MANİSA 1 AYDIR 19.40 İLE 01.00 SAATLERİ ARASINDA İNTERNET 1 MBPS GECEN İPTAL DİLEKÇEMİ İŞLEME ALMADILAR ARIZANIZ GİDERİLDİ DENİLDİ AMA HALA ARIZA DEVAM EDİYOR BAKIN EN SONUNDA BİR BİRİMİZİ KIRACAGIZ BU DURUM İÇİN BİLGİ VERİN MANİSA 1 AYDIR İNTERNET KULANAMIYORUZ 1 AYDIR GEÇİŞTİRMELER VE DÜZELDİ DEMENİZ İNANDIRICI GELMİYOR MANİSADAKİ BU DURUM NEDEN GEÇİKTİ VE İPTAL ETİRMEM İÇİN TEKRARMMI FAKS YOLAMMA GEREK ARTIK DÜZGÜN BİR CEVAP YAZIN MANİSADAKİ BU DURUM NE OLACAK @TurkNetDestek BUMU DÜZELMİŞ HALİ NE ÇALIŞMA VAR MANİSADA NE DÜZELEN BİR BOK YOK ARTIK YETER YA ÇALIŞIYORUZ DEMEYİN 1 AYDIR ÇALIŞAN İNSAN DÜZELTEMEZMİ SORUNU ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ergunmanisalı -- 13 Aralık 2020; 20:36:1 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
MANİSA 1 AYDIR 1 MBPS 19.40 01.00 SAATLERİ ARASINDA İNTERNET YOK AMA FATURA VAR





-
-
-
-
alternatifler sıkıntılı. sorunlu. TT de sorun yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volaxxx -- 15 Aralık 2020; 16:23:6 > -
İzmirdede durum aynı.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trkocaer -- 13 Aralık 2020; 22:15:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, son zamanlarda yoğunluk nedeniyle performans sorunları yaşanıyor. Arka planda network ekiplerimiz çalışma gerçekleştiriyor. Bazı bölgelerimizdeki sorunları çözümledik. Diğer sorun yaşanan bölgelerimiz için de şu an çalışmalar devam ediyor. İlerleyen zamanlarda akşam saatlerinde yaşanan performans ve ping sorunlarını kalıcı olarak çözümlemiş olacağız. -
Discors grubuna gelin de sorun yasayan insanlari gorun isterseniz manisa bolgesinde degisik ilcelerdeki kisilerde ya da kendi forumunuzdakilere bir bakin ve destek ekibinize soyleyin otomatik ariza cozuldu olarak isaretlemeyi biraksinlar tek istedigimiz duzgunce bir aciklama.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
MANİSA ÇOK PROBLEMLİ 1 AY OLDU İNTERNET GİRİLMİYOR 19.40 İLE 01.00 SAATLERİ ARASINDA HİÇ BİR ŞEKİLDE 1 MBPS GEÇMİYOR İNTERNET KİM YETKİLİYSE SÖYLEYİN MANİSA BÖLGESİNDEKİ YOGUNLUGU YETER DA SABIR TAŞI OLSA CHATLAR KARDEŞİM YETKİ BİRİNE SÖYLEYİN MADEM MANİSA DİYİN YUNUSEMRE İLCESİ DİYİN KAPI NOSU VEREYİMİ İSTERMİSİNİZ GERCİ SİZDE VAR AMA NE HİKMETSE DÜZELEN YOK NE ZAMAN DÜZELECEK GÜN YOK FATIRA YOLLAMAYIN OZAMAN
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, sorunun çözümü için arka planda çalışmalar devam ediyor. Forum üzerinden ve destek kayıtlarından bölgeleri tespit ederek önceliğini talep ediyoruz. En kısa süre içerisinde sorunu network ekiplerimiz çözümlemiş olacaktır. -
BURDA BUNU SÖYLÜYORSUNUZ SEFA BEY BUNU SÖYLÜYOR HANGİNİZ DOGRU SÖYLÜYOR SİZ ARIZA DEVAM EDİYOR VE ÇALIŞMALARIMIZ SÜRÜYOR DİYORSUNUZ AMA UYGULAMADAKİ ARKDAŞ BUNU YAZMIŞ
Merhaba,
Kontroller de hız problemine ilişkin herhangi bir problem görülmemiştir.
DNS bilgilerinin otomatik olarak ayarlanmasını sorunun devam etmesi halinde modeme reset atarak tekrar bir kurulum sağlanmasını
ve modem dns ayarlarından 193.192.98.8 / 212.154.100.18 numaralı TurkNet dnslerinin ayarlanmasını,
internet erişimi sağlayan cihaz ayarlarının kontrol gibi konularda donanımsal destekler sağlanmasını ve kablolu bağlanmanızı rica ederim.İyi günler
birileri yalan söylüyor ve bu iş gerçekten can sıkmaya başladı dalgamı geciyoreunız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, arka planda sorun yaşanan bölgelerimizin tespiti yapılarak çalışma başlatılmıştır. Hata bazı bölgelerimizdeki sorunları da çözümledik. Çözümlemeye de devam ediyoruz. En kısa süre içerisinde bölgenizde yaşanan sorunu da çözümleyeceğiz. Bu konuda hiç şüpheniz olmasın. -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, network ekiplerimiz arka planda tüm bölgelerimiz için çalışma yapıyor. Bölgeniz ile ilgili gelişme olması durumunda forum üzerinden size bilgi vereceğim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X