Şimdi Ara

MASS EFFECT ANDROMEDA - ANA KONU (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
Cevap
Favori
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yıldırım Demirören kullanıcısına yanıt
    http://m.bolumsonucanavari.com/Videolar-Mass_Effect_4__E3_Trailer-10082.htm

Haberde hangi motorun kullanilacagi belirtilmis, asagi kisimda yazili...

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • inşallah 360 ve ps3 e de gelir,gerçekten en sevdiğim serilerden biri
  • quote:

Orijinalden alıntı: Yıldırım Demirören

quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator

Video geldi, fazla bir şey görünmüyor ama sanki alanlar daha geniş olacak gibi. Videodan gece/gündüz dönüşümünün real time olduğu görünüyor. Grafik motoru Frostbite 3, modellemeler süper görünüyor. Yeni bir kahraman, yeni yüzler, yeni bir hikaye ile gelecek oyun...

Hocam e3 sunumundaki video bu yeni değil. Ayrıca bildiğim kadarıyla motor tercihi dahi yapılmamış konsept tasarımlardan oluşan bir sunumdu.

Kullanılan motorun Frostbite 3 olduğunu aylardır biliyoruz. Gönül isterdi ki UE4 kullanılsın. Bu oyuna UE4'ün o süper atmosferik havası yakışırdı. Uzay atmosferini en iyi veren motor her zaman Unreal Engine olmuştur zaten. Fakat Frostbite 3 tercih etmişler renksiz cansız siyah beyazvari oynayacağız artık. Ue4 motorlu Mass Effect de başka bahara kaldı.

Bir de Mass Effect 1'deki uzay manzaralarını görürüz umarım. Me 1 deki o atmosfer ne ikinci oyunda ne de üçüncü oyunda vardı. Ben yeni Mass Effect de böyle bir atmosfer görüp hissetmek istiyorum:

MASS EFFECT ANDROMEDA - ANA KONU

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 17 Haziran 2014; 13:41:08 >

• Comic Con'da Yeni Mass Effect'le İlgili Bir Panel Düzenlenecek

Bir E3 veya Gamescom kadar olmasa da Comic Con etkinlikleri oyun dünyası için önemli etkinlikler arasında geliyor. BioWare cephesi de, bu ayın sonlarına doğru düzenlenecek olan San Diego Comic Con'a Mass Effect 4 ile katılıyor.

Etkinlik sitesinde yer alan bilgilere göre BioWare, 26 Temmuz tarihinde Mass Effect serisinin devamıyla ilgili bir panel düzenleyecek. Bu panele Mass Effect 4'ün yapımcı ekibi BioWare Edmonton stüdyolarından yetkili isimler katılacak.

http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Comic_Conda_Yeni_Mass_Effectle_ilgili_Bir_Panel_Duzenlenecek-64304.htm

• Bu yıl ki Comic Con ayrı değer kazandı gözümde, teaser yayınlasınlar da zevkten dört köşe olalım üstat.
  • Teaser'dan fazlasını göreceğimize inanıyorum, oyunla ilgili doyurucu olmasa da bayağı bir bilgi gelmesi gerekiyor. Sonuçta ben bu oyunun 2015 sonuna kadar çıkacağını düşünüyorum...
  • Oyun hakkında yeni detaylar paylaşıldı...

quote:

Mass Effect serisinin yeni nesil oyunu oyuncuların en çok merak ettiği yapımlar arasında. Bugüne kadar hakkında pek fazla bilgimizin olmadığı yapım San Diego Comic Con'da yer aldı. Oyun için hazırlanan panelde yeni Mass Effect oyunu hakkında pek çok bilgi paylaşıldı. Panelde aktarılan bilgilerden bazıları şu şekilde:

-Mako geri dönüyor. Aşağıdan Mako için alınan bir görseli görebilirsiniz.
    -Oyun yeni yerler keşfetmek üzerine kurulu yani bunun için bir taşıta ihtiyacınız olacak.
    -Oyun Shepard'ın yaşadığı zamanda geçecek fakat Shepard'ı görmeyeceğiz.
    -Ekip oyundaki hikayenin Shepard'ı anlatmayacağı, yepyeni bir hikaye anlatacağı üzerinde duruyor.
    -Yeni karakterlerin yanında serinin eski karakterlerini de görebileceğiz.
    -Oyunculara olabildiğince çok seçim şansı verilecek.
    -Yapımcı ekibin animasyonlar konusunda Frosbite 3 ile birlikte daha önce hayal bile edemeyeceğimiz şeyler başardığı söyleniyor.
    -Yeni oyunun adı Mass Effect 4 değil.

http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Yeni_Mass_Effect_Oyunu_Hakkinda_Yeni_Detaylar_Paylasildi-64582.htm

• BioWare ve Mass Effect'in bel kemiği Casey Hudson firmadan ayrılıyor ne yazık ki. Baya baya üzüldüm bu habere, bugün Bio büyük firma ise tamamen bu adamın fikirlerine borçludur. Mass Effect'in geliştirme sürecini mutlaka etkileyecektir bu ayrılık. Resmi internet sitesinden veda yazısı yayınlamışlar...

quote:

From Aaryn Flynn, BioWare Studio General Manager

After nearly 16 years of game development at BioWare, Executive Producer Casey Hudson has made the decision to move on from BioWare and enter a new stage of his career. We thank Casey for his hard work and dedication as we look back on his time with BioWare.

Starting as a Technical Artist on Neverwinter Nights and MDK2, Casey moved into the Project Director role with 2003’s Game of the Year Star Wars: Knights of the Old Republic. He then led the team in the development of the Mass Effect trilogy, an award-winning series that I and many others consider to be one of the most important science-fiction universes of our generation. Casey’s focus on production quality, digital acting technology, and emotionally engaging narrative has made a substantial impact on BioWare and the video game industry as a whole.

Casey shared his thoughts with his colleagues in a letter earlier today:

“After what already feels like a lifetime of extraordinary experiences, I have decided to hit the reset button and move on from BioWare. I’ll take a much needed break, get perspective on what I really want to do with the next phase of my life, and eventually, take on a new set of challenges.

Though there’s never an easy time to make a change like this, I believe this is the best time for it. The foundation of our new IP in Edmonton is complete, and the team is ready to move forward into pre-production on a title that I think will redefine interactive entertainment. Development for the next Mass Effect game is well underway, with stunning assets and playable builds that prove the team is ready to deliver the best Mass Effect experience to date. And the Dragon Age: Inquisition team is putting the final touches on a truly ambitious title with some of the most beautiful visuals I’ve seen in a game.

But while I feel that the time has come, this is without a doubt the most difficult decision of my career. BioWare is as magical a place today as it was when I started. The projects we are working on are some of the most exciting and prestigious in the world. The talent in our teams is second to none. And the people here are some of my closest friends. I’ve spent more time with many of you than my own family, and I have enjoyed every day of it.”

Casey also had a message of appreciation for BioWare fans:

“Long before I worked in games, I was fascinated by their ability to transport me to places where amazing and memorable experiences awaited. When I made my very first asset that I knew would actually make it into a game (the laser bolt in MDK2!) I couldn’t believe how fortunate I was to contribute in some small way to the process of creating interactive entertainment.

Now, having led the development of four major titles, I’m profoundly appreciative of the role I’ve been able to play in creating these games. The very idea that so many of you have enjoyed spending time in the worlds we’ve created is the defining achievement of my career, and it’s your support over the years that made it all possible.

Thank you.

I know that I leave our projects in great hands, and I join you in looking forward to playing them.”

As we say a fond farewell, I know I speak on behalf of the entire studio when I say that we will be forever grateful for Casey’s hard work, passion, and everything he has taught us over the years – a methodical dedication to quality, a spirit of teamwork and camaraderie, and putting fans above everything else. But most of all, Casey has challenged every one of us in the studio to be better tomorrow than we were today. It is in that spirit that as we finish Dragon Age: Inquisition, we will continue working on the next Mass Effect game and our new IP project, confident in our goals and progress.

• quote:

BioWare'in 2012'de üzerinde çalıştığını duyurduğu ve Frostbite 3 motorunu kullanacak olan Mass Effect 4, E3 2014'te resmen duyurulmuş oldu. Commander Shepard'ın üçlemesi bitti, bundan sonraki oyunlarda kendisini göremeyeceğiz. Orijinal üçlemenin hikayesiyle hiçbir ilgisi olmayacağı açıklanan oyun, seriye yeni bir soluk getirmeyi amaçlıyor. Oyunun çıkış tarihine dair herhangi bir bilgi bulunmuyor. Mass Effect 4, PC ve yeni nesil için geliyor.

BSC

• Mass Effect üçlemesi sonuna rağmen hâlâ en sevdiğim seridir umarım daha kaliteli bir oyun çıkar. Üçleme ile ufak bir bağlantı olsa bile yeter mesela Anderson

• Mass Effect serisi harikaydı. Hikayesi, karakterleri, müzikleri ve yaratılan dünya kusursuza yakındı. 3. oyun biraz hayal kırıklığı olsada genel olarak bakıldığında piyasada böyle iz bırakan oyunlar fazla yoktur. Aşağıdaki haberde yeni konsept görüntüler var.

http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Mass_Effect_4un_Yeni_Konsept_Tasarimlari_Yayinlandi-74709.htm

Frostbite 3 motorunun bu oyuna çok iyi gideceğini düşünüyorum. Güzel bir oyun olur umarım. DA:I çıktıktan E3 2014'e kadar olan zaman diliminde birtakım haberler kesin gelecektir. Hatta aralık ayındaki VGX'de trailer gelebilir.

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dürüstİnsan -- 8 Kasım 2014; 21:28:01 >

• quote:

Bioware‘s first foray into next generation gaming recently hit both virtual and physical stores. I’m obviously talking about Dragon Age: Inquisition (which released also on PlayStation 3 and Xbox 360, by the way), and so far people have been enjoying the game a lot (myself included; look forward to our review soon).

Of course, now many gamers are curious about the next Mass Effect. Bioware started talking about it back in November 2012, when the studio announced that it would use Frostbite 3 as an engine much like Dragon Age: Inquisition, and then during E3 2014 some concept art was shown. However, details are still pretty sketchy, which is why even little rumors are coveted by the fanbase.

Insider shinobi602, who’s a big fan of Mass Effect and Bioware in general, recently dropped some hints in the dedicated next Mass Effect topic on Neogaf. He said that the game will be epic in scale, much more so than the previous games, mainly thanks to an “impressive” number of explorable planets.
    […] However it’ll be much more open than previous ME games. The number of explorable planets they’re targeting alone is impressive to say the least. One of the new game’s core pillars is ‘epic scale’. ME1’s uncharted worlds done right: strong exploration, sense of discovery, beautiful unique lands. So many awesome additions to the formula.

Moreover, when a user said that he/she hopes that the next Mass Effect won’t be a prequel, shinobi answered with a knowing smile. When further teased about the truthfulness of this, he replied “bookmark it”, showing confidence in this particular piece of information.

shinobi has consistently revealed little tidbits of information on many other games which all proved to be true, and there is no reason to believe this case will be any different. With the upcoming The Game Awards and PlayStation Experience events, one has to wander if the reveal of the next Mass Effect isn’t closer than most would think, although it will probably happen at E3 2015 instead.

http://www.worldsfactory.net/2014/12/03/rumor-next-mass-effect-epic-scale-wont-prequel

Söylentilere göre destansı büyüklükte olacak ve oyun prequel olmayacak. Neogaf'ta shinobi602'nin(muhtemelen oyun endüstrisi içinden birisi) yaptığı açıklamalara göre ilk oyunlardan daha büyük ölçekte ve keşfetme duygusunun önplana çıkarıldığı bir oyunla karşı karşıya kalacakmışız. Merakla haberleri takip etmeye devam...

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İdrak İstimlak -- 3 Aralık 2014; 23:30:47 >

• quote:

Orijinalden alıntı: d3vstator

quote:

Bioware‘s first foray into next generation gaming recently hit both virtual and physical stores. I’m obviously talking about Dragon Age: Inquisition (which released also on PlayStation 3 and Xbox 360, by the way), and so far people have been enjoying the game a lot (myself included; look forward to our review soon).

Of course, now many gamers are curious about the next Mass Effect. Bioware started talking about it back in November 2012, when the studio announced that it would use Frostbite 3 as an engine much like Dragon Age: Inquisition, and then during E3 2014 some concept art was shown. However, details are still pretty sketchy, which is why even little rumors are coveted by the fanbase.

Insider shinobi602, who’s a big fan of Mass Effect and Bioware in general, recently dropped some hints in the dedicated next Mass Effect topic on Neogaf. He said that the game will be epic in scale, much more so than the previous games, mainly thanks to an “impressive” number of explorable planets.
    […] However it’ll be much more open than previous ME games. The number of explorable planets they’re targeting alone is impressive to say the least. One of the new game’s core pillars is ‘epic scale’. ME1’s uncharted worlds done right: strong exploration, sense of discovery, beautiful unique lands. So many awesome additions to the formula.

Moreover, when a user said that he/she hopes that the next Mass Effect won’t be a prequel, shinobi answered with a knowing smile. When further teased about the truthfulness of this, he replied “bookmark it”, showing confidence in this particular piece of information.

shinobi has consistently revealed little tidbits of information on many other games which all proved to be true, and there is no reason to believe this case will be any different. With the upcoming The Game Awards and PlayStation Experience events, one has to wander if the reveal of the next Mass Effect isn’t closer than most would think, although it will probably happen at E3 2015 instead.

http://www.worldsfactory.net/2014/12/03/rumor-next-mass-effect-epic-scale-wont-prequel

Söylentilere göre destansı büyüklükte olacak ve oyun prequel olmayacak. Neogaf'ta shinobi602'nin(muhtemelen oyun endüstrisi içinden birisi) yaptığı açıklamalara göre ilk oyunlardan daha büyük ölçekte ve keşfetme duygusunun önplana çıkarıldığı bir oyunla karşı karşıya kalacakmışız. Merakla haberleri takip etmeye devam...

Öncesinde 1080 P 60 FPS mass effect 3 lemesi yeni nesil konsollara gelecek aksilik olmazsa.

• İnşallah, merakla bekliyoruz. Ancak senin de bildiğin üzere resmi bir açıklama henüz yok. Şirketin CEO'su sanırım böyle bir şey olursa çok iyi olur gibisinden saçma bir açıklama yapmıştı. Kardeşim madem iyi olur, koskoca CEO'sun, yaptır elemanlara gitsin...
  • TGA'de duyuruyu bekliyorum yetti artık!

MASS EFFECT ANDROMEDA - ANA KONUMASS EFFECT ANDROMEDA - ANA KONU
    MASS EFFECT ANDROMEDA - ANA KONUMASS EFFECT ANDROMEDA - ANA KONU

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 4 Aralık 2014; 0:05:20 >

• Karakter'in duruşunu pek sevmedim. Shepard gibi yüzü gözü açıkta olsaydı daha iyi olurdu.
  • quote:

Orijinalden alıntı: Merc With a Mouth

Karakter'in duruşunu pek sevmedim. Shepard gibi yüzü gözü açıkta olsaydı daha iyi olurdu.

Karakterin kaskı kasıtlı olarak yüzünü örtmüş, ilk oyunlarda da kaskınızı takıp, takmama seçeneği vardı. Henüz oyunla ilgili açıklamalar tam olarak yapılmadığı için, yüzünü kasıtlı olarak gizlemişler. Zaten oyunda da istediğiniz karakteri kafanıza göre yapacağınız için bunun da pek bir önemi yok...
  • Michael Gamble'ın twitleri öldürür adamı.

Mükemmel görünüyor ve yenilikçi olacak diyor ME4 için.

En son yayınlanan konseptler bunlar. Özellikle alttaki dikkatimi çekti, Cloud Atlas gibi bir Gadget entegre ettiler karaktere ve bulunduğumuz konumdaki gezegende Fast Travel yapmak için bu zımbırtıyı kullanıp aynı zamanda mako fırlatması, maden toplaması için Normandy'i yönlendireceğimiz söyleniyor. Bu konseptler, olasılıklar bile ayrı bir heyecan!

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 29 Aralık 2014; 23:22:53 >

• quote:

Orijinalden alıntı: Souvrock

maden toplaması için Normandy'i yönlendireceğimiz söyleniyor.

Oyun o kadar benimsenmiş ki uzay gemisi yerine Normandy yazılmış
    Not:Kötüleme amaçlı yazmadım.
  • Şu artwork'leri görüp çıldırmamak elde değil, çok fena olacak bu oyun.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.