DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Sınav Başarı Duası
64
Cevap
4
Favori
6.815
Tıklama
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> Liseler >> YGS/LYS >> Sınav Başarı Duası
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      136 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:14:36
      Arkadaşlar şu sıralar belki de hepimizin ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.Bilirsiniz ki sınavı kazanmak bir anlamda da Allah'ın takdiridir.Nasipse kazanırsınız ama nasip değilse ne kadar çalışırsanız çalışın kazanamazsınız.Ben buna inanıyorum.Bana göre ilk 1000'deki her öğrenci birincilik adayıdır.O gün şanslı gününde olan ve kime nasipse o öğrenci birinci olur bu diğer öğrenciler için de geçerli .Sizle aşağıdaki duayı paylaşmak istedim.

      İmtihana (Sınava girerken şu dua okunur:(isra suresi;80)

      رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا

      “Rabbi edhılnî müdhalen sıdkin ve ahricni muhrace sıdkin ve’c’al li min ledünke sultânen nasîrâ.”

      ANLAMI:”Ya Rabbi!,Beni doğru bir giriş ile girdir ve yine doğru bir çıkış ile çikar.Katından bana yardım sdici bir kuvvet ihsan eyle.”

      Sınav için sıraya oturunca şu âyet okunur;

      رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي

      “Rabb’şrah li Sadri ve yessir li emri,va’hlül ukdeten min lisani,yefkahü kavlî.”

      ANLAMI:”Ya Rabbi!,Göğsümü ve gönlümü genişlet,işimi kolaylaştır,Dilimin bağını çöz,sözümü anlaşılır eyle.”

      Sınav Başlayınca da şu dua okunur:

      ياَحَيُّ ياَقَيّوُمُ بِرَ حْمَتِكَ أَسْتَغِيثُ

      "Ya Hayyu Yâ KayyûM, Bi Rahmetike
      esteğisû."

      ANLAMI:”Ey Hayy ve Kayyum olan Allah'ım, Senin Rahmetine Sığınıyorum."


      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Çavuş
      40 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:15:45
      Şimdi bazı arkadaşlar gelir..Şakirt.detected diye espiri yapar ..Yinede sağol.


      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:16:11

      Allah razı olsun Kardeş Herkes düşünemez :)


      _____________________________

      o sabah mı çıkmıştın bir gün önce mi
      bir bıçağın ağzında yürür gibiydin
      demirlerin soğukluğu soluk dudaklarında
      gözlerinde karanlığı dar hücrelerin
      seni görür görmez özgürlüğümden utandım
      söyle ne içersin çay mı kahve mi
      çok değişmişsin birden tanıyamadım
    • Yüzbaşı
      285 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:16:33
      Of ...


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      ___IPHONE 5 16 GB BLACK ___

    • Binbaşı
      1248 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:23:50
      şakirt detected


      bazı arkadaşlar was here



    • Er
      1 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:26:52
      Allah razı olsun


      _____________________________

      Güçüne Güç Katmaya Geldik
      Formanda Ter Olmaya Geldik
      Beşiktaş Seninle Ölmeye Geldik
      ................Beşiktaş.............
    • Yüzbaşı
      343 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:27:22
      inşallah hocam maşallah


      _____________________________

    • Çavuş
      87 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:36:33
      Ağır Şakirt detected.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1987 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:39:40
      rezerve


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      136 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:43:29
      quote:

      Orijinalden alıntı: dv6000

      Ağır Şakirt detected.

      Sende mi brutus : )


      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Çavuş
      77 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:44:45
      Allah razı olsun kardeşim sağolasın.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightmare06 -- 31 Ocak 2012; 21:45:25 >
      _____________________________

      Boğazımda düğümsün; Yutkunsam gideceksin, yutkunmasam ölürüm.
    • Er
      1 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:44:47
      Kendi varlığından haberi olmayan, niye dünyada bulunduğunun farkında olmayan beyinleri samanla dolu insanlar bu mesaja '' Şakirt detected'' der.

      Şayet; ALLAH '' Hiç bilenle, bilmeyen bir olur mu'' ayetinde ilk başta çalışıp sonradan işi Allah'a bırakmanın doğru olduğunu belirtiyor. Ben hayatımda hiç bir cemaat ortamından bulunmadım. Ancak Allah'ın ayetinin olduğu bir yerde bunu yazan kişiye şakirt falan diyen varsa kendisinin müslümanlığından şüphe etmek gerekir.

      Adam gibi teşekkürler yazacağına ''Şakirt detected'' yazan zihniyetine acımak elimizden gelen en güzel şey bence. Unutmamalıdır ki; forumumuzda 130 netin altına düşmeyen türkiye sıralamasına girecek değerli üyelerimiz o beyini Allah'a borçludurlar. Amacım vaaz vermek falan değil bu lanet '' şakirt'' yakıştırmasını ortadan kaldırmak.

      Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak sanırım en kötü şey. Teşekkürler kardeşim paylaşım için. Biz elbetteki çalışacağız ve sonunda Allah'ın dua edeceğiz. Zira Allah'ın emekleri boşa çıkardığı pek görülmemiştir. İyi Forumlar.


      _____________________________

    • Teğmen
      136 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:46:21
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dj_ShArK

      Kendi varlığından haberi olmayan, niye dünyada bulunduğunun farkında olmayan beyinleri samanla dolu insanlar bu mesaja '' Şakirt detected'' der.

      Şayet; ALLAH '' Hiç bilenle, bilmeyen bir olur mu'' ayetinde ilk başta çalışıp sonradan işi Allah'a bırakmanın doğru olduğunu belirtiyor. Ben hayatımda hiç bir cemaat ortamından bulunmadım. Ancak Allah'ın ayetinin olduğu bir yerde bunu yazan kişiye şakirt falan diyen varsa kendisinin müslümanlığından şüphe etmek gerekir.

      Adam gibi teşekkürler yazacağına ''Şakirt detected'' yazan zihniyetine acımak elimizden gelen en güzel şey bence. Unutmamalıdır ki; forumumuzda 130 netin altına düşmeyen türkiye sıralamasına girecek değerli üyelerimiz o beyini Allah'a borçludurlar. Amacım vaaz vermek falan değil bu lanet '' şakirt'' yakıştırmasını ortadan kaldırmak.

      Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak sanırım en kötü şey. Teşekkürler kardeşim paylaşım için. Biz elbetteki çalışacağız ve sonunda Allah'ın dua edeceğiz. Zira Allah'ın emekleri boşa çıkardığı pek görülmemiştir. İyi Forumlar.

      Eyvallah kardeşim


      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Er
      6 Mesaj
      31 Ocak 2012 21:56:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dj_ShArK

      Kendi varlığından haberi olmayan, niye dünyada bulunduğunun farkında olmayan beyinleri samanla dolu insanlar bu mesaja '' Şakirt detected'' der.

      Şayet; ALLAH '' Hiç bilenle, bilmeyen bir olur mu'' ayetinde ilk başta çalışıp sonradan işi Allah'a bırakmanın doğru olduğunu belirtiyor. Ben hayatımda hiç bir cemaat ortamından bulunmadım. Ancak Allah'ın ayetinin olduğu bir yerde bunu yazan kişiye şakirt falan diyen varsa kendisinin müslümanlığından şüphe etmek gerekir.

      Adam gibi teşekkürler yazacağına ''Şakirt detected'' yazan zihniyetine acımak elimizden gelen en güzel şey bence. Unutmamalıdır ki; forumumuzda 130 netin altına düşmeyen türkiye sıralamasına girecek değerli üyelerimiz o beyini Allah'a borçludurlar. Amacım vaaz vermek falan değil bu lanet '' şakirt'' yakıştırmasını ortadan kaldırmak.

      Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak sanırım en kötü şey. Teşekkürler kardeşim paylaşım için. Biz elbetteki çalışacağız ve sonunda Allah'ın dua edeceğiz. Zira Allah'ın emekleri boşa çıkardığı pek görülmemiştir. İyi Forumlar.




      _____________________________

      Tadı çok kötü bir ilaçtı, ama hastanın da buna ihtiyacı vardı. Bazen hayat kafanıza bir tuğlayla vurur. İnancınızı sakın kaybetmeyin.

      Steve Jobs (1955-2011)
    • Çavuş
      40 Mesaj
      31 Ocak 2012 22:03:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dj_ShArK

      Kendi varlığından haberi olmayan, niye dünyada bulunduğunun farkında olmayan beyinleri samanla dolu insanlar bu mesaja '' Şakirt detected'' der.

      Şayet; ALLAH '' Hiç bilenle, bilmeyen bir olur mu'' ayetinde ilk başta çalışıp sonradan işi Allah'a bırakmanın doğru olduğunu belirtiyor. Ben hayatımda hiç bir cemaat ortamından bulunmadım. Ancak Allah'ın ayetinin olduğu bir yerde bunu yazan kişiye şakirt falan diyen varsa kendisinin müslümanlığından şüphe etmek gerekir.

      Adam gibi teşekkürler yazacağına ''Şakirt detected'' yazan zihniyetine acımak elimizden gelen en güzel şey bence. Unutmamalıdır ki; forumumuzda 130 netin altına düşmeyen türkiye sıralamasına girecek değerli üyelerimiz o beyini Allah'a borçludurlar. Amacım vaaz vermek falan değil bu lanet '' şakirt'' yakıştırmasını ortadan kaldırmak.

      Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak sanırım en kötü şey. Teşekkürler kardeşim paylaşım için. Biz elbetteki çalışacağız ve sonunda Allah'ın dua edeceğiz. Zira Allah'ın emekleri boşa çıkardığı pek görülmemiştir. İyi Forumlar.

      Hocam resmen düşüncelerimi söyledin.Tebrikler..Malesef böyle "kafasızlar" var.


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      31 Ocak 2012 22:08:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: Dj_ShArK

      Kendi varlığından haberi olmayan, niye dünyada bulunduğunun farkında olmayan beyinleri samanla dolu insanlar bu mesaja '' Şakirt detected'' der.

      Şayet; ALLAH '' Hiç bilenle, bilmeyen bir olur mu'' ayetinde ilk başta çalışıp sonradan işi Allah'a bırakmanın doğru olduğunu belirtiyor. Ben hayatımda hiç bir cemaat ortamından bulunmadım. Ancak Allah'ın ayetinin olduğu bir yerde bunu yazan kişiye şakirt falan diyen varsa kendisinin müslümanlığından şüphe etmek gerekir.

      Adam gibi teşekkürler yazacağına ''Şakirt detected'' yazan zihniyetine acımak elimizden gelen en güzel şey bence. Unutmamalıdır ki; forumumuzda 130 netin altına düşmeyen türkiye sıralamasına girecek değerli üyelerimiz o beyini Allah'a borçludurlar. Amacım vaaz vermek falan değil bu lanet '' şakirt'' yakıştırmasını ortadan kaldırmak.

      Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak sanırım en kötü şey. Teşekkürler kardeşim paylaşım için. Biz elbetteki çalışacağız ve sonunda Allah'ın dua edeceğiz. Zira Allah'ın emekleri boşa çıkardığı pek görülmemiştir. İyi Forumlar.

      badem bıyık detected. şaka şaka :D ali döktürmüşsün gene


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batucan. -- 31 Ocak 2012; 22:09:02 >
      _____________________________

    • Er
      6 Mesaj
      31 Ocak 2012 22:16:30
      Allah razı olsun


      _____________________________

    • Çavuş
      40 Mesaj
      31 Ocak 2012 22:45:00
      quote:

      Orijinalden alıntı: batucan.


      Alıntıları Göster


      badem bıyık detected. şaka şaka :D ali döktürmüşsün gene

      Fake hesap kokusu alıyorum sanki :D


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      31 Ocak 2012 22:46:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: -öndengidenatlı-


      Alıntıları Göster


      Fake hesap kokusu alıyorum sanki :D

      ne fakesi kardeşim forumdaki üstün zekalılar yüzünden uzaklaştırıldık :D


      _____________________________

    • Onbaşı
      25 Mesaj
      31 Ocak 2012 22:50:57
      Allah razı olsun kardeşim.Herşey gönlünce olsun...


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Er
      12 Mesaj
      31 Ocak 2012 22:53:22
      Önce bi gusül almam lazım


      _____________________________

    • Onbaşı
      24 Mesaj
      31 Ocak 2012 22:58:49
      Tesekkürler, Allah razı olsun


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pan-river -- 31 Ocak 2012; 23:00:21 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      282 Mesaj
      31 Ocak 2012 22:58:51
      eline sağlık kardeşim İNŞALLAH bu sınav sonunda hepimiz için hayırlı olur
      (dualar ile cemaatin özdeşleştirilmesi ne kadar kötü bir şey dua tüm Müslümanlar için var )


      _____________________________

    • Çavuş
      40 Mesaj
      31 Ocak 2012 23:03:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: batucan.


      Alıntıları Göster


      ne fakesi kardeşim forumdaki üstün zekalılar yüzünden uzaklaştırıldık :D

      Yanlış anlama fake derken fazla hesap..Biliyorum bende az çekmedim bu üstün zekalılardan Allah yardımcımız olsun :D


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      31 Ocak 2012 23:07:05
      Farkında olsalar aslında hiçbir şey bilmediklerinin acıyorum valla.Kimin ne oldugunu bilmeden artistlik yapıyolar eminim realde görseler her şey farklı olur


      _____________________________

    • Çavuş
      40 Mesaj
      31 Ocak 2012 23:15:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: batucan.

      Farkında olsalar aslında hiçbir şey bilmediklerinin acıyorum valla.Kimin ne oldugunu bilmeden artistlik yapıyolar eminim realde görseler her şey farklı olur

      Hiç sallamayınca sorun olmuyo..tavsiye ederim...


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      31 Ocak 2012 23:27:37
      gerk yok ya sınavdan sonra görürüz kralım diyenleri :)


      _____________________________

    • Çavuş
      40 Mesaj
      31 Ocak 2012 23:36:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: batucan.

      gerk yok ya sınavdan sonra görürüz kralım diyenleri :)

      Hocam isimlerini pm yoluyla atabilir misin??merak ettim


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      483 Mesaj
      01 Şubat 2012 00:17:30
      Hmm... Yani nasip değilse kazanamıcam


      _____________________________

    • Yarbay
      6162 Mesaj
      01 Şubat 2012 00:22:19
      Allah razı olsun


      _____________________________

    • Er
      14 Mesaj
      01 Şubat 2012 07:30:25
      Evet coook guzel olmus yazi allah hepimize kolaylik versin


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Şubat 2012 09:22:27
      Allahın yapacağı birşey yok çalışın kazanın. Siz ayrıcalıklı kulmusunuz ki yardım etsin ?


      _____________________________

    • Teğmen
      115 Mesaj
      01 Şubat 2012 10:18:31
      Nasip se Nasip degilse gibi şeylere pek inanmam çalışırsın duanı edersin alırsın karsılıgını calısmadan birşeyler beklemek hatim indirmek affedrsnz hiç bir şeye yaramaz ayrıca allah herkese aynı beyini zekayı vermiş onu geliştirmek senin elinde forumda 130 neti geçen kişilerde emek veriyor çabalıyor geceleri uyumuyor belkide.

      Çalışan KAZANSIN !


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KroLyne93 -- 1 Şubat 2012; 10:19:31 >
      _____________________________

      ÜŞENME-ERTELEME-VAZGEÇME
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      01 Şubat 2012 10:22:28
      Tevekkül çok öenmli arkadaşlar.Sınava çalışırkende sınava girerkende unutmayın ki böyle gerektiği için yaşıyoruz.Sadece Allahın istediği olur.Sen sınava çalıştıysan heyecan vs. sadece bir aracıdır.Sen çalış gerisini Allaha bırak.


      _____________________________

    • Yarbay
      15553 Mesaj
      01 Şubat 2012 10:29:20
      ooo nasılsın nurullah abi


      _____________________________

      GIGABYTE Z97-HD3 | ASUS GTX1070 ROG STRIX | Intel® Core™ i5-4690K | Hyper 212 EVO | GSKILL Ripjawsx 16GB | Samsung 850 EVO 250GB | WD Blue 1TB | EVGA 750 GQ | Corsair 400R
      AOC 24" G2460PG 144Hz 1ms G-SYNC | Logitech G930 | Logitech G710 RGB Blue Switch | Logitech G502 | Xiaomi Metal Mouse Pad | Edifier M3200
      LG G4 | Asus X550JX-XX099D

    • Yüzbaşı
      627 Mesaj
      01 Şubat 2012 11:27:20
      _____________________________



    • Binbaşı
      1326 Mesaj
      01 Şubat 2012 14:42:40
      Otur otur bir dua et tam puan alırsın ŞAKIRT!!!


      _____________________________

    • Teğmen
      136 Mesaj
      01 Şubat 2012 15:11:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: jumong88

      Otur otur bir dua et tam puan alırsın ŞAKIRT!!!



      Alıntıları Göster



      quote:

      Orijinalden alıntı: -mehmet-

      şakirt detected


      bazı arkadaşlar was here


      eyvallah.


      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Binbaşı
      1070 Mesaj
      01 Şubat 2012 15:29:41
      Bu işler dua ile olmadığını biliyorsunuzdur dimi ? İstediğin kadar dua et ama sen adım atmazsan Allah seni nasıl kurtarsın.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Tanrının sevgisinden en çok bahsedenler, tarih boyunca insan özgürlüğüne ve mutluluğuna en derin nefreti gösterdi. - E. Haldeman-Juliu

      Breaking Bad. The Walking Dead. Arrow. Prison Break. Spartacus 1-2-3. Merlin. Lost.The Mentalist.Unsere Mütter , unsere Vater
    • Er
      0 Mesaj
      01 Şubat 2012 15:33:27
      _____________________________

    • Teğmen
      136 Mesaj
      01 Şubat 2012 15:36:17
      Buraya kendini adam sanıp yorum atanlar var.Tevekkül nedir bilmeden etmeden yargısız infaz yapıyorlar , tabi ki de çalışmadan etmeden sadece dua ile kim kazanmış ? Önce elinizden geleni yapacaksınız sonra tevekkül edeceksiniz.


      Şakir dedected diye kim yorum atarsa ben de ateist dedected diye cevap vericem ben şakirt falan değilim


      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Çavuş
      79 Mesaj
      01 Şubat 2012 17:46:56
      sağol kardeş


      _____________________________

      Unutma; Biz iyiliği kötülerden, hayatı ölümden öğrendik.
    • Teğmen
      183 Mesaj
      01 Şubat 2012 17:51:30
      Teşekkürler...Allah razı olsun


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Shakira anne oluyormuş...
    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      01 Şubat 2012 18:21:49
      SaĞolasın dostum


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      4048 Mesaj
      01 Şubat 2012 18:31:39
      eyvallah kardeşim.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      472 Mesaj
      01 Şubat 2012 18:37:09
      Teşekkürler kardeşim


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Onbaşı
      39 Mesaj
      21 Mart 2012 11:21:11
      Eyvallah kardeş


      _____________________________

    • Çavuş
      69 Mesaj
      21 Mart 2012 11:24:46
      Allah razı olsun en yüksek netimizi ygs ve lys den yaparız inşallah bu arada kalem suresi hacet(dilek) için okunabilir


      _____________________________

    • Teğmen
      189 Mesaj
      21 Mart 2012 13:00:40
      Duayı sadece ülkemizde sadece bir güruh etmiyor bunu anlamak lazım. (samimiyetlerine de güvenmiyorum da neyse)


      _____________________________

      Şaka.
    • Çavuş
      54 Mesaj
      22 Mart 2012 23:05:46
      Allah hepimize istedigimiz yerleri kazanmayi nasip eyler İnşallah.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Oyuncudan nefret etme, oyundan nefret et..
    • Çavuş
      76 Mesaj
      23 Mart 2012 00:28:29



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      AÇIN TÜRKİYENİN ÖNÜNÜ.. DURDURAMAZSINIZ! TÜRKİYE GELİYOR!!


      "Başkalarına Hükmeden Kuvvetlidir; Kendine Hükmeden Kudretlidir.." Aksaçlı
    • Teğmen
      136 Mesaj
      15 Haziran 2012 09:59:29
      Konuyu upladım malum saatler kala lys var


      _____________________________

      Önemli olan zihniyet..
    • Yarbay
      2636 Mesaj
      15 Haziran 2012 10:00:58
      Allah razı olsun


      _____________________________

      Volkswagen Golf 7 1.6 TDi DSG - HIGHLINE -
    • 15 Haziran 2012 10:19:25
      Sagol kardesim gelen mesajlara aldirma yarin sinavin var herkes dinini kendi icinde yasar birak onlar ne derse desin..Allah hepimizin yardimcisi olsun.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      15 Haziran 2012 10:56:39
      eline sağlık hocam,,inşallah hepimiz için hayırlısı olur...


      _____________________________

    • Onbaşı
      22 Mesaj
      15 Haziran 2012 14:08:54
      Türkçe duadada sakınca yok :) Hatta şöyle demeliyim : İçinizden geçenleri en iyi şekilde aktarabileceğiniz şekilde dua edin.Bence arapça dua şart değil bu konuda :)


      _____________________________

    • Er
      0 Mesaj
      15 Haziran 2012 14:55:49
      Sonunda... Forumda aklı başında biri


      _____________________________

    • Teğmen
      147 Mesaj
      15 Haziran 2012 14:58:22
      benim tercihim 7. yüzyıl arapçası.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2696 Mesaj
      15 Haziran 2012 15:06:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: EfeKIRCA

      Arkadaşlar şu sıralar belki de hepimizin ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.Bilirsiniz ki sınavı kazanmak bir anlamda da Allah'ın takdiridir.Nasipse kazanırsınız ama nasip değilse ne kadar çalışırsanız çalışın kazanamazsınız.Ben buna inanıyorum.Bana göre ilk 1000'deki her öğrenci birincilik adayıdır.O gün şanslı gününde olan ve kime nasipse o öğrenci birinci olur bu diğer öğrenciler için de geçerli .Sizle aşağıdaki duayı paylaşmak istedim.

      Sonra şakirt dememize laf ediyorlar bir de.


      _____________________________

    • Yarbay
      6245 Mesaj
      15 Haziran 2012 17:44:04
      Sınava çalışmadıktan sonra milyon defa okusan bir halta yaramaz bu dualar.


      _____________________________

Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Eğitim ve Sınavlar >> Liseler >> YGS/LYS >> Sınav Başarı Duası
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.