Şimdi Ara

M. Hizmetlerinde Çalışmak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
10.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Basri Mutaf

    global bilgi kadar berbat bir yer yok..
    çalışan arkadaşlarımın halinden biliyorum.


    Kusura bakmayın ama bu söylediğiniz biraz nankörlük olmuyor mu?

    Evet müşteri hizmetlerinde çalışmak zor , ben de 8 sene önce 3 ay kadar çalışmıştım başka bir şirkette. İnsanın sağlığından çok şey götürür. Gözler , kulaklar , ses , sinir sistemi , uzun süre oturmaktan kaynaklı bel rahatsızlığı , şişmanlık vs.
    Ama eğer büyük bir şirketteyseniz avantajları da vardır.
    Maaşların çok düşük olduğu yerler var ama Turkcell'deki çalışanların (İstanbul'da olanlar) ortalama 800-900 lira kazandıkları , bazı bölümlerde 1000 liranın üzerinde hatta 1600-1700 lira kazanıldığını biliyorum(Primlerle). Üstelik bunlar müşteri temsilcisi yani en alt kademedeki çalışanlar.
    Ayrıca kışın sıcak yazın soğuk bir çalışma ortamı.(Dışarıda çalışanları geçtim , bugün pek çok okulda kalorifer yanmaz hatta soba vardır bazılarında, oradaki öğretmenlerin halini düşünün.)Her gün eve yakın bir yerden alıp yine eve bırakan servis hizmeti. Otobüslerde sürünen milyonlarca çalışan var. Yemek yine şirketten. Ayrıca SSK'nın yatmaması gibi bir durum söz konusu bile olamaz. Özel sağlık sigortası. Kuaförü , spor salonu vs. gibi hizmetlerde vardır muhakkak.

    Bu şartlarda çalışmak için can atan 10 milyondan fazla insan olduğuna eminim. O yüzden bazı şeylerin kıymetini bilmek gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi namre3kutuk -- 12 Ocak 2009; 23:13:50 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orjinalden alıntı: Basri Mutaf

    global bilgi kadar berbat bir yer yok..
    çalışan arkadaşlarımın halinden biliyorum.


    Kusura bakmayın ama bu söylediğiniz biraz nankörlük olmuyor mu?

    Evet müşteri hizmetlerinde çalışmak zor , ben de 8 sene önce 3 ay kadar çalışmıştım başka bir şirkette. İnsanın sağlığından çok şey götürür. Gözler , kulaklar , ses , sinir sistemi , uzun süre oturmaktan kaynaklı bel rahatsızlığı , şişmanlık vs.
    Ama eğer büyük bir şirketteyseniz avantajları da vardır.
    Maaşların çok düşük olduğu yerler var ama Turkcell'deki çalışanların (İstanbul'da olanlar) ortalama 800-900 lira kazandıkları , bazı bölümlerde 1000 liranın üzerinde hatta 1600-1700 lira kazanıldığını biliyorum(Primlerle). Üstelik bunlar müşteri temsilcisi yani en alt kademedeki çalışanlar.
    Ayrıca kışın sıcak yazın soğuk bir çalışma ortamı.(Dışarıda çalışanları geçtim , bugün pek çok okulda kalorifer yanmaz hatta soba vardır bazılarında, oradaki öğretmenlerin halini düşünün.)Her gün eve yakın bir yerden alıp yine eve bırakan servis hizmeti. Otobüslerde sürünen milyonlarca çalışan var. Yemek yine şirketten. Ayrıca SSK'nın yatmaması gibi bir durum söz konusu bile olamaz. Özel sağlık sigortası. Kuaförü , spor salonu vs. gibi hizmetlerde vardır muhakkak.

    Bu şartlarda çalışmak için can atan 10 milyondan fazla insan olduğuna eminim. O yüzden bazı şeylerin kıymetini bilmek gerek.

    Öyle bi yer bulsam hemen gircem başvurcam.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orjinalden alıntı: Basri Mutaf

    global bilgi kadar berbat bir yer yok..
    çalışan arkadaşlarımın halinden biliyorum.


    Kusura bakmayın ama bu söylediğiniz biraz nankörlük olmuyor mu?

    Evet müşteri hizmetlerinde çalışmak zor , ben de 8 sene önce 3 ay kadar çalışmıştım başka bir şirkette. İnsanın sağlığından çok şey götürür. Gözler , kulaklar , ses , sinir sistemi , uzun süre oturmaktan kaynaklı bel rahatsızlığı , şişmanlık vs.
    Ama eğer büyük bir şirketteyseniz avantajları da vardır.
    Maaşların çok düşük olduğu yerler var ama Turkcell'deki çalışanların (İstanbul'da olanlar) ortalama 800-900 lira kazandıkları , bazı bölümlerde 1000 liranın üzerinde hatta 1600-1700 lira kazanıldığını biliyorum(Primlerle). Üstelik bunlar müşteri temsilcisi yani en alt kademedeki çalışanlar.
    Ayrıca kışın sıcak yazın soğuk bir çalışma ortamı.(Dışarıda çalışanları geçtim , bugün pek çok okulda kalorifer yanmaz hatta soba vardır bazılarında, oradaki öğretmenlerin halini düşünün.)Her gün eve yakın bir yerden alıp yine eve bırakan servis hizmeti. Otobüslerde sürünen milyonlarca çalışan var. Yemek yine şirketten. Ayrıca SSK'nın yatmaması gibi bir durum söz konusu bile olamaz. Özel sağlık sigortası. Kuaförü , spor salonu vs. gibi hizmetlerde vardır muhakkak.

    Bu şartlarda çalışmak için can atan 10 milyondan fazla insan olduğuna eminim. O yüzden bazı şeylerin kıymetini bilmek gerek.



    Büyük şirketlerin imkanları da iyi olur.
    şu havada tişörtle oturup çalışan insanlar biliyorum :)




  • Digitürk ile Turkcell i bir tutmayın bence :)
    Bir abone ile 10-15 dk görüşmem sadece hatta neden bu kadar bekliyorum sorusuyla geçiyor. Artı bide hattıyla ilgili hiçbir işlemi olmayan farklı konularda arıyorlar. Bu zamana kadar rahat 10-15 tane vodafone ve avea hattı ile işlem yapmak için turkcell mh arayan abone geldi. kim ne bilir digitürk mh numarasını ama turkcell mh numarsını 6 yaşındaki çocuğa sorsalar biliyor. Sabırlı olmak bu işteki en büyük faktör.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhan96

    Digitürk ile Turkcell i bir tutmayın bence :)
    Bir abone ile 10-15 dk görüşmem sadece hatta neden bu kadar bekliyorum sorusuyla geçiyor. Artı bide hattıyla ilgili hiçbir işlemi olmayan farklı konularda arıyorlar. Bu zamana kadar rahat 10-15 tane vodafone ve avea hattı ile işlem yapmak için turkcell mh arayan abone geldi. kim ne bilir digitürk mh numarasını ama turkcell mh numarsını 6 yaşındaki çocuğa sorsalar biliyor. Sabırlı olmak bu işteki en büyük faktör.




    farkeden bişey olmaz, her 2 sinin cağrı merkezleri global bilgi tarafından işletiliyor. imkanlar aynıdır.

    Digiturkun 3 milyon turkcellin 30 milyon civarı abonesi olduğunu göz önüne alırsak sen de de tcell'in bilinmesi normal değil mi ?
  • bunlar işin hava cıvası. hiç bişeye gerek yok, müşteri hizmetlerini gözünüzde büyütmeyin, bir firmadaki sekreterden farksız. benim yakın arkadasım Türk Telekomda müşteri hizmetlerinde çalışıyor, üniversiteye girmeye calısıyor lise mezunu yani.
    quote:

    Orjinalden alıntı: cerenımo

    Güzel bir diksiyona sahip olmak gerekiyor,
    Pratik çözümler üretebilmek,
    Sabırlı ve sakin olmak,
    Yoğun çalışma temposuna dayanabilmek..
    En az lise mezunu, tercihen üniversite mezunu olmak,
    Yaş olarak genellikle 18 ve üstü kabul ediliyor..
    Kariyer'den arama yaparsan eleman arayan şirketlere başvuru yapabilirsin..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: FeToBaSkaN

    Bence müşteri hizmetleri temsilcisi olmak gibi'si yok.....Ne kadar sorunlu abone varsa yollasınlar ben hepsini mum gibi yaparım....



    Aboneyi azarlayıp yollarsın sanırım sen bu hızla Keşke öyle kolay olsa
  • bir arkadaşım telekom call center da çalıştı, tempolu yoğun ve stresli bir iş, çok yüksek değildi maaşı.
    bir kız arkadaşım da mecidiyeköyde bir call centerda çalışıyor, özel şirket, 3 firmanın müşterilerine bakıyorlar aynı anda.
    diyorum, karıştırmıyor musunuz müşterileri?
    diyor: yoo
  • müşteri hizmetleri olmayı kolay mı sandınız.Böyleleri ilede uğraşmak var.

    http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=40886477699&subj=799612699

    sadece facebook kullanıcıları izleyebiliyor
  • acayip komik yawww


    quote:

    Orjinalden alıntı: HmB_SaL

    müşteri hizmetleri olmayı kolay mı sandınız.Böyleleri ilede uğraşmak var.

    http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=40886477699&subj=799612699

    sadece facebook kullanıcıları izleyebiliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi British -- 13 Ocak 2009; 23:20:45 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orjinalden alıntı: Basri Mutaf

    global bilgi kadar berbat bir yer yok..
    çalışan arkadaşlarımın halinden biliyorum.


    Kusura bakmayın ama bu söylediğiniz biraz nankörlük olmuyor mu?

    Evet müşteri hizmetlerinde çalışmak zor , ben de 8 sene önce 3 ay kadar çalışmıştım başka bir şirkette. İnsanın sağlığından çok şey götürür. Gözler , kulaklar , ses , sinir sistemi , uzun süre oturmaktan kaynaklı bel rahatsızlığı , şişmanlık vs.
    Ama eğer büyük bir şirketteyseniz avantajları da vardır.
    Maaşların çok düşük olduğu yerler var ama Turkcell'deki çalışanların (İstanbul'da olanlar) ortalama 800-900 lira kazandıkları , bazı bölümlerde 1000 liranın üzerinde hatta 1600-1700 lira kazanıldığını biliyorum(Primlerle). Üstelik bunlar müşteri temsilcisi yani en alt kademedeki çalışanlar.
    Ayrıca kışın sıcak yazın soğuk bir çalışma ortamı.(Dışarıda çalışanları geçtim , bugün pek çok okulda kalorifer yanmaz hatta soba vardır bazılarında, oradaki öğretmenlerin halini düşünün.)Her gün eve yakın bir yerden alıp yine eve bırakan servis hizmeti. Otobüslerde sürünen milyonlarca çalışan var. Yemek yine şirketten. Ayrıca SSK'nın yatmaması gibi bir durum söz konusu bile olamaz. Özel sağlık sigortası. Kuaförü , spor salonu vs. gibi hizmetlerde vardır muhakkak.

    Bu şartlarda çalışmak için can atan 10 milyondan fazla insan olduğuna eminim. O yüzden bazı şeylerin kıymetini bilmek gerek.


    bi kere neden nankörlük olsunki.
    Bugun sizin Turkcell müşteri hizmetleri dediğiniz yerde 3 arkadaşım çalışıyor.
    Emin olun orada ne olup ne bittiğini sizden iyi biliyorum.
    Zaten hem yanlış anlaşılmasın, 3-5 kampanya takip etmeyle hepimiz kendimizi müşteri hizmetleri çalışanı gibi hissetmeye başlamışız bile.
    sanıldığı gibi değil bu iş. kışın sıcak bir oda mevzusu ilede olmuyor ne yazıkki...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Basri Mutaf


    quote:

    Orjinalden alıntı: k_t_destek

    quote:

    Orjinalden alıntı: Basri Mutaf

    global bilgi kadar berbat bir yer yok..
    çalışan arkadaşlarımın halinden biliyorum.


    Kusura bakmayın ama bu söylediğiniz biraz nankörlük olmuyor mu?

    Evet müşteri hizmetlerinde çalışmak zor , ben de 8 sene önce 3 ay kadar çalışmıştım başka bir şirkette. İnsanın sağlığından çok şey götürür. Gözler , kulaklar , ses , sinir sistemi , uzun süre oturmaktan kaynaklı bel rahatsızlığı , şişmanlık vs.
    Ama eğer büyük bir şirketteyseniz avantajları da vardır.
    Maaşların çok düşük olduğu yerler var ama Turkcell'deki çalışanların (İstanbul'da olanlar) ortalama 800-900 lira kazandıkları , bazı bölümlerde 1000 liranın üzerinde hatta 1600-1700 lira kazanıldığını biliyorum(Primlerle). Üstelik bunlar müşteri temsilcisi yani en alt kademedeki çalışanlar.
    Ayrıca kışın sıcak yazın soğuk bir çalışma ortamı.(Dışarıda çalışanları geçtim , bugün pek çok okulda kalorifer yanmaz hatta soba vardır bazılarında, oradaki öğretmenlerin halini düşünün.)Her gün eve yakın bir yerden alıp yine eve bırakan servis hizmeti. Otobüslerde sürünen milyonlarca çalışan var. Yemek yine şirketten. Ayrıca SSK'nın yatmaması gibi bir durum söz konusu bile olamaz. Özel sağlık sigortası. Kuaförü , spor salonu vs. gibi hizmetlerde vardır muhakkak.

    Bu şartlarda çalışmak için can atan 10 milyondan fazla insan olduğuna eminim. O yüzden bazı şeylerin kıymetini bilmek gerek.


    bi kere neden nankörlük olsunki.
    Bugun sizin Turkcell müşteri hizmetleri dediğiniz yerde 3 arkadaşım çalışıyor.
    Emin olun orada ne olup ne bittiğini sizden iyi biliyorum.
    Zaten hem yanlış anlaşılmasın, 3-5 kampanya takip etmeyle hepimiz kendimizi müşteri hizmetleri çalışanı gibi hissetmeye başlamışız bile.
    sanıldığı gibi değil bu iş. kışın sıcak bir oda mevzusu ilede olmuyor ne yazıkki...



    Benden daha iyi biliyorsun öyle mi , peki Ayrıca çalışmadığınız , bilmediğiniz bir ortam sadece duyduklarınızı söylüyorsunuz. Yazdığım kısımlarda bir abartma bir yanlışlık var mıymış sorun arkadaşlarınıza. Ve tekrar ediyorum , dışarıda bu şartlarda çalışmak isteyecek 10 milyondan fazla insan vardır.




  • yakıyo derken....
  • İletişim mezunlarını alıyorlar diye biliyorum.. Olması gerekende bu zaten.. Diksiyonunuz düzgün olmalı..


    Fakat o kadar kaba ve kapasitesi düşük insanla uğraşmak hiç kolay değil.. Hakaret edene bile susuyorsunuz.. Zor gerçekten bu işi yapmak..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blue night

    İletişim mezunlarını alıyorlar diye biliyorum.. Olması gerekende bu zaten.. Diksiyonunuz düzgün olmalı..


    Fakat o kadar kaba ve kapasitesi düşük insanla uğraşmak hiç kolay değil.. Hakaret edene bile susuyorsunuz.. Zor gerçekten bu işi yapmak..



    niye öss tercihi iletişim fakültesi olarak yaparken diksiyonuna mı bakıyolar? günümüzde m hizmetleri konusunda fakülte ayrımı neredeyse yok. lise mezunları dahi çalışıyor. başarılı olduktan sonra neden olmasın die düşünüyolar.

    özel sektör belli üretim vs bölümleri hariç bölüme baktıkları yok. hala pesbembe gözlükle bakıyon hyata ne güzel




  • quote:


    Benden daha iyi biliyorsun öyle mi , peki Ayrıca çalışmadığınız , bilmediğiniz bir ortam sadece duyduklarınızı söylüyorsunuz. Yazdığım kısımlarda bir abartma bir yanlışlık var mıymış sorun arkadaşlarınıza. Ve tekrar ediyorum , dışarıda bu şartlarda çalışmak isteyecek 10 milyondan fazla insan vardır.



    illaki çalışmama gerek yok. biri 20 senelik arkadaşım diğerleri 6 - 7 senelik arkadaşlarım çalışıyorlar. 3 sene oldu Turkcelldeler.
    Dediklerinizi sormama gerek yok. okuyorlar zaten. sizede yanlış birşey dediniz demiyorum. 10 milyon insan çalışmak isteyebilir. bunu bende biliyorum.
    AmA Benim dediklerimde nankörlük olaran nitelendiremezsin. Cümlen yanlış...

    bu arada çok güzel sırıtıyorsun..

    quote:






  • quote:

    Orjinalden alıntı: FeToBaSkaN


    acayip komik yawww


    quote:

    Orjinalden alıntı: HmB_SaL

    müşteri hizmetleri olmayı kolay mı sandınız.Böyleleri ilede uğraşmak var.

    http://www.facebook.com/home.php?#/video/video.php?v=40886477699&subj=799612699

    sadece facebook kullanıcıları izleyebiliyor



    Bende öldüm gülmekten izlerken
    Ama avea müşteri hizmetlerine helal olsun.Adam ne güldü nede dalga geçti




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Basri Mutaf


    quote:


    Benden daha iyi biliyorsun öyle mi , peki Ayrıca çalışmadığınız , bilmediğiniz bir ortam sadece duyduklarınızı söylüyorsunuz. Yazdığım kısımlarda bir abartma bir yanlışlık var mıymış sorun arkadaşlarınıza. Ve tekrar ediyorum , dışarıda bu şartlarda çalışmak isteyecek 10 milyondan fazla insan vardır.



    illaki çalışmama gerek yok. biri 20 senelik arkadaşım diğerleri 6 - 7 senelik arkadaşlarım çalışıyorlar. 3 sene oldu Turkcelldeler.
    Dediklerinizi sormama gerek yok. okuyorlar zaten. sizede yanlış birşey dediniz demiyorum. 10 milyon insan çalışmak isteyebilir. bunu bende biliyorum.
    AmA Benim dediklerimde nankörlük olaran nitelendiremezsin. Cümlen yanlış...

    bu arada çok güzel sırıtıyorsun..

    quote:




    Neden oraya takıldın ki? Sonuçta arkadaşlarının anlatmasına göre bir fikir edinmişsin , söz sana değil arkadaşlarına.

    Global kadar berbat bir yer yok. diyen birine denilecek iki söz var. "1.İstemiyorsan çalışma , seni zorla tutan yok."
    "2.400 lira maaşla , sigortasız , yol parası vs. olmadan kot pantolon taşlayıp , 3 sene içinde akciğer hastalıklarından ölen adamlar var. Onun işyerinden de mi kötü Global?"

    Yanlış anlaşılma olmasın , kolay bir iş demiyorum , mecbur olmadıktan sonra kimsenin yapabileceği bir iş değil ama bu işten çok daha zor koşullarda , çok daha az maaşa çalışan insanlar var.




  • tavsiye eder misiniz global bilgi'yi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insanlarla uğraşmak dünyanın en zor işi
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.