DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
saça şekil vermeyle ilgili
34
Cevap
0
Favori
754
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> saça şekil vermeyle ilgili
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      458 Mesaj
      12 Eylül 2007 21:57:57
      arkadaşlar saçımı hepsi 1 dizisindeki emrenin saçı gibi yapmak istiyorum.o şekle nasıl sokuluyor saç?


      _____________________________

    • Binbaşı
      1228 Mesaj
      12 Eylül 2007 22:20:28
      O kim ya resmini koy bide kendi saçının resmini koy bakalım


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      458 Mesaj
      12 Eylül 2007 22:29:50
      bu işte




      _____________________________

    • Yarbay
      3862 Mesaj
      12 Eylül 2007 22:29:54
      dax yada wax kullan. fön çek bıde. hee tabı gıtıgın kuaforun onemı var. . .


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dozdoz -- 12 Eylül 2007; 22:30:49 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      521 Mesaj
      12 Eylül 2007 22:30:42
      en güzeli uzun saç topla gitsin


      _____________________________


    • Binbaşı
      1962 Mesaj
      12 Eylül 2007 22:33:43
      bence olduğun gibi çık daha ii izlenim yapıo

      test edilip onaylandı (şahsen ben denedim)


      _____________________________

      Intel Core 2 Duo E4600 2.40 GHz | Gigabyte GA945GCM-SL2 | Kingston 2GB DDR2 667MHz (5-5-5-15) | Palit GF8600GTS 256 Mb(DDR3) | Thermaltake TR2-420w | writemaster DVD-RW | AOPEN ES55 Kasa |Segate 160GB SATA2
    • Binbaşı
      1228 Mesaj
      12 Eylül 2007 22:45:41
      Önce uzat bu resimdekinden daha fazla uzat ve sonra sağlam bi kuaföre git ayda bir defa gitmen lazım saça bakım yapmalı en azından ve fön çekme kabiliyetinin olması lazım


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      617 Mesaj
      13 Eylül 2007 00:07:53
      Resimdeki cem avnayim

      O saç için sağlam bi fön lazım herşeyden önce.. sonrasında wax ile saçı şekillendirmek gerek..


    • Yüzbaşı
      256 Mesaj
      13 Eylül 2007 00:24:11
      git önce bi 2400 lük bir fön makinası sonra 1 kutu osis al mat olsun sonra mat gösterici sprey al güzel ince bir fön tarağı al en alışır zaten


      _____________________________

      100YIL


      Şampiyonluk Yarınlara Kaldı...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      13 Eylül 2007 00:31:18
      benim gini yap porsuk kendimi kimsye beğendirmek gibi bi derdim yok ben 1 kişi sevdim zaten oda imkansız offfff
      offffff




      _____________________________

      "...Satılmışlığın, kahbeliğin, Riyakarlığın, Adiliğin ve Her Çeşit Yabancılaşmanın Karışımı Olan Karanlık Denizin Ortasında, Güneşi Batmayan Bir Ada, Ben Ne Şuralıyım Ne Buralı Adalıyım Adalı. Adam, Ormanlıktır. Dostluk, Yoldaşlık, Mertlik Ormanı. Bütün Adamı Kaplar Erdemin Güneşi, Yirmidört Saat Aydınlatır Adamı. Biz Ada Sakinleri Bilmeyiz KARANLIĞI..." MAHİR ÇAYAN.
    • Yarbay
      2717 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:00:55
      elemanın saçı basit fön ve sprey ama kesimi güzelmiş


      _____________________________


      Да ладно!
    • Yarbay
      2237 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:11:06
      heeee hayatım boyunca böyle saclar yaptım ama 2 gün önce sacımı 3 e vurdurdum ve dedim ki " ne güzel kafa yapım varmıs " ben bile sasırdım hanı vardır ya böyle etrafında dalga gecen tipler kimse bi sey söyleyemdi kötü olmuş diyen bi kişi bile cıkmadı :D ben dogru yolu buldum ne tarama nede bakım derdi var vur 3 e gitsin


      _____________________________

    • Yarbay
      3257 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:17:45
      benim saçlar acayip sık ve sert.Havaya da diksem yere de yapıştırsam dikkatli bakmadığın sürece saç hep aynı saç kalıp gibi.Sabah saçları havaya dikiyorum iyice 1-2 saat sonra iniyor.Hem de hiç bir darbe almadan.Akşam yıkayıp yatıyorum sabah bi bakmışım saçın birisi orda birisi burda düzeltene kadar ne çekiyorum.Yok mu benim saçları yumuşatabilecek bişey?


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ::ExtremE:: -- 13 Eylül 2007; 1:18:19 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1531 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:19:50

      quote:

      Orjinalden alıntı: ::ExtremE::

      benim saçlar acayip sık ve sert.Havaya da diksem yere de yapıştırsam dikkatli bakmadığın sürece saç hep aynı saç kalıp gibi.Sabah saçları havaya dikiyorum iyice 1-2 saat sonra iniyor.Hem de hiç bir darbe almadan.Akşam yıkayıp yatıyorum sabah bi bakmışım saçın birisi orda birisi burda düzeltene kadar ne çekiyorum.Yok mu benim saçları yumuşatabilecek bişey?


      Saç kesimini değiştir.Kuaförün iyi birisi ise daha seyrek görünecek şekilde kesmesini isteyebilirsin.


      _____________________________

    • Yarbay
      3257 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:21:32
      quote:

      Orjinalden alıntı: Generalll



      Alıntıları Göster



      Saç kesimini değiştir.Kuaförün iyi birisi ise daha seyrek görünecek şekilde kesmesini isteyebilirsin.


      öyle özel bir saç kesimim yok.Yanları iyice kısalttırıp üst tarafı hafif fazla bıraktırıyorum ve üst tarafta ki fazlalıklara da jöle ile şekil vermeye çalışıyorum ama dediğim gibi hiç te güzel olmayan bir sonuç alıyorum.Ne şekil bir kesim önerirsiniz.Var mı böyle özel kesimler isim falan?


      _____________________________

    • Yarbay
      3257 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:28:31
      quote:

      Orjinalden alıntı: ::ExtremE::


      Alıntıları Göster



      öyle özel bir saç kesimim yok.Yanları iyice kısalttırıp üst tarafı hafif fazla bıraktırıyorum ve üst tarafta ki fazlalıklara da jöle ile şekil vermeye çalışıyorum ama dediğim gibi hiç te güzel olmayan bir sonuç alıyorum.Ne şekil bir kesim önerirsiniz.Var mı böyle özel kesimler isim falan?


      yok mu bir bilen


      _____________________________

    • Binbaşı
      1114 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:30:46
      ya aynı senin saç benimki de artık bıktım jöleden


      _____________________________

    • Binbaşı
      1531 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:32:01
      quote:

      Orjinalden alıntı: ::ExtremE::


      Alıntıları Göster



      öyle özel bir saç kesimim yok.Yanları iyice kısalttırıp üst tarafı hafif fazla bıraktırıyorum ve üst tarafta ki fazlalıklara da jöle ile şekil vermeye çalışıyorum ama dediğim gibi hiç te güzel olmayan bir sonuç alıyorum.Ne şekil bir kesim önerirsiniz.Var mı böyle özel kesimler isim falan?


      İsim olarak bilmiyorum.O kadar bilgili değilim saç kesimi konusunda.Sen kuaföre saçım çok sık ve sert daha ince ve yumuşak olmasını istiyorum.O şekilde keser misin felan diyebilirsin.Sonuca göre kuaförü bile değiştirmen gerebilir.


      En şanslı benim galiba.

      2.5 yıldır jöle, sprey vb şeyleri kullanmadım.Uzun saç en iyisi.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Generalll -- 13 Eylül 2007; 1:33:01 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2631 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:32:12
      Ben Şuanda Saçları Jim Carrey Gibi Yapmaya Çalışıyorum.Az Daha Uzasınlar


      _____________________________

    • Onbaşı
      29 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:33:47
      dax..


    • Yüzbaşı
      896 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:33:56
      Ya millet uzatıyo saççları ben bakakaldım düz saçım var desem değil kıvırcık desem değil sol kısım düz sağ kısım geriye doğru büyüyo arkasıkafası nereye eserse alnımın üstüde dalgalı dalgalı bişi bende uzatmak istiyorum ama olmuyo ben napıcam peki he??


      _____________________________

    • Yarbay
      3257 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:40:39
      bu dax dalgası nedir ya?Bi saç muhabbeti açılsa hemen ismi geçiyor...


      _____________________________

    • Yarbay
      2631 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:45:45
      Saç Şekillendirici Aletler Var


      _____________________________

    • Yarbay
      3257 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:48:15
      quote:

      Orjinalden alıntı: ::ExtremE::

      bu dax dalgası nedir ya?Bi saç muhabbeti açılsa hemen ismi geçiyor...



      _____________________________

    • Yarbay
      3862 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:55:53

      quote:

      Orjinalden alıntı: ::ExtremE::


      Alıntıları Göster



      sekılendırıcı . dax mat tır wax ıse ıslak gosterır. mesap dıede gecıo . . . osis markası var oda ıyıdır . ama ılk cıkan dax markalı daxtır o en ıyısı ve en cok ıse yarayandır


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      256 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:56:28

      quote:

      Orjinalden alıntı: ::ExtremE::


      Alıntıları Göster




      saç şekillendirici jöle gibi ama daha katısı zeytin çekirdeği kadarı yeterli oluor


      _____________________________

      100YIL


      Şampiyonluk Yarınlara Kaldı...
    • Yarbay
      3257 Mesaj
      13 Eylül 2007 01:58:15
      nerden bulacağız bu dax ı ya da wax ı ?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      256 Mesaj
      13 Eylül 2007 02:01:24

      quote:

      Orjinalden alıntı: dozdoz



      Alıntıları Göster


      sekılendırıcı . dax mat tır wax ıse ıslak gosterır. mesap dıede gecıo . . . osis markası var oda ıyıdır . ama ılk cıkan dax markalı daxtır o en ıyısı ve en cok ıse yarayandır


      daxında ıslak göstereni var waxında mat olanı yanlış yönlerdimeyelim osisinde aynı şekilde kuru mat veya ıslak serisi vardir mess up mat serisidir en kalite osis tir zaten biri 15 biri 25 milyon ayrıca wax dax osisi kısa saçlı olanlar hiç hevesedip almasın


      _____________________________

      100YIL


      Şampiyonluk Yarınlara Kaldı...
    • Yarbay
      3257 Mesaj
      13 Eylül 2007 02:02:53
      quote:

      Orjinalden alıntı: Fabrequaz



      Alıntıları Göster



      daxında ıslak göstereni var waxında mat olanı yanlış yönlerdimeyelim osisinde aynı şekilde kuru mat veya ıslak serisi vardir mess up mat serisidir en kalite osis tir zaten biri 15 biri 25 milyon ayrıca wax dax osisi kısa saçlı olanlar hiç hevesedip almasın


      niye ki? Benim saçlar kısa.Alıp kullansam bi yararı olmaz mı?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      256 Mesaj
      13 Eylül 2007 02:08:02

      quote:

      Orjinalden alıntı: ::ExtremE::


      Alıntıları Göster



      niye ki? Benim saçlar kısa.Alıp kullansam bi yararı olmaz mı?


      yani şöle diyim şu arkadaş yukarda resim vermiş ondan belirgin bir şekilde daha kısaysa pek faydas ı olmaz kısa saça gitmez yani


      _____________________________

      100YIL


      Şampiyonluk Yarınlara Kaldı...
    • Onbaşı
      28 Mesaj
      13 Eylül 2007 02:21:06
      Arkadaslar bunlarla ugrasmayın yaww kıme benzemen ıstıyorsanız o kısının 1 ad fotografını alarak maltepedekı marka adlı kafore gıdın 216 459 64 64 buda telefonu ben buraya uskudardan gıdıyorum ya ıstanbulun cogu yerınden gıdenler var ıstedıgın gıbı veya sana ne yakısıyosa onu yapıyo tavsiye ederim


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      256 Mesaj
      13 Eylül 2007 02:25:07

      quote:

      Orjinalden alıntı: Undersel-2003

      Arkadaslar bunlarla ugrasmayın yaww kıme benzemen ıstıyorsanız o kısının 1 ad fotografını alarak maltepedekı marka adlı kafore gıdın 216 459 64 64 buda telefonu ben buraya uskudardan gıdıyorum ya ıstanbulun cogu yerınden gıdenler var ıstedıgın gıbı veya sana ne yakısıyosa onu yapıyo tavsiye ederim


      ben gidiyodum maltepedekine mgr idi ama benim gittiğim camiye 300 metre felan yolun üstünde omu?


      _____________________________

      100YIL


      Şampiyonluk Yarınlara Kaldı...
    • Yarbay
      14549 Mesaj
      13 Eylül 2007 02:46:56
      Abiler Wax kısa saça gitmez zaten waxların geneli sertleştirmeden ve mat bir şekilde şekil vermektir.
      Jöle gibi saçı diken diken yapmaz ama çok güzel şekilde kabartabilirsiniz.Jöle gibi saç da dökmüyor,zaten kimyasal etkileşimi yok bildiğim kadarıyla,vazelin gibi de bi kıvamı var.

      Ayrıca ben sabah kalktığımda saçlarım o resimdeki çocuk gibi oluyor otomatik

      Bakın size bir wax örneği :



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DiabloXT -- 13 Eylül 2007; 2:47:57 >
      _____________________________

    • Uzman Mobil
      6563 Mesaj
      13 Eylül 2007 03:14:45
      wax aldım ben böle kuru görünücek saçım ama şekil alıcak diye ..istediğim gibi olmadı.. .bide WELLA denen markanın wax ına 30 ytl bayılmıştım...

      krem 7/24 kullanıyorum ben... idare ediyo o beni...


      _____________________________

      Darkchild.. Sert Bakışlı, Haşin Çocuk !!
Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> saça şekil vermeyle ilgili
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.