Şimdi Ara

BİR REZALET KONUSU DA BENDEN. GİTTİ GİDİYOR REZALETİ (DOLANDIRICLIK)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
4.342
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir Av firmasında çalışıyorum. Şirketimizde 55 kişi çalışıp geçimini sağlıyor. Ayrıca çağrı merkezi ve benzer ortaklıklar nedeniyle daha fazla kişi için iş imkanı sağlanıyor. Gittigidiyor da ürünlerimizin sahteleri sürekli satılıyor. Mağdur alıcılar bize ulaşıyor. Bayiler orada o fiyat nasıl olur diye sürekli sorun çıkarıyor. Müşteri destek hatlarını arayıp destek alamadığı zaman veya lisansı iptal olduğunda gerçeği fark ediyor. Gittigidiyor bu duruma hiç bir çözüm geliştirmiyor. Aksine onları koruyor. Biz satmıyorsak sahtedir, zaten ilanda fatura kutu göndermediğini söylemiş diyoruz ama nafile. Devlet vergi kaybına uğruyor, şirketim zarar ediyor, müşteri mağdur oluyor ama korsancı ve gg her durumda kazanmaya devam ediyor.
  • Son 2 haftadır her GG konusunda diyorum, o mallardan bir şey alınmaz. Adamlarda ne kampanya var ne müşteri desteği var, ne yıllardır üye olana çek var. Zaten adamlar doymuş herşeye ki kampanya yapma gereği duymuyorlar, 2.el ilan komisyonunu azaltmak yerine arttırıyorlar ki eskiden 2.elde bir numaraydı, yerlerini sahibinden e bıraktılar. n11 gibi çek kullanımı da yok. Bir b.ka yaramayan gereksiz bir yer kısacası.

    Arkadaşın durumu sinir bozucu, bence peşini bırakma ben olsam bırakmazdım. Şikayetvar vs her yere yaz. GG nin Müşteri temsilcileri sanırım ergenlerin eline geçmiş, canı sıkıldığında önüne gelenin üyeliğini siliyorlar sanırım. Forumda da son 2-3 haftadır her GG konuus sorun üzerine. Daha da oradan ürün alan çıkarsa kendi kaşınır bence.
  • Gitti gidiyordaki bir satıcıdan online teslimat yolu ile antivirüs keyi atın aldım. Satıcı saatler sonra gitti gidiyordan mesaj ile key no gönderdi. Ama gönderdiği key hatalı çıktı ve antivirüsü etkinleştirmedi. Bunun üzerine satıcıya mesaj attım, adam cevap vermedi. Ben de gitti gidiyor üzerinden iade açtım ve ürün iade kargo bilgilerini de satıcının sisteme girdiği gibi "online teslimat" şeklinde girdim. Durumdan da Gittigidiyor'u haberdar ettim.

    Aradan geçen süre sorununda bir de baktım ki, iade talebim kapatılmış ve para satıcıya aktarılmış. Gerekçe; antivirüs key ürünü "cayma hakkı" kapsamına girmeyen ürün imiş. Bu nedenle iade talebim reddedilmiş.

    1 Ürün kargo ile gönderilen tek kullanımlık ve kapalı kutu ürün değil ki, kutu açılınca cayma hakkı dışında olsun.
    2. Ben cayma hakkı kapsamında değil, ayıplı ürün kapsamında iade açtım. (Kabul ediyorum, suistimale açık bir durum. Yani keyi kullanıp, hatalı key diye parayı geri istiyor da olabilirim. Ama alıcının bu durumu ne kadar suistimal ihtimali varsa, satıcının da o kadar suistimal ihtimali vardır. )

    Dediysem de man kafalı gitti gidiyor temsilcisine durumu anlatamadım.

    Velhasılı;
    Buradan çıkan sonuç şudur, ki bunu açık açık online müşteri temsilcisine de yazdım. O da beni üyeliğimi kapatmakla tehdit etti.:) Hatta üyeliğim için not almış aşağıda (yapacağım dediğim için) yazdıklarımı.:)

    Şimdi yeni bir gitti gidiyor üyeliği açsam, bilumum antivrüs, işletim sistemi şifreleri satışı vb. ilanları açsam ve alıcılara da online mesaj ile kafadan sallama şifreler göndersem, demek ki paralar her ne olursa olsun hesabıma aktarılacak. Alıcılar ürünü iade edemeyecek. Çünkü cayma hakkı yok. Cayma hakkı olmayan ürünlerde ayıplı ürün iadesi de olamazmış. Buyurun dolandırıcılara yeni bir iş kapısı!!! Gitti gidiyor sistemi bu şekilde imiş. Aynen bu şekilde aktardı, gitti gidiyor müşteri temsilcisi...

    Bu arada verdiğim merak edenler olacaktır. Ödediğim para da 6 TL'dir. Miktar önemli değil, 6 kuruş dahi olsa sonuna kadar uğraşmazsam rahat edemem.

    Sonuç olarak; gitti gidiyor'a güvenin. Ama online teslimat ile şifre aldığınız alışverişler de değil!!!







  • gitti gidiyordan bir hikaye de benden.

    notebook un kalvyesini sökmüş benim küçük kardeş. ben de elim yatkın olduğu için kendim tamir etmeye karar verdim. gg den klavye buldum istedim geldi. sadece tuşlar var klavyeyi tutan çerçeve yok. klavyeyi monte etmek mümkün değil. çerçeve sabit çıkarılabilen bir şey değil.

    açtım itirazı: dedim açıklamada ve fotoda yer alan ürün değil eksik ürün geldi. şahıs bana adres verdi buraya gönder diye.

    gönderdim. bana gelen aras kargo ile. 3 gün sonra satıcı itiraz etmiş anlaşmalı kargo ile göndermedi diye. mng ile gönderecekmişim.

    müşteri hizmetlerine yazdım. bana bu şekilde bi talimat vermedi. bahsettiği adrese yolladım. müşteri hz. baskı yaptı satıcıya onayla diye. bu kez de satıcı kargo 28 lira almam ödemem dedi.

    1 hafta sonra kargo bana geri geldi. 12 lira ödeme istedi. bu fişi de gitti gidiyora ilettim. ama parayı satıcıya aktardı.


    ödediğim klavye ücreti iki kez ödediğim kargo ücreti ve işe yaramayan klavye ile kala kaldım.

    ondan beridir siteden hiç bir şey almam.




  • bende satıcı dükkan adını da yazın da ifşa olsun. dediğinizi gibi cevap bile vermemesi iyi niyetli olmadığını gösteriyor. muhtemelen çok kullanıcılı keyler satıyor. ama onları da kişi limitinin üstünde kişiye satıyor muhtemelen
  • GG nin bu tutumu artık kanıksandı malesef. Ebay ortaklığı olmasına rağmen Ebay'in alıcı koruma programı ve müşteri ilgi politikasına uzak ara bile yaklaşamamış ve bu konuda da hiç isteği olmayan bir firmadır. Sonuçta serbest irade diye bir şey var o yüzden ben artık asla tercih etmiyorum. Ama hasbelkader buradan birşey alındıysa ve alınan ürün veya hizmet ayıplı ise, bunu kanıtlayabilecek durumda iseniz sonuna kadar gidip hakkınızı arayın. Siteyle olması gereken yazışmayı yapın (ama malum yardımcı olmayacaklardır), sonra haklı olduğunuzdan çok eminseniz tüm delilleriyle birlikte BİMER'e yazın, gerisini onlar düşünsün. Siyasi yorumlara girmeyelim lütfen, yeri değil. Bugüne kadar 2 kez başvuru yaptım, ikisinde de bir süre sonra sonuçlandığını gördüm. En azından başvurularımın ilgili makamlara adım adım ulaştırıldığını gördüm. Sonrasında BİMER tarafından da takibi yapıldığını da okudum duydum. En son (burada da yazmıştım) sahibinden.com'da yaşadığım bir olay yüzünden yaşadığım sıkıntıya, tekrar tekrar denememe rağmen GG dekine benzer bir tavırla ilgisiz ve sorumsuz yaklaştıkları için alamadığım ilgi ve cevaplar yüzünden yazdım yine BİMER'e. Başvurum hem İç İşleri Bakanlığı'nın ilgili birimlerine hem de BTK'ya iletilmiş. Hak hukuk yok demeyin arkadaşlar, savunun hakkınızı arayın sonuna kadar, olur olmaz o ayrı, haklıysan sonuna kadar gideceksin kardeşim. Yok ya ne çıkacak sanki dediğimiz için hep bu adamlar böyle kanun kitap hak hukuk tanımaz oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marjinal01 -- 23 Şubat 2017; 0:41:9 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MegaWolt38

    Son 2 haftadır her GG konusunda diyorum, o mallardan bir şey alınmaz. Adamlarda ne kampanya var ne müşteri desteği var, ne yıllardır üye olana çek var. Zaten adamlar doymuş herşeye ki kampanya yapma gereği duymuyorlar, 2.el ilan komisyonunu azaltmak yerine arttırıyorlar ki eskiden 2.elde bir numaraydı, yerlerini sahibinden e bıraktılar. n11 gibi çek kullanımı da yok. Bir b.ka yaramayan gereksiz bir yer kısacası.

    Arkadaşın durumu sinir bozucu, bence peşini bırakma ben olsam bırakmazdım. Şikayetvar vs her yere yaz. GG nin Müşteri temsilcileri sanırım ergenlerin eline geçmiş, canı sıkıldığında önüne gelenin üyeliğini siliyorlar sanırım. Forumda da son 2-3 haftadır her GG konuus sorun üzerine. Daha da oradan ürün alan çıkarsa kendi kaşınır bence.

    bunlar hakikaten tok satıcı, ne kampanya, ne şikayet umurlarında değil. n11 e satıcıları koruyor diye kızıyorduk bunlar daha beter.

    yazdığım olumsuz yorumu 15 gün sonra yayınladılar, niye? çünkü arada kaynasın, o çok sevdikleri başarılı satıcının itibarı zedelenmesin.. bu yorumu geç yayınlamalarından anladım ki o binlerce satışı olan satıcının karşısında bireysel olarak zerre kadar değeriniz yok bu adamların gözünde.




  • Ben de organikbahcemarket'ten ceviz ve sucuk almıştım. Ceviz 165 gr eksik sucuğun içindeki cevizler ise küflü ve simsiyahtı. Satıcı kargoda almışlardır dedi, GG negatif yorumumu bile yayınlamadı. Puanı %97 olan satıcıları koruyormuş. Satıcıyı korursan puanı düşmezki...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zombitch

    Kod eğer daha önce aktifleştirilmiş ise aktifleştirilme tarihini, sahte ise "kodun kayıtsız" olduğunu gösteren ekran görüntüleri alıp gg ye göster. Garip bir durum gerçekten.

    10 numara cvp[:
    ben olsam örneğin kaspersky ise virus firmaya mail atarım şu key nolu nezaman aktifleştirlmiş oradan gelecek bilgilerle g.gidiyora geri dönüş yapatım paranı bu şekilde rahatca alabilirsin




  • Bütün dolandırıcı firmalar gittigidiyoru mesken tutmuş, gittigidiyorda çanak tutuyor. Gittigidiyor sorunlarla ilgilenmiyor. Müşteri hizmetleri berbat. N11 in dükkan açmasına izin vermediği dolandırıcılar gittigidiyorda kol geziyor. Gittigidiyordan telefon ekranı aldım. Kırılan ekranın yerine. ekranı taktım çalışmadı. Hatta etiketinde jalatinlerini sökmeden deneyiniz. Aksi takdirde bozukta olsa iade alınmaz yazıyor. Jelatinleri sökmeden taktım deneme amaçlı ekran çalışmıyor. Satıcıya msj gönderdim. Üründe çizgiler var açılmıyor diye. Ürünün jelatinlerini söktünüz mü dedi hayır deyince inşallah ürüne zarar vermemişsinizdir dedi satıcı. Bende nasıl zarar verebilirim ilk defa takmıyorum dedim. Satıcı senaryoyu yazdı. İşte ekran kabloları kırılmıştır. Yok gelirken kargoda kırılır. Bende nasıl geldiyse öyle göndereceğim dedim. İAde almamak için sebebler hazır. Yetkili merci yok. Gittigidiyoru aradım hassas ürün satıcı karar verecek dedi. Bende satıcı bozuk göndermiş olamaz mı dedim ses yok. Ben neden sizi kullandım dedim siz ne işe yarıyorsunuz dedim yine ses yok. Pişman ettiler. Bir daha elektronik üründe asla gittigidoyora bulaşmayacağım.




  • 1. Satıcı hakkında suç duyurusunda bulun. Adı üstünde dolandırıcılık.
    Dava açılırsa bahsi geçen keyin sahte olduğu araştırılarak bulunur.

    2. Antivirus firmasını olaydan haberdar et. Sonuçta adam sahte key üretiyor ve satıyor. Firma hukuki girişimde bulunursa satıcı sıkıntıya girer.

    3. Gittigidiyoru ve satıcı maliyeye şikayet et. Vergi kaçağı oluşuyor sonuçta. Faturasız, online teslim... Gittigidiyorda aracılık ediyor.

    4. Paran için THH'ne başvur.

    Bunların hepsini 6 lira için değil, kendin için yaparsın zaten
  • 4.500TL lik ürün aldım. Stokta yok bahanesiyle satışı iptal ettiler (ki stokta olmayan ürünü satışa koymak suç diye biliyorum). Aynı gün aynı ürün "zamlı" fiyatla satışa koyuldu! Tüketici haklarını hiçe sayan firmalar batmaya mahkumdur.

    Faturasız ürün sattıkları ve vergi kaçırdıkları (göz yumdukları / denetlemedikleri) için hem satıcıyı hem de gittigidyor'u ihbar edebilirsin.

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/template.jsp?page=IVD_VIMER_IHBAR_ISL
  • ellekem kullanıcısına yanıt
    Satıcı ekran poşetinin üzerine yazmış jelatini sökmeden tam takmadan monte ediniz diye. Satıcıya şunu dedim ürün bozuk geldi. jelatinini sökmeden taktım diye. hatta uyanık gitti gidiyor satıcının msjını silmiş. Bu nasıl satıcı adamın dövmediği kaldı demiştim.
    Konuşma yazışma şöyle;


    Ben: ekranın jelatin ve ve bantlarını sokmeden denedim. ekranda sadece mavi yeşil kırmızı çizgiler çıkıyor. tekrar kırılan ekranımı taktım çalışıyor. yeni ekran çalışmıyor.


    Satıcı: Ürüne zarar vermeden aynı kargo ile geri yollatın değişimini yapalım. Umarım denerken zarar vermemmişsinizdir.


    Ben: ürüne nasıl zarar vereceğim jalatini sökmedim bantını sökmedim. ilk defa ekran değiştirmiyorum.


    Satıcı: Kardesım sana türkçe yazıyorum. Sen zarar verdın mı dedim? Jelatini cıkartmadan zarar verılmıyormu. Kargoyla yollarken kırılmıs gelırse ne olacak kardeş? Sen takmaya calısırken soketın içinden bir tel kırıldı ise ne olacak. Yada denerken bilmeden ekranı içerden çatlatmıssan ne olacak. jalatini varsın sokülmemiş olsun bu saydıkalrım oldugunda da degısım olmaz. İlk kez ekran satmıyorum 20 bin tane sattım senın gibi 50 yuz tane takmaya calısmadım.. Umarım anlamıssındır. Ekrana zarar gerlmıs olmasın yardımcı olamayız. Baska seyler anlatma




  • bulutcuk kullanıcısına yanıt
    Oo baya baya yardırmış arkadaş. Yani sonuçta sizde haklısınız oda haklı diyecem.ama bu sekilde degıl.

    Sonuçta bu ekran satışı yapıyor ve riskli bir iş. Taşınması ve telefona takılması sırasında vs. Ya da gerçekten bozuk olma ihtimali var.

    Hangisinin olduğunu kestirmek zor fakat satıcı kendi aleyhine olabilecek ihtimallerı dıslarken sadece kendi işine yarayacak ihtimal üzerinden bir davranış ve söylem geliştirmesi doğru değil.

    Üstelik müşteri alıcı kişi niye bu duruma katlansın. Mağdur olsun. Bu ihtimalleri düşünmek zorunda olan satıcı. Bütün sorumluluk alıcı da oluyor onun işine öyle geliyor çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ellekem -- 24 Şubat 2017; 23:56:4 >
  • çok ilginç bir olaymış ne diyeceğimi bilemedim. verdiğiniz örnek çok yerinde haklı bir karşılık. nasıl olurda burada satıyıcı haklı bulur çok enteresan. zanlediyorum online teslimat için ne olursa olsun risk alıcınındır gibi bir bakış açısı var. birde tavsiye olarak kodu kopyalarken başına sonuna hiç bir boşluk olarak karakter olarak kopyalama yapmamaya dikkat ettiniz mi daha doğrusu el ile kopyalamadan yazarak kontrol ettiniz mi. kim neden çalışmayan kod satarak para kazanmayı hedeflesinki. son olarakta şahsi fikrim. hiç bir virüs programına ihtiyacınız olduğunu sanmıyorum sadece virüs taraması yapıp programı silecekseniz. internetten crack ile bu işi yapıp silin bilgisayarınızda sebepsiz yere 7/24 virüs programı bulundurmak lüzumsuzdur.
  • Hocam sen haklısın, gittigidiyorda haklı, satıcıda haklı

    Herkes şokta

    Online teslimatın iadesi olmuyor maalesef. Arkadaş yazmış ama kodu elle yazın kopyala yapıştır yapmayın.

    Satıcı suistimaline olduğu gibi alıcı suistimalinde açık durum.

    İade olsa satıcı gittigidiyora yazıp bende farklı alıcı hesapları açıp. Milletten kodu alıp kullanıp cayma hakkı kapsamında iade edeyim o zaman diyecekti.
  • Kod eğer daha önce aktifleştirilmiş ise aktifleştirilme tarihini, sahte ise "kodun kayıtsız" olduğunu gösteren ekran görüntüleri alıp gg ye göster. Garip bir durum gerçekten.
  • Kodu kopyala yapıştır, başına sonuna boşluk koymadan elle vs. kaç kere denedim, her defasında geçerli bir kod girin uyarısı verdi. Satıcı iyi niyetli olsa mağduriyeti telafi etmeyecekse bile nezaketen mesajıma cevap verirdi.

    Dediğim gibi suistimale açık bir durum ve burada riski alıcıya değil satıcıya yüklemek gerekli. Burada kodun geçerli olduğunun ispat yükü satıcıda olmalıdır. Alıcıya kodu kullanmadığını ispatla demek saçma bir yaklaşım olur.
  • gittide ben kaca kere kopya sahte blu ray satanları görürsem şikayet acıyorum
    amadanlar 4 5 gun sonra mudahale ediyor ancak oda bazen
    yazıyorum "bu filmin dünyada hiç bir yerde türkce altyazılısı yok ispat istiyorsanız diye"
    onların din imanı para kaçmasın
  • Valla gg den alışveriş yaparken mağaza başarı oranına iyi bakmak lazım.
    Ben geçenlerde teknosada baya sıkıntı yaşadım. Hem ürün teslimi hem iade.
    GG de öyle müşteriye sahip çıkan bir firma değil.
    Aksine bu sizinle mağaza arasında, biz çatı firmayız diye saçmalıyor.
    Nadir kampanya yaparlar, o da en fazla puan kampanyası olur.
    Alternatifi de çok, bence pek bulaşmamak lazım.

    GG çatısı altındaki en kurumsal görünümlü ve isimli firmalar bile problemli.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.