Şimdi Ara

Manisa Vatan Bilgisayar Önüde TV Parçalayan Vatandaş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
1
Favori
1.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Facebookta gezerken karşıma çıkan bu video aslıdna Türkiyede çoğumuzun yapmak isteyipte yapamadığı birşeydir sanırım. Hepimiz elektronik cihazlarla en az bir kere sorun yaşamış bu sorunu satın aldığımız firmayla çözememiş , yetkili servisle çözememiş ve kavga etmişizdir.

    İşte bu video da artık elinden birşey gelmeyen Hasan İsimli kardeşimiz hem LG 'ye hem de Vatan Bilgisayara bana göre güzel atar yapmış ben takdir ettim. Şimdi Vatan Bilgisayar bu durumu çözmeye çalışsın sosyal medyada oldukça yayılmış anladığım kadarıyla.

    Manisa Vatan Bilgisayarla sorun yaşayan varsa yada Başka Vatan Bilgisayar yada servisleriyle bilmek isterim.

    Bu konuyu aslında LG markası altında açmak istiyordum ama dedim şimdi yanlış yer olur belki burası bile belki yanlış neyse videoyu sonuna kadar izleyin bir nebze hoşunuza gidecektir.

    MANİSA VATAN BİLGİSAYAR ÖNÜNDE TELEVİZYONUNU KIRAN ADAM







  • tüketici hakem heyetine gitmiş bahsediyor bideo içinde :)


    Ayrıca üstte biri cahilin birisinin televizyonu parcalamasi demişte asıl senini gibi cahiller yüzünden ülke bu halde hakkını arayan adamın adı cahil olmuş , adam direk televizyonu kırmıyor farkındaysan çözüm yolları tükendikten sonra isyan ediyor , video çekmesi de şov amaçlı değil VATAN BİLGİSAYARA sosyal medya üzerinden bi şekilde kötü ambiyans yaratarak prestij kaybı korkusu yaratmak olsa gerek ama kime anlatıyoruz ki neyse .

    israil kola mevzuyla da bunun ilgisi yok cidden cahilsin kardeş üzgünüm. Orada kolayı alan koyunlar döktüler adam burada protesto amaçlı tvyi alıp kırmıyor ah ahhh neyse
  • Vatan Bilgisayar ve LGnin cok ta umrunda zaten cahilin birisinin televizyonu parcalamasi.



    Kesin Israili de kola dokerek boykot ediyordur.
  • Üstteki arkadaşın prestij kelimesinden haberi yok galiba.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darklord1905

    Vatan Bilgisayar ve LGnin cok ta umrunda zaten cahilin birisinin televizyonu parcalamasi.



    Kesin Israili de kola dokerek boykot ediyordur.

    Ya yine aklıma geldi

    Kola alıp yerlere dökmüşlerdi çılgın vuvuzelacılar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüketici hakem heyetine gitmiş bahsediyor bideo içinde :)


    Ayrıca üstte biri cahilin birisinin televizyonu parcalamasi demişte asıl senini gibi cahiller yüzünden ülke bu halde hakkını arayan adamın adı cahil olmuş , adam direk televizyonu kırmıyor farkındaysan çözüm yolları tükendikten sonra isyan ediyor , video çekmesi de şov amaçlı değil VATAN BİLGİSAYARA sosyal medya üzerinden bi şekilde kötü ambiyans yaratarak prestij kaybı korkusu yaratmak olsa gerek ama kime anlatıyoruz ki neyse .

    israil kola mevzuyla da bunun ilgisi yok cidden cahilsin kardeş üzgünüm. Orada kolayı alan koyunlar döktüler adam burada protesto amaçlı tvyi alıp kırmıyor ah ahhh neyse
  • EgeBeyiniz kullanıcısına yanıt
    İyi güzel de burada Vatan ın yapacağı bir şey yok. Vatan satıcı. Sen onlara versen dahi seni servise yönlendirecekler. Vatan ın bu tür ürünlere servis verme gibi bir hizmeti yok.

    Sorun LG ile alakalı. Gİtsin LG nin önünde yapsın bunu çok daha mantıklı olur.

    Ama yine de güzel protesto. Takdir ettim.
  • Hakkını Arayan Serçe kullanıcısına yanıt
    Amerikada PS4 ciktigi zaman adam 2 tane PS4 aliyor kuyrugun karsisina gecip PS4u parcaliyor.

    Sony prestiji yerlerde ve Sony CEOsu istifa ediyor.Borsada hisseleri dusuyor ve SONY batiyor.Prestij olayina esnaf mantigiyla bakiyorsan haklisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Olayın Vatanla hiç alakası yok ama kabak onlara patlamış.
    Vatan dahil tüm mağazalar satıcıdır arkadaş. Ürüne garanti vermezler.
    Bütün satıcılar aşağı yukarı aynı şeyi söyler; bak benim sattığım ürünler bunlar hepsi dünya markası, ben daha ucuza satıyorum, şu kadar taksit yapıyorum, kampanyalarım daha vs.. vs.. Ama hiç birinin garanti verdiği yoktur. Yasal olarakta mümkün değildir garanti vermeleri. LG Türkiye garantisindeyse LG Türkiyedir muhattabın...Yani herkesin başına gelebilecek bir olay, ürün arızalı çıktı veya arızalandı. Üreticinin olduğu kadar tüketicininde yasal sorumlulukları var. Malı doğru kurdumu, kullanırken doğru ekipmanı kullandımı, gerekli bakımlarını yaptımı vs.. Bunlar genelde kullanıcı klavuzlarında yazar, hani çoğu insanın okumaya tenezzül etmediği küçük kitapçıklar. Velhasıl bilinçli tüketici olmak lazım. Ben şahsen VAtanın önünde kıracağıma LG Türkiye ofisinin önünde kırardım adamın yerinde olsam.




  • Adama bir şey dediğim yok hakkını aramış, tepkisini sinirini bir şekilde göstermiş.
    Ancak vatan bilgisayar bir satıcı firmadır, ürünlerin üretimini yapmamaktadır. Sonuç olarak bu ürünün bir markası var. Kapalı kutu bir ürün alıyorsunuz. Bu tarz durumlarda insanlar mağazadaki personeli de satın aldığını hatta vatan bilgisayarı satın aldığını düşünüyorlar. adama hak veriyorum tepkisini dile getirmiş. Sinir bozucu bir durum. Ancak pek bir çözüm yolu değil.
  • Lg çöptür orası tamam da vatan teknoloji mağazalarında en düzgün firma nerdeyse. 10dakikada para iadesi aldığım oldu.
  • Strola kullanıcısına yanıt
    Okumayın samsungcu oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

    Üstteki arkadaşın prestij kelimesinden haberi yok galiba.

    vatanın ne mal olduğunu herkes biliyor zaten :D prestiji düşünecek bir şirket değil emin ol.

    bu sorunda şimdi durumun vatanla alakası yok. adam satmış hatalı olabilir vs orası satıcıyı germez. Servisi bakar sorunu çözer. Şimdi burada saçma olan nokta tüketici hakem heyetinin dükkanda kullanıldığı için ilgilenmemesi... size de saçma gelmedi mi? Abi dükkanda kullanıyoruz eyvallah bu ürün bedava mı geliyor bir alışveriş yok mu sonuçta para ödendi. Alıcı belli üretici belli satıcı belli. nasıl işlem yapamıyor?

    tüketici hakem heyeti dışında olayda bir sorun yok. arkadaş 300 lira için 1000 lira verdim diyor güvenliğe, 1000 liralık televizyonu kıracak kadar zenginse bilemiyorum.




  • Arkadaşlarının çoğu burda Vatan ne yapsın suç onda değil LG de demesine anlam veremedim açık olmak gerekirse. Çünkü Türkiyede ki ürünler satıcı firma garantilidir kanunen ve malının arkasında durma zorunluluğu vardır. Yani dediğiniz gibi adamın yaptığı yanlış değil vatana isyan etmesi normal.


    Örneğin sorgusuz sualsiz kanunen 1 hafta içerisinde nasıl ürünü iade etme hakkımız varsa ve söz onusu olayda ki firma vatansa evet VATAN bunu almak zorunda ve para iadesi etmek zorundadır. Etmezse hakem heyeti o da olmazsa tüketici mahkemesi bu kadar basit bir olay.


    Bahsettiğiniz gibi LG Türkiye garantisinde olsa dahi Vatan arkasında durma zorunluluğu var çünkü LG Türkiye İthalatçı firmalarla anlaşır ve iç piyasaya servis eder , Vatan bir zarara eğer LG 'nin ürününden dolayı zarar görürse bunu distirbütöre yansıtır müşteriye yansıtamaz.


    Kısacası müşteri < satıcı firma < Distirbütör zincirlemesi vardır. Müşteri doğrudan Distirbütöre gidemez çünkü RÜCU hakları zincirleme şekilde birbirlerine devir edilecektir.

    Fatura iadeleri vs .










    Dakika 2 de bahsediyor en son yorumu atan arkadaşta bahsetmiş bu konuda.




  • Teşekkürler bilgilendirme için, TV piyasasında Samsung ve lg yarışıyor, bu videodan sonra kesinlikle lg almak istemem
  • Hakkını arayana cahil diyen asıl cahiller yüzünden ülke bu halde, herkes bu adam gibi tepki gösterse böyle yapamaz ne vatan ne lg, ayrıca lg firması aynı muameleyi Amerika Birleşik Devletlerinde yapabilir mi sanıyorsunuz
  • Vatan Pc aslında servis olaylarında iyidir. Yani yardımcı olurlar. O andaki elemanın kıllığı gibi geldi bana. Bornova olsun Balçova olsun hep ilgili ve yardımcı olmaya çalışan elemanlara sahip. Gaziemir öyle değil mesela. Kasaya 2 tane kız koymuşlar afedersiniz popolarını biz fanilerin bulunduğu yer küreye indirmek ne mümkün.
    Manisa'da da durum öyle sanırım. Yoksa ben şimdiye kadar Vatan'dan aldığım hiçbir ürünü kendim servise yollamadım. Vatan'a götürürüm onlar ne yapıyorsa yapsın. Satıcı garanti dahilindedir arkadaşlar. Öyle sattım artık tanımam diyemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EgeBeyiniz

    Arkadaşlarının çoğu burda Vatan ne yapsın suç onda değil LG de demesine anlam veremedim açık olmak gerekirse. Çünkü Türkiyede ki ürünler satıcı firma garantilidir kanunen ve malının arkasında durma zorunluluğu vardır. Yani dediğiniz gibi adamın yaptığı yanlış değil vatana isyan etmesi normal.


    Örneğin sorgusuz sualsiz kanunen 1 hafta içerisinde nasıl ürünü iade etme hakkımız varsa ve söz onusu olayda ki firma vatansa evet VATAN bunu almak zorunda ve para iadesi etmek zorundadır. Etmezse hakem heyeti o da olmazsa tüketici mahkemesi bu kadar basit bir olay.


    Bahsettiğiniz gibi LG Türkiye garantisinde olsa dahi Vatan arkasında durma zorunluluğu var çünkü LG Türkiye İthalatçı firmalarla anlaşır ve iç piyasaya servis eder , Vatan bir zarara eğer LG 'nin ürününden dolayı zarar görürse bunu distirbütöre yansıtır müşteriye yansıtamaz.


    Kısacası müşteri < satıcı firma < Distirbütör zincirlemesi vardır. Müşteri doğrudan Distirbütöre gidemez çünkü RÜCU hakları zincirleme şekilde birbirlerine devir edilecektir.

    Fatura iadeleri vs .










    Dakika 2 de bahsediyor en son yorumu atan arkadaşta bahsetmiş bu konuda.

    Hocam kanunları bilmeden nasıl bu kadar net konuşabiliyorsunuz. Yoksa tüketici yasası güncellendi bilgimizmi yok.

    Satıcı firma garantisi nedir, bir araştırın isterseniz.
    Sorgusuz sualsiz iade diye bir şey yok internetten almadıysa. Bununla ilgili kanun maddesinide paylaşabilirmisiniz?




  • HuRGeNeR@L kullanıcısına yanıt
    Bir avukata kanunları bilmeden nasıl bu kadar net konuşabiliyorsun demekte baya komiğime gitti sen beni güldürdün allahta seni güldürsün :)

    TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN

    Kanun No. 6502


    Taksitle Satış

    Taksitle satış sözleşmeleri

    MADDE 17 – (1) Taksitle satış sözleşmesi, satıcı veya sağlayıcının malın teslimi veya hizmetin ifasını üstlendiği, tüketicinin de bedeli kısım kısım ödediği sözleşmelerdir.

    (2) Tüketicinin, kira süresi sonunda bir malın mülkiyetini edinme zorunluluğunun bulunduğu finansal kiralama sözleşmeleri hakkında da bu Bölüm hükümleri uygulanır.

    (3) Taksitle satış sözleşmesi yazılı olarak kurulmadıkça geçerli olmaz. Geçerli bir sözleşme yapmamış olan satıcı veya sağlayıcı, sonradan sözleşmenin geçersizliğini tüketicinin aleyhine olacak şekilde ileri süremez.

    Cayma hakkı

    MADDE 18 – (1) Tüketici, yedi gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin taksitle satış sözleşmesinden cayma hakkına sahiptir.

    (2) Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür.

    (3) Satıcı cayma süresi içinde malı tüketiciye teslim etmişse tüketici, malı ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir; aksi takdirde tüketici cayma hakkını kullanamaz. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde de tüketici cayma hakkını kullanamaz.

    (4) Tüketicinin satıcıyı bulduğu finansal kiralama işlemlerinde cayma hakkı kullanılamaz.




  • Hocam bende internetten benzer ürünler satıyorum ancak bahsettiğiniz şeyin bu olayla ilgisi yok.

    Siz "sorgusuz,sualsiz" ibaresi kullanmışsınız. Yasada böyle bir ibare yok.

    quote:

    (3) Satıcı cayma süresi içinde malı tüketiciye teslim etmişse tüketici, malı ancak olağan bir gözden geçirmenin gerektirdiği ölçüde kullanabilir; aksi takdirde tüketici cayma hakkını kullanamaz.


    demişsiniz ama bu tekrar satılabilir özelliği kaybolmamış ürünler içindir. Yani alırsın ürünü bakarsın evinde incelersin alıcıgözle beğenmezsin tekrar götürürsün. Satıcın bu ürünü tekrar satmak için herhangi bir engel oluşmamışsa iade alınır eyvallah.

    Ama arızalı ürünlerde aynı gün satınalmış dahi olsa yetkili servisin onayı gerekmekte. Söz konusu arıza müşteri kaynaklıda oluşmuş olabilir. Bunun tespiti ancak yetkili servis yapabilir. Buradada yetkili servis kullanıcı hatası sebebi ile iadeyi reddetmiş. Buraya kadar her şey yasal değilmi.

    Peki müşteri burda aksini ispat ediyorsa, yani malın üretimden, işçilikten veya malzemeden kaynaklı arızalandığını düşünüyorsa yapacağı tek şey tüketici hakem heyetine bildirmektir. THH anlaşmazlık durumunda bilirkişi atayarak tarafsız bir bilirkişi tarafından inceleme yaptırıp onun raporu doğrultusunda karar veriyor.

    Misal başıma gelen olay. Bir eczane barkod okuyucu alıyor bizden. Aynı hafta içinde bize mesaj atıp hata yaptığını karekod alması gerektiğini söylüyor. Bizde cevap olarak ürünü adresimize göndermesi gerektiğini , iade şartlarına uygunsa alabileceğimizi söyledik.

    Müşteri ürünü gönderdi ama naylon poşete sarılı şekilde. Arayıp kutusunu sorduğumuzda çöpe attığını söyleyince iade alamayacağımızı , ürünün tekrar satılamayacağını ilettik. Neyse itirazlar falan tüketici hakem heyetine başvurdu. Bizde ilgili kanun maddesini savunmamıza ekleyip gönderdik.

    Sonuç : İade talebi geçersiz sayıldı.

    Kanun maddeleri memurun, avukatın, hakimin değil, vatandaşın anlayacağı şekilde yazılsa inanın bu kadar sıkıntı yaşanmaz.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.