DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
MARİNCAP (BALIK YAĞI) HAKKINDA BİLGİ?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
56
Cevap
0
Favori
89.744
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> MARİNCAP (BALIK YAĞI) HAKKINDA BİLGİ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      621 Mesaj
      22 Ekim 2011 13:22:08 Konu Sahibi
      Beyler şu sıralar balık yağı kullanmayı düşünüyorum.Boyumda uzamamaya başladı iyicene.Yaklaşık 2 senede 5 cm felan uzadım o derece yani. Neyse Balık yağı kullanmayı düşünüyorum.Ama bazıları kilo aldırıyor bazıları aldırmıyor diyor. Korkuyorum yani.Şuan yaşım 16, Boyum 1.76(Bıyık çıktı sakal yok soranlar olursa cevabı veriyim şimdiden) ,kilom 83 ama kime sorsam 70 Kilo sanıyor anlamadım.83 diyorum ağızları açık kalıyor anlayamadım bi türlü.Göbekte yok. Neyse kilo almak istemiyorum.Sadece zihne ve kemik gelişimine faydalı olsun istiyorum. Şu sıralar mal gibiyim kafam hiç birşey almıyor bazı sorunlar yüzünden. Sınav haftası yaklaşıyor zaten ki hala kafam karmakarışık.Biraz düzelmekte istiyorum bu konuda.

      15 TL'ti geçmeyecek(malum liseliyiz) şekilde kullandığınız veya tavsiye ettiğiniz bir balık yağı markası ve mg'sini söylerseniz sevinirim. Bide bir kutuda kaç adet balık yağı hapı oluyor.Günda kaç tane içmek lazım yararını görmek için?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      284 Mesaj
      22 Ekim 2011 13:25:48
      mesajım bulunsun kalıtelı ve gunluk kullanıma uygun balık yağı arıyorum bende


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 23 saat 43 dakika kadarı kaldı.
      22 Ekim 2011 13:30:58
      10 tl mi ? Git bimden sıvıyağ al onu iç. 20-30 lirayı gözden çıkarıcaksın bir kere. 90-100 kapsül civarı olur ve çoğuda aynıdır omega3-6-9 içeren bir yağ alın farketmez. Kilo falanda yapmaz merak etme.

      http://urun.gittigidiyo...0QQidZZ45015341#aciklama bizim evde bu kullanılır genellikle..



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      22 Ekim 2011 13:33:39
      Maricap 500 mg al 13 lira gunde 2 tane.
      Ben efa 1000 kullaniyorum oda 30 40 civari idi



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      22 Ekim 2011 13:36:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: yüzbaşı price

      Beyler şu sıralar balık yağı kullanmayı düşünüyorum.Boyumda uzamamaya başladı iyicene.Yaklaşık 2 senede 5 cm felan uzadım o derece yani. Neyse Balık yağı kullanmayı düşünüyorum.Ama bazıları kilo aldırıyor bazıları aldırmıyor diyor. Korkuyorum yani.Şuan yaşım 16, Boyum 1.76(Bıyık çıktı sakal yok soranlar olursa cevabı veriyim şimdiden) ,kilom 83 ama kime sorsam 70 Kilo sanıyor anlamadım.83 diyorum ağızları açık kalıyor anlayamadım bi türlü.Göbekte yok. Neyse kilo almak istemiyorum.Sadece zihne ve kemik gelişimine faydalı olsun istiyorum. Şu sıralar mal gibiyim kafam hiç birşey almıyor bazı sorunlar yüzünden. Sınav haftası yaklaşıyor zaten ki hala kafam karmakarışık.Biraz düzelmekte istiyorum bu konuda.

      10 TL'ti geçmeyecek(malum liseliyiz) şekilde kullandığınız veya tavsiye ettiğiniz bir balık yağı markası ve mg'sini söylerseniz sevinirim. Bide bir kutuda kaç adet balık yağı hapı oluyor.Günda kaç tane içmek lazım yararını görmek için?

      3 ayda 15 cm uzadım problem ?



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      855 Mesaj
      22 Ekim 2011 13:36:41
      balık yagı unutkanlıga iyimidir acaba ? bilen varmı


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      sevdiğini elde edemiyorsan elde ettiğini sevmeye çalış.
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      22 Ekim 2011 13:54:15
      ben nutriway kullaniyorum amway yapiyor abd mali bi kutusu 60-70 civari


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      621 Mesaj
      22 Ekim 2011 14:13:21 Konu Sahibi
      up


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      621 Mesaj
      22 Ekim 2011 14:36:17 Konu Sahibi
      Beyler başlığı değiştiriyorum Marincap'a baktım.Onun Hakkında bilgi istiyorum


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Emekli Yönetici
      997 Mesaj
      22 Ekim 2011 15:11:06
      2,5 yaşındaki kızıma veriyorum maricap. yerli firma olduğu için tercih ediyorum. omega 3 vs. açısından, eczacı ile birlikte baktığımız diğer markalar arasında fazla fark yoktu.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Notebook - Diz üstü
      aramakla bulunmaz ama bulanlar arayanlardır...
      lg E550, lenovo s10-3, 500 gb lg, 2690, crea ms2.
    • Yüzbaşı
      621 Mesaj
      22 Ekim 2011 19:41:21 Konu Sahibi
      Reyizler niye bu kadar az cevap var? Bilgi istiyoruz yani burası forum sonuçta.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2679 Mesaj
      22 Ekim 2011 19:43:39
      Her sabah kullanıyorum, piskolojik olarak olabilir ama kendimi daha dinç hissediyorum, eskiden eve geldiğimde uyurdum, şimdi gayet dincim ve ders çalışabiliyorum.

      Sabahları 1 kaşık keçiboynuzu pekmezi, yemek sırasında Marincap, yemekten sonra İmuneks alıyorum.(Düzenli olarak) 62 kiloydum, şu an 66 kiloyum.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      5'-TATAAA-3'
    • Yüzbaşı
      661 Mesaj
      22 Ekim 2011 20:23:40
      bende balığı fazla tüketmiyorum(tüketemiyorum) bundan alıyım o zaman. Muğladayım eczanede reçetesiz verirlermi?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      İmza

      İmza
    • Yüzbaşı
      801 Mesaj
      22 Ekim 2011 20:25:39
      mesajı buraya koyuyorum. gelicem.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      bu hariç bütün genellemeler yanlıştır.
    • Teğmen
      109 Mesaj
      22 Ekim 2011 20:27:59
      Mesaj şurda duruversin.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2679 Mesaj
      22 Ekim 2011 20:33:42
      Reçetesiz alınıyor, 15 TL civarı bir şey olması lazım.


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      5'-TATAAA-3'
    • Yüzbaşı
      264 Mesaj
      22 Ekim 2011 20:35:28
      quote:

      Orijinalden alıntı: yüzbaşı price

      Beyler şu sıralar balık yağı kullanmayı düşünüyorum.Boyumda uzamamaya başladı iyicene.Yaklaşık 2 senede 5 cm felan uzadım o derece yani. Neyse Balık yağı kullanmayı düşünüyorum.Ama bazıları kilo aldırıyor bazıları aldırmıyor diyor. Korkuyorum yani.Şuan yaşım 16, Boyum 1.76(Bıyık çıktı sakal yok soranlar olursa cevabı veriyim şimdiden) ,kilom 83 ama kime sorsam 70 Kilo sanıyor anlamadım.83 diyorum ağızları açık kalıyor anlayamadım bi türlü.Göbekte yok. Neyse kilo almak istemiyorum.Sadece zihne ve kemik gelişimine faydalı olsun istiyorum. Şu sıralar mal gibiyim kafam hiç birşey almıyor bazı sorunlar yüzünden. Sınav haftası yaklaşıyor zaten ki hala kafam karmakarışık.Biraz düzelmekte istiyorum bu konuda.

      15 TL'ti geçmeyecek(malum liseliyiz) şekilde kullandığınız veya tavsiye ettiğiniz bir balık yağı markası ve mg'sini söylerseniz sevinirim. Bide bir kutuda kaç adet balık yağı hapı oluyor.Günda kaç tane içmek lazım yararını görmek için?

      Kardesim marincapi ben ilkokulda kullanmaya basladim.. ilkokulda gelisimim gecti millete gore dislerim filan sallanmiyordu bunu icneye basladim 1 hafta sonra 5 tane disim sllanmaya basladi gelisimim nornale dondu kesinlikle etkisi var...marinkapin ucuz olmasinin sebebi turk uretimi olmasi digerleri ithal o yuzden pahali oluyor



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      192 Mesaj
      22 Ekim 2011 20:37:35
      Marincap her eczanede var mıdır?


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      2006 üyesi.
    • Yüzbaşı
      264 Mesaj
      22 Ekim 2011 20:39:31
      quote:

      Orijinalden alıntı: NuclearBlast

      Marincap her eczanede var mıdır?

      Var kardesim hepsinde



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      621 Mesaj
      22 Ekim 2011 20:40:27 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: S0N3R



      Alıntıları Göster


      Kardesim marincapi ben ilkokulda kullanmaya basladim.. ilkokulda gelisimim gecti millete gore dislerim filan sallanmiyordu bunu icneye basladim 1 hafta sonra 5 tane disim sllanmaya basladi gelisimim nornale dondu kesinlikle etkisi var...marinkapin ucuz olmasinin sebebi turk uretimi olmasi digerleri ithal o yuzden pahali oluyor

      Boya felan etkisi oldumu? Özellikle Iq'nuzun yükseldiğini hissettiniz mi? Bide tadı berbatmış ve mideden dolayı ağız kokusu yapıyormuş doğru mu? Ha şöyle mesaj sayısı artsın işte.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.