Şimdi Ara

Bmw - Borusan Servis Rezaleti ! Videolu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
107
Cevap
2
Favori
6.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyber-shot -- 3 Eylül 2016; 14:55:27 >



  • Aynı arizadan 3 kez servise sokun ve mahkemeye dava açın..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Yaşadığınız sorunlar gerçekten çok üzücü. Bende F30 yeni kasa 320i var. Aracı bana süspansiyonlardaki plastik takozu çıkarmadan teslim etmişlerdi ve ben arabayı o şekilde süspansiyon görevini yapmadan kamyon sürer gibi 1 gün kullandım. Aracı götürdüğümde araçta hasar yok, çizik yok falan dediler. Bende aracın bir gün boyunca alttan darbe yediğini ve bunun bedelinin bi şekilde bana ödenmesi gerektiğini söyledim. Tabiki iplemediler. Ben de bi güzel BMW Munich Almanya müşteri servisine 1 sayfa email gönderdim. Ertesi gün paşa paşa beni aradı Borusan 60bin km kadar tüm bakımlarınızın parça dahil bizden olacak dediler.

    Üşenmeyin BMW Munich Almanya müşteri hizmetlerine ingilizce olarak email yazın. Tüm burada yazdığınız problemleri tek tek yazın. Mutlaka bişeyler olacaktır.
  • Üşenmeyip yazacağım e-mail. Hatta çalışanlardan biri 7 serisinde de fren diski ötüyor inanın çekiniyorum müşteri duyacak diye dedi. Neden dediğimde onlar patron oluyor emrederek konuşuyor dedi. Yanlış anlamayın falan dedi de araca göre hizmet olduğu ortada bide doğuş otoya laf atarlar...
  • Geçmiş olsun da ben cidden merak ediyorum arka park lambasından para almak neyin kafası. Koskoca bmw de müşterisini 50 lira için soyuyorsa yazıklar olsun ona. Servisi şikayet edin bence. YAzıklar olsun bunlara.
  • Teşekkür ederim. Üstelik lamba patlak değil yanıyordu ancak bazen gücü az ve titreyerek bazende gayet normal çalışıyordu. Yani temassızlık vardı.
  • Türkiye'deki en kötü müşteri anlayışı olduğunu ekşisozluk ve itü'de yazmıştım. yetmedi gidip almanya bmw'ye yazdım, yanıt bile vermediler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    PEUGEOT REZALETİ
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yukarıdaki arkadaşın da dediği gibi Almanya'ya mail atın. Ek olarak bayi adını belirterek şikayetvar.com adresine bir durum bırakırsanız oradan gördüklerinde marka imajı zedelenmesin diye sizinle ilgilenebilirler. Mahkeme yoluna giderseniz iş uzar, bu yolları deneyin. Olmazsa mahkeme yolu gözükür.
  • Ulan o kadar para verip hala hizmet alamamak
  • Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Şanzıman konusunda ısrarlı olun hatta dava açıcam diye tehdit edin. Bunu söylerken en yetkili kişiyle konuşmaya çalışın. Balata konusunda ne yazıkki hemen hemen tüm firmalar böyle ücretli değişim istiyolar kullanıcı hatası kullandığınız ortamdan kaynaklanıyo diye geçiştiriyolar.

    Gelelim o sizden alınan 51 TL ' ye. Onu vermemeniz gerekirdi. Çünkü ücretli olan herşeyi baştan söylemek zorundadırlar. Ben bu sorunu VW tamaş'ta yaşadım. Aracın farları buğu yapıyordu bunun yanında fitillerden ses geliyordu aracı bıraktım yarın sabah almaya gittim. 27 TL kapı fitillerini yağlama ücretini kullanıcı hatası olduğu için ödemem gerektiğini söylediler. Bana ücretli diye birşey demediniz garanti kapsamında dediniz şimdi hiç bir ücret talep edemezsiniz dedim. Aracınızı alamazsınız dediler kalsın ozaman diye sesimi yükselttim. Şefi çağırdılar onada anlattım oda bana aynı muameleyi yapınca müdürü çağırttırdım. Garanti kapsamını geçtim kaç teneke yağ kullandınız fitillere dedim faturasını gösterin dedim. Sonra özür diledi anahtarımı verdi firma çıkışına kadar beni uğurladı.

    Yani bu gibi şeylerde sesinizi çıkartmanız lazım. Tekrardan geçmiş olsun.




  • Mercedes ve bmw yetkili servisleri ne yazikki yeterlilik ve teknik donanimli personel acisindan en kotu personele sahipler. Benim de mercedesimi modern oto yetkili serviste carpmislardi zaten. Bu tarz servislerde ustalasan personel kendi ozel servisini aciyor. Bu yuzden usta yok. Hep antin kuntin adam dolu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet usta yok. Esenboğa Borusan servisine rot- balansta yapılsın demiştim. Direksiyon sağ tarafa eğik teslim ettiler. 150 - 200 lira sadece rot-balans...
  • Allah borusana kimseyi dusurmesin

    Dogusu mumla aratir adama

    Garanti kapsaminda olan aractan para almak ha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Borusan ile ilgili olduğunu düşünmüyorum, Türkiye'de çoğu firma, satış sonrası müşteri memnuniyeti denilen olayı dikkate almıyor. Çoğusunun amacı, malı satana kadar iyi gözükmek, malı sattıktan sonra müşteriyle ilgilenmemek ve müşterinin yaşadığı sorunları kullanıcı hatası sonucuna ulaştırabilmek.

    Şikayetinizi İngilizce olarak, BMW'nin Almanya'daki sitesine yollayın. Durumun özetini, Şikayetvar.Com adresinde de belirtin. Siz, şikayetinizi gerekli mercilere ulaştırmazsanız, onlarda bu işi uzatır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: robomatt

    Merhaba,

    Yaşadığınız sorunlar gerçekten çok üzücü. Bende F30 yeni kasa 320i var. Aracı bana süspansiyonlardaki plastik takozu çıkarmadan teslim etmişlerdi ve ben arabayı o şekilde süspansiyon görevini yapmadan kamyon sürer gibi 1 gün kullandım. Aracı götürdüğümde araçta hasar yok, çizik yok falan dediler. Bende aracın bir gün boyunca alttan darbe yediğini ve bunun bedelinin bi şekilde bana ödenmesi gerektiğini söyledim. Tabiki iplemediler. Ben de bi güzel BMW Munich Almanya müşteri servisine 1 sayfa email gönderdim. Ertesi gün paşa paşa beni aradı Borusan 60bin km kadar tüm bakımlarınızın parça dahil bizden olacak dediler.

    Üşenmeyin BMW Munich Almanya müşteri hizmetlerine ingilizce olarak email yazın. Tüm burada yazdığınız problemleri tek tek yazın. Mutlaka bişeyler olacaktır.

    marka aynı marka ama adamlarla bizim aramızdaki fark resmen ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Onlarla ugrasmayin derim yanlis hatırlamıyorsam efe mekanikti ankarada uğur abi var ona bi gosterin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >






  • Borusan bazen gerçekten sabır sınıyor.
  • Buda vites videosu...












    Vitesi DS spor moda almama ragmen devir değişmiyor... Ayrıca bu video tek kişi, lastik basınçları ayarlı, ve düz bir yolda çekilmiştir. Yani aracı zorlucak herhangi koşul olmamasına ragmen ben vitesi manuel olarak bir üst vitese atmazsam belli bir süre yüksek devirle gidiyor...

    Ayrıca bazen 3.vitesten 4'e atarken araç içerisinden boşa atma ve sarsıntı hissediyoruz. Fakat bu sorunlar her zaman olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Allah borusana kimseyi dusurmesin

    Dogusu mumla aratir adama

    Garanti kapsaminda olan aractan para almak ha

    Neden sizde vermiştiniz ya garanti sürecindeki Polo'ya servis ücreti

    Bir insanın nasıl değiştiğinin en iyi örneğisiniz. 6 ay öncesine kadar Doğuş'a demedik bırakmazken, hala bunları yazıyor olmanız ilginç ötesi




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.