< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Lydsto R1 Temizlik Robotu (99. sayfa)



-
-
Benim de pil sorunum vardı. Aldıktan tam bir yıl sonra şarjı aşırı çabuk bitmeye başlamıştı. Sözde yetkili servise göndermiştim 1 yılı geçtiği için pil garantiye girmiyor dediler. Ben de cihazı geri alıp hepsirobottan pil siparişi verdim. Yaklaşık 5 6 aydır kullanıyorum hiç bi sorun yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Peki siz ne önerirsiniz önüme fatura çıkardılar batarya değişim ücreti +kargo parası şeklinde
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Geçen gün bende de oldu. Bataryayı söküp beklettikten sonra taktım düzeldi. Ama batarya artık çok az gidiyor. İlk başta 100m2 net süpürme alanını çift yönlü süpürüyordu tek şarjla. Şimdi 60-70m2 tek yön yetiyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Her halükarda kargo parası ödeyecem piyasa fiyatı ile aynı fiyat batarya değiştirsinler artı eski bataryamıda isteyecem
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hepsirobot’ta yüksek kapasiteli batarya varsa ondan alın derim. Takacakları batarya 1 sene sonra yine aynı olacak.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kabul etmeyeyim mi Yani benden yine para alacaklar çok arada kaldım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Siz bilirsiniz. Benim de batarya gitti gibi mesela. Ben hepsirobottan istemeyi düşünüyorum stok varsa.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
İşte benimde öyle ama geri yeni pille de alsam almasam da kargo ücreti ödeyeceğim bakalım
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Batarya fiyatlarını bilemiyorum ama kendiniz de satın alıp değiştirebilirsiniz çok kolaylıkla.
hepsirobot
Lydsto R1 Robot Süpürge standart kapasiteli bataryahttps://hepsirobot.com/urun/lydsto-r1-robot-supurge-standart-kapasiteli-batarya/ -
yaklaşık 9 ay oldu lydsto r1 robot süpürgeyi alalı dünden buyana şarj %97 de kalıyor
en son güncelleme aldı cihaz onla alakalı olabilirmi yoksa batarya gidicimi eğer kronik sorun varsa
ürünü aldığımız siteden yorum yazalım şikayet vara yazalım satış yapamadıklarında çözeceklerdir bu problemi
-
9 ay içinde batarya kapasitesinin %97'e düşmesi son derece normal.
-
cihaz pili sürekli sarj etmeye çalışıyor ama dolmuyor cihaz üzerindelki ışık yanıp sönüyor
şunu anlarım pilin belli bir süre sonra şarjının örneğin 100dk değilde 80 dk gitmesi bataryanın
tamamının dolmaması farklı bir problem
-
Batarya teknolojisine aşina değilseniz bu şekilde düşünmeniz normal.
Lydsto bataryası 8 adet 18650 tip hücreden oluşur ve hepsinin bir kimyasal kapasitesi vardır. Bunlardan herhangi birisi zaman içinde kapasitesinden eksiltirse kimyasal olarak - ki bu çok doğaldır 9 ay içinde - bataryanın tamamının şarj tutma kapasitesi de düşer. Zaten bataryanın 'daha kısa süre gitmesi' de bu kapasite eksikliğinden meydana gelmektedir. Bu durumda batarya kendini orijinal kapasitesine kadar şarj edemeyeceği için ekranınızda da eksik gösterecektir.
Saygılarımla
-
Bilgi için teşekür ederim pil tamamen kullanılmaz olduğunda sizlerden yüksek kapasiteli pil almak isteriz
bir sorum daha olucak yüksek kapasiteli pilin cihaz üzerinde olumsuz etkisi varmı zira şarj süresi kesin uzuycak
karrta daha fazla yük binecek ısınma olurmu
-
Şarj süresi tabii ki uzayacak ama bunun bir zararı yok.
-
bugün nerdeyse konu başlığında yazılanların çoğunu okudum pil problemi yaşayan baya var
en son fan hızını en yükseye almıştım bu şekilde kullanmakta tetikliyor olabilir düşüncesi oluştu tavsiyem
fan hızını en yükseğe almadan kullanmak problem yaşayanların verdiği cevaplarda en yüksekte
kullandıklarını farkettim
-
Ana forumda bunu sık sık gündeme getiriyorum aslında.
Nasıl ki o sürate çıkabiliyor diye aracınızı sürekli en yüksek hızda kullanmıyorsanız, robotunuzu da sürekli olarak en yüksek fan devrinde kullanmamalısınız. Sürekli yüksek devirde çalışan fan palleri çok ısınıyor ve deforme oluyorlar. Soğudukları zaman da hafifçe fan gövdesinde sürtmeler başlıyor. Bu şekilde zorlanan fan aşırı akım çekmeye başlıyor ve batarya bu ihtiyacı karşılamaya çalıştığında çok ısınıyor. Bu da hücrelerin zayıflamasına veya ölmesine sebep oluyor.
Azı karar, çoğu zarar.
Saygılarımla
-
Ali abicim ben size büyük saygı duyuyorum zaten dizin videonuzu izledikten sonra aldım bu ürünu herseyi teknik detayıyla acıklıyorsunuz sizler varken bu cihazların sorunları bir sekilde miutlaka çözülür ama su konuyuda özellikle söylemeliyim yasal olarak pil arızasıda 2 yıl garanti kapsamında sorun yasayanlar hakem heyetine basvurduklarinda er geç kayıplarını alır ugrasmak istemiyende sizin gibi güvenilir isini düzgün yapan abilerden alabilir keske yeriniz istanbulda olsaydı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OZGURCEL77 -- 15 Temmuz 2022; 0:18:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel cümlelerinize çok teşekkür ederim ancak bir konuda size katılamıyorum.
Batarya da fırça, filtre gibi sarf malzemesi sayıldığından dolayı 6 ay gibi makul bir süreyi geçtikten sonra yıpranması normaldir ve THH de genelde bu yönde karar almaktadır. Arada sırada bilirkişilik yaptığım için THH dosyalarına erişim imkanım oluyor ve verilen kararları okuyorum. Mesela daha hemen bayramdan önce, hala garanti süresi bitmemiş olmasına rağmen 19 ay sonra bataryada oluşan %40 kapasite düşüklüğünü THH üretici/satıcı hatası değildir, normal yıpranma dahilindedir diyerek reddetti.
Ki, aslına bakarsanız bu gerçekte de böyle, batarya kimyasal bir tepkimedir ve eskir normal kullanımda.
Yerimizin İstanbul'da olması ile ilgili kısmı anlayamadım. Hergün kargo ile 30 civarında batarya gönderiyoruz, hatta bazı ülkelere otobüs altı bavul ticareti bile başladı. Bataryayı çok kolaylıkla kendiniz takabiliyorsunuz, bu konuda youtube sayfamızda videolarımız var.
Saygılarımla
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X