Şimdi Ara

Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU) (132. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
8.824
Cevap
176
Favori
934.670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
19 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SezerDogan

    Bu test şu ana kadar izlediğim testlerden en iyisiydi..

    Vitara testi böyle yapılır zaten. Aracı e5`e çıkarıp dışarıdan ses alıyormu v.s demekle olmaz. Bu aracı alan kişi bana göre hafif arazide işi olanlar tercih ediyor. Misal aynı paraya c segmenti dizel dolu binek otomobil alabilirdim. Fakat benim öncelikli tercihlerim, 4x4 otomatik yerden yüksek bir araç. Yakıt olayına takılmam senede 10bin km ancak yapıyorum zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • redloves kullanıcısına yanıt
    Adam ön konsola vurup "hmmm sert plastik" demedi ya, oysa bizim oto testerların ilk yaptığı şey budur, Bi de kapı açıp kapatmak vw tokluğu var mı izleyiciye bilgi vermek çok önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boş paket 73500 TL. bu fiyata alınabilecek yerden yüksek ortalama 7-8 lt yakan başka araç bulamazsınız. Eğer ki CVT ya da tork konvektörlü tam otomatik şanzuman işinizi görmüyorsa DSG li VW Audi Seat Skoda ya da az daha paranız varsa BMV MERCEDES LİNCOLN vs alın.

    DSG alırken önce Google amcaya dsg kronik yazarak sorgulamakta fayda var. Çünkü dsg ile alaklı çok zorun ve doğuş otomativin imzalaatığı çokça tutanak mevcut.
  • Valla ben aracımdan gayet memnunum. Deneme sürüşünü test sanan bilgisizliği kınıyorum. Başka araçları test edersen daha mutlu olursun bence(pardon sürersen).
    Bu arada Suzuki'de bi yanlış yakaladım galiba, normalde benzin depo Kapağı ile ön ekrandaki ok başı-depo doldurma işareti aynı tarafta olurken benimkinde ters :) (tüh Suzuki'yi almamak için al sana bir sebep daha)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada yakıt bittiğinde uyarı lambası yandiktan sonra kaç km daha gidebiliriz?
    Bilen var mı?

    Kalan menzili otomatik olarak sifirladigindan (ki nasıl yapar bunu, almamak için bir sebep daha) tahmin edemiyoruz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adapazari -- 23 Ekim 2016; 11:43:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Işık yandıktan sonra 5 km şehir içi gittim sonra depoyu doldurduğumda 43 lt aldı, yani 4 lt daha var demekti depoda. Bu da ortalama 7lt/100km yakan bi araç için 50 km gibi gidebilirsin demek ama ben yinede ortalama 30 km diye kendimi şartlandırdım. Ayrıca Işık yanmasına rağmen ibre tam sona gelmiyor orafanda takip edilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu arkadaş bu forumu okuduğumda merak ediyorum millet hangi arabayı kullanıyor.
  • jubeii kullanıcısına yanıt
    Bak buna sevindim demek ki aynı arabayı kullanmayacağız. Sana Maybach'ınla mutluluklar dilerim
  • Dün akşamki mesaj silinmiş.
    Yazı silinir screenshot baki kalır.

    Yeni Suzuki Vitara (ANA KONU)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redloves


    quote:

    Orijinalden alıntı: doncivan

    ''Doğan Holding bu işi beceremez'' diyorsun yani?!...Aksini idia ettiğimden değil, sağlam bir argümanınız varsa uzak durayım diye soruyorum, Vitara sahibi olmaya aday biri olarak...

    Yok distribütör'den değil, bizim türk insanın ön yargısından. Aracı aldığımda çevremde onlarca insanın suzuki niye aldın. Bunu alana kadar kadjar Qq almak varken örnekleri apaçık bunu gösteriyor.

    Aynen. Ben de bunu yazacaktım. Bizim insanımızın önyargılarını kırmak çok zor. Sadece araba değil her konuda içerkten ziyade etikete bakan bi toplumuz. İnsanlara da böyle yaklaşıyoruz arabaya da telefona da kıyafete de..
    Ben Vitara'yı 2 kez gidip inceledim. Test sürüşü de yaptım. 10 gün boyunca yabancı kaynaklardan incelemeleri okudum/izledim. Eksikleri olan ama bu eksikleri bilerek alan biri için tam anlamıyla bi f/p aracı olan bi model Vitara. Bunun yanında fazlası da çok. Önündeki Suzuki amblemini çıkarıp Nissan amblemi koyarsanız 20bin VW amblemi koyarsanız 40bin daha fazla ödeyecek sürüyle adam bulursunuz. Seat'ın ilk kez piyasada olacak Ateca'nın bomboş modeline 84bin lira istediğini, Peugeot'un da benzer kafayla 3008'i 87.500'den başlayan fiyatlarla piyasa sürdüğünü düşünürsek Vitara bu tasarım ve donanımla şu fiyat bandında alınabilecek bi araç. İkinci elde ötekiler kadar iyi olmayacağı kesin ama zaten alırken kazanıyorsunuz. X markanın benzer donanımdaki aracına 20bin fazla vermek yerine o 20bin'i atın faize satacağınız zaman edeceğiniz zararı fazlasıyla karşılar mesela.
    Tüm bunları henüz araç almamış biri olarak söylüyorum. Hani kendi aracımı övüyormuşum gibi algılanmasın.
    İkinci eldeki en büyük dezavantajı geç satılacak olmasıdır. Çok acil bi ihtiyaç durumunda elinizdeki qashqai'yi ederinin 2bin lira altına 2 gün içinde satarsınız. Vitara için belki 1 ay beklersiniz. Ama sanki bugün 90'a alırsın da 1 ay sonra satmak istesen 70 veren çıkmaz gibi bi hava var yok öyle bişey. Yine de al-sat aracı değil. Böyle bi niyet varsa Vitara'ya gerek yok. Ben alırsam en az 7-8 sene binmek için alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese iyi günler dilerim. kauçuk havuz paspas alıp kullanan arkadaşlardan tavsiye alabilirmiyim acaba. Hangi marka paspas kullanışlı ve araca tam uyumludur.
    (2016 model vitara için)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasincelik61 -- 23 Ekim 2016; 15:07:50 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasincelik61 Y kullanıcısına yanıt
    S-dizayn firmasından 4d kauçuk paspas aldım, çok güzel oturdu. Direk al araca yerleştir.

    170tl ye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S dizayn' geçen hafta aradığımda ellerinde yoktu. Sipariş enaz 1 ayı bulur dediler. Bende gidip caurfourssa'dan 60 tl'ye kenarları biraz yüksek Kauçuk paspas aldım. Arka bölümü yanlarından kesince tam oturdu, sadece şoför tarafında ayak dinlendirme bölümü için uzantısı yok ama bence sorun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CVT şanzımandan bahsedilince, bu videoyu paylaşayım dedim.




    Diğer dişlilerden olşan şanzımanlardan ne kadar farklı olduğu ortaya çıkıyor.
    Avantajları; ççok sessiz, dişli geçişleri olmadığı için elektrik motoru gibi hızlanmalarda yığılma, kesinti, sarsıntı yok.
    dez avantajı; yüksek torklu motorlarda haliyle dizel motorlarda kullanılamiyor, yüksek tork şanzımanı bozuyormuş.

    Ancak tam bir komfor şanzımanıdır, uzun yollarda keyifle yolculuk edilir.

    Jazz da 5 yıl kullandım, iyi günlerdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mimleon -- 23 Ekim 2016; 16:23:17 >




  • mimleon kullanıcısına yanıt
    Mesela yeni qashqailerde CVT dir ama kademeli cvt denen bir teknoliji var, sanal 7 kademeye ayrilmis surucuye hafif vites degisimi hissi verdirerek spor kullanim zevki verdiriyor keza klasik cvt deki sonsuz hizlanma hissi suruculeri rahatsiz ediyor.. bende ayrica DSG li aracta var o acaip bir sanzuman, onun verdigi keyif bambaska..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • adapazari A kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler
  • Arkadaşlar güzel gelişmeler var. Sadece yeni suzukı vıtara için bugün bir forum sitesi açıldı. Araçla ilgili bilgi ve test paylaşımlarımızı orada da yapalım artık. Aklınızda olsun site adı: 2016 YENİ SUZUKİ VİTARA FORUMU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoygaKhan -- 23 Ekim 2016; 20:06:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurucular kimdir?
    Bilginiz var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adapazari

    Kurucular kimdir?
    Bilginiz var mi

    Facebookta 2016 Suzukı Vıtara grubu var. Orada uzun zamandır konuşuluyordu böyle bir forum açılması. O grupta yer alan bir arkadaş açmış, oradan duyurdu. Bende burdan sizlere iletmek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 130131132133134
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.