Şimdi Ara

Mahkeme bitti!(YARGITAY ONADI) TEKNOSA VE FUJITSU (Paramı Aldım) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
566
Cevap
3
Favori
37.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oligarşi

    Teknosa bi ara ide edilmiş ürünleri satıyordu.

    Bir baktım eski püskü kutular, çok ucuz ama ibare koymuşlar "BU REYONDA SATILAN MAL GERİ ALINMAZ"

    Arkadaşlar aklınızda bulunsun, SATILAN MAL GERİ ALINMAZ yazısı yazması bir firmanın sizi bağlamaz.

    Kanuni yükümlülüklerinden kurtulamazlar böyle bir yazıyla...


    Bunun yanında Sata diye Notebook değiştirmekte bence ayıp yani

    Ama başka ülkede olsa sesini çıkarmazlar mesela ABD de...

    Yani hukuksal olarak haklısın ama Sata Harddisk olması ütrünün sorunlu olmasını göstermez ki.

    Alıntıları Göster
    Oligarşi,

    Ben üründeki farklı problemlerden dolayı dava açtım, SATA konusu elbette iyi bir özellik ama satıcı firma bunu bildirmek zorunda. Yoksa ben sadece sata olduğu için iade etmek istemedim. Firma bana olumlu yaklaşsaydı belki bu safhayada gelmeyecekti. Ama sürekli oyladılar bende yargıya gittim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: oligarşi

    Teknosa bi ara ide edilmiş ürünleri satıyordu.

    Bir baktım eski püskü kutular, çok ucuz ama ibare koymuşlar "BU REYONDA SATILAN MAL GERİ ALINMAZ"

    Arkadaşlar aklınızda bulunsun, SATILAN MAL GERİ ALINMAZ yazısı yazması bir firmanın sizi bağlamaz.

    Kanuni yükümlülüklerinden kurtulamazlar böyle bir yazıyla...


    Bunun yanında Sata diye Notebook değiştirmekte bence ayıp yani

    Ama başka ülkede olsa sesini çıkarmazlar mesela ABD de...

    Yani hukuksal olarak haklısın ama Sata Harddisk olması ütrünün sorunlu olmasını göstermez ki.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUSUFM

    Oligarşi,

    Ben üründeki farklı problemlerden dolayı dava açtım, SATA konusu elbette iyi bir özellik ama satıcı firma bunu bildirmek zorunda. Yoksa ben sadece sata olduğu için iade etmek istemedim. Firma bana olumlu yaklaşsaydı belki bu safhayada gelmeyecekti. Ama sürekli oyladılar bende yargıya gittim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: oligarşi

    Teknosa bi ara ide edilmiş ürünleri satıyordu.

    Bir baktım eski püskü kutular, çok ucuz ama ibare koymuşlar "BU REYONDA SATILAN MAL GERİ ALINMAZ"

    Arkadaşlar aklınızda bulunsun, SATILAN MAL GERİ ALINMAZ yazısı yazması bir firmanın sizi bağlamaz.

    Kanuni yükümlülüklerinden kurtulamazlar böyle bir yazıyla...


    Bunun yanında Sata diye Notebook değiştirmekte bence ayıp yani

    Ama başka ülkede olsa sesini çıkarmazlar mesela ABD de...

    Yani hukuksal olarak haklısın ama Sata Harddisk olması ütrünün sorunlu olmasını göstermez ki.




    Alıntıları Göster
    İyi yapmışsın! teknosa dan bişey almamıştım bundan sonrada kesinlikle almam heralde..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OziiX

    İyi yapmışsın! teknosa dan bişey almamıştım bundan sonrada kesinlikle almam heralde..

    Alıntıları Göster
    Bu tür gelişmeler bilinçlenmemiz açısından gayet iyi tebrik ediyorum arkadaşım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUSUFM

    Oligarşi,

    Ben üründeki farklı problemlerden dolayı dava açtım, SATA konusu elbette iyi bir özellik ama satıcı firma bunu bildirmek zorunda. Yoksa ben sadece sata olduğu için iade etmek istemedim. Firma bana olumlu yaklaşsaydı belki bu safhayada gelmeyecekti. Ama sürekli oyladılar bende yargıya gittim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: oligarşi

    Teknosa bi ara ide edilmiş ürünleri satıyordu.

    Bir baktım eski püskü kutular, çok ucuz ama ibare koymuşlar "BU REYONDA SATILAN MAL GERİ ALINMAZ"

    Arkadaşlar aklınızda bulunsun, SATILAN MAL GERİ ALINMAZ yazısı yazması bir firmanın sizi bağlamaz.

    Kanuni yükümlülüklerinden kurtulamazlar böyle bir yazıyla...


    Bunun yanında Sata diye Notebook değiştirmekte bence ayıp yani

    Ama başka ülkede olsa sesini çıkarmazlar mesela ABD de...

    Yani hukuksal olarak haklısın ama Sata Harddisk olması ütrünün sorunlu olmasını göstermez ki.




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    Oligarşi,

    Ben üründeki farklı problemlerden dolayı dava açtım, SATA konusu elbette iyi bir özellik ama satıcı firma bunu bildirmek zorunda. Yoksa ben sadece sata olduğu için iade etmek istemedim. Firma bana olumlu yaklaşsaydı belki bu safhayada gelmeyecekti. Ama sürekli oyladılar bende yargıya gittim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: oligarşi

    Teknosa bi ara ide edilmiş ürünleri satıyordu.

    Bir baktım eski püskü kutular, çok ucuz ama ibare koymuşlar "BU REYONDA SATILAN MAL GERİ ALINMAZ"

    Arkadaşlar aklınızda bulunsun, SATILAN MAL GERİ ALINMAZ yazısı yazması bir firmanın sizi bağlamaz.

    Kanuni yükümlülüklerinden kurtulamazlar böyle bir yazıyla...


    Bunun yanında Sata diye Notebook değiştirmekte bence ayıp yani

    Ama başka ülkede olsa sesini çıkarmazlar mesela ABD de...

    Yani hukuksal olarak haklısın ama Sata Harddisk olması ütrünün sorunlu olmasını göstermez ki.





    Ha anladım sen davada delil olarak bir tez halinde kullandın bunu

    Ya bende gold la böyle bir sorun yaşadım, Fx5600 istiyorum dedim, tamam dediler, ne kadar şu kadar aldım..

    Kumandası var cartı var curtu var, yanında da XT yazıyor dikkat etmmişim, neticede 5600 işte heralde kumandası vardır filan diye


    Neyse yurda bi gittim, bi 3dmark yaptım, 3dmark 2001 den 6000 puan filan alıo dedim bu ne??

    Fx5200 bile 5000 alıyor arkadaşlar dalga geçti filan

    Sonra araştırdım bi baktım kırğılmış model miş. 350mhz olması lazım işlemcinin 225hz hızında


    Oraya gidince adamlar geri almak istemedi...

    Yaklaşık 3 saat boyunca konuştum , her türlü mat ettim her tezlerini

    Sonra patronlarına kadar çıktım en sonunda geri aldılar


    Çok uğraştırdılar İllallah dedim GOLD dan..

    O zamanlar bu tüketici hakları bu kadar yaygın değildi 2 sene öncesinde



    Bu konuda en iyisi VATAN dır arkadaşlar


    Aldığınız ürünü açsanızda 15 gün içinde sorgusuz sualsiz iade edebiliyorsunuz:...


    bir tek servisi kötü o da 1 sürüyor verdiğiniz ürünü geri almak ama , kendim yaktığım Ramleri hiçbişi sormadan değiştiriyorlar...

    Patronların umuru değil zaten, orada çalışanlar garanti kapsamında bozuk bi ürünü tamir ediyorlar....


    AMa ÇİZGİ elektronik ve ASUS a hayranım


    Böyle kalite bir teknik servis görmedim...


    Laptopunu düşür kır, adamlar garantisi bitse bile ücretsiz tamir eder yani o derece müşteri memnuniyeti var...


    bişiyi bozdunuz mu 2 gün içinde tamiri sonlandırıp yenisiyle değiştirebiliyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oligarşi -- 9 Ocak 2007; 21:57:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oligarşi

    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    Oligarşi,

    Ben üründeki farklı problemlerden dolayı dava açtım, SATA konusu elbette iyi bir özellik ama satıcı firma bunu bildirmek zorunda. Yoksa ben sadece sata olduğu için iade etmek istemedim. Firma bana olumlu yaklaşsaydı belki bu safhayada gelmeyecekti. Ama sürekli oyladılar bende yargıya gittim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: oligarşi

    Teknosa bi ara ide edilmiş ürünleri satıyordu.

    Bir baktım eski püskü kutular, çok ucuz ama ibare koymuşlar "BU REYONDA SATILAN MAL GERİ ALINMAZ"

    Arkadaşlar aklınızda bulunsun, SATILAN MAL GERİ ALINMAZ yazısı yazması bir firmanın sizi bağlamaz.

    Kanuni yükümlülüklerinden kurtulamazlar böyle bir yazıyla...


    Bunun yanında Sata diye Notebook değiştirmekte bence ayıp yani

    Ama başka ülkede olsa sesini çıkarmazlar mesela ABD de...

    Yani hukuksal olarak haklısın ama Sata Harddisk olması ütrünün sorunlu olmasını göstermez ki.





    Ha anladım sen davada delil olarak bir tez halinde kullandın bunu

    Ya bende gold la böyle bir sorun yaşadım, Fx5600 istiyorum dedim, tamam dediler, ne kadar şu kadar aldım..

    Kumandası var cartı var curtu var, yanında da XT yazıyor dikkat etmmişim, neticede 5600 işte heralde kumandası vardır filan diye


    Neyse yurda bi gittim, bi 3dmark yaptım, 3dmark 2001 den 6000 puan filan alıo dedim bu ne??

    Fx5200 bile 5000 alıyor arkadaşlar dalga geçti filan

    Sonra araştırdım bi baktım kırğılmış model miş. 350mhz olması lazım işlemcinin 225hz hızında


    Oraya gidince adamlar geri almak istemedi...

    Yaklaşık 3 saat boyunca konuştum , her türlü mat ettim her tezlerini

    Sonra patronlarına kadar çıktım en sonunda geri aldılar


    Çok uğraştırdılar İllallah dedim GOLD dan..

    O zamanlar bu tüketici hakları bu kadar yaygın değildi 2 sene öncesinde



    Bu konuda en iyisi VATAN dır arkadaşlar


    Aldığınız ürünü açsanızda 15 gün içinde sorgusuz sualsiz iade edebiliyorsunuz:...


    bir tek servisi kötü o da 1 sürüyor verdiğiniz ürünü geri almak ama , kendim yaktığım Ramleri hiçbişi sormadan değiştiriyorlar...

    Patronların umuru değil zaten, orada çalışanlar garanti kapsamında bozuk bi ürünü tamir ediyorlar....


    AMa ÇİZGİ elektronik ve ASUS a hayranım


    Böyle kalite bir teknik servis görmedim...


    Laptopunu düşür kır, adamlar garantisi bitse bile ücretsiz tamir eder yani o derece müşteri memnuniyeti var...


    bişiyi bozdunuz mu 2 gün içinde tamiri sonlandırıp yenisiyle değiştirebiliyorlar

    Alıntıları Göster
    Herşeyden önce TEBRİK EDERİM.

    Aslında böyle bir topic varmı bilmiyorum ama birileri bu işe önayak olursa çok iyi olur.

    Ben Teknosa dan birçokkez alışveriş yaptım, şükür bir bozukluk olmadı. Demek olsa başını belaya sokar adamın bunlar.
    Size memnun kaldığım ve kalmadığım bir iki firma yazayım o zaman.

    Şu ana kadar yine birçokkez alışveriş yapıp, malzemenin bozuk olması veya bozulması durumunda en makul davranan firma Hızlı Sistem'di.
    Laptop ekranındaki çizgi şeklindeki ölü piksel için ekranı değişmeleri 4 gün almadı (ben istanbul dışındayım bu göz önüne alınırsa çok iyi bir süre)

    Herkez böyle sorunlarını ve çözümlerini yazarsa çok güzel bir paylaşım olur, firmalara karşı bir bilinçli bir kitle oluşur diye düşünüyorum.....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    Arkadaşlar,

    Teknosa aleyhine Fujitsu Siemens Amilo Pro V2045 iadesi için açtığım dava bugün bitti. Hakim iade kararı verdi. Şimdi iade etmek için izleyeceğim yol konusunda açıkcası fikrim yok. Bana yardımcı olacak hukuki mevzuatı bilen arkadaş varsa sevinirim. Süreç boyunca yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim.



    Sayın YUSUFM,

    Topic deki yazılarınızdan iade kararı olarak bahsettiğiniz kararın aslında ödediğiniz bedelin faizi ile birlikte tahsili ile tarafınıza ödenmesine yönelik bir karar olduğu çıkarımında bulundum.

    Mahkemenin Gerekçeli Kararı yazmasını müteakip mahkeme kalemine giderek bahsi geçen kararı karşı tarafa tebliğ ettirmek için posta masrafı vermelisiniz. Karşı tarafa gerekçeli kararın tebliğinden sonra 15 gün geçmesi ile birlikte temyiz süresi sona erecek ve karar kesinleşecektir. Yasal süresi içinde (tebliğden itibaren 15 gün) temyiz etmeleri halinde yargıtay dosyayı inceleyecektir. Yargıtay Bozma kararı verirse mahkeme yeniden yargılama yapacaktır.

    Ancak bu süreç sizin icra takibi yapmanıza engel değildir. Para borçlarına dair ilamların icrası için kararın kesinleşmesini beklemeye gerek bulunmamaktadır. Kararı almanızı müteakip icra dairesine başvurarak ilamın icra edilmesini istemelisiniz. Bu safhada icra ile ilgili matbu evrakların hazırlanmasında ve hesaplamalarda bulunduğunuz ilden profesyonel yardım almanızda yarar bulunduğunu düşünüyorum.

    Eğer bahsi geçen elinizdeki ürünü elden firmaya iade edecekseniz iade edildiğine dair muhakkak bir belge almanızı tevsiye ediyorum.

    İyi günler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: saisik

    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    Arkadaşlar,

    Teknosa aleyhine Fujitsu Siemens Amilo Pro V2045 iadesi için açtığım dava bugün bitti. Hakim iade kararı verdi. Şimdi iade etmek için izleyeceğim yol konusunda açıkcası fikrim yok. Bana yardımcı olacak hukuki mevzuatı bilen arkadaş varsa sevinirim. Süreç boyunca yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim.



    Sayın YUSUFM,

    Topic deki yazılarınızdan iade kararı olarak bahsettiğiniz kararın aslında ödediğiniz bedelin faizi ile birlikte tahsili ile tarafınıza ödenmesine yönelik bir karar olduğu çıkarımında bulundum.

    Mahkemenin Gerekçeli Kararı yazmasını müteakip mahkeme kalemine giderek bahsi geçen kararı karşı tarafa tebliğ ettirmek için posta masrafı vermelisiniz. Karşı tarafa gerekçeli kararın tebliğinden sonra 15 gün geçmesi ile birlikte temyiz süresi sona erecek ve karar kesinleşecektir. Yasal süresi içinde (tebliğden itibaren 15 gün) temyiz etmeleri halinde yargıtay dosyayı inceleyecektir. Yargıtay Bozma kararı verirse mahkeme yeniden yargılama yapacaktır.

    Ancak bu süreç sizin icra takibi yapmanıza engel değildir. Para borçlarına dair ilamların icrası için kararın kesinleşmesini beklemeye gerek bulunmamaktadır. Kararı almanızı müteakip icra dairesine başvurarak ilamın icra edilmesini istemelisiniz. Bu safhada icra ile ilgili matbu evrakların hazırlanmasında ve hesaplamalarda bulunduğunuz ilden profesyonel yardım almanızda yarar bulunduğunu düşünüyorum.

    Eğer bahsi geçen elinizdeki ürünü elden firmaya iade edecekseniz iade edildiğine dair muhakkak bir belge almanızı tevsiye ediyorum.

    İyi günler dilerim.
    verdiğiniz detaylı bilgi için çok teşekkür ederim. Tespitiniz doğru mahkeme ürün bedelinin faizi ile ödenmesine karar verdi. Ancak araya yıl sonu vs. girdiğinden gerekçeli karar henüz çıkmadı sanırım1 hafta içinde çıkacak. ondan sonra süreci takip edeceğim. teşekkürler

    quote:

    Orjinalden alıntı: saisik


    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    Arkadaşlar,

    Teknosa aleyhine Fujitsu Siemens Amilo Pro V2045 iadesi için açtığım dava bugün bitti. Hakim iade kararı verdi. Şimdi iade etmek için izleyeceğim yol konusunda açıkcası fikrim yok. Bana yardımcı olacak hukuki mevzuatı bilen arkadaş varsa sevinirim. Süreç boyunca yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim.



    Sayın YUSUFM,

    Topic deki yazılarınızdan iade kararı olarak bahsettiğiniz kararın aslında ödediğiniz bedelin faizi ile birlikte tahsili ile tarafınıza ödenmesine yönelik bir karar olduğu çıkarımında bulundum.

    Mahkemenin Gerekçeli Kararı yazmasını müteakip mahkeme kalemine giderek bahsi geçen kararı karşı tarafa tebliğ ettirmek için posta masrafı vermelisiniz. Karşı tarafa gerekçeli kararın tebliğinden sonra 15 gün geçmesi ile birlikte temyiz süresi sona erecek ve karar kesinleşecektir. Yasal süresi içinde (tebliğden itibaren 15 gün) temyiz etmeleri halinde yargıtay dosyayı inceleyecektir. Yargıtay Bozma kararı verirse mahkeme yeniden yargılama yapacaktır.

    Ancak bu süreç sizin icra takibi yapmanıza engel değildir. Para borçlarına dair ilamların icrası için kararın kesinleşmesini beklemeye gerek bulunmamaktadır. Kararı almanızı müteakip icra dairesine başvurarak ilamın icra edilmesini istemelisiniz. Bu safhada icra ile ilgili matbu evrakların hazırlanmasında ve hesaplamalarda bulunduğunuz ilden profesyonel yardım almanızda yarar bulunduğunu düşünüyorum.

    Eğer bahsi geçen elinizdeki ürünü elden firmaya iade edecekseniz iade edildiğine dair muhakkak bir belge almanızı tevsiye ediyorum.

    İyi günler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUSUFM

    verdiğiniz detaylı bilgi için çok teşekkür ederim. Tespitiniz doğru mahkeme ürün bedelinin faizi ile ödenmesine karar verdi. Ancak araya yıl sonu vs. girdiğinden gerekçeli karar henüz çıkmadı sanırım1 hafta içinde çıkacak. ondan sonra süreci takip edeceğim. teşekkürler

    quote:

    Orjinalden alıntı: saisik


    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    Arkadaşlar,

    Teknosa aleyhine Fujitsu Siemens Amilo Pro V2045 iadesi için açtığım dava bugün bitti. Hakim iade kararı verdi. Şimdi iade etmek için izleyeceğim yol konusunda açıkcası fikrim yok. Bana yardımcı olacak hukuki mevzuatı bilen arkadaş varsa sevinirim. Süreç boyunca yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim.



    Sayın YUSUFM,

    Topic deki yazılarınızdan iade kararı olarak bahsettiğiniz kararın aslında ödediğiniz bedelin faizi ile birlikte tahsili ile tarafınıza ödenmesine yönelik bir karar olduğu çıkarımında bulundum.

    Mahkemenin Gerekçeli Kararı yazmasını müteakip mahkeme kalemine giderek bahsi geçen kararı karşı tarafa tebliğ ettirmek için posta masrafı vermelisiniz. Karşı tarafa gerekçeli kararın tebliğinden sonra 15 gün geçmesi ile birlikte temyiz süresi sona erecek ve karar kesinleşecektir. Yasal süresi içinde (tebliğden itibaren 15 gün) temyiz etmeleri halinde yargıtay dosyayı inceleyecektir. Yargıtay Bozma kararı verirse mahkeme yeniden yargılama yapacaktır.

    Ancak bu süreç sizin icra takibi yapmanıza engel değildir. Para borçlarına dair ilamların icrası için kararın kesinleşmesini beklemeye gerek bulunmamaktadır. Kararı almanızı müteakip icra dairesine başvurarak ilamın icra edilmesini istemelisiniz. Bu safhada icra ile ilgili matbu evrakların hazırlanmasında ve hesaplamalarda bulunduğunuz ilden profesyonel yardım almanızda yarar bulunduğunu düşünüyorum.

    Eğer bahsi geçen elinizdeki ürünü elden firmaya iade edecekseniz iade edildiğine dair muhakkak bir belge almanızı tevsiye ediyorum.

    İyi günler dilerim.


    Alıntıları Göster
    yusufm azminden dolayı tebrik ediyorum sizi,
    ben de golddan hp notabook aldım memnun kalmadığım taktirde değiştirilebileceği söylendi satışta, çook ısınıyordu ve hdd enteresan sesler geliyordu normal dışı, geri götürdüm, sandım hemen değiştirecekler, söyledikleri herşeyi inkar ettileri arıza raporu için pazatresi göndercez dediler, aradan 3-4 gün geçti hp'ye gönderdik arıza raporu için dediler, hp'yi aradım, buraya gelen notebooklar tamir olur, arıza raporunu biz vermiyoruz dediler, notebooku geri gönderin golda dedim. arayıp sormasam tamir olup gelecekti. bana mağaza müdürünün söylediği "ürün iadesine biz karar veremeyiz, hp isterse tamir eder, isterse değiştirir, ne var ki bunda alt tarafı hdd değişecek" aldığım ürün 1 haftalık, bence insanları akılsız sanıyorlar. neyse distribütör firmayı buldum, aradım. bana onlara noteebook gönderilirse iade alabileceklerini söylediler, golda haber verdim. ve notebookun oraya gönderilmesi de 1 hafta sürdü, hala göndermiyorlardı, adam "1 aylık sürem var, kullanırım diyor" bu süre zarfında bilgisayarsız kaldım ve çok sonra kanunu okuyunca öğrendim 15 gün içinde tamir edilmez ya da iade alınmazsa size muadili bilgisayar vermek zorundalar geçici olarak, bilginiz olsun. neyse günde 10 kez arayarak distribütöre göndertebildim bilgisayarı ve gittiği saat iade kararı çıktı, paramı kurtarabildim.
    2. kez bimeksten almak istedim bilgisayarı, gold 100-150ytl daha ucuza gelecekti ama yapılan müdahale, müşteriye vermedikelri değerden ötürü gold tercihi yapmadım. bimeksten aldığım toshiba da sorunluydu, satarken bana 1 hafta içinde istediğim takdirde iade, değiştirme yapabileceklerini demişlerdi , götürüp iade istedim, iade yapamayız dediler, yenisini verdiler, yenisi daha sorunluydu. merkeziyle görüştüm, yeni sahraya gitmem gerekti ama merkez, mağazanın yapmadığını yaptı, iade ettim. paramı almaya mağazaya gittiğimde de hoş olmayan davranışlar gördüm, elimde imzalı rapor var iade için, mağazadakiler bize haber gelmedi, merkezin elektriği yok, sistemden bakamıyoruz dediler. ve telefon ederek öğrenmeyi ben diyene kadar düşünemediler. bu tip şeylere artık sadece gülüyorum, Allah'a şükür paramı yine iade aldım, bir süre pc almamaya tövbe ettim. bimeks memenun kalmadığımızda ürünü alıyor, peki kullanılmış bu ürünleri ne yapıyor? bence yeniden satıyor. kim kullanılmış bir elektronik cihaz almak ister? ayrıca ülkemizdeki notebooklar nasıl bu kadar çok sorunlu oluyor? alıp sorunla karşılaşan bir sürü insan var, bence iade ederken uğraşmaktan çekinmeyin, azmedin, sonunda kazanırsınız, adalet yerini bulur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi engineerr -- 10 Ocak 2007; 13:00:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engineerr

    yusufm azminden dolayı tebrik ediyorum sizi,
    ben de golddan hp notabook aldım memnun kalmadığım taktirde değiştirilebileceği söylendi satışta, çook ısınıyordu ve hdd enteresan sesler geliyordu normal dışı, geri götürdüm, sandım hemen değiştirecekler, söyledikleri herşeyi inkar ettileri arıza raporu için pazatresi göndercez dediler, aradan 3-4 gün geçti hp'ye gönderdik arıza raporu için dediler, hp'yi aradım, buraya gelen notebooklar tamir olur, arıza raporunu biz vermiyoruz dediler, notebooku geri gönderin golda dedim. arayıp sormasam tamir olup gelecekti. bana mağaza müdürünün söylediği "ürün iadesine biz karar veremeyiz, hp isterse tamir eder, isterse değiştirir, ne var ki bunda alt tarafı hdd değişecek" aldığım ürün 1 haftalık, bence insanları akılsız sanıyorlar. neyse distribütör firmayı buldum, aradım. bana onlara noteebook gönderilirse iade alabileceklerini söylediler, golda haber verdim. ve notebookun oraya gönderilmesi de 1 hafta sürdü, hala göndermiyorlardı, adam "1 aylık sürem var, kullanırım diyor" bu süre zarfında bilgisayarsız kaldım ve çok sonra kanunu okuyunca öğrendim 15 gün içinde tamir edilmez ya da iade alınmazsa size muadili bilgisayar vermek zorundalar geçici olarak, bilginiz olsun. neyse günde 10 kez arayarak distribütöre göndertebildim bilgisayarı ve gittiği saat iade kararı çıktı, paramı kurtarabildim.
    2. kez bimeksten almak istedim bilgisayarı, gold 100-150ytl daha ucuza gelecekti ama yapılan müdahale, müşteriye vermedikelri değerden ötürü gold tercihi yapmadım. bimeksten aldığım toshiba da sorunluydu, satarken bana 1 hafta içinde istediğim takdirde iade, değiştirme yapabileceklerini demişlerdi , götürüp iade istedim, iade yapamayız dediler, yenisini verdiler, yenisi daha sorunluydu. merkeziyle görüştüm, yeni sahraya gitmem gerekti ama merkez, mağazanın yapmadığını yaptı, iade ettim. paramı almaya mağazaya gittiğimde de hoş olmayan davranışlar gördüm, elimde imzalı rapor var iade için, mağazadakiler bize haber gelmedi, merkezin elektriği yok, sistemden bakamıyoruz dediler. ve telefon ederek öğrenmeyi ben diyene kadar düşünemediler. bu tip şeylere artık sadece gülüyorum, Allah'a şükür paramı yine iade aldım, bir süre pc almamaya tövbe ettim. bimeks memenun kalmadığımızda ürünü alıyor, peki kullanılmış bu ürünleri ne yapıyor? bence yeniden satıyor. kim kullanılmış bir elektronik cihaz almak ister? ayrıca ülkemizdeki notebooklar nasıl bu kadar çok sorunlu oluyor? alıp sorunla karşılaşan bir sürü insan var, bence iade ederken uğraşmaktan çekinmeyin, azmedin, sonunda kazanırsınız, adalet yerini bulur.

    Alıntıları Göster
    Aynı şeyleri bende yaşadım, Fujitsu iadeyi kabul etti fakat teknosa ısrarla reddetti. satarken takla atanlar problem durumunda sizi tanımıyor. hepimiz mutlaka hakkımızı aramalıyız.

    quote:

    Orjinalden alıntı: engineerr

    yusufm azminden dolayı tebrik ediyorum sizi,
    ben de golddan hp notabook aldım memnun kalmadığım taktirde değiştirilebileceği söylendi satışta, çook ısınıyordu ve hdd enteresan sesler geliyordu normal dışı, geri götürdüm, sandım hemen değiştirecekler, söyledikleri herşeyi inkar ettileri arıza raporu için pazatresi göndercez dediler, aradan 3-4 gün geçti hp'ye gönderdik arıza raporu için dediler, hp'yi aradım, buraya gelen notebooklar tamir olur, arıza raporunu biz vermiyoruz dediler, notebooku geri gönderin golda dedim. arayıp sormasam tamir olup gelecekti. bana mağaza müdürünün söylediği "ürün iadesine biz karar veremeyiz, hp isterse tamir eder, isterse değiştirir, ne var ki bunda alt tarafı hdd değişecek" aldığım ürün 1 haftalık, bence insanları akılsız sanıyorlar. neyse distribütör firmayı buldum, aradım. bana onlara noteebook gönderilirse iade alabileceklerini söylediler, golda haber verdim. ve notebookun oraya gönderilmesi de 1 hafta sürdü, hala göndermiyorlardı, adam "1 aylık sürem var, kullanırım diyor" bu süre zarfında bilgisayarsız kaldım ve çok sonra kanunu okuyunca öğrendim 15 gün içinde tamir edilmez ya da iade alınmazsa size muadili bilgisayar vermek zorundalar geçici olarak, bilginiz olsun. neyse günde 10 kez arayarak distribütöre göndertebildim bilgisayarı ve gittiği saat iade kararı çıktı, paramı kurtarabildim.
    2. kez bimeksten almak istedim bilgisayarı, gold 100-150ytl daha ucuza gelecekti ama yapılan müdahale, müşteriye vermedikelri değerden ötürü gold tercihi yapmadım. bimeksten aldığım toshiba da sorunluydu, satarken bana 1 hafta içinde istediğim takdirde iade, değiştirme yapabileceklerini demişlerdi , götürüp iade istedim, iade yapamayız dediler, yenisini verdiler, yenisi daha sorunluydu. merkeziyle görüştüm, yeni sahraya gitmem gerekti ama merkez, mağazanın yapmadığını yaptı, iade ettim. paramı almaya mağazaya gittiğimde de hoş olmayan davranışlar gördüm, elimde imzalı rapor var iade için, mağazadakiler bize haber gelmedi, merkezin elektriği yok, sistemden bakamıyoruz dediler. ve telefon ederek öğrenmeyi ben diyene kadar düşünemediler. bu tip şeylere artık sadece gülüyorum, Allah'a şükür paramı yine iade aldım, bir süre pc almamaya tövbe ettim. bimeks memenun kalmadığımızda ürünü alıyor, peki kullanılmış bu ürünleri ne yapıyor? bence yeniden satıyor. kim kullanılmış bir elektronik cihaz almak ister? ayrıca ülkemizdeki notebooklar nasıl bu kadar çok sorunlu oluyor? alıp sorunla karşılaşan bir sürü insan var, bence iade ederken uğraşmaktan çekinmeyin, azmedin, sonunda kazanırsınız, adalet yerini bulur.




  • harbiden tebrikler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibyalcin

    harbiden tebrikler
    bu karar hepimize örnek olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalö

    bu karar hepimize örnek olmalı.

    Alıntıları Göster
    Bugün gerekçeli kararı alıyorum. Gelişmeler buradan duyurulmaya devam edecek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUSUFM

    Bugün gerekçeli kararı alıyorum. Gelişmeler buradan duyurulmaya devam edecek..

    Alıntıları Göster
    malesef henüz gerekçeli karar çıkmadı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    Bugün gerekçeli kararı alıyorum. Gelişmeler buradan duyurulmaya devam edecek..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUSUFM

    malesef henüz gerekçeli karar çıkmadı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: YUSUFM

    Bugün gerekçeli kararı alıyorum. Gelişmeler buradan duyurulmaya devam edecek..


    Alıntıları Göster
    YUSUFM

    ÖNCELİKLE MEDENİ CESARETİNDEN DOLAYI SENİ TEBRİK EDİYORUM..BÜTÜN FORUMDAKİ ARKADAŞLARDAN DA RİCA EDİYORUM.

    YUSUFM ARKADAŞIMIZIN AÇMIŞ OLDUĞU "MAHKEME BİTTİ" ADLI BAŞLIK BUNDAN SONRA BİZİM TÜKETİCİ HAKLARI KÖŞEMİZ OLSUN..

    BUNDAN SONRA KONUYU BAŞKA BAŞKA BAŞLIKLAR ALTINDA DAĞITMADAN BU TOPİCTE TOPLANALIM....

    YUSUFM MAHKEME KARARINI BENDE GÖRMEYİ ÇOK İSTERİM...EĞER KANUNİ BİR SAKINCASI YOKSA BURADA DA YAYINLARSAN SEVİNİRİM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reisbey76 -- 17 Ocak 2007; 8:54:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reisbey76

    YUSUFM

    ÖNCELİKLE MEDENİ CESARETİNDEN DOLAYI SENİ TEBRİK EDİYORUM..BÜTÜN FORUMDAKİ ARKADAŞLARDAN DA RİCA EDİYORUM.

    YUSUFM ARKADAŞIMIZIN AÇMIŞ OLDUĞU "MAHKEME BİTTİ" ADLI BAŞLIK BUNDAN SONRA BİZİM TÜKETİCİ HAKLARI KÖŞEMİZ OLSUN..

    BUNDAN SONRA KONUYU BAŞKA BAŞKA BAŞLIKLAR ALTINDA DAĞITMADAN BU TOPİCTE TOPLANALIM....

    YUSUFM MAHKEME KARARINI BENDE GÖRMEYİ ÇOK İSTERİM...EĞER KANUNİ BİR SAKINCASI YOKSA BURADA DA YAYINLARSAN SEVİNİRİM.

    Alıntıları Göster
    Gerekçeli karar henüz açıklanmadı ama son duruşmada, yargılamanın bittiğini, ürünün firmaya iadesine, mahkeme tarihi itibariyle ödenen 1.849 YTL nin yasal faizi ile ödenmesine karar verildi. Gerekçeli kararı alınca yayınlarım. desteğiniz için teşekkürler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: reisbey76

    YUSUFM

    ÖNCELİKLE MEDENİ CESARETİNDEN DOLAYI SENİ TEBRİK EDİYORUM..BÜTÜN FORUMDAKİ ARKADAŞLARDAN DA RİCA EDİYORUM.

    YUSUFM ARKADAŞIMIZIN AÇMIŞ OLDUĞU "MAHKEME BİTTİ" ADLI BAŞLIK BUNDAN SONRA BİZİM TÜKETİCİ HAKLARI KÖŞEMİZ OLSUN..

    BUNDAN SONRA KONUYU BAŞKA BAŞKA BAŞLIKLAR ALTINDA DAĞITMADAN BU TOPİCTE TOPLANALIM....

    YUSUFM MAHKEME KARARINI BENDE GÖRMEYİ ÇOK İSTERİM...EĞER KANUNİ BİR SAKINCASI YOKSA BURADA DA YAYINLARSAN SEVİNİRİM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUSUFM

    Gerekçeli karar henüz açıklanmadı ama son duruşmada, yargılamanın bittiğini, ürünün firmaya iadesine, mahkeme tarihi itibariyle ödenen 1.849 YTL nin yasal faizi ile ödenmesine karar verildi. Gerekçeli kararı alınca yayınlarım. desteğiniz için teşekkürler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: reisbey76

    YUSUFM

    ÖNCELİKLE MEDENİ CESARETİNDEN DOLAYI SENİ TEBRİK EDİYORUM..BÜTÜN FORUMDAKİ ARKADAŞLARDAN DA RİCA EDİYORUM.

    YUSUFM ARKADAŞIMIZIN AÇMIŞ OLDUĞU "MAHKEME BİTTİ" ADLI BAŞLIK BUNDAN SONRA BİZİM TÜKETİCİ HAKLARI KÖŞEMİZ OLSUN..

    BUNDAN SONRA KONUYU BAŞKA BAŞKA BAŞLIKLAR ALTINDA DAĞITMADAN BU TOPİCTE TOPLANALIM....

    YUSUFM MAHKEME KARARINI BENDE GÖRMEYİ ÇOK İSTERİM...EĞER KANUNİ BİR SAKINCASI YOKSA BURADA DA YAYINLARSAN SEVİNİRİM.


    Alıntıları Göster
    Öncelikle tebrik ediyorum...

    Artık türkiyeden bir ürün alırken özelliklerinden ve markasından ziyade teknik servis'in ve distribütör firmanın kalitesine bakmayı öğreneceğiz sanırım...

    İntel anakartım aşırı voltajdan yandı... Suç bendeydi. Fakat yenisini verdiler...

    D&R'ın internet sitesinden "cowon" marka mp3 player aldım 354 ytl'ye hiçbir problemim yoktu,sadece belirtilen özelliklerde bir özellik olmadıgı halde var gösterilmişti,ki o özelliği her şarkıad kullanmazdım zatn.. Durumu önce distribütörü ôlan firmaya(panatel) ilettim sonra da d&R beni aradı.. Ürünü 10 gün kullanmama rağmen bana para iadesi yaptılar....

    yurtdısından bazı yurt dışı internet sitelerinden alışveriş yaptgınızda bile türkiyedeki firmalardan daha kaliteli hizmet verdikleri daha cabuk çözüme ulaştıkları kesin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reisbey76

    YUSUFM

    ÖNCELİKLE MEDENİ CESARETİNDEN DOLAYI SENİ TEBRİK EDİYORUM..BÜTÜN FORUMDAKİ ARKADAŞLARDAN DA RİCA EDİYORUM.

    YUSUFM ARKADAŞIMIZIN AÇMIŞ OLDUĞU "MAHKEME BİTTİ" ADLI BAŞLIK BUNDAN SONRA BİZİM TÜKETİCİ HAKLARI KÖŞEMİZ OLSUN..

    BUNDAN SONRA KONUYU BAŞKA BAŞKA BAŞLIKLAR ALTINDA DAĞITMADAN BU TOPİCTE TOPLANALIM....

    YUSUFM MAHKEME KARARINI BENDE GÖRMEYİ ÇOK İSTERİM...EĞER KANUNİ BİR SAKINCASI YOKSA BURADA DA YAYINLARSAN SEVİNİRİM.

    Alıntıları Göster
    Gerçekten Yusuf bu işle çok uğraştı.TÜKETİCİ HAKLARI KÖŞESİ olsun fikri çok hoş.DESTEKLEYENLER +1 belirtirse çok daha hoş olur...

    quote:

    Orjinalden alıntı: reisbey76

    YUSUFM

    ÖNCELİKLE MEDENİ CESARETİNDEN DOLAYI SENİ TEBRİK EDİYORUM..BÜTÜN FORUMDAKİ ARKADAŞLARDAN DA RİCA EDİYORUM.

    YUSUFM ARKADAŞIMIZIN AÇMIŞ OLDUĞU "MAHKEME BİTTİ" ADLI BAŞLIK BUNDAN SONRA BİZİM TÜKETİCİ HAKLARI KÖŞEMİZ OLSUN..

    BUNDAN SONRA KONUYU BAŞKA BAŞKA BAŞLIKLAR ALTINDA DAĞITMADAN BU TOPİCTE TOPLANALIM....

    YUSUFM MAHKEME KARARINI BENDE GÖRMEYİ ÇOK İSTERİM...EĞER KANUNİ BİR SAKINCASI YOKSA BURADA DA YAYINLARSAN SEVİNİRİM.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: koolandgang

    Gerçekten Yusuf bu işle çok uğraştı.TÜKETİCİ HAKLARI KÖŞESİ olsun fikri çok hoş.DESTEKLEYENLER +1 belirtirse çok daha hoş olur...

    quote:

    Orjinalden alıntı: reisbey76

    YUSUFM

    ÖNCELİKLE MEDENİ CESARETİNDEN DOLAYI SENİ TEBRİK EDİYORUM..BÜTÜN FORUMDAKİ ARKADAŞLARDAN DA RİCA EDİYORUM.

    YUSUFM ARKADAŞIMIZIN AÇMIŞ OLDUĞU "MAHKEME BİTTİ" ADLI BAŞLIK BUNDAN SONRA BİZİM TÜKETİCİ HAKLARI KÖŞEMİZ OLSUN..

    BUNDAN SONRA KONUYU BAŞKA BAŞKA BAŞLIKLAR ALTINDA DAĞITMADAN BU TOPİCTE TOPLANALIM....

    YUSUFM MAHKEME KARARINI BENDE GÖRMEYİ ÇOK İSTERİM...EĞER KANUNİ BİR SAKINCASI YOKSA BURADA DA YAYINLARSAN SEVİNİRİM.


    Alıntıları Göster
    Arkadaşı ben de tebrik ederim. Tüketici hakları köşesini de destekliyorum..

    Yusuftan bir ricam var tüketici hakem heyetine nasıl başvurduğunu anlatıp, dilekçe örneğini buraya koyabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: krizantemm

    Arkadaşı ben de tebrik ederim. Tüketici hakları köşesini de destekliyorum..

    Yusuftan bir ricam var tüketici hakem heyetine nasıl başvurduğunu anlatıp, dilekçe örneğini buraya koyabilir mi?

    Alıntıları Göster
    SANAYİ VE TİCARET İL MÜDÜRLÜĞÜ
    (Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığına)
    MANİSA

    TÜKETİCİNİN;
    Adı ve Soyadı : ...
    Telefon Numarası : ....
    Adresi : .....
    MANİSA
    ŞİKAYET EDİLEN SATICI/SAĞLAYICININ;
    Adı ve Soyadı veya Ticaret Ünvanı : MANİSA TEKNOSA MAĞAZASI
    Adresi : Doğu Caddesi No:24/A MANİSA
    Telefon No :

    SATIN ALINAN MAL VEYA HİZMETİN;
    Cinsi : Fujitsu Siemens V2045 Notebook
    Miktarı : 1 Adet
    Birim Fiyatı : 1.849,88 YTL
    Tutarı : 1.849,88 YTL

    ŞİKAYETE KONU BELGELER;

    1) Fatura
    2) CE Belgesi

    ŞİKAYETİNİZİ, ÖZ VE GELİŞME SIRASINA GÖRE KISACA YAZINIZ:
    Manisa Teknosa mağazasından 1.849,88 YTL ye aldığım Fujitsu Siemens AMİLO PRO V2045 kullanmaya başladığım ilk gün klavyede tuş atlama problemi ile karşılaştım. Problemin software kaynaklı olduğunu öğrendim fakat ilk günden servise göndermek istemediğimden bu hatayı kabullenerek kullanmaka başladım. Daha sonra DVD writer sürücüde mekanik sesler olduğunu ve bazı DVD ve DIVX leri okumadığını gördüm. Bu sebeptende servise göndermedim. Aldığım ürünün yanında hediye olarak verilen Bluetooth arızalı çıktı ve Manisa teknosa tarafından yenisi ile değiştirildi. Aynı gün aldığım cihazda normal notebooklardan daha fazla fan sesi geldiğini fark ettim.
    Bütün bu problemlere rağmen kullanmaya devam ettiğim notebook a WINDOWS2000 server işletim sistemi kurmak istediğimde buna izin vermedi. Yaptığım araştırmada notebook üzerinde verilen SATA harddisk yüzünden başka işletim sistemi kuramayacağımı öğrendim. Mağazaya yaptığım başvuruda hiç birşey yapamayacaklarını ve iade kabul etmediklerini beyan ettiler. İnternet üzerinden yaptığım araştırmada birçok tüketicinin aynı nedenden dolayı mağdur olduklarını gördüm.

    TÜKETİCİNİN TALEBİ;
    Söz konusu cihazı bu şartlar altında kullanamayacağımdan dolayı, 1.849,88 YTL ödediğim cihazın iade alınarak ödediğim paranın iadesini talep ediyorum. Hiç kimse yüksek bir bedel ödeyerek aldığı cihazın daha ilk günden servise düşmesini istemez ve servise düşen bir cihaza çözüm dahi üretemeyen, yanlış bilgilendirme ile mal satan ve müşterisinin taleplerini geri çeviren firmanın malını kullanmak istemez.
    Not: Firmanın müşteri hizmetlerine ve magazasına yapılan başvurudan bir sonuç alınamamıştır.



    ....
    08.12.2005




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YUSUFM

    SANAYİ VE TİCARET İL MÜDÜRLÜĞÜ
    (Tüketici Sorunları Hakem Heyeti Başkanlığına)
    MANİSA

    TÜKETİCİNİN;
    Adı ve Soyadı : ...
    Telefon Numarası : ....
    Adresi : .....
    MANİSA
    ŞİKAYET EDİLEN SATICI/SAĞLAYICININ;
    Adı ve Soyadı veya Ticaret Ünvanı : MANİSA TEKNOSA MAĞAZASI
    Adresi : Doğu Caddesi No:24/A MANİSA
    Telefon No :

    SATIN ALINAN MAL VEYA HİZMETİN;
    Cinsi : Fujitsu Siemens V2045 Notebook
    Miktarı : 1 Adet
    Birim Fiyatı : 1.849,88 YTL
    Tutarı : 1.849,88 YTL

    ŞİKAYETE KONU BELGELER;

    1) Fatura
    2) CE Belgesi

    ŞİKAYETİNİZİ, ÖZ VE GELİŞME SIRASINA GÖRE KISACA YAZINIZ:
    Manisa Teknosa mağazasından 1.849,88 YTL ye aldığım Fujitsu Siemens AMİLO PRO V2045 kullanmaya başladığım ilk gün klavyede tuş atlama problemi ile karşılaştım. Problemin software kaynaklı olduğunu öğrendim fakat ilk günden servise göndermek istemediğimden bu hatayı kabullenerek kullanmaka başladım. Daha sonra DVD writer sürücüde mekanik sesler olduğunu ve bazı DVD ve DIVX leri okumadığını gördüm. Bu sebeptende servise göndermedim. Aldığım ürünün yanında hediye olarak verilen Bluetooth arızalı çıktı ve Manisa teknosa tarafından yenisi ile değiştirildi. Aynı gün aldığım cihazda normal notebooklardan daha fazla fan sesi geldiğini fark ettim.
    Bütün bu problemlere rağmen kullanmaya devam ettiğim notebook a WINDOWS2000 server işletim sistemi kurmak istediğimde buna izin vermedi. Yaptığım araştırmada notebook üzerinde verilen SATA harddisk yüzünden başka işletim sistemi kuramayacağımı öğrendim. Mağazaya yaptığım başvuruda hiç birşey yapamayacaklarını ve iade kabul etmediklerini beyan ettiler. İnternet üzerinden yaptığım araştırmada birçok tüketicinin aynı nedenden dolayı mağdur olduklarını gördüm.

    TÜKETİCİNİN TALEBİ;
    Söz konusu cihazı bu şartlar altında kullanamayacağımdan dolayı, 1.849,88 YTL ödediğim cihazın iade alınarak ödediğim paranın iadesini talep ediyorum. Hiç kimse yüksek bir bedel ödeyerek aldığı cihazın daha ilk günden servise düşmesini istemez ve servise düşen bir cihaza çözüm dahi üretemeyen, yanlış bilgilendirme ile mal satan ve müşterisinin taleplerini geri çeviren firmanın malını kullanmak istemez.
    Not: Firmanın müşteri hizmetlerine ve magazasına yapılan başvurudan bir sonuç alınamamıştır.



    ....
    08.12.2005

    Alıntıları Göster
    Helal olsun. Ellerin dert görmesin.
    HAKKINI ARAYAN HERKESİN ELLERİNDEN ÖPERİM.
    YOLUNUZ AÇIK OLSUN.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.