Şimdi Ara

M. Hizmetlerinde Çalışmak

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
10.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar düşündüğüm meslek başka bunuda merak ettiğim için soruyorum. Müşteri hizmetlerinde çalışmak için ne yapmamız gerekiyor.(okul, yaş, vs.)



  • Bence en zor meslek müşteri hizmetlerinde çalışmak, binbir çeşit insanla muhattap oluyorsun, çok sabır gerektiren bir iş, kulakların sağır oluyor çünkü sürekli kulağında kulaklık var. Baş ağrılarından uyuyamıyorsun. Asgari ücretle çalıştırıyorlar ve o işin temposuna 2 yıldan fazla dayanamıyorsun.
    Kriz döneminde şirketlerin hiçbiri alım yapmıyor. Kariyer sitelerinden ve şirketlerin insan kaynakları bölümündeki ilanları takip ederek başvurabilirsin.
  • Güzel bir diksiyona sahip olmak gerekiyor,
    Pratik çözümler üretebilmek,
    Sabırlı ve sakin olmak,
    Yoğun çalışma temposuna dayanabilmek..
    En az lise mezunu, tercihen üniversite mezunu olmak,
    Yaş olarak genellikle 18 ve üstü kabul ediliyor..
    Kariyer'den arama yaparsan eleman arayan şirketlere başvuru yapabilirsin..
  • Teşekkürler arkadaşlar yaş 17 istesemde giremem meslek seçimine dair bilgi işte (istediğim bir meslek değik m.h ama sormak istedim)
  • Bunların yanında yıllık izin sayısı Turkcell de bildiğim karıyla 10 gün. Vardiyeli olarak çalışılıyor. Kuzenim Diyarbakır daki Turkcell Müşteri Hizmetlerinde çalışıyor. İşi yüzünden strese girmek üzere.
  • yıllık izin 9 gün, 1 yıldan sonra özel sağlık sigortası yemek servis.. koşullar gayet güzel..
    gelelim bu şirkete girmeye :)

    kariyer secretcv gibi yerlerde global bilgi olarak aratın mevcut açık pozisyonlar karşınıza çıkacaktır ;)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cu.01

    Bence en zor meslek müşteri hizmetlerinde çalışmak, binbir çeşit insanla muhattap oluyorsun, çok sabır gerektiren bir iş, kulakların sağır oluyor çünkü sürekli kulağında kulaklık var. Baş ağrılarından uyuyamıyorsun. Asgari ücretle çalıştırıyorlar ve o işin temposuna 2 yıldan fazla dayanamıyorsun.
    Kriz döneminde şirketlerin hiçbiri alım yapmıyor. Kariyer sitelerinden ve şirketlerin insan kaynakları bölümündeki ilanları takip ederek başvurabilirsin.

    +1907
    Gerçektende sabır gerektiren bir meslek bi ara turktelekomda çalışıcaktım ama sonradan vazgeçtim bu sebeplerden dolayı.
  • Lise mezunu olanları almıyorlar.

    Üniversitelerin ilgili bölümünden( genellikle halkla ilişkiler gibi bölümler) mezun olacaksın.
    Diksiyonun çok düzgün olmak zorunda.
    Aşırı tempolu olman gerekli.
    Sorunu anında çözebilme kabiliyetine sahip olmalısın.

    Boşver müşteri hizmetlerini. Otobüslere bak.

    gece 12'den sabah 7'ye kadar dayanmak hiçte kolay değil. Kolay deme. Sabah 5'ten sonra iptalsin.
  • ben zaten müşteri hizmetleri gibi çalışıyorum. arayan soran çok oluyor.
  • Az para, çok stres...
  • Ben Dijiturkun CallCenterında çalışıyorum, öyle hayatından pişman kimse görmedim :) Pek çoğu severek yapıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MrKhan

    Ben Dijiturkun CallCenterında çalışıyorum, öyle hayatından pişman kimse görmedim :) Pek çoğu severek yapıyor.

    Digiturk'le Turkcell'i bir mi tutuyorsun

    arasında dağlar kadar fark var...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lo@ding


    quote:

    Orjinalden alıntı: MrKhan

    Ben Dijiturkun CallCenterında çalışıyorum, öyle hayatından pişman kimse görmedim :) Pek çoğu severek yapıyor.

    Digiturk'le Turkcell'i bir mi tutuyorsun

    arasında dağlar kadar fark var...



    ne gibi ?

    Her 2 si de Global-Bilgi, çalışma saatleri aşağı yukarı aynıdır, aboneler fazla dersen o tamam belki ama çalışan sayısı da ona göre ayarlanmıştır.

    Çalışanların bilmek zorund oldukları şeyler açısından Tcelldekiler 1 az daha çok bilgiye sahip olması gerekiyor ama her 2 sinin de çalışma prensibi aynı olsa gerek




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lo@ding


    quote:

    Orjinalden alıntı: MrKhan

    Ben Dijiturkun CallCenterında çalışıyorum, öyle hayatından pişman kimse görmedim :) Pek çoğu severek yapıyor.

    Digiturk'le Turkcell'i bir mi tutuyorsun

    arasında dağlar kadar fark var...

    Dağlar kadar fark yok aralarında. Turkcell'dekiler operatör, kampanya hakkında bilgiyi alıyorlar, veriyorlar. Digitürk'teki uydular ve kanallar hakkında bilgi alıp veriyorlar. Ki seni ha diyince telefon başına oturtmuyorlar. Önce biraz seminer, eğitim vs. şeylerden sonra yeterli gelirsen sandalyeye oturtup telefon veriyorlar.




  • Genel Nitelikler:

    Türkiye’nin önde gelen markalarına “Müşteri Etkileşim Merkezi” olarak hizmet veren ve 2006 yılının En İyi Çağrı Merkezi seçilen sektörün lider kuruluşu Global Bilgi, yeni takım arkadaşlarını arıyor!



    *Global Bilgi bir TURKCELL grup şirketidir*



    *
    En az lise mezunu,
    *
    Vardiyalı çalışma düzenine uyumlu ,
    *
    Askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli(erkek adaylar için),
    *
    Windows işletim sistemi veya internet uygulamalarına hakim,
    *
    Yazılı ve sözlü iletişimi etkin kullanabilen,
    *
    Hızlı problem çözme becerisine sahip,
    *
    Diyarbakır'da (merkezde) ikamet eden takım arkadaşları arıyoruz

    İş Tanımı:

    7 gün 24 saat hizmet vererek, kurumsal müşteri adına gelen çağrıları standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetini sağlamak




  • quote:

    Orjinalden alıntı: piri.reis


    ben zaten müşteri hizmetleri gibi çalışıyorum. arayan soran çok oluyor.

    aynı bende piri yapmak isterdim bu işi ama
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MrKhan

    Ben Dijiturkun CallCenterında çalışıyorum, öyle hayatından pişman kimse görmedim :) Pek çoğu severek yapıyor.

    Satışların iyi o zaman memnun olduğuna göre :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cerenımo


    quote:

    Orjinalden alıntı: MrKhan

    Ben Dijiturkun CallCenterında çalışıyorum, öyle hayatından pişman kimse görmedim :) Pek çoğu severek yapıyor.

    Satışların iyi o zaman memnun olduğuna göre :)


    Satışla alakası yok, yapılan iş ne kadar sinir bozucu ve yorucu da olsa genel izlenimlerime bakarak milletin memnun olduğunu görüyorum. Ha tabi arada isyan edenler illaki vardır ama genele vurunca memnuniyet çıkıyor ortaya :)
  • global bilgi kadar berbat bir yer yok..
    çalışan arkadaşlarımın halinden biliyorum.
    işçi çıkarma teknikleri çin işkencesi gibi neredeyse.
    Turkcel uyanık işte. kadrolu eleman zor alıyor.
    anca böyle taşoron firma ile anlaşıp iş götürüyor..
    Ama işi iyi yapan, akıllı olan sonuna kadar devam..
  • Bence müşteri hizmetleri temsilcisi olmak gibi'si yok.....Ne kadar sorunlu abone varsa yollasınlar ben hepsini mum gibi yaparım....
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.