve Fixsmartın Onarım Yapmaması

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
660
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hayalet ekran sorunu artık can sıkmaya başlayınca ürünü önce huawei canlı destekle iletişime geçtiğimde,destek ekibi bana %90 ihtimalle panelin değişeceğini,ürünü servise göndermem gerektiğini belirtti.Bende Fixsmart denen bu oluşuma gönderdim,ertesi gün bir kadın arayıp bana ürünün hiç bir sorunu olmadığını ve cihaza yeniden yazılım yüklediklerini belirttiler.Donanımsal bir arızayı yazılım yükleyerek gidermeye çalıştılar galiba.Kadın ekranda hiç bir sorun olmadığını,ekranın hayalet ekran bırakmasının çok normal oldugunu bana inatla belirtti.Bana herkesin bildiği bilgiyi, düşük ışıkta kullanmamı,şarj olurken kullanmamam gerektiğini söyledi.Bende bu sorunun aynı modeli kullanan diğer tabletlerde olmadığını sadece bende oldugunu ve başlarda olmadığını belirtmeme rağman bana ulaka bir tavırla " o zaman onlar da cihazlarını göndersinler karşılaştıralım burada " gibi bir kelime etti.Şimdi ürünü tarafıma geri göndermişler panel değişimi yapmadan,huaweiye tekrar durumu ilettim 48 saat içerisinde dönüş bekledim ancak onlar da dönüş yapmadılar.Sorunun videosunu ekliyorum,sizde görün.Az bir iz kalma da değil,abartılı derecede yüksek seviyede bir iz.Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?Keşke bu markaya hiç bulaşmasaydım!




  • Huawei Türkiye'nin 2 veya 3 tane kendi servisi var. Fixsmart İstanbul Ümraniyedeki Huawei Servisinde servis hizmetini aracı olarak mı veriyor hocam? Fixsmart şeklinde aradığımda Ümraniyedeki servis çıkıyor da. Eğer öyleyse tekrar gönderin olmadı Ankara veya Güngören deki servise gönderin biri muhakkak sorunu çözecektir. Donanım hatası olduğu aşikar.

  • beko64 kullanıcısına yanıt

    huawei müşteri hizmetlerini de sürekli arayıp konuştum,bu durumu servise kendileri ayrıca ilettiler sanırım veya iletmediler bilmiyorum ama 2. gönderişimde değiştirdiler ekranı.

  • Luke Cage kullanıcısına yanıt

    Merhaba garantisi bitmedenmi olusmustu bu sorun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkeyStar kullanıcısına yanıt

    evet,bitmesine 2 ay kala

  • Luke Cage kullanıcısına yanıt

    Aslında bu sorun gizli ayıp . Garanti bitse dahi firmanın sorumluluğu var . Oğlumun tablet de bu model garantisi geçen ay bitti geçen gün öyle bir bakarken farkettim hayalet ekran var . Huawei yi aradım ücretli ekran değişim yapabilirsiniz dediler 1000 TL civarı . Garanti bittiği için yardımcı olmadılar . Tüketici hakem heyetine yazacam sanirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 20 sn dayanamadım sinir oldum geçmiş olsun Allah sabır versin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.