Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (133. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.823
Cevap
176
Favori
934.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zaten vitara kullanicilari sınırlı. Bilgilerin parca parca baska yerlere yazilmasi dagilmaya sebep oluyor. Ben sadece dh forumunu takip ediyorum, yetiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HesaplayanAdam

    Zaten vitara kullanicilari sınırlı. Bilgilerin parca parca baska yerlere yazilmasi dagilmaya sebep oluyor. Ben sadece dh forumunu takip ediyorum, yetiyor.

    Kendine özgü bir sayfa olması güzel.

    Dilerseniz vitara kullanıcıları olarak o sayfada devam edebiliriz, ne dersiniz?
  • adapazari A kullanıcısına yanıt
    Hocam önceleri Subaru forumlarını takip ederdim. Önce subaruclubtr vardı, ordan bir grup ayrıldı, subaru4ever kurdu. Bunlar bir model değil marka olarak bir de.
    Biz zaten Vitara kullananları kaçı internete giriyor. Sayımız çok az, bir de mutlaka anlaşmazlıklar çıkacak. Zor iş yani
    Ben uzaktan izlerim, duruma göre işlem yaparız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HesaplayanAdam

    Hocam önceleri Subaru forumlarını takip ederdim. Önce subaruclubtr vardı, ordan bir grup ayrıldı, subaru4ever kurdu. Bunlar bir model değil marka olarak bir de.
    Biz zaten Vitara kullananları kaçı internete giriyor. Sayımız çok az, bir de mutlaka anlaşmazlıklar çıkacak. Zor iş yani
    Ben uzaktan izlerim, duruma göre işlem yaparız.
    Özel olarak gelen soruları buraya ekliyorum.

    1. Aracın yıllık vergisi ne kadar?
    - Standart 1.6 otomobil gibi. Ekstra bir vergi yok. Örneğin Temmuz'da 498,50 TL ödendi.

    2. Aracın 15000 yada 1 yıllık bakım ücreti hakkında bilginiz var mı?
    - Servise sormuştum, Yüksek bir fiyat söylememişlerdi. Şu an tam rakam aklımda değil.

    3. Aracın yedek parçası hakkında deneyiminiz oldu mu hiç? Mesela Allah korusun bir tampondan darbe yedik ve değişmesi gerekiyor, fiyatı ne kadardır ortalama kolay bulabilirmiyiz?
    - Hiç bir bilgim yok. Ancak kötümser değilim.

    4. 1.4s deneme fırsatınız oldu mu hiç? Olduysa eğer 1.6 ile arasında ciddi bir fark var mı performans anlamında. Fiyatları neredeyse aynı sayılır 1.4s 2 milyar daha fazla sadece 1.6 dan. Yakıtları da eşdeğer sayılır.
    - 1.4 denemedim. Ben aldığımda yeni gelmişti test arabası yoktu. Daha önce kullandığım araç da benzer değerde motor olduğu için (Corolla 1.6) hiç tereddütsüz 1.6 aldım yine. Sunroof benim için daha önemliydi.

    5. 4x4 araçlar çok yakar vergisi çok olur diye bir algı var insanların üzerinde ama istatistik tablolarına baktığımızda 4x2 ile hemen hemen aynı yakıtları yaktığını ve vergisinin eşit olduğunu gördüm. Buna göre; arada bir dağa vadiye giderim genelde düz yolda sürerim 4x4 mü 4x2 mi alayım sorusuna 4 programın daha avantajlı olmasından dolayı 4x4 al asfalttada keyfini sür diyebilir miyiz?
    - Kesinlikle doğru. Suzuki zaten şanzıman ve 4x4 sistemi ile ideal karışımı sundu. Zaten Vitara alıyorsanız al-sat düşünmeyin. Alın keyfinize bakın. Ondan dolayı içinize sinecek bir versiyonu alın.




  • Peugeot 3008 de 4x4 yok sanırım, Adaptif cruise control ve radar sistemi vs için 7bin TL ücret ilavesi var.

    Niye vitarayla kiyaslaniyor, birisi söyleyebilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adapazari

    Peugeot 3008 de 4x4 yok sanırım, Adaptif cruise control ve radar sistemi vs için 7bin TL ücret ilavesi var.

    Niye vitarayla kiyaslaniyor, birisi söyleyebilir mi?

    Kıyaslamak güzel birşey. Demekki insanlarımız mantıklı olmaya başladı demek 😊 gelişme var gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adapazari

    Peugeot 3008 de 4x4 yok sanırım, Adaptif cruise control ve radar sistemi vs için 7bin TL ücret ilavesi var.

    Niye vitarayla kiyaslaniyor, birisi söyleyebilir mi?

    Çünkü başka muadilleri elendi hep kıyaslamalarda bir tek bu kaldı. Buda pek tartışılmaya lüzum görülmedi. :)
  • Mokka x ile vitaraya yaklaştı ama muadil donanımlarda baya fiyatları uçuyor
  • Böyle bir özel vitara forumu olmasi daha iyi. Buradaki forumda tüm bilgiler karisik olarak, sayfalarca akiyor.
    Ana basliklar halinde takip etmek cok daha kolay oluyor. (Bakim,Modifiye,Yakit,vs vs.)
    Bu sekilde surekli ayni sorular ayni cevaplar dolaniyor forumda.
  • 1 ay sonra bu aracı ya da civic sedan düşünüyorum ama bu vitara çok aklıma yatıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Amras_Elanesse


    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    o videodaki "bilmişlere" gerekli cevabı yazdım,
    5yıl cvt jazz kullanmış biri olarak cvt "tepkisi veren" şanzıman deyimini yutturdum onlara.

    ayıp yahu,
    bu işler bu kadar ayağa düştümü?

    anlaşıldı iş başa düşüyor,
    şöyle güzel bir vitara videosu hazırlayacağım.



    Lütfen. Hem performansına / yol tutuşuna hem de donanım özelliklerine vakıf olabileceğimiz bir video yükleyebilirsenız çok müteşekkir olacağız. Video linkini burada paylaştığınız da benim nıckımı de etıketlersenız mutlaka ulaşırım videoya. Teşekkürler şimdiden. Birde rica ediyorum boyu uzun olan arkadaşlardan ( 1.90+) lutfen ön koltukta otururken basınızla tavan arasında kac cm yer kalıyor ve diziniz ön gögse yada direksiyon kutusuna değiyor mu bir söylesinler aracı deneme fırsatım ne yazıkkı yok olmadıgı ıcın istirham ediyorum sizlerden. Bu benim için çok önemli. Sunroofsuz 1.4s 4x4 düşünüyorum.

    Merhaba,
    Geçen hafta çok beğendiğim vitarayı test için bayiye gittim. Boyum 1,90, kilo 108. Öncelikle cam tavanlı glx pakete oturup sizinle aynı kaygılarımı gidermek istedim boy dolayısı ile sorun yaşayıp yaşamayacağımı merak ediyordum. Cam tavanlı vitaraya koltuk en alt seviyedeyken,dik bir şekilde oturduğumda başım tavana sıfıra sıfır oluyor. Saçlar davana sürtüyor.Araya parmak zor girer öyle söyleyeyim. Bu durum direk moralimi bozdu. Ancak sürüş moduna geçip normal bir oturuş sergilediğimde bu sefer araya iki parmak girecek kadar boşluk kalıyor ki ilk oturduğum şekilde yani dik oturarak araba kullanmam. Bu yüzden bu durumu çok önemsemedim.Cam tavanlı glx pakette arka koltuğa oturmamak daha iyi benim için:) Boynu bükükleri oynuyorum. Bu duruma aracı ben kullanacağım yada yan tarafa oturacağım, arkaya geçmeyeceğim için takılmadım. (Aracı sevdim bi kere:) )
    Yukarıda yazdıklarım cam tavanlı glx paket için geçerli. Eğer cam tavan düşünmüyorsanız yani gl+ yada 1.4s alacaksanız bu yazdıklarımın tamamanı unutun. Çünkü cam tavan mekanizması çıktığı anda en az 10cm lik bir boşluk geliyorki cam tavanSIZ vitaraya dikte otursam kafam tavana değmiyor hatta arka koltuğada (önde aracı ben kullanıyorken ki durumu bozmadan) arkada kalan boşluğa da sığabiliyor ve normal bir şekilde kafam tavana değmeden oturabiliyorum. Araçta cam tavan olması -dış kasayı değiştiremeyecek-yükseltemeyecekleri için- iç hacimden/yükseklikten çalınmasına sebep olmuş. Ne kadar vitarayı sevsemde bu durum biraz kafama takıldı ve aynı durumu kontrol için hemen başka segmentlerde de olsa diğer araçlarda denedim. Örneğin iç hacmi dolayısı ile de övülen skoda super-b de cam tavanlı ve cam tavansız olarak birebir vitarada yazdıklarım geçerli. Tabiki superb de arka tarafta çok daha rahat oturuyorsunuz. Ancak sürücü için cam tavan varken ve yokken ki durum vitara ile birebir aynı. Bu durum haliyle beni rahatlattı. Çünkü cam tavan istiyorum ve boyum 1.90. Bu durumu değiştiremeyeceğim için ve tutup 150bin seviyelerinde verip CRV almayacağım için vitaraya geri dönüp tekrar cam tavanlısını alma fikri ağır bastı. Umarım boy ve içine sığma sığmama konusunda fikir vermiştir.




  • adapazari A kullanıcısına yanıt
    hocam 3008'deki ACC vitaradaki ACC'den daha özellikli. aracı tamamen durdurup, hareket ettirebiliyor... aslında bütün ACC'lerin böyle olması lazım.
  • karakabus_ K kullanıcısına yanıt
    Evet bence de böyle olmalı. Ama yanlışınız var 3008 de bu özellik yok. Vitara gibi 30 ile 160 km/h aralığında çalışıyor. Farkı durdurma özelliği var.
    Yani yavaşlatırken tamamen durana kadar yavaşlatabiliyor. Vitara 30km/h hıza kadar yavaşlatıp uyarı veriyor. Freni bırakıp kontrolü sürücüye bırakıyor.
    Dediğiniz özellik acc stop&go diye geçiyor. İstanbul trafiğinde şahane olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atalay3650

    quote:

    Orijinalden alıntı: Amras_Elanesse


    quote:

    Orijinalden alıntı: mimleon

    o videodaki "bilmişlere" gerekli cevabı yazdım,
    5yıl cvt jazz kullanmış biri olarak cvt "tepkisi veren" şanzıman deyimini yutturdum onlara.

    ayıp yahu,
    bu işler bu kadar ayağa düştümü?

    anlaşıldı iş başa düşüyor,
    şöyle güzel bir vitara videosu hazırlayacağım.



    Lütfen. Hem performansına / yol tutuşuna hem de donanım özelliklerine vakıf olabileceğimiz bir video yükleyebilirsenız çok müteşekkir olacağız. Video linkini burada paylaştığınız da benim nıckımı de etıketlersenız mutlaka ulaşırım videoya. Teşekkürler şimdiden. Birde rica ediyorum boyu uzun olan arkadaşlardan ( 1.90+) lutfen ön koltukta otururken basınızla tavan arasında kac cm yer kalıyor ve diziniz ön gögse yada direksiyon kutusuna değiyor mu bir söylesinler aracı deneme fırsatım ne yazıkkı yok olmadıgı ıcın istirham ediyorum sizlerden. Bu benim için çok önemli. Sunroofsuz 1.4s 4x4 düşünüyorum.

    Merhaba,
    Geçen hafta çok beğendiğim vitarayı test için bayiye gittim. Boyum 1,90, kilo 108. Öncelikle cam tavanlı glx pakete oturup sizinle aynı kaygılarımı gidermek istedim boy dolayısı ile sorun yaşayıp yaşamayacağımı merak ediyordum. Cam tavanlı vitaraya koltuk en alt seviyedeyken,dik bir şekilde oturduğumda başım tavana sıfıra sıfır oluyor. Saçlar davana sürtüyor.Araya parmak zor girer öyle söyleyeyim. Bu durum direk moralimi bozdu. Ancak sürüş moduna geçip normal bir oturuş sergilediğimde bu sefer araya iki parmak girecek kadar boşluk kalıyor ki ilk oturduğum şekilde yani dik oturarak araba kullanmam. Bu yüzden bu durumu çok önemsemedim.Cam tavanlı glx pakette arka koltuğa oturmamak daha iyi benim için:) Boynu bükükleri oynuyorum. Bu duruma aracı ben kullanacağım yada yan tarafa oturacağım, arkaya geçmeyeceğim için takılmadım. (Aracı sevdim bi kere:) )
    Yukarıda yazdıklarım cam tavanlı glx paket için geçerli. Eğer cam tavan düşünmüyorsanız yani gl+ yada 1.4s alacaksanız bu yazdıklarımın tamamanı unutun. Çünkü cam tavan mekanizması çıktığı anda en az 10cm lik bir boşluk geliyorki cam tavanSIZ vitaraya dikte otursam kafam tavana değmiyor hatta arka koltuğada (önde aracı ben kullanıyorken ki durumu bozmadan) arkada kalan boşluğa da sığabiliyor ve normal bir şekilde kafam tavana değmeden oturabiliyorum. Araçta cam tavan olması -dış kasayı değiştiremeyecek-yükseltemeyecekleri için- iç hacimden/yükseklikten çalınmasına sebep olmuş. Ne kadar vitarayı sevsemde bu durum biraz kafama takıldı ve aynı durumu kontrol için hemen başka segmentlerde de olsa diğer araçlarda denedim. Örneğin iç hacmi dolayısı ile de övülen skoda super-b de cam tavanlı ve cam tavansız olarak birebir vitarada yazdıklarım geçerli. Tabiki superb de arka tarafta çok daha rahat oturuyorsunuz. Ancak sürücü için cam tavan varken ve yokken ki durum vitara ile birebir aynı. Bu durum haliyle beni rahatlattı. Çünkü cam tavan istiyorum ve boyum 1.90. Bu durumu değiştiremeyeceğim için ve tutup 150bin seviyelerinde verip CRV almayacağım için vitaraya geri dönüp tekrar cam tavanlısını alma fikri ağır bastı. Umarım boy ve içine sığma sığmama konusunda fikir vermiştir.

    Boyunuz biraz standartların üzerinde kalıyor,anlattığınız durumu hangi cam tavanlı araca binerseniz binin yaşama ihtimaliniz yüksek.




  • ankarada İstanbul yolunda suzuki bayii nerede arkadaşlar.? tel açtım ama pazar günü çalışmıyorlarmı..? cevap veren olmadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OyunaGelenAdam

    1 ay sonra bu aracı ya da civic sedan düşünüyorum ama bu vitara çok aklıma yatıyor

    Bence civicler ederinden 10000 tl pahalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajf39 -- 24 Ekim 2016; 12:03:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    ankarada İstanbul yolunda suzuki bayii nerede arkadaşlar.? tel açtım ama pazar günü çalışmıyorlarmı..? cevap veren olmadı

    Erciyes iş merkezlerinin girişini geçin A city avm ve ford tan otonun tam arasındaki yoldan sağa dönün yüz metre ilerde sağda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ajf39 -- 24 Ekim 2016; 11:15:06 >
  • redloves kullanıcısına yanıt
    Geçen benim sorduğum bi soruya cevap vermiştiniz ama cevabınız silinmiş yada silmişler okuyamadan ne yazmiştiniz acaba
  • TheBlindWatchmaker T kullanıcısına yanıt
    3008'de standart olarak yok hocam. elegance pakette var. (+7000 tl) peugeot kendi sitesindeki videosunda izledim, aracı sistem kendi durduruyor. önündeki araç hareket ettiği zaman sürücü bir düğmeye basıyor, (sanırım o düğme hız sabitleyici düğmesi) araç harekete geçiyor.


    Elegance Pack:
    Park Assist
    360 Visiopark, Ön/Arka Kamera
    Kablosuz Şarj
    Full LED Farlar, Viraj Aydınlatmalı LED Sis Farları
    Otomatik Açılır/Kapanır Bagaj Kapağı
    İleri Sürüş Destek Sistemleri:
    Yorgunluk tespit sistemi (Dikkatsizlik algılama)
    Adaptif Cruise Control ve Otomatik Fren Sistemi
    Aktif şerit takip sistemi
    Güvenli takip mesafesi uyarısı
    Aktif kör nokta uyarı sistemi
    Aktif hız levhası tanıma sistemi
    Akıllı far sistemi (Aktif uzun far)
    Aktif güvenlik freni
    Aktif tam durdurma güvenlik freni (sadece BlueHDi EAT6 & THP EAT6 ile)

    bu pakete 7000 tl yazmış peugeot. bana uygun gibi geldi. yoksa yanılıyor muyum?




  • 3008 full olanı 1.2 motor otomatik 120 bine geliyor dizel olursa 130 bin baya varmış fiyatı araç güzele benziyor ama benim vitaram daha güzel:)
  • 
Sayfa: önceki 131132133134135
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.