Türkiye'ye getirilen birçok klavye gibi Logitech G710+ klavyeler de Türkçe Q, ISO tuş dizilimi ve şekline sahip oluyor. İşte o büyük Enter tuşlu olanlar ISO tuş dizilimine sahip olan klavyelerden. İnce uzun Enter tuşlu olanlar ise ANSI yani Amerikan tuş dizilimi oluyor.
Fakat mesela bu tarz nispeten pahalı ve kaliteli sayılabilecek oyuncu ekipmanı klavyelerini genelde hem ANSI hem de ISO tuş dizilimine sahip şekilleriyle distribütör firma tarafından Türkiye'ye getirtiliniyor diye tahmin ediyorum. Ancak benim şahit olduğum kadarıyla distribütör atıyorum getirttiği 10 tane klavye içinde 8 ila 9 tanesini Türkçe Q, ISO getirtmişse 1, 2 tane de bu işin meraklıları için hususi Amerikan alfabesine ve ANSI tuş dizilimine sahip olanlardan da getirtiyor.
Benim mesela Vatan Bilgisayar'ın Ankara Söğütözü şubesinde gördüğüm G710+ modellerinin hepsi Türkçe Q, ISO, yani büyük Enter'li olanlardan idi.
Not: ANSI: American National Standarts Institute ISO: International Standarts Organization.
Alıntıları Göster
konudan bağımsız bir soru ama G710+ su korumasına sahip mi? İnternette çok araştırdım ama hiç bir bilgi bulamadım?
quote:
Orijinalden alıntı: HasanNm
konudan bağımsız bir soru ama G710+ su korumasına sahip mi? İnternette çok araştırdım ama hiç bir bilgi bulamadım?
bu soruyu logitech'e sorman lazım gerçi kutunun üzerinde veya web sitesinde böyle bir şey yazmıyorsa yoktur yani
Aerosol 34
kullanıcısına yanıt
olaydı iyidi be
quote:
Orijinalden alıntı: Mugzy
İstenilen bilgileri gönderdim. Benimki şuan support.logitech.com adresindeki sistemde "Pending RMA" olarak gözüküyor. Ellerinde stok mu kalmadı acaba? Herkese gelen mail bana gelmedi.
Cevap alabildiniz mi acaba? Geri donus yaotilar mi?
quote:
Orijinalden alıntı: Etheren
quote:
Orijinalden alıntı: Mugzy
İstenilen bilgileri gönderdim. Benimki şuan support.logitech.com adresindeki sistemde "Pending RMA" olarak gözüküyor. Ellerinde stok mu kalmadı acaba? Herkese gelen mail bana gelmedi.
Cevap alabildiniz mi acaba? Geri donus yaotilar mi?
Çarşamba günü geldi keycapler.
quote:
Orijinalden alıntı: HasanNm
konudan bağımsız bir soru ama G710+ su korumasına sahip mi? İnternette çok araştırdım ama hiç bir bilgi bulamadım?
Hocam mekanik klavye adı üzerinde switchlerin içinde mekanik parçalar var biliyorsunuz.
Dolayısıyla su temasında, su switchlerin içine sızarak oksitlenme ve pas durumu olacaktır. Tabi internette videolar var su temasında nasıl temizlenir vs.
quote:
Orijinalden alıntı: Mugzy
quote:
Orijinalden alıntı: Etheren
quote:
Orijinalden alıntı: Mugzy
İstenilen bilgileri gönderdim. Benimki şuan support.logitech.com adresindeki sistemde "Pending RMA" olarak gözüküyor. Ellerinde stok mu kalmadı acaba? Herkese gelen mail bana gelmedi.
Cevap alabildiniz mi acaba? Geri donus yaotilar mi?
Çarşamba günü geldi keycapler.
quote:
Orijinalden alıntı: HasanNm
konudan bağımsız bir soru ama G710+ su korumasına sahip mi? İnternette çok araştırdım ama hiç bir bilgi bulamadım?
Hocam mekanik klavye adı üzerinde switchlerin içinde mekanik parçalar var biliyorsunuz.
Dolayısıyla su temasında, su switchlerin içine sızarak oksitlenme ve pas durumu olacaktır. Tabi internette videolar var su temasında nasıl temizlenir vs.
Alıntıları Göster
tuşlar dün geldi benimde. bütün tuşlarını mı değiştiriyoruz yoksa sadece türkçe karakterleri mi ? bi de ben keycap filan bir şey yok
Mugzy
kullanıcısına yanıt
Teşekkürler hocam. Ama aklımda kalmıştı sanki böyle bi klavye ama. Neyse, vericez 400-500 tl 50 kuruşluk su içine ...
quote:
Orijinalden alıntı: Nobel Adayı
Teşekkürler hocam. Ama aklımda kalmıştı sanki böyle bi klavye ama. Neyse, vericez 400-500 tl 50 kuruşluk su içine ...
Mail: customercare@logitech.com - Arayamayan arkadaşlar bu adrese Türkçe olarak mail atın, durumu izah edin yine yardımcı olacaklar inşallah...
customercare@logitech.com bu adrese Türkçe olarak yazın hocam. Mail atın inşallah dönüş yapacaklardır...
hocam bilgi almak için de mesaj atabiliyor muyuz yoksa sadece teknik problemleri mi çözüyorlar?
Hocam net bir şey diyemem de bilgi de verirler diye düşünüyorum. Siz bi Türkçe yazın inşallah hocam da görelim sonucu :)
an itibariyle sorumu gönderdim. "Sorry, we couldn't understand your problem" demesinler de
quote:
Orijinalden alıntı: Nobel Adayı
an itibariyle sorumu gönderdim. "Sorry, we couldn't understand your problem" demesinler de
Logitech Üzerinden açtığım ticket'a 1 Hafta sonra cevap verdiler ve Adres Telf. v.b bilgilerimi isteyip. Ticket Numaram el yazısı ile bir kağıda yazılmış şekilde Klavyenin Fotoğraflarını istediler. Fotoğraflarda Seri Numarasının gözükmesini ve Ticket İD'min bir kağıda el yazısı ile yazılıp bütün çektiklerimde de olmasını özellikle belirttiler. 6 / 7 Tane bu şekilde fotoğraf ve Adres bilgilerim ile Direk bana gelen maile Cevap verdim.
Bir sonraki gün Cevap geldi. Herhade pazartesiye Takip numarasını gönderirler.
'' Sayın Ali,
Bu ileti, RMA paketinizin İade Merkezi'ne ulaştığını ve değişim ürününüzün kargoya teslim edildiğini bildirmek için gönderilen bir Otomatik Bildirimdir.
ABD'deki müşterilerimizin UPS MyChoice hizmetine kaydolmasını öneririz. Bilgisayarınızdan ya da mobil cihazınızdan teslimat bildirimlerine abone olarak teslimat süresini kontrol etmenizi ve evinizin üyelerine gönderiyi teslim alma yetkisi vermenizi sağlayan bu hizmet ücretsizdir. Teslimattan bir gün önce ve teslimatın yapılacağı günün sabahı alacağınız teslimat bildirimleri dışında, kargonuzun tarafınıza veya bir UPS şubesine teslim edildiğine dair bir onay bildirimi alabilirsiniz. İmza karşılığında teslim edilen paketleri alması için evinizin üyeleri arasından yetkilendirdiğiniz kişilerin adlarını da kaydedebilirsiniz. Üstelik, seyahat seçenekleri de ekleyebilirsiniz. Ne yazık ki bu hizmet henüz ABD dışında sunulmamaktadır.
Değişim ürününüz Dağıtım Merkezi'nden kargoya verildiğinde, İzleme Numarası içeren bir e-posta bildirimi alacaksınız.
En iyi dileklerimizle,
Logitech ''
*** AUTO-RESPONSE ***
Dear Customer,
Thanks for contacting Customer Care. We no longer process email inquiries sent directly to this address. Please re-submit your question using our web form at support.logitech.com/contact and we will get back to you as soon as we can. You can also visit these URLs for support:
FAQs - support.logitech.com Support community - forums.logitech.com
Regards, Logitech Customer Care Team NOT: Hocam, gelen mesaj burda. Kabul edilmemiş mesajım. Siteye yönlendiriyo ama o site de sadece teknik hatalara bakıyor sanırsam. Yine de saolun yardımınız için.
quote:
Orijinalden alıntı: HasanNm
*** AUTO-RESPONSE ***
Dear Customer,
Thanks for contacting Customer Care. We no longer process email inquiries sent directly to this address. Please re-submit your question using our web form at support.logitech.com/contact and we will get back to you as soon as we can. You can also visit these URLs for support:
FAQs - support.logitech.com Support community - forums.logitech.com
Regards, Logitech Customer Care Team NOT: Hocam, gelen mesaj burda. Kabul edilmemiş mesajım. Siteye yönlendiriyo ama o site de sadece teknik hatalara bakıyor sanırsam. Yine de saolun yardımınız için.
Aynı maili ben de aldım. Bu mail adresi ile değil site üzerinden iletişime geçin diyor. Onu da yaşamıyoruz site hata veriyor mail atın diyor
Paradoks oluştu logitechte
B@R!$B
kullanıcısına yanıt
ben daha önce denemiştim siteyi ama cevap gelmedi. İlla arattırcaklar
quote:
Orijinalden alıntı: Nobel Adayı
ben daha önce denemiştim siteyi ama cevap gelmedi. İlla arattırcaklar
Arkadaşlar
1.adım logitech support'a üye ol 2.adım logitech support'a ürünü kaydet 3.adım logitech support'dan talep oluştur türkçe olarak derdinizi anlatın işte 4.adım 2 gün sonra mail gelecek ürünün fotoğlarını, seri no'su gözükecek şekilde, support ticket numarasının yazılı olduğu kağıdında fotolarda olmasını isteyecekler, gelen maile'e bu fotoğrafları ekleyip göndereceksin 5.adım 1 iş günü sonrası, Tuş takımı stoklarda var ise;
Bu ileti, RMA paketinizin İade Merkezi'ne ulaştığını ve değişim ürününüzün kargoya teslim edildiğini bildirmek için gönderilen bir Otomatik Bildirimdir.
ABD'deki müşterilerimizin UPS MyChoice hizmetine kaydolmasını öneririz. Bilgisayarınızdan ya da mobil cihazınızdan teslimat bildirimlerine abone olarak teslimat süresini kontrol etmenizi ve evinizin üyelerine gönderiyi teslim alma yetkisi vermenizi sağlayan bu hizmet ücretsizdir. Teslimattan bir gün önce ve teslimatın yapılacağı günün sabahı alacağınız teslimat bildirimleri dışında, kargonuzun tarafınıza veya bir UPS şubesine teslim edildiğine dair bir onay bildirimi alabilirsiniz. İmza karşılığında teslim edilen paketleri alması için evinizin üyeleri arasından yetkilendirdiğiniz kişilerin adlarını da kaydedebilirsiniz. Üstelik, seyahat seçenekleri de ekleyebilirsiniz. Ne yazık ki bu hizmet henüz ABD dışında sunulmamaktadır.
Değişim ürününüz Dağıtım Merkezi'nden kargoya verildiğinde, İzleme Numarası içeren bir e-posta bildirimi alacaksınız.
En iyi dileklerimizle,
Böyle bir mail gelecek işlem bu kadar, sonrasında ups'e veriliyor 1 hafta içinde elinizde
extra bir durum olursa istedikleri bilgileri tam göndermezseniz, tuş takımını göndermezler şu an benim logitech support'ta 3 tane logitech g serisi ürünüm kayıtlı olduğu için hiç sorun çıkartmadan gönderdiler sadece 1 foto çektim seri no,klavyenin kendisi,ticket no yazılı kağıt gözükecek şekilde foto'yu ekledim ertesi gün kargoya verildi
quote:
Orijinalden alıntı: Aerosol 34
Arkadaşlar
1.adım logitech support'a üye ol 2.adım logitech support'a ürünü kaydet 3.adım logitech support'dan talep oluştur türkçe olarak derdinizi anlatın işte 4.adım 2 gün sonra mail gelecek ürünün fotoğlarını, seri no'su gözükecek şekilde, support ticket numarasının yazılı olduğu kağıdında fotolarda olmasını isteyecekler, gelen maile'e bu fotoğrafları ekleyip göndereceksin 5.adım 1 iş günü sonrası, Tuş takımı stoklarda var ise;
Bu ileti, RMA paketinizin İade Merkezi'ne ulaştığını ve değişim ürününüzün kargoya teslim edildiğini bildirmek için gönderilen bir Otomatik Bildirimdir.
ABD'deki müşterilerimizin UPS MyChoice hizmetine kaydolmasını öneririz. Bilgisayarınızdan ya da mobil cihazınızdan teslimat bildirimlerine abone olarak teslimat süresini kontrol etmenizi ve evinizin üyelerine gönderiyi teslim alma yetkisi vermenizi sağlayan bu hizmet ücretsizdir. Teslimattan bir gün önce ve teslimatın yapılacağı günün sabahı alacağınız teslimat bildirimleri dışında, kargonuzun tarafınıza veya bir UPS şubesine teslim edildiğine dair bir onay bildirimi alabilirsiniz. İmza karşılığında teslim edilen paketleri alması için evinizin üyeleri arasından yetkilendirdiğiniz kişilerin adlarını da kaydedebilirsiniz. Üstelik, seyahat seçenekleri de ekleyebilirsiniz. Ne yazık ki bu hizmet henüz ABD dışında sunulmamaktadır.
Değişim ürününüz Dağıtım Merkezi'nden kargoya verildiğinde, İzleme Numarası içeren bir e-posta bildirimi alacaksınız.
En iyi dileklerimizle,
Böyle bir mail gelecek işlem bu kadar, sonrasında ups'e veriliyor 1 hafta içinde elinizde
extra bir durum olursa istedikleri bilgileri tam göndermezseniz, tuş takımını göndermezler şu an benim logitech support'ta 3 tane logitech g serisi ürünüm kayıtlı olduğu için hiç sorun çıkartmadan gönderdiler sadece 1 foto çektim seri no,klavyenin kendisi,ticket no yazılı kağıt gözükecek şekilde foto'yu ekledim ertesi gün kargoya verildi
Alıntıları Göster
Benim tuşlar da gönderilmiş bugün Mail ile Takip numarası geldi. Ortalama ulaşım süresi kaç gündü acaba ?
quote:
Orijinalden alıntı: Batw0
Benim tuşlar da gönderilmiş bugün Mail ile Takip numarası geldi. Ortalama ulaşım süresi kaç gündü acaba ?