Şimdi Ara

Manuel vites mi, Otomatik vites mi tercih ederdiniz? (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
569
Cevap
7
Favori
80.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben manuel tercih ederim bi bmw mersedes audi ne bilim boyle biraz premium arac almicaksam her turlu manuel alirim yani

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haykıran Bıngıldak

    Trafikte manuel kullanmak artık kalıcı sakatlığa neden oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • *_kardeşim ben manuel seviyorum_*

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim ulaşabildiğimiz araçların hala otomatiklerinin iyi olmadığını düşünüyorum. Sanki kararsız gibiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Param yetse otomatik alırdım, 90 beygir araba kullananlar neyini hissediyorlarmış çok merak ettim, yok arabayı hissedecekmiş, sanırsın mustang gt kullanıyor.
    Spor arabalar dışında günlük kullanım için olan arabalarda debriyaj hamallıktan başka bişey değil.
  • ilk arabam olduğu için manueli tamamen kavramak istedim, bi de otomatikle arasında 10 bin fark olunca manuel aldım.

    izmir'de manuel zorlamıyor ama istanbul'da yaşasam otomatik alırdım kesinlikle.
  • Otomatik özellikle trafikte büyük kolaylık. O yüzden otomatik.
  • Tercih meselesi tabiki. Otomatik özellikle yoğun trafikte dur-kalk durumlarında çok rahat. Ama hangisini tercih edersin dersen ben manuel tercih ederim. Neden bilmiyorum seninde söylediğin gibi otomatikte her şey elektronik geliyor manuel daha mekanik bir seçenek ve kontrol sendeymiş hissi veriyor banada.

    Manuelin tadı bir başka
  • Bizde toyota corolla 1990 model 1.6 motor XL var.Arabanın vites dişlisi kırık kendi kendine 4. vitese atıyor,manuel vites otomatik olarak çalışıyor ama yanlış yerde çalışıyor tabiii.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Manuel kullanıcılarının saçma argümanlarına yenilerini ve en saçmalarını eklemişsin

    "vitese takmazsan hareket etmez"

    Kardeş otomatikte de p konumunda kalsın, d'ye alma hareket etmesin...

    Hız sabitleyici bozulursa nasıl duracakmış...
    Aksiyon filmini acilen bırakman gerek
    Valla hocam hız sabitleyiciyi bilemem (ona bakarsak elektrikli direksiyon daha büyük risk. Motor bozuldumu arabayı döndüremezsin.) ama kendi benzinli arabam için konuşursam canı sıkılırsa dipgaz yapabiliyor. Ben sesinden ne yapacağını anladığım için debriyaja basıyorum ama otomatik olsa 20 senede 2 kere komşunun salonuna girmiş, 1 kerede bizim otoparkın kapısını yok etmiştim.


    Aksiyon filmine gerek yok. 1 adet Fiat yeterli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu an kullandığım araç manuel toyota yaris. Şimdilik memnunum ama mesleğim gereği birçok otomatik aracı da kullanıyorum. Otomatik aracın şehir içinde tabiki bi rahatlığı var fakat fiyat göz önünde bulundurulduğunda manuel vitese devam gibi şimdilik
  • Otomatik diyen araba kullanmayı sevmiyodur yallah toplu taşımaya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MaDMaxiBo kullanıcısına yanıt
    Manuel şanzıman arıza verirse şöyle hareket edersin;

    Manuel şanzıman arıza verirse baskı balatadan ya da şanzıman dişlisinden sorun verir. Baskı balatadan sorun verirse arabayı viteste çalıştırırsın, ki çalışır. Debriyaj kullanmadan vites atarsın ( denedim, devrini yakalarsan oluyor ). Bu şekilde sanayiye kadar gider baskı balatayı değiştirirsin.


    Dişli arıza verirse ( ki bunu başarabiliyorsan araba markasının CEOsundan bir plaket iste ) arabayı arızalı olan vitese takmazsın 1. vites arıza verirse 2de kalkarsın 2 arıza verirse 1den 3e atarsın. Manuel şanzıman başka hata vermez. Verirse bu anlattığım taktikleri uygulayarak servise kadar gidersin.


    Şimdi sen söyle herhangi markanın otomatik şanzımanı arıza verirse nasıl yürüteceksin arabayı, bunu bir otomatik kullanıcısı olarak soruyorum. Geçenlerde şehir içinde otomatik şanzımanım arıza verdi. Araba vitesteydi gaza bastım gitmedi yürütemedim. Klasik otomatik olarak geçen tork konvertörlü şanzımandı. Motoru kapatıp tekrar çalıştırarak kurtardım ama mesela DSGyi bu şekilde kurtaramazsın.


    İşin açığı otomatik kullanıyor olsam da Manuel candır. Keyif olarak, masrafsızlık olarak manuel en iyisidir. Bence asıl kamyon alacak olan otomatik alsın. 18-21 vitesi manuel atmak o zaman keyifsiz olur evet.




  • Otomatik gg ez..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bence otomobil seviyorsan ucuz yakan parçası ucuz olan araba tercih et
  • Otomatiklerin en iyisi bile kararsız. Vites düşürmek veya rampa inişlerde çıkışlarda vs. yaşadığı gecikmelere gıcık oluyorum.

    Mesela bir dsg gibi vites artırıp hızlanamam burası doğru ama ben yarismiyorum.

    Dar alandaki veya dik alanlardaki hakimiyet de ayrıca hoşuma gidiyor. Manuelde işinizi güzel yapıp araca tam hakim olabiliyorsaniz bu durumu bilirsiniz. Ama herkes bunu yapmak zorunda değil. O yüzden tartismaya da gerek yok. Kim nasıl aracında kendini güvenli hissediyorsa onu tercih etmeli. Manuel kullanıyorum diye şekil şukul hareketlerle etrafını ve kendini tehlikeye atmamalı.

    Ayrıca otomatik sanziman bir makinedir ve insanoglunun işini kolaylastirir, insan hizmet eder.

    Not: ulasilabilir araçlar için yazıyorum. Gidip de s8 de şöyle ozellik böyle şey demeyin.

    Bu kanılara Peugeot 407 2.0hdi manuel ve otomatik araçları kullanarak vardim. Manueldeki o aslan yürekli 407 otomatikte sakin ve ağır başlı bir araca dönüşüyor.


    Yakıt tasarrufu konusunda uzun yolda manuel avantaj yakalarken şehir içinde (düz arazide) kayda değer fark yok. Hatta durup biraz hızlanıp geri duran trafikte otomatik daha bile az yakıyor.

    Bakim maliyeti illaki olacaktır isinizi kolaylaştıran, size hizmet eden bir makineye bakim yapmak zorundasınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eskiden olsa manuel derdim. Ama şu yıllarda otomatikler çok gelişti ve manuele göre daha az yakıyor. Trafik felan da olunca insan yoruluyor yahu. Şuan kullandıgım araş manuel ama eğer değiştirirsem kesinlikle otomatik.
  • Vw grubu,ford ve renault,nissan alcaksam manuel. opel, hyundai, toyota,honda,bmw, mercedes,mazda alacaksam otomatik tercih ederim. 2 arac var evimizde biri eşimin otomatik biri benim manuel kullaniyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yok 'Duygu'mus, yok Petolhead'mis YouTube uydurmalarini bir tarafa atalim. Klasik şanzımanı olmayan bir tesla ve ya ipace de hepsinin agzinin suyu akıyor...

    Gerçek hayata dönelim.;


    Yüksek Km'de Konforlu bir araç alinacaksa riskini azaltır Manuel alirim.

    0.km ya da 60-70binKM altında bir araç aliyorsam, daha sakin kullanacaksam otomatik alirim.

    Her ikisinde de Şanzıman yağını kavramasi varsa kavramasini gerekli sarf malzemeleri değiştirir yoluma bakarim.


    Benim için önemli olan bana hizmet edecek bir araç almak , eski kötü kullanılmış bir otomatik arac alip sanayide sorun çözerek vakit geçirecegime manüel alip sol ayak çalışırim daha iyi.

    Yeni alacaksam bakimlarini aksatmam adam gibi kullanir otomatik keyfine senelerce devam ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 25 Mayıs 2019; 1:0:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.