Şimdi Ara

The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25.554
Cevap
197
Favori
924.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
58 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • The Witcher 3 Türkçe Yama Projesi (Forumdan çıkan çeviri):https://forum.donanimhaber.com/m_110088760/tm.htm
    #30 Ağustos 2016'da çıkan GOTY ile birlikte oyun resmi olarak Türkçe dil desteğine kavuştu.



    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]


    Steam Linki:
    https://store.steampowered.com/app/292030/
    _____________________




    http://en.thewitcher.com/
    https://twitter.com/witchergame
    https://www.facebook.com/thewitcher


    İlk mesajda güzel rehberler var
    PS4 Witcher 3 Ana Konusu:https://forum.donanimhaber.com/m_70037190/tm.htm

    fasakasa adlı forumdaşımızdan yeni başlayanlara yardımcı olacak bir video.

    Edit: [28.03.2016]
    Oyunun Türkçe yaması çıktı, emeği geçen arkadaşlara teşekkür ederiz.

    https://forum.donanimhaber.com/m_110088760/tm.htm



    - 100 saatten fazla oynanış.
    - 36 farklı bitiş durumu ve 3 farklı epilogue olacak.
    - Harita çok büyük olacak, 2 ana haritanın boyutu şu şekilde, Novigrad haritası 8.5 x 8.5 km = 72.5 km kare Skellige haritası 8 x 8 km = 64 km kare. Karşılaştırma olarak Skyrim 41km karedir.
    - Dandelion dönüyor. Witcher 2 gibi yine hikayeyi anlatacak fakat bu sefer daha farklı. Journal yine var ama aynı zamanda "previously on The Witcher 3" tarzı animasyon filmleri olacak bazı noktalarda izleyeceğimiz veya oyuna ara verdikten bir süre sonra döndüğümüzde. Bu özelliğe ''Storybook'' diyorlar.
    - Romantizm daha geniş çaplı olacak bu sefer. Oyunun birçok parçasını etkileyecek.
    - Dodge artık yuvarlanma sadece değil. Ayakta dönerek kaçtığı daha farklı bir hareket de yapacak Geralt.
    - Savuşturma tuşuna basılı tutup hareket edebileceğiz, Assassin's Creed gibi.
    - Signlar yine yuvarlak menüde ama kısayolları da olacak.
    - 5 yerine 10 sign olacak. Ekstra 5 tanesi bildiğimiz 5 tanesinin farklı versiyonları olacak ve upgrade edilerek açılacak.
    - Bilek güreşi yok.
    - Yumruk yumruğa dövüşte kılıç dövüşü gibi ana dövüş sisteminin parçası. QTE yok artık. Kılıç dövüşleri gibi işleyecekmiş.
    - Alchemy daha destekleyici olmuş.
    - Combat sırasında potion içme olacakmış, health potionlar dahil. Yine toxic seviyesi olacak tabi. Combat öncesi içmek isteyeceğimiz potionlarda olacak.
    - Bot, tekne yönetme var. Balinalara yaklaşmamak gerekecek.
    - At üstünde kılıç dövüşü planlıyorlarmış ama kesinlikle dövüş sisteminin ana özelliklerinden biri olmayacak diyorlar.
    - Witcher 3'ün destek kısmıda Witcher 2 gibi olacakmış yani oyun çıktıktan sonra birçok update ile desteklenecek.
    - 2. bir karakter oynayabileceğiz bazı yerlerde 2. oyundaki gibi. Ciri olacak bu karakter, başkaları da olabilir mi göreceğiz.
    - 2 tane büyük ana haritamız var Novingrad ve Skellige ve 2.sine normal yollar ile gidemiyoruz. Gemi ile gitme şansımız olacakmış ancak. Bir de ilk tutorial tarzında ufak bir alan olacak, köy gibi. Başka bölgelerde bulunacak demişler, görev için kısa süreli uğrayabileceğimiz yerler olabilir. (Vizima mesela)
    - Bölgelerin sınırları doğal olacakmış, engin denizler, geniş ırmaklar, sık ormanlar veya yüksek sağlar gibi.
    - Göllerin dibi gibi dalarak gidebileceğiz yerlerde güzel hazineler olacakmış, antik zırh parçaları gibi.
    - Her yerde yüzemeyeceğiz, mesela Skellige'nin gölleri Geralt için bile çok soğuk olacakmış.
    - Gene Skellige gibi soğuk mekanlarda çıkan kar fırtınası, sağanak yağmur gibi olaylar hem görüşümüzü engelleyecek hem de sığınacak yer bulmaya itecekmiş bizi zarar görmemiz için.
    - Hava koşulları kötüyse botumuzdan, kayığımızdan düşecekmişiz.
    - Daha önceden avladığımız canavarlara karşı silah ve tuzakları hatırlayacakmış oyun ve bunların bölgesine girince önerilerde bulunacakmış.
    - Eğer ikna edebilirsek diğer Witcherlar bizimle yolculuk edip görevlere gelebilecekmiş.


    SİSTEM GEREKSİNİMLERİ
    En düşük
    Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz
    AMD CPU Phenom II X4 940
    Nvidia GPU GeForce GTX 660
    AMD GPU Radeon HD 7870
    RAM 6GB
    OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
    DirectX 11
    HDD Space 40 GB

    Önerilen
    Intel CPU Core i7 3770 3,4 GHz
    AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
    Nvidia GPU GeForce GTX 770
    AMD GPU Radeon R9 290
    RAM 8GB
    OS 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1)
    DirectX 11
    HDD Space 40 GB

    Gwent Kağıt Oyununun Kısaca Özeti:
    Gwent'te ortaya saldırı kartlarımızı koyup karşı tarafı yenmeye çalışıyoruz. Her kartın bir saldırı değeri var. Bir round sonunda kimin toplam saldırı rakamı daha yüksekse o kazanıyor ve 2 round kazanan oyunu kazanıyor.
    İlk başta 10 kağıt seçiyoruz ve 2 sini değiştirebiliyoruz hoşumuza gitmediyse. Bunun dışında kart çekemiyoruz özel durum olmadıkça o yüzden dikkatli oynamak lazım. Yeni ve güçlü kartları satın alabiliyoruz veya oyunculardan geliyor yendikçe.
    4 tür kart var, 3 ü saldırı. Saldırı kartlarını menzillerine göre koyabiliyoruz tahtaya. Yakın dövüşler (kılıç işaretli) en öne, menzilliler (ok-yay işareti) ortaya ve kuşatma silahları (mancınık) en arkaya. 4. tür kartlarda güç kartları. Genel olarak havayı değiştiren kartlar var, kış gelince bütün yakın dövüşçülerin gücü 1 iner, siste okçular, yağmurda da kuşatma cihazları. Bunlar dışında karşı tarafın adamlarını yok eden veya kendi tarafımızın saldırısını arttıran güç kartları da var ama baya nadir.
    Kartların kendi özellikleri de oluyor, bazı basit kartlar aynı isimli kartla yan yana gelice güçleri ikiye katlanıyor (el sıkışma simgesi), bazıları casus olarak karşı tarafa gidiyor ama 2 tane kağıt çekiyoruz kendi destemizden. (göz simgesi) Bir de konulduğu kısmı güçlendiren kartlar var (artı gibi simgeli) Daha çok kart çeşidi var aslında ama oynadıkça görebiliyoruz ve nadir çıkıyorlar güçlü oyuncularda.
    Bir de destelerin ve deste liderlerinin kendi özellikleri var. Northen Kingdoms kazanılan rounddan sonra kart çektirirken, Empire beraberlikte öne geçiyor. Her liderin 4 versiyonu var ve genel olarak son 2 versiyobları daha kullanışlı.

    Crafting ve Dismantle:
    Öncelikli olarak "diagram"lara ihtiycanız var ve bunların en iyisi etraftaki gizli sandıklardan çıkıyor. Veya bazı görevlerdeki kitaplardan da öğrenebiliyoruz, o yüzden aldığınız bütün kitapları okuyun mutlaka.
    Sialh ve zırhı yapanlar ayrı ayrı demirciler ve hepsinin belli seviyesi var. Haritada zırh/silah olarak değişik oluyor simgeleri zaten. Bundan sonrası malzemeyi toplamaya kalıyor sadece. Çoğu demirci hammmadde satıyor iyi kötü ama çok paranız yoksa almayın derim.1 tane eksik kalırsa anca başvurun bu yola.
    Kırma kısmı da gene demircilerin crafting bölümünde yapılıyor, diğer menuye geçmeniz lazım ama (bir kaç tane menüsü var Crafting, shop, repair, dismantle, remove upgrade) Crafting eşya yapım, shop tükkan, repair tamir (çok para gidiyor...), dismantle parçalara ayırma ve remove upgrade de silah/zırhın üzerine taktığımız rünleri çıkarma.
    Dismantle kısmına gelice zaten çıkıyor bütün elimizdekiler ve seçtiğimizde nelere ayrışılacağı görünüyor. Aman dikkat burada bazı yan görev malzemeleri de giriyor işin içine, çok dikkatli olmak lazım! bir de bazı şeyleri kırınca değeri çok düşüyor bu yüzden değeri yüksekse ve işe yaramayacak parçalar veriyorsa kırmaya gerek yok, hayvan derileri ve değerli mücevherler için geçerli bu özellikle.
    Dismantle canavarlara ait özel parçaları, genel parçalara da dönüştürebiliyor ama kullanamyın derim çünkü özel parçalar başta çok az bulunuyor ve iksirler için gerekli.
    İksir ve bombalar ise bu kadar komplike değil, sadece bitki ve alkol gerekiyor. Bazı bombalar için ekstra gümüş, sülfür gerekebiliyor ama bunlar az sayıda istiyorlar. İkisir ve bombaları bir kere yapmak yetiyor sonrasında bitse bile meditasyon yaparken Otomatik dolduruyor Geralt onları. Ham maddeye(genelde alkol) sahip olmak şartıyla.
    Çok iyi bir diagram bulmadığız sürece çok zaman harcamayın derim craftinge, ilk White Orchid haritası için Viper School kılıçlıar dışındakiler pek önemli değil mesela bence. Diğer türlü zaman kaybı oluyor ve soğuyorsunuz oyundan.
    Remove upgrade ile silah/zırh üzerine koyduğumuz rünleri geri alabiliyoruz ama eşya kırılıyor. İstersek rünleri kırıp, eşyayı boş biçimde de alabiliyoruz.

    Bu konu XanthiN tarafından düzenlenmiştir
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Yav oyun oynadıkça hayran bırakıyor kendine, başımdan geçen çok basit ama güzel bir olayı anlatayım: Yoldan geçerken bir tane kulübenin önünde yaban köpeği havlıyordu içeriden de gidene kadar bekleyelim sesleri geliyordu. Gittim öldürdüm köpeği sonra kapıyı açtım içeriden çocuk çıktı, anan baban nerede senin dedim savaşta ailesinin çoğu öldürülmüş kalanları da bunları atmışlar evden bu kadar aç boğazı besleyemeyiz diye; mal gibi kalmışlar bunlar da 1 haftadır yemek yemedik dedi. Yemek verdim ben de, kız da bana teşekkür için hediye oyuncak bebek verdi. Sonra da ateşin başında oturup bugün bir sürü yiyeceğimiz var diye sevinçle şarkı mırıldanmaya başladılar. Belki 1-2 dakikamı aldı küçücük rastgele bir görev ama bunun bile anlamlı bir hikâyesi var, işte bu oyunun bu yanını seviyorum hiçbir görev boş beleş değil dünyası yaşıyor gerçekten; adamlar her kuruşunu hak ediyorlar aldıkları paranın

    An itibariyle oyunun 73. saatindeyim. Arkadaş bu nasıl oyundur. Ulan yeter diyip oyunu kapatıyorum 5 dakika sonra soundtracklar kulağıma geliyor sanki, dayanamıyorum yine açıyorum. Bir bakmışım 4 saat olmuş. Bir bakmışım 6 saat olmuş derken gün bitiyor. Şu oyunun kalitesinde başka oyun yok yahu. En başlarda Questlere dalmıştım o sayede 10 level falan olmuştum. Sonrasında ise 10'dan 34 level'a kadar hiçbir şekilde Main Quest yapmadım. Bölgeleri keşfederek yaratıkları, banditleri öldürerek geçiriyorum vaktimi. Hazineleri arayarak, diagramlar toplayarak, sürpriz treasure guardlarla savaşarak bu şekilde tam 24 kere level atlamışım. Sanırım tüm fast travel noktalarını buldum. 66 level itemleri bile düşürdüm. Kullanamasam da bir köşeye koydum ileride kuşanırım diye. Oyun zaten açık dünyanın dibine vurmuş. İnsan istiyorki haritada ayak basmadığım yer kalmasın, her yerde izimi bırakayım. Hazırlayanlar olayları, atmosferi o kadar gerçekçi yapmış ki Geralt olup oyunu yaşayasım geldi. Bugün Skelliege bölgesinde 5 katlı deniz fenerine benzeyen bir kuleye girdim. Terkedilmişti. Katları çıktıkça tüylerim diken diken oldu. İlk katta kanlı aile fotoğraflarına rastladım bir diğer katta sanki birisi cinnet geçirmiş gibi etraf darma duman olmuş son kata tam çıkıyordum aile resimlerinden birisi pat diye yere düştü durup dururken, kulaklıklarım takılıydı ödüm koptu yemin ederim. Sanki misafirhane gibi dizilmiş 6 tane yatak yerlerde çocuk iskeletleri vallahi o anı yaşadım yahu. Anlat anlat bitmez. Adamlar oyun değil, bildiğin yeni bir dünya yaratmış. Gir içine yaşa diyo. Oyunun içinde Game of thrones'dan parodylere rastlamak başlı başına ne kadar ince düşünüldüğünün kanıtı. Son diyeceğim Questlere gömülmeyin onu geçemiyorum bunu geçemiyorum diye bunaldığınızda alın atınızı vurun dağlara, tenhalara, keşfedilmemiş topraklara. Ve yaşayın.
    Resmi türkçe yerelleştirme hayırlı olsun bekleyenleri için.

    Ben de bu videoyu hazırladım. Elden kendi kendimle dalga geçmek hariç bir şey gelmiyor.

    Witcher 3 'ün Türkiye'de ön sipariş rekoru kırdığını, Türk oyuncuların anadillerinde oynama hakkının olduğunu ve neden Türkçe altyazı için bir çalışma yapmadıklarını sordum. Bakalım ne diyecekler.

    Tabi ki biliyorum benim yazdıklarımın ve benim gibi 40-50 kişinin yazdığını dikkate almayacaklarını fakat yüzlerce kişi aynı şekilde istekte bulunursa dikkate alacaklardır diye düşünüyorum.

    Umarım oyunceviri ekibine az da olsa destek olup resmi yama çalışması başlatırlar biran önce.
  • Gameinformer'a biraz döktürmüşler, aşağıdaki resimler en yüksek ayarlarda ve potansiyelde değil ayrıca dergiden scan edilmiş durumdalar, gene de coheyiler;

    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]



    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]



    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]



    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]




    http://gamingeverything.com/39177/witcher-3-confirmed-is-next-gen-featured-in-game-informer/


    Kısa ön bilgi vereyim,


    -Skyrim tarzı açık dünya özgürlüğü olsun istemişler(resimlerde az andırmıyor değil, gerçi zaten kuzeyde geçecek oyun)
    -At üzerinde dövüş üzerinde hala çalışıyorlarmış ve henüz oyunun parçası değilmiş,
    -Atlar, gezip tozmak için gerekli olacaklarmış(hadi canım!),
    -Gemilerin su üzerinde durmasını olabildiğince gerçeki yapmak istemişler,
    -Oyun bölüm bölüm olmayacak, loading ekranları olmayacak, dünyanın bir ucudan ötekine yürüyebileceğiz (tabanvay, at ya da bot ile) Daha önce gittiğimiz yerlere fast travel yapabileceğiz,
    -Uzun zamandır kayıp aşkımızı arayacağız(Yennefer), özgürlüklerini ilan eden Kuzey krallıklarının taht oyunlarına ortak olacağız ve Wild Hunt'ı öpeceğiz,
    -Keşfetmek için baya bir şey olacak diyorlar, mağaralar, harabeler veya terkedilmiş köyler, etrafta sürekli önemli mekanlar olacakmış,
    -100 saatin üzerinde görev var diyorlar oyunda (peh) ve sinematikler, özel anlar eskisinden de iyi olacakmış, en beğendiğim kısım canavar avlama daha kapsamlı olarak dönecekmiş ilk oyundaki gibin,
    -Dünya yaşayacak, canavarlar, haydutlar veya tüccarlar düşman olarak gördüklerine saldıracaklar,
    -Önceki oyunun 40(yazı ile gırg) katı olacakmış. 40x20=800 saat O_o?!?
    -İstersek ana hikayeleri boş verip oynayabileceğiz ama sonuçları olacak,
    -Her bölgenin kendi hikayesi olacak, bölgeler: Skellige, Novigrad, No Man’s Land olarak geçiyor,
    -Dövüşle ilgili, yaratıklar hakkında bilgimiz arttıkça kritik bölgelere vurup, yüksek hasar verebileceğiz ayrıca özel kombolar ve savaş içi QTE ler (God of War tarzı olur gibi) eklemek istiyorlarmış.


    Asıl bomba bu akşam, resmi açılamada patlar gibi :)Çoğunlukla Syrim'in gelişmiş versiyonu geliyor izlenimi yarattı bende, başarabilirlerse sarsarlar oyun dünyasını.

    Eklenti: Üçleme şeklide düşünüyorlarmış, yani bu son oyun olacak :/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 5 Şubat 2013; 10:49:13 >




  • - Oyun 2014'te PC ve yeni nesil platformlar için gelecek.

    -İkinci oyundan 30 kat daha büyük bir oyun olacak.(Skyrim'den %20 daha büyük)

    -Bir ucundan bir ucuna atla gitmek 30-40 dakika arası sürecek.

    -Açık dünya oyunların tüm nimetlerinden faydalanacak.

    -Her mekanın, mini oyunlarına kadar, kendine has sunumları olacak. Kendine has görevleri olacak ve her birinin ana hikayedeki yeri ayrı olacak.

    -Oyunda bir göreve dahil olmasanız bile crafting, yaratık kesmek gibi eğlencelik şeyler yapabileceksiniz.

    -Crafting malzemeleri düşmanlardan dökülse de bazen kılıç, zırh gibi eyşalar da ganimetleriniz arasında olabilecek.

    -100 saati aşkın kurgulanmış bir hikayesi bulunacak.

    -Geralt'ın asıl hikâyesi ise, sevdiği insanları bulmak adına yaptığı arayış ve Wild Hunt'ın peşine düşmesinden oluşuyor. Bu oyunla birlikte de seri finaline kavuşuyor.

    -Hava durumu oyuna büyük etki edecek.

    -96 tane dövüş animasyon olacak.


    ALINTI






  • ve site yenilenir.. witcher.com
    ilk oyunun müziklerine dönmeleri çok iyi olmuş.

    GoG'ta W1-2 indirimde link
    Steam'da indirim başlatmış Witcher 1, Witcher 2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archVillain -- 5 Şubat 2013; 20:17:52 >




  • Basın Bülteni

    quote:

    CD Projekt RED announces The Witcher 3: The Wild Hunt


    Designed to be the crowning achievement from the renowned RPG developers; for the first time will combine mature, nonlinear story with a vast, fully open world.

    CD Projekt RED has officially announced the title of their next upcoming game: The Witcher 3: Wild Hunt (VIDEO). Further, they've announced that this, the ultimate game in the series, will also be the final Witcher game from the studio. The Witcher 3: Wild Hunt combines CD Projekt RED's trademark decision-based storytelling flair with a living open world larger than any other in modern RPG history.

    "The captivating and nonlinear story of The Witcher 3: Wild Hunt takes place in a rich, truly open world environment. A world which is thrilling to explore, full of daring adventures, momentous quests, memorable characters, and unique monsters. Players will freely travel through woods, lakes, mountains, cities, and villages. Each region is inhabited by distinct populations with their own customs, legends and problems. The world of The Witcher 3: Wild Hunt is 30 times bigger than The Witcher 2," said Adam Badowski, head of the studio.

    "Imagine playing a dark fantasy game with the same great nonlinear story as in the previous Witcher titles, but now told in a world you can explore freely with no artificial boundaries. The war-ravaged world is so huge that to reach further places you will need to ride a horse or sail a boat to get there. A world where your choices have truly epic consequences. From the development side, this goal is extremely demanding. Our team had to make significant design changes and our tech had to be rebuilt. But we believe that this will lead to a completely new level of nonlinearity and a whole new, richer gaming experience. As a gamer, I would love to play this kind of RPG and I think this is what many players are waiting for. This is our dream come true at CD Projekt RED, and we hope it will be the same for you!" adds Badowski.

    The Witcher 3: Wild Hunt is the final episode of the award-winning RPG series and the last part of the legend of Geralt of Rivia. The Witcher 3: Wild Hunt is the most robust and breathtaking game ever created by CD Projekt RED. Open world free-roaming exploration is an adventure in itself as the player will gallop through war-ravaged lands, sail misty waters and track down dangerous beasts for money. An improved combat system will allow players to feel like a real monster-hunter, a witcher who uses his superior senses and fighting skills to survive in a dark fantasy world--while he embarks on a quest to save his loved ones. The new core mechanics of The Witcher 3: Wild Hunt immerse the player in the experience completely, with no Quick Time Events, only intuitive RPG gameplay.

    Badowski continued, "People may ask if this is really going to be the last Witcher game. Yes, it is. Why? Because we believe that we should end the series on a high note. Technology has progressed to where we can finally tell the story the way we want, with the visuals we want, in the world we imagined. This will be the ultimate fantasy RPG experience, and while we're hardly out of stories to tell, we believe it's time for us to look to new worlds and new horizons to keep pushing the boundaries of what we can create."

    For all of those who have never experienced the adventures of Geralt before, this will be their last chance. The game will be accessible all players--those who are fans of the series and those who just love RPGs--thanks to availability on all major high-end platforms and an introduction designed to smoothly introduce all those who visit the world of the Witcher for the first time."

    The game will be released in 2014 simultaneously on all high-end platforms. Making use of the same remarkable art direction from The Witcher 2 combined with the support of in-house technology--the recently-announced RPG-oriented REDengine 3--The Witcher 3 will take full advantage of the technical capabilities of modern hardware and will set a new standard for RPG visuals.

    CD Projekt RED has added a whole new section to their website. If you want to find more information, please go towww.thewitcher.com

    For more details check out the latest issue of Game Informer, available for online subscribers starting from today. There you will find exclusive materials in a 14 page cover story, including early screenshots and concept artwork.


    Geralt'ın hikayesi biter ama Witcher evreni devam eder mi diyorduk. Üstte yazıldığı üzere stüdyodan çıkan son Witcher oyunu olacakmış. Bence çok doğru bir karar. Herşeyin tadında bırakılması lazım.




  • Balina var resmen denizde :) Tam Game of Thrones havasında geçecek oyun, resimler o atmosferi yansıtıyor. Daha son versiyonları değil ondan biraz yapaylık var ama bu kadar erken görüntüler için coheyi.

    Bu adreste bir kaç tane daha var resim,
    http://www.swiftpic.net/511199fa9e6ec3.72684051
  • Biri Aurora engine biri yeni oyun motorumuz ondan çok iyi yapamadık demişlerdi W1-W2 save import için. Ayrıca Witcher 1 yapılırken 2 nin üstünde çok düşündüklerini sanmıyorum ama Witcher 2 yapılırken 3ü daha göz önüne alarak yapmışlardır bence. Bıraktığımız politik durum oyunu tamamen etkileyecek birşey değildi zaten. Birkaç kısa dialog yada açılış videosunda durumu anlatsalar yeterli olur. Nilfgaard her şekilde saldırıyor çünkü.

    Monster hunting olayı iyiymiş. Witcher 2 nin en büyük eksilerinden biri buydu bence. Kayran a hazırlık ve birkaç quest iyiydi bunların haricinde pek Witcher gibi hissetmiyorduk sürekli acelemiz olduğundan. Witcher 1 de ise tüm bunlar daha detaylı hazırlanmıştı. Umarım dedikleri gibidir sistem.


    Edit: Yeni röportajhttp://www.gameinformer.com/b/features/archive/2013/02/08/designing-the-witcher-3-wild-hunt.aspx

    Seçimlere göre giden 3 farklı epilogue olacakmış. Bunlar Witcher 2 gibi aynı questin farklı halleri olarak değil tamamen değişik bitişler olarak gelecekmiş karşımıza.

    Edit 2: Hikayeden spoilerlar


    -Nilfgaard neredeyse Pontar nehrine gelmiş.
    -Geralt artık pek macera peşinde değilmiş. Aradığı kayıp aşkını bulup daha başka şeylerle uğraşmak istemiyormuş. Yani seks hayatıda eskisi kadar aktif olmayacak. Hayatı ve ilişkileri üzerine yoğunlaşacak.
    -Her ne kadar aşkı başka biri olsada Triss ile birşeyler yaşadı 2 oyun boyunca. O yükü hala taşıyor (Triss-Yen seçimi onaylandı ).
    -İkinci oyun sonunda Triss le başka yönlere gitmişler işleri olduklarından. Ama aralarındaki ilişkiye isim koymadan veya bitirmeden. Witcher 3 başında birbirlerini uzun süredir görmemiş olacaklar fakat aralarındaki ilişki çekim yinede hissedilecek.
    -Scoia'tael değişmiş. Iorveth artık eskiden olduğu adam değil.
    -Temeria dağılmış.
    -Roche artık Foltest in adamı değil.
    -Zoltan ve Dandelion, Nilfgaard lılara yakın savaş alanlarından uzaklaşmışlar.
    -Witcher 3 ün senaryosu seri içinde en önemlisi olacakmış (Geralt ın kişisel hikayesi sonuçta).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archVillain -- 11 Şubat 2013; 15:53:14 >




  • Buraya yazsam mı bilemedim ama

    GoG de bir sürü RPG oyunu %50 indirimde. Witcher, Divinity, Gothic serisi gibi.
    Link
  • Yeni video open world hakkında konuşuyorlar link

    NeoGAF tan özet.

    quote:

    - After making RED Engine they knew it was possible to re-write the code for streaming an open world game.
    - Were happy with The Witcher 2, but missed the sense of freedom, size of locations, and the fresh breath of being able to run away from the story and take on other tasks.
    - During production of The Witcher 2 they tossed around the idea of implementing a horse, as they felt they could do it, but the level sizes would not accommodate the mechanisms of riding a horse very well. Fans had been asking for a horse as Geralt rides a horse in the books, so they wanted to put it in the third game.
    - "Everyone in this studio plays Skyrim" - team is a fan of open world games.
    - Lessons learned from Skyrim: you need to care about immersion in the game.
    - "Skyrim was generic". Disliked the way Skyrim handled quests, where NPCs would never really acknowledge what you accomplished or did. You'd have a generic set of quests and that's it. The team feels that quests should be unique and NPCs should acknowledge the things you've done for them.
    - Felt this is where The Witcher 2 succeeded: choice and consequence. You got to see how your quest choices impacted the lives of NPCs, and you can speak to them about it, whether they're angry or happy.
    - "(Skyrim) didn't have very good characters". Tried to remember and name five different characters from the game and couldn't.
    - Thought exploring in Skyrim was great, but the story and characters were generic. So they want to learn from Skyrim how to best make an "open world". Make sure they have huge vistas, but plenty of adventures and stuff to do.
    - Feel if they combine this with their knowledge of RPGs, they can make the "perfect RPG".
    - Vistas are important. Notes the sensation of leaving the first dungeon in Skyrim and seeing the mountains and towns in the distance, delivering a feeling of a huge world to explore. Vistas need to deliver the feeling that you can explore things in the distance.
    - Acknowledges the challenge of blending a cinematic experience and cutscenes with freedom of adventuring, not making boundaries. Always an issue with story driven games.
    - Notes Fallout: New Vegas: thought it had a really good story and open world without too many cutscenes, but felt something was missing. Thought it might be caused by the tools, or something else, but whatever it was it shows that it's a big challenge to blend the two.
    - Happy with the pacing of The Witcher 2, and want to combine that with an open world.
    - Want to change the way you approach questing in The Witcher 3. In The Witcher 2 you're given a marking on your map, and you go there. In The Witcher 3 they want to lure the player with "interest points", where there's always something interesting.
    - Want to reward players for exploring the world.
    - Notes Assassin's Creed III: felt there was always something to do in the main quest, but trying to hunt down side quests always lead to generic stuff, and that hurt the immersion of the world.
    - Making Cyberpunk as well as this open world game: not a coincidence.
    - Hoping this will give them experience with open world games they can build on for future titles.


    Skyrim in hem iyi yanlarından hem kötü yanlarından bahsetmeleri iyi olmuş. Genelde her yapımcı bu kadar açık konuşmaz. Biraz reklamcılık yoluyla Skyrim in kitlesini de çekmek istiyor gibiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archVillain -- 16 Şubat 2013; 18:48:13 >




  • Yeni video The Art Of The Witcher 3: Designing The Ice Giant link



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archVillain -- 19 Şubat 2013; 14:28:42 >
  • Merlinin Kazanı'ndan yeni bilgiler çarptım

    http://www.merlininkazani.com/Witcher_3u_2_gun_hic_durmadan_oynayabileceksiniz-oyun_haber-59391p1.html

    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]



    -Witcher 3 dünyasının oyuncunun yaptığı eylemlere göre 36 farklı durumu ortaya çıkacak. Dahası oyunun 3 farklı sonu bulunacak ve her son bir saat uzunluğunda olacak.
    -Kayıtlı oyunlarınızı import edebileceksiniz ancak bu karkaterlerin geçmişini etkilemeyecek. Yine de karakterlerin kendilerini etkileyecek.
    -Axii kullanarak at satın alabilecek ya da vahşi atlardan bir tanesini evcilleştirebileceksiniz.
    -Geralt yeni oyunda çok daha fazla çevik olacak. Artık ne zaman isterse zıplayıp tırmana bilecek.
    -Etrafta vahşi hayvanlar bulunacak. Geralt onları avlayabilecek ve onların kürklerini, pençelerini, vs.'lerini toplayabilecek.
    -Ana hikaye 50 saat sürecek.
    -Geralt'ın bir şeyler çaldığını gören insanlar muhafızları çağıracak.
    -Yeni oyunda Fallout 3 benzeri bir VATS mekaniği bulunacak. Yaratıkların belirli bölgelerine hedef alabilecek ve ağır çekim modunda bu bölgelere saldırabileceksiniz.
    -Geralt 60. seviyeye kadar çıkabilecek
    -PC ve konsol versiyonlarında tamamen farklı arayüzler bulunacak.
    -Tecrübe puanlarını sadece görevleri yaparak kazanacaksınız. Avlanmak size sadece para ve crafting materyalleri sağlayacak.
    -Balta fırlatma ve kart oyunları olmak üzere iki yeni mini oyun olacak.
    -Ekonomi yeni oyunda bölgeden bölgeye değişecek. Bazı yerlerde aynı ürünü daha ucuza alabilecek ya da daha pahalıya satabileceksiniz.


    Üstüne sağlam hikaye ve güzel, dolu bir harita çıkarırlarsa sallarlar oyun dünyasını




  • Bu sitede PCgamer dergisinden taratılmış sayfalar var, pek kaliteli değil ama idare ediverin :)

    http://imgur.com//a/CXatP#0
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Merlinin Kazanı'ndan yeni bilgiler çarptım

    http://www.merlininkazani.com/Witcher_3u_2_gun_hic_durmadan_oynayabileceksiniz-oyun_haber-59391p1.html

    The Witcher 3: Wild Hunt (2015) [ANA KONU]



    -Witcher 3 dünyasının oyuncunun yaptığı eylemlere göre 36 farklı durumu ortaya çıkacak. Dahası oyunun 3 farklı sonu bulunacak ve her son bir saat uzunluğunda olacak.
    -Kayıtlı oyunlarınızı import edebileceksiniz ancak bu karkaterlerin geçmişini etkilemeyecek. Yine de karakterlerin kendilerini etkileyecek.
    -Axii kullanarak at satın alabilecek ya da vahşi atlardan bir tanesini evcilleştirebileceksiniz.
    -Geralt yeni oyunda çok daha fazla çevik olacak. Artık ne zaman isterse zıplayıp tırmana bilecek.
    -Etrafta vahşi hayvanlar bulunacak. Geralt onları avlayabilecek ve onların kürklerini, pençelerini, vs.'lerini toplayabilecek.
    -Ana hikaye 50 saat sürecek.
    -Geralt'ın bir şeyler çaldığını gören insanlar muhafızları çağıracak.
    -Yeni oyunda Fallout 3 benzeri bir VATS mekaniği bulunacak. Yaratıkların belirli bölgelerine hedef alabilecek ve ağır çekim modunda bu bölgelere saldırabileceksiniz.
    -Geralt 60. seviyeye kadar çıkabilecek
    -PC ve konsol versiyonlarında tamamen farklı arayüzler bulunacak.
    -Tecrübe puanlarını sadece görevleri yaparak kazanacaksınız. Avlanmak size sadece para ve crafting materyalleri sağlayacak.
    -Balta fırlatma ve kart oyunları olmak üzere iki yeni mini oyun olacak.
    -Ekonomi yeni oyunda bölgeden bölgeye değişecek. Bazı yerlerde aynı ürünü daha ucuza alabilecek ya da daha pahalıya satabileceksiniz.


    Üstüne sağlam hikaye ve güzel, dolu bir harita çıkarırlarsa sallarlar oyun dünyasını

    VATS olayı görsellik olarak açısından muhteşem olacak bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Eklenti:
    Bir kaç yeni bilgi daha geldi demoyu izleyen yazarlardan;

    -Geralt artık yüzebiliyor, soğuk sular staminanın daha hızlı tükenmesine sebep olacak.
    -Botları istediğimiz gibi kontrol edebileceğiz, denizler bizim olacak :)
    -Tek ana şehir olacak (Novigrad), ufak köyler ve daha küçük yerleşim birimleri olacak. 2. oyundaki Floatsam küçük yerleşim birimine bir örnek. (ne diyor bunlar?!?)
    -Dövüş artık doğru zamanlamaya ve bundan ortaya çıkan kombolara dayalı olacak. Mouse kırmaya son. Witcher 1 ile Gothic arası bir şey olacak gibi.
    -Dişi dwarflar olacakmış, bulabilen
    -Yazarlar demodaki adanın Witcher 2 kadar büyük olduğunu belirttiler.
    -Yapımcılar eski savelerinizi saklayın diyorlar, haata Withcer 1 bile kalsın diyorlar.
    -İçki oyunları geri dönmüş.

    Dişi dwarflar sakallıdır şimdi.

    Bu arada site güncellenmişhttp://www.thewitcher.com/ Novigrad'dan bir konsept çalışması da mevcut sanırım paylaşılmadı daha önce.




  • Arkadaşlar bildiğiniz üzere Witcher romanları türkçeye çevrilmedi muhtemelen de çevrilmeyecek, kayıp rıhtım adlı sitede 2. kitaptan bir bölümü çevirmişler(sanırım orjinal romanlarında da birbirinde bağımsız öyküler şeklinde kesit kesit yazılmış) , ilgilenenlerhttp://www.kayiprihtim.org/portal/projeler/the-witcher-kaderin-kilici-mumkun-olanin-sinirlari/ linkten okuyabilirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GwynBlade -- 19 Mart 2013; 16:14:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wiedźmin

    Arkadaşlar bildiğiniz üzere Witcher romanları türkçeye çevrilmedi muhtemelen de çevrilmeyecek, kayıp rıhtım adlı sitede 2. kitaptan bir bölümü çevirmişler(sanırım orjinal romanlarında da birbirinde bağımsız öyküler şeklinde kesit kesit yazılmış) , ilgilenenlerhttp://www.kayiprihtim.org/portal/projeler/the-witcher-kaderin-kilici-mumkun-olanin-sinirlari/ linkten okuyabilirler

    teşekkürler dostum




  • Yeni bilgiler.

    -Yeni oyuncuların giriş yapması daha kolay olacak. Eski oyunları oynamak gerekmeyecek illa.
    -100 saatten fazla oynanış.
    -36 farklı bitiş durumu ve 3 farklı epilogue olacak.
    -Dandelion dönüyor. Witcher 2 gibi yine hikayeyi anlatacak fakat bu sefer daha farklı. Journal yine var ama aynı zamanda "previously on The Witcher 3" tarzı animasyon filmleri olacak bazı noktalarda izleyeceğimiz veya oyuna ara verdikten bir süre sonra döndüğümüzde. Bu özelliğe ''Storybook'' diyorlar.
    -Romantizm daha geniş çaplı olacak bu sefer. Oyunun birçok parçasını etkileyecek.
    -Geralt'ın combat sırasındaki duruşu değişik olacak. Şöyle ki eğer tek bir düşman ile karşılaşmışsa daha rahat duracak. Eğer grup ile karşılaşmışsa kılıcı daha heyecanlı daha dikkatli halde tutacak. Geralt'ın duruşuna göre (rahat yada heyecanlı) önümüzdeki tehlike kolay mı zor mu onu anlayacağız.
    -Combat sırasındaki animasyonlar rastgele seçilecek ve zincirleme halde bağlanacak. Bu animasyonların farklılığı hangi yöne saldırdığınıza da bağlı (sağ-sol-ön-arka).
    -Dodge artık yuvarlanma değil. Ayakta dönerek kaçtığı daha farklı bir hareket yapacak Geralt.
    -Savuşturma tuşuna basılı tutup hareket edebileceğiz, Assassin's Creed gibi.
    -Signlar yine yuvarlak menüde ama kısayolları da olacak.
    -5 yerine 10 sign olacak. Ekstra 5 tanesi bildiğimiz 5 tanesinin farklı versiyonları olacak ve upgrade edilerek açılacak.
    -Combat sırasında kullanabileceğimiz skiller olacak. En fazla 4 tane aktive edilebilecek.
    -Bilek güreşi yok.
    -Yumruk yumruğa dövüşte kılıç dövüşü gibi ana dövüş sisteminin parçası. QTE yok artık. Kılıç dövüşleri gibi işleyecekmiş.
    -Alchemy daha destekleyici olmuş.
    -Combat sırasında potion içme olacakmış, health potionlar dahil. Yine toxic seviyesi olacak tabi. Combat öncesi içmek isteyeceğimiz potionlarda olacak.
    -Bot, tekne yönetme var. Balinalara yaklaşmamak gerekecek.
    -At üstünde kılıç dövüşü planlıyorlarmış ama kesinlikle dövüş sisteminin ana özelliklerinden biri olmayacak diyorlar. Attan inmeden tüm yaratıkları öldürme gibi birşey söz konusu değilmiş.
    -Kapılar düzgün çalışacak bu sefer.
    -Witcher 3'ün destek kısmıda Witcher 2 gibi olacakmış yani oyun çıktıktan sonra birçok update ile desteklenecek.

    http://kotaku.com/everything-ive-learned-about-the-witcher-3-468670725

    Ekstra olarak CDPR, bir mobil oyun, 2 yüksek kaliteli fakat küçük çaplı (20 saat oynanışı olan) oyun çıkarmayı planlıyormuş. REDengine içinde lisans satımı planlanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archVillain -- 4 Nisan 2013; 14:12:06 >








  • "The Witcher 3'te Multiplayer'a Yer Yok!"


    Witcher 3: Wild Hunt'ın herhangi bir multiplayer içermeyeceği bugün CD Projekt RED'in duyurusuyla onay kazandı. Bundan önce de olduğu gibi The Witcher 3 de hikaye tabanlı bir yapım olacak.

    Eurogamer'a açıklama yapan pazarlama şefi Michal Platkow-Gilewski Witcher 3'te multiplayer olmayacağını onaylarken şunları da beraberinde ekledi:

    "The Witcher 3 gibi güçlü hikaye ilerleyişine sahip bir oyunda multiplayer'a yer yok. Biz tek kişilik oyun deneyimine odaklanmak istiyoruz, 100 saati aşkın müthiş bir oynanış sunmaya çabalıyoruz. Geralt sadece tek biri olacak."

    Bu, aslına bakarsanız oldukça güzel bir haber, nice oyunlar gördük multiplayer eklenince kemik dinamiklerini yitiren. The Witcher serisinde bunu istemeyiz.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-The_Witcher_3te_Multiplayera_Yer_Yok-37619.htm




  • Sanırım Redkit open betaya geçiyor.

    http://redkit.cdprojektred.com/

    Edit: Steam sürümlerine otomatikman Redkit versiyonuna update edilecekmiş.
    Buraya yazdımda Redkit ayrı olacak sanıyordum. Witcher 2 gerekiyormuş açmak için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi archVillain -- 9 Mayıs 2013; 19:59:08 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.