Şimdi Ara

Mahkeme bitti!(YARGITAY ONADI) TEKNOSA VE FUJITSU (Paramı Aldım) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
566
Cevap
3
Favori
36.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • surecin detaylarına girdiğin ve bizimle paylaştıgın iin bir tesekkurde benden yusuf
  • quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    bugünde aramadılar. benden günah gitti, icra ile gündüz en yoğun saatte gideceğim mağazaya.

    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    hala oyalıyorlar. ya sabır...

    quote:

    Orjinalden alıntı: bisquit

    ver ver :) bunca gun senı surundurduler





    walla git abi yaaa buneyaa gitmediğin hata bence
    ben olsam c.tesi günü 14.15:00 sıralar giderim tam müşterilerin kalabalık zamanı




  • dostum icra ya ver en kalabalık saatte git akılları başına gelsin adi şerefsizlerin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Postal_Phreak

    dostum icra ya ver en kalabalık saatte git akılları başına gelsin adi şerefsizlerin


    +1
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acy_78


    quote:

    Orjinalden alıntı: Postal_Phreak

    dostum icra ya ver en kalabalık saatte git akılları başına gelsin adi şerefsizlerin


    +1



    +1
  • herkese bu yollda ornek oldugun ıcın benden de bır tesekkur sana hepımıze ornek oldun ınsalla hadlerını bıldırırsın bunlara bence de ıcra memurlarıyla bırlıkte kapıya dayan hakkını al
  • pazartesi harekete geçiyorum.
  • hocam süreci bende merak ettim aynı şey benim başıma gelse ben dayanamazdım kötü yollara başvururdum yani mağazaya girip müşterilerin içinde bağırıp çağırırdım sabrından dolayı kutluyorum
  • yusuf pazartesi kacta orda olacaksın (manisa teknosa) de calışmassam gelebilirim ne kadar kalabalık okadar iyi olur
  • Bugün avukat bir arkadaşa danışıp sonrada icra dairesine gideceğim, oradan çıkacak sonuca göre mağazaya ne zaman gideceğim belli olacak.

    quote:

    Orjinalden alıntı: asig

    yusuf pazartesi kacta orda olacaksın (manisa teknosa) de calışmassam gelebilirim ne kadar kalabalık okadar iyi olur
  • Yanına basını da al bari.

    Bu arada, herşey gerçekten senden yana ise ve icraya gidersen, mağaza müdürü dahil bir kaç kişi de işinden olacak. Çaban takdirlik. Ancak Teknosa'ya (ulusal TV'lerde yayınlanmazsa eğer) hiçbir şey olmayacak. Şu konuyu okuyan bir kaç bin insan dışında bilen olmayacak. Belki de üzücü olan budur. Teknosa bir kaç sorunmlu(!) çalışanını isten çıkartacak olayı kapatacak.
  • baba sana helal olsun ya hep takibindeyim.....bencede basını yanına alabilirsen eğer, gün teknosanın bittiği gündür

    hukuğu hiçe sayanlara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi righteous@ -- 5 Şubat 2007; 13:58:53 >
  • biraderim yüreğine sağlık, nasıl iştir bende çevremde gördüğüm tekneosa mağdurlarından ve yanıltıcı pazarlama stratejilerinden dolayı,
    tanıdıklarıma o mağazaya uğramayın kandırırlar dememe rağmen ısrarla oradan alışveriş yapıyorlar, nerdeyse yalvarıyorum yapmayın
    etmeyin, 39 ytl ye 1GB mp3 çalar gösteriyor markalı (yaklaşık 6 ay önce), olmaz öyle birşey diyorum var arkadaşımada alacağım diyorlar, sitesine bakıyoruz stokta yok gözüküyor... hp nx6310 aldılar geldiği gün açılmadı ekranda titremeler var görüntü bozuk, hp ye gitti onarım yapıp gönderdiler, ama recovery cd daha önce yapılmış dolayısıyla biz oluşturamadık, arkadaş sineye çekti, senin yaptığının tam tersi ve klasik türk davranışı
    boşver böyle kullanırım dedi, ürün kesinlikle daha önce kullanılmış iade edilmiş... yani böyle bir tekne o(y)sa utanmadan birde teknoloji
    reklamları yapıyor ahlaksız (sa)...ben ilk başlarda dedim geçicidir herhalde bu davranışları, adamlarda alışkanlık oldu yıllardır terbiyesizlik, hırsızlık sahtekarlık herşeyvar(sa) uzak durun aman ha türkler geliyo... senide piyasadaki tek akıllı yürekli türk olarak kutluyorum, sağlıcakla kal hoşcakal...

    şunuda söylemezsek ayıp olur, kendisi cihazı bozup veya düşürüp, tanıdık vasıtasıyla ürünü değiştiren arkadaşların bu olaylarda dahli büyük.
    bknz: devlet kuruluşlarında sıraya girmek yerine tanıdık vasıtasıyla çıkar sağlamaya çalışan, askerlik yapmamak, vergi kaçırmak vb. yolları uyanıklık sanan, bunlara tenezül eden hırsızlar.

    unutmadan bildiğimiz teknesa ise halen kazanmış sayılmazsın heran süpriz yapabilirler...yeni meziyetlerini gösterebilirler.

    konuyu çok dağıttım kusuruma bakmayın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donanımfad -- 5 Şubat 2007; 18:46:04 >




  • Dün icra dairesine gittim bugün dosyayı hazırlayıp veriyorum.
  • tükoder e TEKNOSA hakkında yapılan şikayetler

    9106 2006-11-23 10:39:56
    31.10.2006 TRH.DE TEKNOSA PENDİK ŞB.SİNDEN PHİLİPS CTS 200 B MARKA SIFIR PAKET BİR CEP TELEFONU ALDIM.AKŞAM EVE GELDİM KARTIMI TAKTIM NE GÖREYİM HAFIZASINDA BİR ÇOK TANIMADIĞIM BİLMEDİĞİM TELEFONLAR VAR.BİRDE MESAJ YAZMIYORDU.AKŞAM ALDIĞIM TELEFONU AMBALAJI İLE BİRLİKTE GÖTÜRDÜM İLGİLİ MUZAFFER KULAÇ A BİREBİR DEGİŞMESİNİ ARZ ETTİM FAKAT BİN DEREDEN SU GETİRİP ÜRÜNÜ KONTROL ETTİ BANA SATILAN TELEFON UN SERİ NOSUNUN DA TUTMADIĞINI TESPİT ETTİ BUNA RAĞMEN ŞİKAYETİMİ ÜRÜN GÖNDERME FORMU TUTANAĞI HAZIRLAYIP BANA DA BİR NÜSHA VERİP DEGİŞİM AMAÇLI OLDUĞUNU SÖYLEDİ.FAKAT BU GÜNE KADAR BİZZAT KENDİM GİDİP GELDİĞİM HALDE BİR SONUÇ ALAMIYORUM. FATURA NO 480766 ÜRÜN SERİ NO 358173001591687 DİR. ORJİNAL KUTUSUNDA TESLİM ETTİM. CEP TELEFONUNU BENDEN ÖNCE BİRİSİ KULLANMIŞ.BANA KUTUDA AÇILMAMIŞ GİBİ SATTILAR.İLGİLİLERE ARZ EDER.PARAMIN İADESİNİ RİCA EDERİM.SAYGILARIMLA CAHİT YETGİN. CAHİT YETGİN TEKNOSA Ayıplı Mal




  • 4905 2006-03-13 02:59:37
    Muhatap: 1-FUJİTSU SIEMENS COMPUTERS 2- TEKNOSA Sn.Yetkili, Teknosa Maltepe Carrefour Park mağazasından 02/10/2005 tarihinde ( Fatura no: BR044703 ) F/S AMİLO V2045 Notebook bilgisayar satın almış bulunmaktayım.Ürünle ilgili bazı sorunlardan dolayı yetkili servise sorunların giderilmesi için Teknosa firmasının da yönlendirmesi ile müracaat ettim ve ürünü servise 238409 kayıt numarası ile teslim ettim.Ürün ile ilgili sorunlar giderilerek tarafıma teslim edilmemiştir.Servis ile yaptığım görüşmeler neticesinde 30 iş günü beklemem gerektiği ( yasal süre ) ve bu süre sonunda ise ürün değiştirme veya geri iade talebinde bulunabileceğim bildirildi.Bu süre sonunda ise FUJİTSU SIEMENS COMPUTERS firmasına müracaat ederek sorunlu ürünün değiştirilmesi veya geri iade alınması talebinde bulundum ve bu talebim 06.03.2006 tarihinde 6016 kayıt numarası ile işlendi ve engeç bir hafta içerisinde gerekli işlemlerin yapılarak tarafıma dönüleceği bildirildi. Ancak aradan geçen süre zarfında henüz tarafıma bilgi verilmedi.Almış olduğum ürünün hem satıcılarının hemde markasının kurumsal firmalar olması nedeniyle içinde bulunduğum durumu anlamış değilim.Tüketici olarak bugüne kadar yasaların her iki tarafada vermiş olduğu süreler çerçevesinde bütün mağduriyetime rağmen bekledim fakat nezaketen olsa bile aranmadım ve bilgilendirilmedim.Almış olduğum ürünü 2 aydır kullanamadığım gibi, aylık taksit ödemelerini yapıyorum, üstelik kullanmadığım için her ay ödemek zorunda kaldığım internet aboneliği adsl ücreti de cabası, iş gücü kaybı ise başlı başına ayrı bir konu. İçinde bulunduğum durumun yaşanacağı, konuya bukadar gayriciddi yaklaşılacağı; muhatap olduğum kurumların güveni ve kurumsal yapıları dikkate alındığında hiç aklıma gelmezdi.Ama yanılmışım. Özetle yukarıda verdiğim bilgiler doğrultusunda gerekli işlemlerin acilen muhataplar tarafından yerine getirilerek bugüne kadar yaşamış olduğum mağduriyetlerde ( maddi ve manevi ) dikkate alınarak talebimin acilen çözüme kavuşturulması ve gün içerisinde tarafıma cevap verilmesni talep etmekteyim. Aksi takdirde yasaların tarafıma tanımış olduğu haklar çerçevesinde gerekli işlemlerin başlatacağımı, konuya muhatap olan firmalar TEKNOSA ve FUJİTSU SIEMENS COMPUTERS’ i yazılı ve görsel basında kolaylıkla olumsuz anlamda reklam edeceğimi, her türlü yasal haklarım saklı kalmak kaydıyla tarafınıza bildirir, Gereğinin yapılmasının önemle ve ivedilikle rica ederim. Saygılarımla Metin Tekin Adres: Emlak Pazarlama İnş.Prj.Yön.ve Tic.A.Ş Bahçeşehir / İstanbul TEL : 0212-669 00 80 ( 178 ) CEP : 0532 – 212 31 38 metin tekin TEKNOSA Ayıplı Mal

    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    tükoder e TEKNOSA hakkında yapılan şikayetler

    9106 2006-11-23 10:39:56
    31.10.2006 TRH.DE TEKNOSA PENDİK ŞB.SİNDEN PHİLİPS CTS 200 B MARKA SIFIR PAKET BİR CEP TELEFONU ALDIM.AKŞAM EVE GELDİM KARTIMI TAKTIM NE GÖREYİM HAFIZASINDA BİR ÇOK TANIMADIĞIM BİLMEDİĞİM TELEFONLAR VAR.BİRDE MESAJ YAZMIYORDU.AKŞAM ALDIĞIM TELEFONU AMBALAJI İLE BİRLİKTE GÖTÜRDÜM İLGİLİ MUZAFFER KULAÇ A BİREBİR DEGİŞMESİNİ ARZ ETTİM FAKAT BİN DEREDEN SU GETİRİP ÜRÜNÜ KONTROL ETTİ BANA SATILAN TELEFON UN SERİ NOSUNUN DA TUTMADIĞINI TESPİT ETTİ BUNA RAĞMEN ŞİKAYETİMİ ÜRÜN GÖNDERME FORMU TUTANAĞI HAZIRLAYIP BANA DA BİR NÜSHA VERİP DEGİŞİM AMAÇLI OLDUĞUNU SÖYLEDİ.FAKAT BU GÜNE KADAR BİZZAT KENDİM GİDİP GELDİĞİM HALDE BİR SONUÇ ALAMIYORUM. FATURA NO 480766 ÜRÜN SERİ NO 358173001591687 DİR. ORJİNAL KUTUSUNDA TESLİM ETTİM. CEP TELEFONUNU BENDEN ÖNCE BİRİSİ KULLANMIŞ.BANA KUTUDA AÇILMAMIŞ GİBİ SATTILAR.İLGİLİLERE ARZ EDER.PARAMIN İADESİNİ RİCA EDERİM.SAYGILARIMLA CAHİT YETGİN. CAHİT YETGİN TEKNOSA Ayıplı Mal





  • Umarım işlemleriniz bir an önce yapılır, zaten çok uzun süre beklemişsiniz.

    Bende Teknosa'nın ilk açıldığı zamanlarda dijital fotoğraf makinesi almıştım. Elbette gençlik çağlarıydı ve kanunlardan bir haberdik, aldığım yerde kutu içeriğine bakmayı akıl edemedim. O yıllarda bu cihazlar öyle ucuzda değildi, daha yeni yeni çıktığı dönemler... Tahmin edebileceğiniz gibi çalışmayan-arızalı bir ürün çıktı. Geri götürüp değişim talep ettim, fakat bırakın değişimi ilgilenmediler bile. Hani iade kısmını da geçtim, hiç olmazsa dedim servise gönderilsin, tamir edilsin kullanayım, binbir dereden su getirdiler onu bile yapmadılar. Başlarından savdılar, "işte biz yaparsak şu kadar sürer, böyle olur, bence siz halledin" dediler. Servis için adres, telefon numaraları aldım. Kendi ellerimle servisine kadar götürdüm.

    Bir hafta sonunda fotoğraf makinem servisten geldi, sorun giderilememişti. Değişim talebimi yeniledim, ve maalesef yine bin dereden su getirerek değişimi yapmadılar. Bende kullanamadığım bir fotoğraf makinesiyle başbaşa kaldım. Koşuşturmacadan bıktığım içinde uğraşmadım. Ama şimdi ki gibi tüketici kanunlarından, haklarımdan haberdar olsam uğraşırdım.

    Fotoğraf makinesi bana ders olsun diye vitrinimde duruyor, yıllardır aynı yerinde.

    Ama akıllanmadım! Birkaç gün önce de HP6815 serisi PDA-Telefon almak için Teknosa'ya girdim, bir ilgi bir ilgi... İçimden de diyorum, acaba sonra yaşayacağım sorunlarda da bu kadar ilgili olurlar mı? Tabii ki hayır! O gün PDA'yi almadım, ertesi gün almak üzere gittim, "eee! beyfendi telefon şu an burada bulunmuyor, merkezden tedarik etmemiz gerekiyor, buda 1-2 gün sürüyor." dediler. Tam başka şey danışayım dedim, pat bizim eleman kayboldu, genç hanımlarla ilgileniyor, yanına gittim birşey sordum duymazdan geldi. Yani dün öylelerken, bugün böyleler olayı...

    Bende o sinirle çıktım, arabama atladım İstanbul'a gittim, Eksen Bilgisayar'dan HP yerine Asus aldım, birde Nokia telefon aldım. Değmeyin keyfime... Teknosa'ya HAYIR!!!




  • bende dava açma olayına girişecem 10 gün sonra...infronic bilgisayara garantiye verdim 30 iş gününü gecti bugun ihtar yolladım cevap gelmezse tüketici mah. basvurcam umarım çok bedel gitmez....peki benim davadamı 7 ay gibi sürecek ...bilen varmı bu konuyu arkadaslar....30 iş günü gectigi için bedel iade talebi isticem.........bilirkişinin benim olayda fonksiyonu ne olcak onu anlamadım???yardım ederseniz sevinirim
  • sonuç ne oldu şimdi
  • çok merak ediyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.