Şimdi Ara

n11.com -UZAK DURUN- (Kullanici Yorumlari Burada) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
313
Cevap
9
Favori
212.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ne diyorum

    Şu yorumları okuduktan sonra n11'den asla alışveriş yapmam ilk defa alışveriş yapim dedim aman aman yorumlara bak...

    maalesef ben de g2 siparişi verdim. inşallah sorun çıkmaz.
  • Bende telefonu N11'den almıştım herhangi bir sıkıntı çıkmadı.
  • 3 alışveriş yaptım 2 tanesi sorunlu. Sorun çıkınca size yardımcı olmak yerine sorunlu satıcıdan yana oluyorlar. Cayma hakkını kullandırmamak için elli takla atıyorlar. İade cayma ve buna benzer bütün taleplerinizi satıcı ile birlikte sağlayıcı vasfıyla ( ki sözleşmede aksine yazılan bütün sorumsuzluk beyanları haksız şarttır ) N11 firmasına da yapın hakem heyetine verirken sağlayıcıyı da hasım gösterin talebinizde müteselsilen sorumlu tutulmalarını ve başvuru tarihinden itirbaren avans faizi talep edin önemli not bütün taleplerinizi iadeli taahhütlü sözleşmedeki adreslerine yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler çok sağolun. Neredeyse alıyordum. Vatana filan bakacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 den 0 telefon aldım 1yıl önce, garantiye yolladım, ben almadan önce serviste sensör arızası tespiti yapılmış çıktı. Uğraşıyorum ama sonuç çıkmayacak gibi hayırlısı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: heroesx


    quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis

    Ya zaten sansınız varsa sorun yasamazsınız ama bi sorun çıkarsa n11 satıcı tarafını tutuyor ve sanada tüketici hakem heyetine git diyor. Bu kadarda yüzsüzler. Ama gittigidiyorda kesinlikle boyle değil. İlgileniyorlar.

    Aynen dediginiz gibi magazayi koruyor. Oyuncakmarketim magazasina dikkat edin. Urunu iade edicem kargoyu odetmek istedi. Ben tabi ucretsiz gonderdim. İadeyi reddetti. 3 tane farkli red sebebi verdi her birinde cevabini verdim o n11.com musteri hizmetlerine. Hala daha magazayi destekliyorlar. Onlarca mesaj arama yapiyorum. Urun teslim almislar bende urun yok diyorum. n11 parayi firmaya oduyor:) Dusunun o anki durumunuzu. Lanet olsun n11' e de oyuncakmarketim sitesine de. Sonuc olarak n11 mudurlukten aradilar hakli olduğumdan para iadesini yapicaklar. Bu kadar arama mesaji siniri niye yasadim ben diyorum. Mirin kirin. Ben uyeligimi para aktarildigi an silicegimm. Musteri hizmetleri kopyala yapistir cevap verdiginden kesinlikle cozum uretmiyor,okumuyorlar bile.

    N11 GENEL MUDURLUK NUMARASİNİ PAYLASİYORUM DİREK MUHATTAP : 0212 999 67 22
    Umarım yaptiginiz alisverislerde sikinti yasamazsiniz.

    hocam numrayı paylaştığınız için teşekkür ederim




  • bence kesinlikle güvenilir değil bugün bunu anladım , n11.com dan daha önce 2 kere alışveriş yapmıştım bi cep telefonu birde ekran kartı almıştım sorun yaşamadım , ama 21.08.2015 tarihinde bi notebook siparişi verdim 4 gün boyunca mağaza ne onayladı siparişi ne de reddetti , 25.08.2015 tarihinde sipariş durumuna baktığımda mağaza siparişimi reddetti ama sözleşmede şöyle bi madde var resmini atıyorum okuyun .Resimde altını çizdiğim yeri iyi okuyun sözleşmeyi ihlal ettiler , canlı destek hattıylada konuşmuştum bu olaydan önce merak etmeyin en geç 27 inde kargolanıcaktır kesin bir dille konuştular, bugün böyle bişeyin olması gerçekten çok can sıkıcı oldu . Ürünün fiyatıda baya bi arttı bunu da söylemek lazım .
     n11.com -UZAK DURUN- (Kullanici Yorumlari Burada)




  • dagger05 D kullanıcısına yanıt
    Aynen satıcı tarafında oluyorlar
  • Merhaba bir alışveriş yaptim 2 hafta oldu saat elime gelmedi işlemi iptal edip paranin tarafima iadesini istedim n11 sadece talep giriyor hiç alakasi yokmuş gibi davraniyor sanki kendi sitelerinden alışveriş yapılmamış gibi mağaza zaten ne telefonu ne yeri belli bir soru sor kismi var onada cvp verirse gorusebiliyon alışveriş yapacaklar çok dikkat etsin sorun çıkarsa n11 den ilgi alaka beklemeyin çözüm sıfır bende daha önce bir kac alışveriş yaptim ilk sorunda ne kadar ilgisiz çözümsüz olduğunu öğrenmiş oldum bundan sonrada birşey alacagimi sanmiyorum daha önceki ürünlerin bir kismida kusurluydu bir kaci kusursuzdu tam şansa kalmış bir sistem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mng Kargo calışanıyım.
    N11 mağaza değil saticilarin oldugu pasaj türü bir yer siz hangi saticidan telefon aldiysaniz alacaksınız onu araştırın piyasadan 3000-400tl daha ucuz jelatinli faturali telefon satıyorlar genelde lg modelleri not4 satılıyor isim veremem reklam olur ama 1 telefonu 10 farklı kişi magza satar siz sorun google.com a satıcının ismi güvenilir mi diye öyle alın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibo83

    Mng Kargo calışanıyım.
    N11 mağaza değil saticilarin oldugu pasaj türü bir yer siz hangi saticidan telefon aldiysaniz alacaksınız onu araştırın piyasadan 3000-400tl daha ucuz jelatinli faturali telefon satıyorlar genelde lg modelleri not4 satılıyor isim veremem reklam olur ama 1 telefonu 10 farklı kişi magza satar siz sorun google.com a satıcının ismi güvenilir mi diye öyle alın

    Aynen hocam doğru söylüyorsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dar gelirliğin alemi yok gidin adam gibi yerden alın.
  • çekle alışverişte sormadan almayın,Bikeresinde Stokta son 10 ürün diyor sipariş veriyorum sonra kalmamış deyip iptal edelim diyor. bir alt modelini gönder diyorum stokta var gözüküyor ama aa oda bitmiş diyor. Bi üstü modeli farkını vereyim gönder diyorum stokta var yazıyor aa oda kalmamış diyor.kendi web sitesinde de ürünler hala satışta bu arada.Sipariş veren yandı.
    Yorumlara aldanmayın iptal edilen müşteri yorum yazamıyor.
    benim %25 ve 111 para puan yandı kayıp çok büyük.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vampirelf -- 19 Ekim 2015; 14:30:55 >
  • Giddi gidiyor mantığında çalışıyor bir defa alışveriş yaptım ondada laptop klavyesi aldım gönderen firma fatura koymamış birde karğoda kaybolmuştur diye ayak yaptılar n11 madur etmedi iade onayı verdirdi benim deneyimim çok olumluydu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk alışverişimde faturasız,defolu ve farklı gelen ürünü firma iade almadı,değişim yaptı,değişimde
    gelen ürün ise yine aynı şekilde;faturasız,istediğimizden farklı pilesi ve kornişe takılan düğmeleri dikilmemiş düz
    kumaş halinde gönderilmiş.firma kişiye özel üretim diye ilk ürünü iade almamıştı,bu gelen de kişiye özel üretim mi? düz kumaş çünkü.
    (firma görselinde;Tül Perde Hazır Dikili Olarak,Düğmeleri Takılmış,
    Kornije Takmaya Hazır Olarak,Gönderilecek) yazıyor.firmanın verdiği cevap ise;
    (Ilk gönderdiğimiz ürün de yaptığınız incelemede bir defo bulamadık. Ancak müşteri memnuniyeti adına ikinci kez ve ürünle birlikte gönderdiğiniz yazıya istinaden yeni bir tul dikerek, gönderdik.
    Ürün ile birlikte yeni bir fatura keserek gönderdik.)ortada ne ilk ürünün ne ikinci ürünün faturası yok,bana mail yolu ile gönderin dedim,göndermiyorlar...
    defolu kısımların ve görseldeki ürün ile bana gelen ürünün fotograflarını çektim...ayrıca paketi kargo yetkilisinin yanında açtım kontrol ettik FATURA YOK...kargoyu teslim almadım,bakalım ne olacak,müşteri hizmetleri çözüm bulacağım diyor,beklemekten başka çare yok...




  • vampirelf kullanıcısına yanıt
    Aynı durum benimde başıma geldi.sipariş verdim 15 gün bekledim yok.firmaya ulaştım stokta yok dedi bi üst ürünü yolla oda yok. N11 i aradım firmayı duyardık diyo bi sonuç yok.o yüzden n11 tam bir fiyasko benim için sanal pazar da hiç sorun yaşamadı m daha.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kargo çalışanı ile beraber paketi açıp baktık fatura yok.kargoyu teslim almadım,acaba fatura yok diye tutanak mı tuttursam,yoksa teslim almasam kargo iade mi olsa şaşırdım kaldım...adamlarda her türlü çakallık var..
  • NACTRUMS kullanıcısına yanıt
    Aldığınız ürüne göre değişir bence bu. En sağlıklısı iade etmek ve firmaya msj atmak ya da kargoyu alın firmaya msj atın bir gün içerisinde fatura yola çıkmazsa yine iade edebilirsiniz.
  • clio 1.2 16 v C kullanıcısına yanıt
    n11'le ilgili değil size denk gelen satıcıyla ilgili bir şey tabi ki n11 üst sorumlu ama bu gerekçeyle n11'e fiyasko demek bence yanlış bu güne kadar hiç sıkıntı yaşamadım ben
  • ne diyorum N kullanıcısına yanıt
    benim yorumları da okumalısın bence :)
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.