Şimdi Ara

Masturbasyon kaç günde bir yapılır

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
55.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Başlıkta görsüğünüz gibi
  • 15-28 arası haftada 2 kez
  • Zendo kullanıcısına yanıt
    Daha fazla olunca noluyo
  • bilmiyorum, tavsiye edilen bu
  • Zendo kullanıcısına yanıt
    18 yaşındayımda fazla yaparaam kısır kalır mıyım diye korkuyorum
  • Hayır. o gün 1 den fazla yapmamaya dikkat et. Dayanamıyorsan biraz bekle kendini zorlama. İnik haldeyken zorlama travmatik mastürbasyona girer bu da çok zararlı. Kendine belli günleri ayır eğer çok yaparsan sosyal hayatını da etkiler.
  • Zendo kullanıcısına yanıt
    Bende mast a 2 yıl önce başlafım amma o zmnlar 2 ayda 1 fln yapıyodum sonra bir ara bıraktım şimdi şöyle kalktımı lavaboya gisiyorım hafif iniyo ama hala kalkık oluyo gidip cebte elimle oyna ınc akaljıyo yapıyorum (bide travmatik mast nedir
  • Teşekkür ederim bilgi için
  • haftada 2 kez rahat olduğun bir pozisyonda kasmadan rahatca izleyerek yapabilirsin
  • TheSilentGhost-T kullanıcısına yanıt
    Daha fazla oluraa nolur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknikisyen

    Daha fazla oluraa nolur
    doktorların tavsiyesi haftada 2 kere yapılması. fazlalığında vücut sperm üretmek için bazı şeyleri kullanıyor ve eksikliğindevücut gelişimi yavaşlıyor diye biliyorum
  • haftada 1 ama hakkini vererek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qew1978

    haftada 1 ama hakkini vererek.
    Evet bencede spermlerin çoğalması çok daha fazla zevk veriyor
  • Zendo kullanıcısına yanıt
    oha ben de varmis bu sorun
  • Ben haftada 14 defa yapıyorum.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.