Şimdi Ara

Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
18.992
Cevap
181
Favori
764.018
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
69 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Merhaba dostum, Sorunun giderilmesi için kötü konuşma veya tehdit edilmek gidermiyor. İlgili arkadaş sorunu giderildikten 5-6 saat sonra yazmış bu yazıyı. Yani hattını kontrol etmeden TurkNeti yargılamış. Bu da edilen şikayete istinaden sorunun çözüldüğü algısı yaratmış fakat öyle değil :)
    Buradan gelen talepleri tek tek kontrol ediyoruz süreçleri birazdaha hızlandırmaya çalıyoruz. Şimdi PM den sizinle olan yazışmamızı tekrar kontrol edip aboneliğinize ulaşıcam. hizmetinizle ilgili aksiyonu alıyor olacağım. süreci en kısa sürede tamamlamaya çalışıyoruz.

    Bana bak birader insanları kandırma burda.sorun giderildi evet ama ben ysadıgım bu sımı tıları burda paylastım ki ğnsanlar firmanın me mal oldugunu görsünler. O tehditleri etmeseydim eğer hala sizin keyfinizi bekliyor olacaktık.

    Mhleri Yalan yanlış bilgi vererek beni oyaladılar, sen de burdan yardımcı oluyormus gibi görünüp bana hiçbir çözüm üretmedin sadece konu üzerinden "abone no gönder bakalım" dedin. Gerisi boş. Adam gibi dönüş bile yapmadın, alıntılara cevap vermedin, pmlerime bakmadın. Bu mu yardımcı olmak?

    Bak sen şimdi böyle insanları kandırıyorsun ama ben sana söylediğin her sözün nasıl bir suç teşkil ettiğini isimleriyle beraber yazacağım.

    1) Evraklar ulaştıktan sonra 5 iş gününde internet açılır dediler açmadılar. Bu suçun ismi ahde vefa- söze bağlılık- pacta sund servanda.
    2) Müşteriyi açılacak diyerek oyalamak ama gün belirtmemek profesyonel iş hayatında kullanılabilecek bir kelime olamaz. Müşteriyi bilgilendirmek bir zorunluluktur. Kac defa aradım mh dediki size bilgi vermek için arayacaklar ama aramadılar. Bu kacıncı yalan müşteriye söylenen? Dolandırıcılık, güveni kötüye kullanma.

    3) Müşterinin firmayla yapılan sözleşmeye güvenerek yaptığı masraflar(menfi zarar) ve internet hizmetinin zamanında acılmamasından doğacak müspet zararlar dava acılarak firmadan cok kolay alınabilir. Hatta üstte belirttiğim sebeplerle firmaya maddi tazminat davası da açılabilir.

    Firma yetkilisi, bize sökmez bunlar demekle olmaz bu işler. Senin bir işe yaradığın yok, bilgin de yok. gelipde burda bilmişlik taslama. Hala yalana dolana devam ediyorsun. Kendine gel artık!

    Dava acacagımı belirtmek suretiyle tekit ettikten sonra sorun giderilene kadar defalarca müşteri hizmetleri tarafından arandım.

    Demekki neymiş siz bundan anlıyorsunuz, illa işi bizde yukuşa sürelim istiyorsunuz.

    Neden firma o tekitten sonra beni aramaya ilgilenmeye başladı??? çünkü müşteri hizmetlerine firmayı internet hizmetinin verilmemesi sebebiyle bana ugrattıgı zararı firmadan tazmin ettirecegimi ve işi savsaklayan, yalan söyleyerek aboneyi bilgilendirmeyen calısanlar yüzünden firmanın zarara ugraması söz konusuydu.Eğer ben dava açsaydım büyük ihtimalle işlerini adam gibi yapmamalarından doğan zararımı ben firmadan aldıktan sonra firma da kendi çalışanı yüzünden ugradıgı zararı calısanına rücu ederek karşılayacaktı. Bak doominsert bk m116 sana ders olsun. Burda kullanıcıları kandıramazsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Wiggle -- 21 Temmuz 2016; 20:42:50 >




  • Şimdi Turknet ile ilgili bazı konularda mutabık olalım.Turknet Vdsl Kampanyası Müşteri Hizmetleri ve Turknet Müşteri memnuniyeti Palavralari

    1. Müşteri hizmetleri çağrı merkezi berbat durumun aciliyetini not alıyorum diyor başka bir numara yok.
    2. Telefon bağlantısı yapıldı internet yoksa ve teknik sorun var derlerse bilin ki port yok oyalaniyorsunuz.
    3. Telefon önden tahsis oluyor ki telefon veya adsl bağlantısı yapıldığı andan itibaren hizmet alınmaya başlandığı için fatura çıkıyor bunu da zaten ilk ay ücretsiz sizin çok kaybınız olmaz ama o zaman yine de siz bize ulaşın itiraz edersiniz deniliyor.
    4. İlk üyelik için hiç bir şekilde olumsuz birşey söylenmiyor. Başka firmaların Fiberi varsa bile evet baglariz baglariz , veya port var mı diyorsun Telekom şuan port yok dedi diyorum hayır efendim var hemen bağlayabiliriz falavralari forumda epeyce var. Asıl dertleri telefon bağlanır port yoksa oyalanır, eğer başka firmanın Fiberi varsa Telekom baglayamaz başvurunuz iptal edilir.
    5. Türktelekom alt yapısı olduğu için Türktelekom a herhangi bir yaptırımı olmuyor tamamen Türktelekom'un kucağına oturtmuş port talep eder keyfi olursa port baglar veya biri taşınacak veya internet i kapatacak ki port bosalsin da sana sıra gelsin. Aylarca bekleyen adamlar var.
    6. Hizmetlerine okadar guvenmiyorlar ki Tabi port vs yüzünden çok iptal alıyor olmalılar ki İlk sözleşme gönderimi kargo ücretini bize odetiyorlar müşteri beklemez giderse kargo ücreti bize ek maliyet, kesin kalacak olsa karşılarlar. Bu da demek oluyor ki 200 kişi basvuruyorsa 100 kişide iptal ediyor. Halbuki ticari şirketler kargo ücreti 2-3 Tl olur biz 8-10 Tl oduyoruz anlasmamiz yok diye. Bunu bile odemedigine gore siz dusunun ki ne kadar iptal var.Ve bu kargo ücreti hiç etik değil.
    7. Reklamlarında 100 mbit deniliyor ama aslında sözleşmeler o şekilde değil sizin hattıniz 50 mbit destekliyor diyor ona göre sözleşme imzalatiyor 51 76 100mbit şeklinde gidiyor sanırım web sitesi üzerinde var. Yani sözleşme 100mbit e kadar ne alırsanız şeklinde değil. Bu da güzel bir reklam taktiği.
    Yarın bir gün hat değerleri iyilesirse biz internet i yukseltiriz diyorlar ama bana dese ki senin bizle sozlesmen 51 mbit üzerine yapmıyorum dese ne olacak :) Hani 100mbit e kadardi reklamı ozaman 100mbit e kadar ne alırsanız o diye yap sözleşmeyi. Bunu mh ye söyledim biz sonradan attiririz sorun olmaz diyor eminim ki 75 mbit 100 mbit alsa hattın yapmaz ki zaten 100mbit alan yokmuş mh öyle dedi 76 max dedi. Yani gsm operatörleri onu çok yapıyor ornegin benim Vodafone hattım 4000 dk her yöne 4000 sms 8gb internet sadece internet bitiyor oda biliyor sms kullanımı az bol keseden veriyor gibi ama zaten kullanmiyoruz bu satış taktiği. 1000 dk vermiş çoğu telefon bile takmiyor Turknet bunu biliyor ve ya 100mbit e kadar diyor Genel alt yapı değerlerini biliyor ve zaten kimse 100mbit alamayacak 51 mbit 150gb akn paketi genel olarak gider bu da zaten ortalama çoğu sağlayıcı da +-10 15 tl oynuyor bi güzelliği taahhüt yok zaten taahhüt olsa müşteri alamaz.

    Özetle Turknet bu kampanyayi düşünen adamı gerçekten tebrik ediyorum o adamı bırakmayın asla ben kayseriliyim benim bile aklıma gelmezdi.

    Bunları burada yazıyorum ki belki mesajı begenirsiniz ve konu başına geçer mesaj ve kendilerine biraz çeki düzen verirler. Aynı şekilde Google üzerinden Turknet i araştıranlar buraya düşer ve neyin ne olduğunu anlar.

    Turknet İnternet i bağlanmayan (veya yeni başvuru yapacaklar) herkes neden oyalandigini öğrenmek için buradan port sorunu var mı kontrol edebilir.
    http://www.vodafone.com...net/fiber-sorgulama.php
    Kesinlikle katılıyorum yıllarca Türk Telekom kullandım 8mbit akk'li internete dünyanın parasını ödüyorduk adamlar akk'yi kaldırıp verebilecekleri maksimum hızı çok daha uygun fiyata verdiler üstelik taahhüt denen silahla üç kuruş daha az ödeyelim diye bizi esir alıyorlardı ne pahasına olursa olsun Türk Telekom kullanmamak bunların tekelini kırmak için çok çok önemli ellerinde ki alt yapı kozunu kullanıp firmaları ve kullanıcıları tehdit etmek ne demek mutlaka bunun bedelini ödemeliler.
    Merhaba hiç kullanmadan 1 adet fatura ödedim. İptal SMS inden sonra fatura kesip ödemediğim için yasal işlem başlatacaklarını belirten sahtekar bir firmadır. Akşam eve geçtiğimde tüm tarihleri tek tek verip nasıl sahtekar bir firma olduklarını ve uzak durulması gerektiklerini ispat edeceğim.

    Birisi okuyorsa hizmet no: 2642799539
    Türk telekomdaki taahütümü bozup tüeknete gçetim 2 haftadır kullanıyorum ve sorunsuz çok şükür. altyapım çok iyi değil ama şuan 29 mbit downlaod ve 3 mbit uploadım var. snr 8 lerde ama hiç kopmadı.

    türktelekom da taahütünüz var ve geçemiyorsanız yapacağınız işlem.

    Türk telekomun alt yapı sorgulamasından gidip alt yapısı olmayan bir adrese hat taşıma işlemi başlatın. 2 gün sonra sizi arayıp alt yapı olmadığını isterseniz iptal ettirebileceğinizi yada altyapı gelmesini beklemenizi söyleyecekler. (ben böyle yaptım.) Ancak unutmayın ki bunu sadece Türktelekomda saha ekibi arkadaşınız varsa yapın yoksa port yok diye aylarca beklersiniz.

    2. geçme yöntemi.

    Referans sistemi ile hali hazırda ttnet aboneliğinizi iptal ettirmeden geçiş yapın bu en kolayı max 7 gün içinde internetiniz kullanıma açılır.

    3.yeni abonelik yöntemi.

    İlk kez internet alacaksanız evinize. önce gidiyoruz türktelekomdan internet başvurusu yapıyoruz en ucuz pakete kotalı bile olur. telefon hattı ile beraber alın.
    internetiniz açılınca ertesi gün türknete geçiş için başvurun. diğer türlü sıfırdan türknet abonoliğiniz port yok diye aylarca sürebilir.

    Sorusu olan varsa özelden yazabilir..
  • Siz daha durun neler neler çıkacak karşınıza.Taahhüt verdiğiniz zaman,aranızda bir nevi anlaşma yapıyorsunuz ve o anlaşmanın dışına çıkamıyorsunuz bu karşı taraf için de böyle.Taahhüt olmadığı zaman,isteyen istediği gibi at koşturma hakkına sahiptir.Çünkü bir bağlayıcılığı yok.Ben avukatla görüştüm ve dava açmam halinde sonucun benim aleyhime olacağını söyledi.Çünkü arada taahhüt olmadığı için geçerli bir hüküm geçmiyormuş sözleşmede.Herşey sizin aleyhinize bilginiz olsun.Bende uğraşmamak için dün itibariyle aboneliğimi iptal ettirdim.Bana da 1 fatura+10 lira telefon ücreti kitlediler iptal ettirirken.Sebebini sorduğumda,aktif olarak telefon kullanıyorsunuz denildi.Halbuki hattıma telefon bile bağlı değil!Velhasıl kelam türknet = bela bela bela

    Bu kampanyaya aldanıp,abone olayım demeyin sakın.Bu rezil firmayı görün diye yazıyorum.Dün o kadar işimin gücümün arasında 30 dakika müşteri hizmetlerine bağlanmak için ter döktüm.Bağlatmayı düşünen arkadaşlar sizden ricam lütfen bu konudaki mesajlarımı dikkatle okuyun.2 kere okuyun ki vazgeçin.Bir kişi bile kurtarabilirsem kar kardır.

    Türknet ile olan mazimi sizinle maddeler halinde paylaşacağım.Umarım abone olmak isteyenlerin işine yarar.

    1)Abone olmak için aradım herşey çok güzel.Müşteriyi kaçırmamak için ellerinden geleni yapıyorlar.Güzel sözler,ilgiler fln
    2)sözleşmeyi yolluyorlar çıktısını alıp,kargoya teslim ediyorsunuz
    3)Telefona mesaj geliyor evraklar ulaştı fln
    4)Türk telekomun keyfini bekliyorsunuz gelip hattı kontrol etsinler diye(Bu süre 10 günü bulabiliyor)
    5)Telekomcular geliyor kablonuzun üstüne isminizi yazıp,kaçıyorlar sanki adam yiyorsunuz gibi.
    6)İşten anlayan birini getiriyorsunuz iki tane kablo bağlıyor en az 30 lira veriyorsunuz.
    veee oyun burada başlıyor.Bundan sonra türknetin keyfini beklemeye başlıyorsunuz.
    7)1.gün kullanıcı adı şifre geliyor mesajla sorun yok
    8)2.gün bakıyorsunuz o da ne sinyal yok!Hemen mhyi arıyorsunuz.En az 15 dakika bekledikten sonra ödüllü müşteri temsilicimiz karşımızda:
    -Buyurun nasıl yardımcı olabilirim?
    -Yeni aboneyim modemimde sinyal yok ama kullanıcı adı ve şifrem var.
    -Beyfendi size arıza kaydı oluşturuyorum.48 saat için sorununuzla ilgili geri dönüş yapılacak
    -Tamam iyi günler
    9)48 Saat geçiyor hala sinyal yok ne hikmetse!Tekrar mhyi arıyorsunuz 15 dakika sonra ödüllü mt karşınızda:
    -Merhaba arıza kaydı bırakmıştım 2 gün önce sorunum hala devam ediyor
    -Bilgilerinizi kontrol ediyorum.Evet sorununuz hala devam ediyor.Teknik ekibimiz canla başla!sorununuzu çözmek için çalışıyorlar.En kısa zamanda sorununuz hallolacaktır
    -Tamam ben bekliyorum...
    10)1 gün daha beklediniz tekrar sinyal yok!Artık emmoğlunuz olan türkneti hal hatır sormak için tekrar arıyorsunuz tabi ki tekrar bi 15 dakika beklemezseniz ayıp olur:
    -İyi günler kaç gün oldu hala internetim yok.Son durumu öğrenebilir miyim?
    -Bilgileri kontrol ediyorum.Beyfendi maalesef boş portumuz yok.Port gelene kadar beklemeniz gerekiyor.Şu an için yapabileceğim birşey yok maalesef
    -Anladım.Peki bu port kaç güne gelir?
    -2 iş gününde gelir.Sizi öncelikli olarak kayıt ediyorum.
    -Tamam ben beklerim sıkıntı yok.
    11)Ertesi günü netim bağlandı.Herşey güzel.Hız fln son sürat.
    12)Bağlandıktan sonraki gün sürekli net kopuyor.Daha yeni bağlandı olur öyle şeyler diyorum kopa kopa kullanmaya devam.Bu şekilde 1 ay kullandım.
    13)Önemli bir iş görüşmesinin ortasında gene çat diye koptu bende de şalterler attı tabi.Emmoğlum olan türknetle görüşmeyeli 1 ay olmuş bi arayayım bakalım hal hatır soralım:
    -İyi günler internetim sürekli kopuyor işimi aksatıyor.Bu sorunu çözebilir misiniz?
    -Bilgileri kontrol ediyorum.Evet şu an kontrol ettiğimde bağlantınızda sürekli kopmalar görüyorum.Bunun için arıza kaydı oluşturuyorum.48 saat sonra size fln fişman
    -Tamam beklerim
    14)5 gün oldu sorun hala devam ediyor.Tekrar aradım emmoğlunu(15 dakika beklediğimi yazmıyorum artık siz biliyorsunuz zaten)
    -İyi günler.5 gün önce arıza kaydı bırakmıştım hala sorun devam ediyor.
    -Bilgileri ...Sorununuz teknik ekibimiz tarafından(gene biliyorsunuz)
    -Tamam beklerim
    15)Ertesi günü de aynı sorun nüksedince artık iptal ettireceğim dedim ve emmoğlunu tekrar aradım
    -İyi günler aboneliğimi iptal ettirmek istiyorum.
    -Neden iptal ettiriyorsunuz?
    -Sorunumu çözmediniz.İşlerim aksıyor sürekli
    -Tamam sorununuzu hemen halletmesi için teknik ekip yolluyorum
    16)Ekip geldi(telekom) bağlantınızda herhangi bir sıkıntı yok.İssnizle alakalı bir sorun var.Onlarla görüşün.
    17)Neyse fazla uzatmayacağım.Aradım ertesi günü bir telefon geldi sorununuz giderilmiştir diye.Sorunum gerçektende çözülmüştü hayretler içerisinde kaldım.

    Bu şekilde 3 ay kullandım ve vdsle geçişlerin başladığını duydum.Türknetten önce vdsl kullanıyordum iyi olur dedim keşke demeseymişim.2 ay bekledik geçişler başlamış.Bende geçiş için aradım emmoğlunu "en geç 24 saat içinde geçişiniz gerçekleşecektir" dedi ve 24 saat sonra hiçbir değişiklik olmadı.Fazla uzatmayacağım aradım şöyle oldu böyle oldu deyip beklerken bir gün var olan birden gitti.Sonra modem ayarlarına girdim bi baktım port kaybolmuş!Aradım şöyle böyle dedim tekrar aynı zırvalar.Şikayetvara şikayet açtım geri dönüş yaptılar size tekrar döneceğiz dediler.Telefonuma mesaj geldi sorun bendenmiş!Gittim elektrikçi çağırdım baksın diye hiçbir sorun bulamadı!Tekrar verdik bi 30 lira.Hattıma telefon bağladım çatır çatır çalışıyor telefon.Son olarak btkya şikayette bulundum o da çözüm olmadı Bunun üzerine aboneliğimi iptal ettirdim.

    Edit:İptal ettirdiğim zaman ki süreci de paylaşmak istiyorum.Fakat yazı çok uzun oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    quote:

    Orijinalden alıntı: xgny58x

    Evraklarim ulasti e posta adresim 21 temmuzda acildi acaba adsl kullanici adi ve sifre ne zamana gelir 7 is gununde acilir dediler evraklar ulastiktan sonra evraklar 19 temmuzda gitmisti.

    müşteri numarasını iletirmisiniz?

    vermeyin bu arkadaşa numaranızı vs... türknetin müşteriye yaşattığı sinir harbinde müşterinin gazını alıyor sadece. ben aldandım siz aldanmayın arkadaşlar, insanlara değer verip birşey yapıyoruz diye sizi oyaladıklarını görünce üzülürsünüz. bu kardeşimizde aynen öyle bir durumda, sadece bizi sakinleştirmekle yetiniyor.

    türknet tarafından 27 hazirandan itibaren bağlanmayan internete yüzünden btk kuruluşuna şikayetime istinaden bir bayan arayıp size hizmet veremiyoruz 25 temmuzda bu not düşülmüş sisteme dedi. çok şey konuştum artık yoruldum açıkçası. bu arkadaş işine gelmediği zaman ne özelden nede burdan sizi görmezden geliyor 8-10 mesaj önce ondan bahsetmiştim oysa, hatta dün özel mesaj gönderdim onada cevap vermedi. durum bundan ibaret, hakkım varsa helal etmiyorum turknete. sana da en derin sevgiler @doominsert kardeş.




  • Şimdi Turknet ile ilgili bazı konularda mutabık olalım.Turknet Vdsl Kampanyası Müşteri Hizmetleri ve Turknet Müşteri memnuniyeti Palavralari

    1. Müşteri hizmetleri çağrı merkezi berbat durumun aciliyetini not alıyorum diyor başka bir numara yok.
    2. Telefon bağlantısı yapıldı internet yoksa ve teknik sorun var derlerse bilin ki port yok oyalaniyorsunuz.
    3. Telefon önden tahsis oluyor ki telefon veya adsl bağlantısı yapıldığı andan itibaren hizmet alınmaya başlandığı için fatura çıkıyor bunu da zaten ilk ay ücretsiz sizin çok kaybınız olmaz ama o zaman yine de siz bize ulaşın itiraz edersiniz deniliyor.
    4. İlk üyelik için hiç bir şekilde olumsuz birşey söylenmiyor. Başka firmaların Fiberi varsa bile evet baglariz baglariz , veya port var mı diyorsun Telekom şuan port yok dedi diyorum hayır efendim var hemen bağlayabiliriz falavralari forumda epeyce var. Asıl dertleri telefon bağlanır port yoksa oyalanır, eğer başka firmanın Fiberi varsa Telekom baglayamaz başvurunuz iptal edilir.
    5. Türktelekom alt yapısı olduğu için Türktelekom a herhangi bir yaptırımı olmuyor tamamen Türktelekom'un kucağına oturtmuş port talep eder keyfi olursa port baglar veya biri taşınacak veya internet i kapatacak ki port bosalsin da sana sıra gelsin. Aylarca bekleyen adamlar var.
    6. Hizmetlerine okadar guvenmiyorlar ki Tabi port vs yüzünden çok iptal alıyor olmalılar ki İlk sözleşme gönderimi kargo ücretini bize odetiyorlar müşteri beklemez giderse kargo ücreti bize ek maliyet, kesin kalacak olsa karşılarlar. Bu da demek oluyor ki 200 kişi basvuruyorsa 100 kişide iptal ediyor. Halbuki ticari şirketler kargo ücreti 2-3 Tl olur biz 8-10 Tl oduyoruz anlasmamiz yok diye. Bunu bile odemedigine gore siz dusunun ki ne kadar iptal var.Ve bu kargo ücreti hiç etik değil.
    7. Reklamlarında 100 mbit deniliyor ama aslında sözleşmeler o şekilde değil sizin hattıniz 50 mbit destekliyor diyor ona göre sözleşme imzalatiyor 51 76 100mbit şeklinde gidiyor sanırım web sitesi üzerinde var. Yani sözleşme 100mbit e kadar ne alırsanız şeklinde değil. Bu da güzel bir reklam taktiği.
    Yarın bir gün hat değerleri iyilesirse biz internet i yukseltiriz diyorlar ama bana dese ki senin bizle sozlesmen 51 mbit üzerine yapmıyorum dese ne olacak :) Hani 100mbit e kadardi reklamı ozaman 100mbit e kadar ne alırsanız o diye yap sözleşmeyi. Bunu mh ye söyledim biz sonradan attiririz sorun olmaz diyor eminim ki 75 mbit 100 mbit alsa hattın yapmaz ki zaten 100mbit alan yokmuş mh öyle dedi 76 max dedi. Yani gsm operatörleri onu çok yapıyor ornegin benim Vodafone hattım 4000 dk her yöne 4000 sms 8gb internet sadece internet bitiyor oda biliyor sms kullanımı az bol keseden veriyor gibi ama zaten kullanmiyoruz bu satış taktiği. 1000 dk vermiş çoğu telefon bile takmiyor Turknet bunu biliyor ve ya 100mbit e kadar diyor Genel alt yapı değerlerini biliyor ve zaten kimse 100mbit alamayacak 51 mbit 150gb akn paketi genel olarak gider bu da zaten ortalama çoğu sağlayıcı da +-10 15 tl oynuyor bi güzelliği taahhüt yok zaten taahhüt olsa müşteri alamaz.

    Özetle Turknet bu kampanyayi düşünen adamı gerçekten tebrik ediyorum o adamı bırakmayın asla ben kayseriliyim benim bile aklıma gelmezdi.

    Bunları burada yazıyorum ki belki mesajı begenirsiniz ve konu başına geçer mesaj ve kendilerine biraz çeki düzen verirler. Aynı şekilde Google üzerinden Turknet i araştıranlar buraya düşer ve neyin ne olduğunu anlar.

    Turknet İnternet i bağlanmayan (veya yeni başvuru yapacaklar) herkes neden oyalandigini öğrenmek için buradan port sorunu var mı kontrol edebilir.
    http://www.vodafone.com...net/fiber-sorgulama.php



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rLzApex -- 24 Kasım 2016; 1:06:45 >




  • Düzeltme: Eğer Google Arama ile gelen varsa bu firmadan hizmet alayım filan demeyin.Biz yandık siz yanmayın.


    Düzeltme: Eğer Google Arama ile gelen varsa bu firmadan hizmet alayım filan demeyin.Biz yandık siz yanmayın.


    Düzeltme: Eğer Google Arama ile gelen varsa bu firmadan hizmet alayım filan demeyin.Biz yandık siz yanmayın.


    Düzeltme: Eğer Google Arama ile gelen varsa bu firmadan hizmet alayım filan demeyin.Biz yandık siz yanmayın.


    Düzeltme: Eğer Google Arama ile gelen varsa bu firmadan hizmet alayım filan demeyin.Biz yandık siz yanmayın.


    Düzeltme: Eğer Google Arama ile gelen varsa bu firmadan hizmet alayım filan demeyin.Biz yandık siz yanmayın.


    Düzeltme: Eğer Google Arama ile gelen varsa bu firmadan hizmet alayım filan demeyin.Biz yandık siz yanmayın.


    Düzeltme: Eğer Google Arama ile gelen varsa bu firmadan hizmet alayım filan demeyin.Biz yandık siz yanmayın.


    Düzeltme: Eğer Google Arama ile gelen varsa bu firmadan hizmet alayım filan demeyin.Biz yandık siz yanmayın.


    Düzeltme: Eğer Google Arama ile gelen varsa bu firmadan hizmet alayım filan demeyin.Biz yandık siz yanmayın.


    Düzeltme: Eğer Google Arama ile gelen varsa bu firmadan hizmet alayım filan demeyin.Biz yandık siz yanmayın.


    Arkadaşlar twitter'da gördüm sonra siteye baktım gerçekmiş. İlgilenen arkadaşlar için linkleri ekliyorum.

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ


    Turk.net Site


    Kampanya videosu.

    https://www.youtube.com/watch?v=V8COe3wOZA8


    Not: Turknet ile ilgim yok ben superonline kullanıyorum :)


    quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Bende öğrendiğim kadarı ile birkaç bilgi vereyim,

    Fiyat doğru 59,99 TL ve taahhütsüz.

    Hat tesis ücreti yok
    Sabit hat bedeli yok
    Damga vergisi ücreti yok
    acılıs,aktivasyon ücreti yok.
    sitesinden abone olup

    Koşulları ise,

    www.turk.net, evrakların cıktısını alıp TurkNet'in belirttiği adrese evrakları gönderiyorsunuz. Eğer cıktı ile ugrasmam derseniz kredi kartınız ile 29 TL vererek TurkNet'in kargo ile size gönderimini sağlatabiliyorsunuz.

    Ayrıca, kredi kartınız ile otomatik ödeme talimati ile aylık faturalarınızı ödeyebiliyorusuz. Tam olarak spotify mantığı.



    quote:

    Orijinalden alıntı: doominsert

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ
    Bu mesaja eklenen görseller:

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ



    quote:

    Orijinalden alıntı: kasvet-efza

    Detayları ogrenebildigim kadariyla, bağlantı ücreti gibi ilk masraflar firmaya ait. Sözleşme evraklarıni adresinize firma gonderirse 29 tl, kendiniz gonderirseniz ücretlendirilmiyor. Kredi kartina otomatik odeme talimati istiyor. Hiz ise 16mb kadar 150gb akk ve her yone 1000dkk (mobil,444,uluslararasi 1. kademe dahil) 60 tl oluyor.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersin07 -- 20 Mart 2020; 13:40:17 >







  • Haziran 2014te Türknet Çağrı merkezinde çalıştım promotör olarak(telefonla insanları arayıp türknet paket satmaya çalışıyorsunuz) böyle rezalet firma yok. Paket sattığımda ben komisyon almama rağmen satışlarıma üzülüyordum. Satıyoruz adamlar 15gün sonra daha dosyalar gelmedi diye arıyor, bağlatıyor interneti olmuyor internet geliyor çok yavaş bizi arayan oluyor patron kapat boşver yeni müşteri kap diyor. Kısacası Türknet isminden de cisminden de iğrendim.(çalıştıktan sonra paramın çoğu da yandı vermediler) ayrıca çoğu şubesi(ben ümraniyede idim) çalışanlarını gerçek çalışan olarak göstermeyip sigortada yapmamışlardı. Yine de denemek isteyenler deneyebilir bana uzak olsun.
  • speedyrazors kullanıcısına yanıt
    şikayetler artınca kayboluyor kendisi, sular durulunca ortaya çıkıyor abone yapana kadar birşeyler yapar gibi görünüyor sonra sorun problem vs. çıktığında çözmüşlüğü yoktur.
    kimsenin sorununu çözemez, abone olana kadar sonrası yok.
  • Herşey güzel. Belgeleri gönderdikten 1 hafta sonra bağlandı. Fiyat iyi. Taahüt yok. Bence çok iyi. Zaten altyapında problem varsa ttnet de olsa aynı problemleri yaşayacaksın. Ha piskolojik olarak rahat edeceksen ttnete 24 ay taahüt ver rahatla o zaman. Ama ttnet ten zerre kadar fark yok.
  • Başlığın adını değiştirmek lazım. Türknet bekleyenler grubu :D
  • Arkadaşlar Türknet hakkında sorunlarımız için bilgi paylaşımı yaptığımız 50-60 kişilik Türknet abonelerinden oluşan bir WhatsApp grubumuz var. Sizde katılmak isterseniz pm'den bana ulaşabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThesadisT -- 26 Eylül 2017; 14:3:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaWYeR53

    Arkadaşlar burda 75 mbps yazıyor ama speedtest ve torrent değerlerimde 55 mbps hız alıyorum neden böyle olabilir acaba ???

    Turk.net İnternet 59.99 TAAHHÜTSÜZ


    Allah başka dert vermesin








  • Meyve veren ağaç taşlanırmış, bu konuda bunu çok net görebiliyorum.
    Önceki evde TTnet kullanıyordum arada bir sorun yaşıyordum ama ne kadar çeşitli platformlarda dile getirsem de hiç bir çözüm olmuyordu.
    TTnet in kendine mahküm eden politikaları, taahhüt saçmalığı beni TurkNet e getirdi.
    1 Ocak 2017 pazar günü başvurduğum internet hizmetim, daha önceden hiç hat bağlanmamış evde 6 iş gününde tüm aktivasyonlar yapılarak aktif oldu.
    Tam 20 gündür sorunsuz kullanmaktayım internet hizmetini, henüz fatura falan da çıkmadı, online işlemlerden arada bir kontrol ediyorum.
    Almayı düşünenlere tavsiye ederim, şikayet edenler elbette olacaktır, internette kısa bir araştırma yaparak A dan Z ye her firma hakkında şikayet bulabilirsiniz, fakat ayık olun büyük firmalar artık bunun gibi platformlara kadar girerek yanlı/karşıt yorumlar yazmakta/yazdırmaktalar, koskoca Turkcell Superonline Facebook ta Caps sayfalarına reklam veriyor, siz düşünün artık.
    Bu konuda kablosuz internetine şifre koymmayı unuttuğu için kotası bitip TurkNet i suçlayan bile oldu, herşeye direk inanmayın.
    Taahhütsüz, 150 GB AKN li, 100Mbit'e kadar VDSL hizmetini ve yanında 1000 dakika her yöne konuşma paketini 59.90 TL ye alabileceğiniz başka bir firma yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samtual -- 30 Ocak 2017; 8:39:8 >




  • constantine05 kullanıcısına yanıt
    Bir vdsl kullanıcısı olarak adsl kullanan abonelere akn kalkmasına sevindim. En azından daha adil oldu TurkNet kullanıcıları için aynı fiyata birinin 8 mbit alırken birinin 75 mbit alması adalet değildi bence
  • az önce Türk Telekom'dan arandım aramızda geçen diyalog
    -MH. türk telekom xx ben hede höde vs,internetinizi tahattütsüz kullanmaktasınız ,tekliflerimizi dinlemek istermisiniz?
    Ben-Şahsen ben firmadan memnunum.ancak 16 mbit 150 gb adil kullanım , 1000 dk heryöne aramayı 59 tl'den daha düşük bir fiyata verecekseniz olur
    -MH ??? peki efendim iyi akşamlar
  • Bedava benzin alirsiniz araba cekmiyo derseniz. Sirf kota yuksek diye gece gunduz yutup gezersiniz 2 gun sonra biter kota bu ne bicim net dersiniz.

    Belese mezar gorse intihar edersiniz. Niye cehennemdeyim der yine isyan edersiniz.



    Hadi ordan bee hadi ordan bee.
  • doctrin2 kullanıcısına yanıt
    Boşa bekleme adamlar açık açık yazmış sözleşmede. On ödemeli diye. Senin hattın 31 inde aktif olsaydı tek fatura gelecekti. Sağa sola heryere yazmışlar ilk ay bedavadan sonraki ayın kalan günlerinin kullanım bedeli ve sonraki ayın bedeli olmak üzere 2 fatura çıkar diye. Hem 1 ay bedava kullan hem tahattut cayma bedelin varsa ödettir hem tahattutsüz olsun sonra önceden bilmediğin ama açıkca sözleşmede belirtilmiş bir madde yüzünden dolandırıcı yaftasını yapıştır. Bir kerede birşeyden memnun olun be!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi IIduayenaII -- 10 Şubat 2017; 2:56:17 >
  • Ayni korkular ile gecmistim cunku yorumlar korkutuyordu. 2 gunde islem tamamlandi, 6 aydir sorunsuz kullaniyorum. Benim gibi olanlar cok fazla, ama sorun yasamadiklarindan basliga ugramadan sessiz sedasiz kullaniyorlar. Sizinki de oyle olur umarim
  • Kimler Turk.net'e Mutlaka müşteri olmalı

    1-Boş vakti olup kendine aksiyon arayanlar

    2-Kişisel iletişimi geliştirmek isteyenler(çağrı merkeziyle sürekli konuşmaktan kişisel iletişiminiz gelişiyor)

    3-İnternetten fazla anlamayanlar( ya bu internet neden hala bağlanmadı diye araştıra araştıra tek başıma internet ağı kuracak seviyeye geldim)

    4-Bedava dakikaları olup kullanamayanlar( bu dakikalarınızı çağrı merkezinde kullanabilirsiniz)

    5- çok parası olup koyacak yer bulamayanların

    6-Derdi olmayanların









    Valla bu nasıl bir hizmettir. Neden hala hizmet veriyoruz diye müşteri kaydı yaparlar anlamıyorum.



    Turk telekom 2 kere ekip getirttim. Türk telekomla ilgili yada benim tesisatım ile ilgili hiç bir problem yok. Tamamen turk.netin yavaş işlem yapması
  • FasTBoY kullanıcısına yanıt
    Saha ekipleri yok, çağrı merkezleri taşeron, büyük ihtimal faturalarla ilgilenen muhasebe ve finansman-fon departmanları da kendi bünyelerinde değil. Hatta büyük ihtimalle kendi bünyeleri bile yok
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.