Şimdi Ara

Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
3
Favori
1.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Değerli Arkadaşlar;

    Burada uzun zaman hep markalar üzerine yazdık çizdik, Yerlisi Yabancısı Çin üretimi Japon yapımı Hollandası Derken asıl önemli bir konudan hep uzak kaldık.

    Tavsiye Konusunda defaatle dile getirdiğim ''Bölgenizdeki yetkili Servisleri Sorgulayınız'' Cümlesinin altında yatan gerçekleri, hele ki bu gün barsoy arkadaşımızın paylaştığı resimlerden sonra irdeleme gerekliliği iyice ortaya çıktı.

    Ülkemizdeki eğitim sisteminin sürekli değişmesi ve buna paralel bir çok etken ile ülkemizde maalesef artık bir ÇIRAK kültürü kalmamış, bu doğrultuda Önce İNSAN lık, sonra ESNAF lık, sonra MESLEK öğrenmek gibi durumlar ne yazık ki ortadan kalkmıştır.
    Biz teknikçilerin ''Geriden Gelen'' diye tabir ettiğimiz bu çocuklarımız, kardeşlerimiz bu işi temelinden öğrenmek yerine okullarda eğitim(!) görmeye başladılar. Eskiden 11-12 yaşında çocuklar Çırak olarak verilip işi çekirdeğinden öğrenirlerken, şu an okullarda verilebildiği(!) kadarıyla verilen TEORİK eğitim ile 16-17-18 yaşlarında liseden mezun olmuş oluyorlar.
    Bu yaşlara gelen kardeşlerimiz, ergenliğin verdiği o deli kan ile artık bir başkasının yanına ne çırak olarak girebilir ne de çalışabilir durumda olmuyorlar. Onların dertlerini kaprislerini çekmek istemeyen işverenler bu kardeşlerimizi işe almıyorlar, işe alınanlar olması gerektiği gibi çalışmıyorlar, o olmuyor, bu olmuyor derken sonuç olarak bizler tüketici olarak, ''OLABİLDİĞİ KADAR'' mantığı ile bizlere verilen hizmetlere mahkum kalıyoruz.

    Yazıma devam etmeden önce müsaade ederseniz ülkemizde MARKA MODEL FARK ETMEKSİZİN servis durumunun ne hallerde olduğuna bir bakalım.

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER



     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER



     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER



     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER



     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER



     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER



     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER



     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER



     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER



     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER

     Güzel Ülkemin Kanayan Yarası - YETKİLİ SERVİSLER




    Tüm bu verilerden görüleceği üzere, bizler forumda ''O marka, Bu marka'' diye tartışırken aslında asıl tartışılması gereken konuyu ve üretimlerinden ziyade servis hizmetlerinde sorun olan bu durumları göz ardı ediyoruz.
    Mıtsubishi gibi bir markayı dahi acımasızca yerden yere vurduran aslında markanın kendisi değil, ona hizmet veren yetkili servistir.

    Bana defalarca itiraz edildi. Forum üyeleri, ''Kaliteli marka alın zaten bozulmaz, ne yapacan uzun garanti yalanıyla satılan ucuz ürünleri'' diye yanlış yönlendirildi. halbuki defalarca dile getirdim ''BOZULMAYACAK ÜRÜN YOKTUR''
    İnsanların dikkatlerini BAYMAK veya UĞUR gibi markalara çevirmem nedeniyle (ki aslında eski bir VESTEL çalışanıyım) Bu markalara ÇÖP yaftası yapıştırıldı. AİRFEL için alm kondanser dendi ki bu da devlet sırrı değil, kaldı ki SAMSUNG da alm kondanser kullanıyor. Alm den bir şey olmaz dedim o ayrı konu oldu, eleştirenlerin haberi yok ki 1-2 yıla kalmaz klima sektörünün %70 i alm ye dönecek.

    Buradaki amacım, insanların her markayı araştırabilmesi, her markayı bilmesi, her markanın servis hizmetini sorgulamasıdır. Yoksa dileyen herkes dilediği markayı alır, dilediğine önerir, dilediğine ''Aman kardeş ben aldım şu sorunları yaşadım'' diyebilir. lakin forumda daha önce de belirttiğimiz gibi, Emek verilmiş hiç bir üretime çöp dedirtmeyiz, o üretimlerde sizler beğenmeseniz de bir emek var, bir istihdam var, o ürünleri kullanan milyonlarca insan var. Bunlara ÇÖP denmesine müsaade edemeyiz, ''Almayın Aldırmayın'' kampanyalarına izin veremeyiz. Hiç bir marka için yapamayız bunu.

    Şimdi yukarıdaki şikayetlerden de anlaşılacağı üzere, burada tartışılması gereken konu markalar değil, bu markaların satış sonrası hizmetleridir. Sürekli methedilen Mıtsubishiden, Daıkınden Panasonic markasına kadar şikayet edilmeyen marka yok. BOZULMAYAN KLİMA YOK. ''alırım 15 yıl kullanırım hiç de arıza yapmaz'' cümlesinin masal olduğu anlaşılmalı. bu üretimler o üretimler değil artık lütfen anlayınız. aylar öncesinde burada yazdığım yazılar var, o yazılarla bu gün yazdıklarım arasında fark yok, aylar önce mıtsubishi için dedim ki ''Bu Mitsubishiler, o 15-20 yıl önce üretilen mıtsubishiler değil, o kalitede değil'' ben 15 yıl önceki mıtsubishinin de imdikileirn de içini dışını bilirim bu makineler o makineler değil artık.
    Haaa mıtsubishiler eski kalitede değil de sanki yeni üretilen ultra mega kalite mi? DEĞİL. Değil arkadaşlar, gemisini yürüten kaptan artık. maliyet esasları doğürultusunda size artık kimse kalite satmıyor, sattıkları tek şey güvence. Modeller çok hızlı değişiyor. bu sene üretilen klimanızın 2 yıl sonra modelini içini dışını değiştiriyorlar, 2 yıl sonra ''Bu makineden çok memnun kaldım yine alacam'' deseniz bulamazsınız. Teknoloji çok hızlı gelişiyor, çok hızlı ilerliyor bu da bu hızlı ilerlemenin yan etkilerinden bir tanesidir.
    Bu nedenle uzun garanti diyorum ben makineyi değil HAKLARINIZI korumak adına istiyorum bunu zira sizin klima 4 yıl sonra bozulduğunda parçasının da kendisinin de üretimde olup olmayacağı belli değil. Bu durumda garanti kapsamı dışında olduğunuzda o cihaz bu sefer gerçek anlamda çöp olur, işte o gerçek çöptür zira em çalışmayan hem yedek parçası bulunmayan hem de garanti dışı bir üründür.

    Değerli arkadaşlar;
    Forumdaki her bilgi amaçlı yazımda belirttiğim gibi yine yazıyorum ki, tüm bunlar benim FİKİRLERİMDİR. Sadece dikkatinizi bazı noktalara çekmek amacıyla yazılmış yazılardır. UZMAN GÖRÜŞÜ DEĞİLDİR. ''Ben böyle yapıyorum siz de böyle yapın'' anlamında yazılmış yazılar değildir.
    Forumda dile getirilen tüm markalara ait servis sorunlarına istinaden @janjarre arkadaşımızla bir çalışma yapıyoruz. Montaj için evinize yetkili servis geldiğinde nelere dikkat etmelisiniz? Arıza için evinize yetkili servis geldiğinde nelere dikkat etmelisiniz tüm bunları ipucu niteliğinde madde madde yazdım, @janjarre görselleri çalışacak eksiklere bakacağız daha sonra yayınlayacağız bunları da.
    Şu sebeple belirtmek istiyorum ki yazdıklarım bazen forumdaki arkadaşlarımı rahatsız ediyor bazı geri dönüşlerden öyle anlıyorum. Bu yazdıklarım hiç kimseyi rahatsız etmesin, sizler gibi benim de tek amacım elimden geldiğince bilgi paylaşımında bulunmak. Elimden geldiğince Dayanakları olan bilgiler paylaşmaya çalışıyorum. Burada ne yerlici ne yabancıcı ne markacı ne de marka düşmanı olarak bulunmuyorum. Bu nedenle yazılarımın arkasında art niyet aramayınız

    Eklenmesini istedikleriniz olursa arzu ederseniz bana iletin ilk mesaj eklerim, arzu ederseniz servis deneyimlerinizi kendiniz de bu konuya paylaşabilirsiniz.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Mıtsubishi şikayetlerinden bir tanesinde dikkat ettiyseniz eğer bir elektrik kaynaklı arızadan bahsediliyor.
    Çok enteresandır ki yetkili servis tüketiciye izlemesi gereken resmi yoldan bahsetmiyor.

    Ülkemizdeki işleyiş bellidir, EPDK nın bağlayıcı hükümleri gereği elektrik işletmeleri tüketicilere STABİL enerji sağlama zorunluluğundadır. Eğer sen YETKİLİ SERVİS olarak bu arızanın elektrik kaynaklı olduğunu RESMİ raporun ile teyit edersen, tüketici gider, sana ödediği bedeli faturası servis raporu ve hasarlı (Değişen parçanın eskisi) karşılığında tahsil eder.
    YETKİLİ SERVİS RAPORU ve FATURA olduğu sürece ksımen yokuşa sürse de elektrik işletmesi bu bedeli yasa çerçevesinde ödemek ZORUNDADIR.

    Ben YETKİLİ SERVİS dönemimde bu rapordan yüzlerce yazdım, sorumlu olduğum bölgenin elektrik işletmesi bana defalarca savunma belgesi yolladı hiç yılmadım. Garantili olsun olmasın elektrik kaynaklı tüm arızaların parasını tüketicilerimin AYDEM den (Benim bölgemde aydem) çatır çatır almalarını sağladım. Öyle insanları ''Garantisi olsa ne olacak, servis gelip garanti dışı diyecek garanti işe yaramayacak'' diye yanlış yönlendirmekle olmaz bu işler.
    Doğru bilgi vermek lazım, gerçek bilgi vermek lazım, bilmeyen insanlara yol göstermek lazım.

    Bu kadar yazıyı sırf bazı şeylere dikkat çekebilmek için yazıyorum. Şimdi Elektrik idaresi standartlar dahilinde enerji sağlayamamış ve klima arıza yapmışsa bunda MITSUBİSHİ markasının günahı ne? Neden şikayet edilen taraf MARKA oluyor? Neden bu paranın tüketicinin cebinden çıkmasına servis de, forumda bu aklı verenler de sebep oluyor? Yazık değil mi hem tüketiciye hem de bu markayı bu hale getirmek için emek verenlere gönül verenlere?

    Yapması gereken çok basit aslında, sadece küçücük bir açıklama. '' Beyefendi ürününüz, enerji hatlarında meydana gelen X problem nedeniyle arıza yapmış ve X ünitesindeki Y kartının patlamasına sebep olmuştur. Ben yetkili servis olarak bu tarz arızaları garanti kapsamına alamıyorum zira bu arıza ürün veya üretim kaynaklı değildir. Ancak sizin mağdur olmamanız adına önce ürününüzü onarıp size fatura edeceğim, daha sonra zaten yasal olan hakkınızı kullanabilmeniz için size gerekli belgeleri düzenleyip vereceğim size de hangi makama başvurmanız gerektiğini işlemleri nasıl yapacağınızı tarif edeceğim'' BİTTİ

    Şu cümleyi kurması ve o MITSUBİSHİ klimanın sahibini bilgilendirmesi, tüketicinin markaya olan tepkisini de engelleyecek, aynı zamanda mağduriyetini de ortadan kaldıracaktı. Tekrar ediyorum şu şikayette MITSUBİSHİ nin servis haricinde MARKA olarak zerre kadar kabahati yoktur.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Emeğine, insaniyetine sağlık Üstad, iyi ki seni forumdan da olsa tanımışım. "Bir adam hiç mi üşenmez arkadaş" diye Forum da klima ararken de gördüğüm yorumlarında aklımdan geçmedi değil. Helal olsun, Allah razı olsun.
    Özellikle bana bugün yaptığın özel bilgilendirme için de tekrar çok teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANDUIN1 -- 6 Ağustos 2016; 21:47:35 >
  • Öncelikle klima forumunu olması gerektiği gibi düzene getirmeye çalışan sayın @Ado'ya teşekkür ederim... Yine güzel bir makale ile kanayan yarya parmak basmış...

    Her ne kadar kendi alanım olmasada, teknik ve bilimin olduğu her yerde fazladan bir tekniker fena olmaz mantığı ile kendisine yardımcı olmaya çalışıyorum... Kendisi klima alanında gerçekten dikkate alınacak sayılı kişilerdendir.... Ticari kaygı olmadan, marka fanatikliği yapmadan, objektif yaklaşımları ile bu forumun havasını tazelemiştir....

    Şimdilik klima montajları hakkında bir çalışma yapıyoruz. Daha doğrusu sayın Ado bu çalışmaya başladı fakat izinde olmam sebebi ile ben henüz katkıda bulunamadım... Hafta sonu itibari ile inşallah bende bu çalışmasına katkıda bulunacağım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ANDUIN1

    Emeğine, insaniyetine sağlık Üstad, iyi ki seni forumdan da olsa tanımışım. "Bir adam hiç mi üşenmez arkadaş" diye Forum da klima ararken de gördüğüm yorumlarında aklımdan geçmedi değil. Helal olsun, Allah razı olsun.
    Özellikle bana bugün yaptığın özel bilgilendirme için de tekrar çok teşekkür ederim.

    Sevgili Kardeşim;
    Çok hoş bir telefon konuşması oldu, sorununa çözüm bulabildiysek ne mutlu.
    Görüşmek üzere
  • janjarre kullanıcısına yanıt
    Sn Janjarre; yardım teklifimi kabul ettiğin için ben teşekkür ederim zira farklı bir bakış açısı her zaman mevcut çalışmaya renk katar inancındayım.

    Malum elimizden geldiğince DOĞRU bilgileri Marka fanatiği veya Marka düşmanı olmadan eğrisi doğrusu ne ise o şekilde aktarmaya çalışıyoruz.
    Bu anlamda yine bir DOĞRU ya parmak basmak yani SERVİS facialarına bir neşter vurmak gerekiyordu. Buraya bu konuyu açarken aklımdan bin tane fikir de geçmiyor değildi. Zaten bir firma ile bağlantı içinde olmam, servis dünyasını çok ama çok yakından biliyor olmam nedeniyle bunu avantaja çevirip, zaten bildikleri servis sorunu konusuna daha fazla eğilmeleri yönde buradan alacağımız güç ile baskı yapabilir diye aklımdan geçirmedim desem yalan olur.

    Bir dönem mensubu olduğum, şu an halen hem gönül bağım olan, hem de bağlantılarımın devam ettiği kurumda biliyorum ki bu yaraya yıllar önce parmak basılmaya çalışılmış, SERVİS EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ kurulmuş, AKADEMİ salonları oluşturulmuş, CANLI yayın ile uzaktan anlık eğitim için gerekli alt yapı desteği sağlanmış olmasına rağmen, Siz teknolojiyi istediğiniz kadar geliştirin hedef noktanızda İNSAN olduğu sürece dünyanın en zor işini yapıyorsunuz demektir

    Güzel ülkemde daha her evde bilgisayar olmayan yıllarda dahi DEXAR denilen sistem ile yetkili servislere kurum içi CANLI YAYIN yaparak eğitim vermeye çalışıldığı yıllardan bu güne kadar değişmeyen tek şeyi söyleyeyim, İNSANIN EĞİTİMDEN KAÇMASI.
    Maalesef ki en acı gerçeğimiz bu. bizzat kendi şirketimden, tüm masrafları ve yol parası şirket tarafından karşılanmak ve eğitimde olup da aslında çalışmadığı bu dönemde maaşını da almak üzere uzmanlık eğitimine yollamak istediğim tüm personelimin bana olmadık bahanelerle gelmesi kadar acı olanı yoktu maalesef.
    Şu an benim pozisyonumda olan Abimin de benim yıllar önce ve yıllarca çektiğim aynı sıkıntıları çektiğini üzülerek görmekteyim.
    Arkadaşlar teknoloji hiç bir zaman yerinde durmuyor, sürekli gelişiyor. Her ne kadar kimileri klma işi 20 yıldır aynı dese de değil, değil, değil.
    gelişen ve değişen teknolojiye ayak uydurmak için bu eğitimlere katılmak şart. Yazımın temel noktasında, Olması gereken eğitimin, olması gereken zamanda, olması gerektiği gibi OLMAMASI nedeniyle bu sıkıntıları yaşadığımızı zaten yazmıştım. Buna ilaveten zaten TEMEL eğitimini almamış bu personelin, Pekiştirme eğitimlerine de gitmemesinin neticelerini işte görüyoruz.
    Bu anlamda elimizden neler gelebilir, neler yapabiliriz onlara bakacağız bu konumuzda.




  • Bu forumun herhalde en güzel yanı da bu. Hangi ana konuya girersen gir, mutlaka sivrilmiş (iyi anlamda) ön plana çıkmış bir üye oluyor. Buzdolabı başlığında ayrı, mikrodalga fırın başlığında ayrı, elektrikli süpürge ayrı, otomobillerin vitesi ayrı, tüpü ayrı, pvc pencere ayrı, perde ayrı, klima ayrı. Telefon, bilgisayar falan desen dünya kadar zaten.

    Eline sağlık hocam, teşekkürler. Emeğiniz zayi olmaz inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    OTO SERAMİK KAPLAMA FAYDALI MI?
    7 yıl önce açıldı
    Sanayi Ustaları Şaka Gibi
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • nighty kullanıcısına yanıt
    Hocam faydali olacagina inandigim bilgileri paylasmaya calismanin yanisira, BIRLIKTE bir seyler ortaya cikartabilmeyi hem seviyor hem istiyorum. Bu nedenle bu tarz paylasimlarim bulunuyor. Ilgi gistermişsiniz tesekkur ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Bu hafta Airfel LTXN50U klima aldım. Salı günü Daikın Diyarbakır servisi montaja geldi. Klimayı getirdiklerinde vakumu getirmemişlerdi, vakumu sordum unuttuklarını söylediler bende vakumsuz montaj istemediğimi ve klimayı geri götürmelerini söyledim bunun üzerine tamam klimayı montaj edelim kurulum ve vakumlama için sonra gelelim dediler ben de kabul ettim. Duvarı deldiler elektrik süpürgesi falan hiçbir şey kullanmadılar ortalığı batırdılar. Dış üniteye gelince kutudan çıkan yarım metre elektrik kablosundan başka hiçbir şey yok. Elektrik tesisatını çekmeyecek misiniz diye sordum yok size ait dediler, kablo ve şalter vermeyecek misiniz diye sordum sadece kutudan çıkan yarım metreden başka birşey yok dediler ve gittiler. Daha sonra Vakum cihazını alıp geldiler vakumlama 10dk bile sürmedi neden bu kadar kısa olduğunu sorunca bizim vakum makinesi büyük vakum, diğerlerinki gibi küçük değil erken boşaltıyor fazla kalırsa klimaya zarar vereceğini söyleyip montajı bitirdiler. Bana servis kağıdı imzalattılar kağıtta yazan tek şey klima kurulumu yapıldı ve teslim edildi, bana herhangi bir form falan vermediler. Ben kendim kablo ve şalter alıp elektrik tesisatını çekip bağladım. Şu an klima sorunsuz çalışıyor. Sizce bu servisin yaptığı her şey doğru mu???




  • hellboy2121 kullanıcısına yanıt
    Kurum içi eğitimlerde sürekli anlattığımız ''OLMASI GEREKEN'' montaj şekli;

    1- Tüketici adresine mutlaka randevulu gidilmeli
    2- keşif hizmetsiz montaj hizmeti sağlanmamalı, ürün alana uygun değil ise montaj yapılmamalı, tüketici ısrar ediyor ise sorumluluğun kendisine ait olduğu yönde evrak alınmalı
    3- iç ünite ile dış ünite arasındaki haberleşme kablosu 4-5 M dolaylarında her markada ürün içerisinden çıkar, tüketiciye bu unsurlar ücret ile verilmemeli.
    4- 5 metreye kadar enerji kablosu tüketicinin hakkıdır bu unsur için ücret talep edilmemeli
    5- panodan veya buattan 5 M sonrası hat çekilmesi gerekiyorsa yükümlülüğün tüketiciye ait olduğu uygun bir dil ile izah edilmeli
    6- vakumsuz montaj yapılmamalı
    7- elektrik süpürgesi ve örtü gibi unsurlar tüketiciden istenmemeli, ekibin yanında bulunmalı
    8- duvar delikleri punch ile açılmalı ve montaj kiti kullanmalı (montaj kiti ücretsizdir ve içeriğinde sigorta, delik kapayıcı plastik estetik aparat, macun vida dübel bulunur)
    9- Her ne kadar elektrikli süpürge kullanılsa da işlemler bittikten sonra tüketici evinde çalışılan yer temizlenmeli
    10- Tüketicinin memnuniyeti sağlanmadan ve gerekli tüm testler bitmeden evden ayrılmamalı

    vs vs vs böyle devam eder gider


    ''Bizim makine büyük'' diyen vatandaşa ''Kaç CFM?'' diye sorabilirsiniz. 1.5 - 6 arası makbuldür. kaldı ki size ''Büyük'' diyen vatandaşın o makinenin kaç CFM olduğundan haberi olduğunu sanmıyorum. Şimdi bir cümle yazıyorum yanlış anlaşılmasın da, Boyutu Değiş İşlevi Önemli.




  • Hocam çok güzel anlatmışsınız durumu. Birşeylerin değişmesi gerekiyor. Allah yardımcımız olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1,5 ay içinde 2 kere mail' e cevap verilmesini bekleme, 1 yanlış kart gelmesi, 1 kart değişimi, 1 motor değişimi , 2 motora gaz basma işlemlerinden sonra tüketici hakem heyetine başvurup para iadesi isteyeceğimi söyleyince 1.5 ay sonunda sıfır buzdolabını getirdiler ÇOK ŞÜKÜR.
  • Özelden Gelen bazı servis facialarına istinaden gündeme getirmek iyi olur diye düşündüm.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Geçenlerde silinen Hoover çamaşır makinasında son iki servis hizmet ( hizmet denilirse :( )tinde ben oradaydım, Genç bir kardeşimiz teknisyen diye gelmiş, Ufaktan genci yoklarken öğrendim ki asıl Kombiciymiş, Kombi işi olmadığında diğer ürünlerle de ilgileniyormuş ama ben ilk sorduğum hangi okuldan mezun olduğu ( meslek olarak ) okullu olmadığını, çıraklıktan yetiştiğini belirti ( bende çıraklıktan yetiştim, Dericiyim ) olabilir dedim kendimce ama sertifika, belge sorduğumda ise çıraklık belgesi bile bu gencin yoktu ama millet bu gençlere güvenerek ürünlerini teslim ediyor.

    İnşallah 2017 den itibaren hiçbir işletme yetki belgesiz kişilere iş hakkı tanımayacak, vasıfsız sıfatında olacak, teknisyenim diye imza atamıyacaktır.

    Hoover konusunda yazmıştım 10 servis formu bulabildik, 19 parça değişmiş idi.

    edit: iki yerine iyi yazılmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daytone1 -- 23 Mart 2017; 20:59:18 >
  • daytone1 kullanıcısına yanıt
    Ben hizmet verebilmek için akreditasyon sahibi ünv dahil olmak üzere 2 ayrı üniversiteden geçmek zorunda kaldım.

    Sorun şu aslında, DEVLET KONTROL ETMİYOR. Sadece kanun çıkartıp bırakıyor, arkasını sorgulayan yok.

    Bu anlamda benim umudum yok maalesef.

    Devlet görevlileri tek tek, kapı kapı dolaşıp bütün bu işletmeleri kontrol etmek yerine, benim tabi olduğum gibi 10-15 bin personelli işletmelerin 1 tane kapısından geçip ''kontrol ediyoruz işte'' havası yarattığı sürece de bu işte değişen 1 gram bile bir şey olmayacaktır.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Sayın forum üyeleri Airfel marka klimam dün itibari ile yetkili servis tarafindan takıldı montajda bir çok sorun ile karsilastim önce ytong duvarlar olduğu için Servis buraya olmaz sanayiden demirci getirin çatıdan demir indirsin bende oraya monte edeyim dedi bende ee be adam oraya nasıl ulaşsında o çatıya demir monte etsin bi düşün deyince o zaman içerden saplama yapacam dedi neyse gittim saplama denen o aparatı aldım geldim delindi içerden duvar sabitlendi gelelim diğer olaya adam klimanı su gider borusunu sarmamış ben saplama almaya gittiğimde delmiş deliğini ve geçirmiş dışarı boruları su gider borusu içerde abi bu niye burda deyince altına damacana koyacakmışım düşünsenize odada evin ortasında koca bir damacana duracak sürekli sadece güldüm ve onuda sardırdım tekrar neyse montajı yaptılar baktım hemen verecek gazı çalıştıracak klimayı hop dedim hani vakum gerek yok bunlar yeni teknoloji diye bir cevap geldi adamlar yanına bile getirmemiş vakum motorunu neyse arattım getirttim zorla sonra 3-4 dakika işte zoraki taktı ve hemen tamam gösterge deyip çıkarttı açtığı deliğin haline bir bakın bakalım nasıl sizce :)neyse ben kapattıracağım o deliği falan alçı ile zaten şimdi resimde eklemeye calisacağım ama resimde pek belli olmuyor yarisi2açık deliğin bu güzel havada bile bildiğiniz orda fırtınalar kopuyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Resim ekleyemedim dosya gönderilemiyor hatası alıyorum en kısa zamanda resimleri de ekleyeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anelka68 A kullanıcısına yanıt
    Tamam hocam resimleri bekleyeceğim, Geçmiş olsun tekrar. Düşüncelerimi diğer konuda yazmıştım burada da yazıp canınızı sıkmak istemedim, lakin bir kere daha okuyunca yeni anladım ki saplama parasını da cebinizden ödemişsiniz demek, yazık.

    Damacanalı çözüm, hem de DAIKIN GÜVENCESİNDE
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Üstadım resim ekleyemiyorum resim sunucuya yüklenemedi diyor sürekli neden acaba baska yolu var mıdır buraya resim eklemenin ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anelka68 A kullanıcısına yanıt
    Bu siteye fotoğrafları yükleyip, fotoğrafın direkt adresini [simage] [/simage] kodları arasına yapıştırabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.