Teşekkür ederim desteğiniz için hocam. Çok çok geçmiş olsun. Allah şifa versin inşallah. Bakalım zaman ne gösterecek. Süreç hakkında gelişme olduğunda buradan bilgilendirmeye devam edicem. Mevlam görelim ne eyler,ne eylerse güzel eyler.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Lydsto R1 Temizlik Robotu (71. sayfa)



-
-
Merhaba
"süreç böyle sonuçlandığında ise forumda diğer firmaları thh garantili diye kötüleyenler ve sürekli bu firmanın ismini yerlere göklere yazanlar forum üyelerinin yaşadığı bu durum karşısında sessiz kalıyor."
Burada benide işin içine katmış olabilirsiniz ki öyleyse bile haksız sayılmazsınız. Ben özellikle s5 max özelinde Ekay' ı çok önerdim bunun nedeni olarak;
Bizzat firmayla ilgili tecrübem olmadı ama 3-5 dostum Ekay dan mal ve hizmet aldı çok memnunlardı halende memnunlar. Bir de kıymetli büyüğüm saygı değer Ali abiyle gerek forumdan gerek özelden yazışmalarda bahsi geçen firma için haklı olarak pozitif şekilde bahsetmesiydi.
Sessiz kalmadım forumdan, işimden, hayattan bir süre ailemle birlikte kopmak zorunda kaldık ne yazık ki. Bende bir çok üye gibi konuyu takip ediyorum tıpkı adımın sık sık anıldığı Sherman bir tüketiciyi haksızlığa uğratır mağdur ederse bunu her fırsatta her platformda dile getiririm.
Saygılar iyi forumlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 4 Mayıs 2021; 21:30:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Valla bende aileyi ( forumu) bir çok aile üyesini özledim abi :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beyler bu ana fırça veya filtreler yıkanabililiyormu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Geçmiş olsun arkadaşlar olayın bu raddeye gelmesi hoş olmamış, sürecin bir an önce lehinize sonuçlanıp mağduriyetinizin giderilmesini dilerim, paylaşımlar için teşekkürler. @Yaratıcı Bir Nick @Marmarali
-
Ürünü teslim alalı epey oldu. Silgeçteki ses dışında problem yok şimdilik. Onu da Ekay çözeceğini iddia etmişti ancak hala ses yok.
Forumdaki arkadaşlara takınılan tavır üzücü, satış sürecinde asıp kesip sonrasında bu şekilde tavır takınılması mide bulandırıcı benim açımdan. Umarım yarın bir gün büyük bir sıkıntı yaşamam diye içimde bir endişe oluşturup, satıcıyla muhatap olmak istemedim.
Anlatılan konular belli ki üretim hatası, kimi sorunlu ürünlerin kimi değil. Vaadedilen müşteri memnuniyetinin bu süreçte sağlanmaması “şimdi değilse ne zaman?” sorusunu sorduruyor bana. Ayrıca burada Ekay’ı tanımamıza vesile olup öven, Ekay’la iletişimi olan insanların da yardımcı olmasını beklerdim. Ön satışta satılan ürünlerin hemen hepsi bu platform üyeleri tarafından alındı sanırım.
Ekay’ın da bu potansiyeli görerek hareket etmesini tavsiye ederim. Zira biz kullanıcılar da ürünün bir yüzüyüz. Eş dost soruyor, merak ediyorlar. Bu şekilde bir satış sonrası hizmetin olduğunu bilen insanların ürünü Ekay’dan almalarını gerektirecek bir artı kalmıyor bu şartlarda. Bu insanlar belki Lydsto iade edeceklerdi ama sizden Roborock alacaklardı ya da başkalarının almasına vesile olacaklardı.
Sonuç olarak, başta da yazdığım gibi biz ailecek silgeç sesi dışında memnunuz. Umarım mağdur arkadaşlarımızın da mağduriyetleri giderilir.
-
Teşekkür ederim hocam desteğiniz ve güzel dilekleriniz için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O kadar güzel yazmışsınız ki tüm yazdıklarınıza imzamı atarım.
Çok teşekkür ederim desteğiniz ve yorumunuz için. Umarım hiç bir sorun yaşamadan kullanmaya devam edersiniz cihazınızı,iyi günlerde kullanmanızı dilerim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam siz iyi niyetli olabilirsiniz size katılıyorum. ama bence ısrarla tek bir firmanın bu kadar yoğun tavsiye edilmesi doğru değildi ve doğru olmadığını da uygulamalı olarak görüldü. yani öyle satış sonrası müşteri memnuniyeti iyi filan değil. bence bu durum kabul edilmeli burada bir mağduriyet yokmuş gibi davranılmamalı. lydsto tr distribütörü dendi ama sonra kaç tane firma çıktı öyle olduğu iddia eden. zaten gerçekten bir markanın tek başına distribütörü olan firmalar biraz daha müşteri memnuniyeti odaklı olabiliyor.
360 hakkında da böyle problemli ürünü iade almaktan kaçma gibi bir durum olsa siz de ona göre tavsiyelerinizi değiştirebilirsiniz belki. olmuyorsa sorun yok :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prospect11 -- 5 Mayıs 2021; 3:22:15 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam zaten mevzu şu ürününde sorun yaşamayanlar sıkıntısı olmayanlar firmanın satış sonrası müşteriye yaklaşımı tutumu nasıldır bilemez çünkü bir problem yoksa firmayla ne için irtibata geçesin ki? Firmanın gerçek yüzü cihazı problemli çıkan müşterileriyle yaşadığı şeylerle ortaya çıkar ki bence çıkmıştır.Ayrıca ben bu firmanın uzun soluklu ticari hayatına devam edeceğinide düşünmüyorum nedense içimden bir ses böyle diyor. -
Yani firmanın bu davranışları ticari hayatları ciddi çalkantıdaymış gibi hissettirdi bana -
Fırça yıkanır, filtreyi asla yıkamayın.
-
Valla uzun bir süredir öneride bulunmadım ve içerik hazırlamadık ( Robot Kafalar) bu yaşananlardan sonrada kendi tecrübelerimizi aktarırız direk soran olursa tecrübe örneğimizi veririz.
YTD gibi Alım Tavsiyesi Değildir ATD şeklinde ibareler kullanmak gerekecek.
360 tarafına daha çok detaylı bakamadım en son su haznesine beyaz sirke önerdik diye sorunlar olmuştu değişik bir toplum olduk...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 5 Mayıs 2021; 10:59:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sorun yaşayan kişi sayısının az olması değil burada önemli olan arkadaşında dediği gibi sorun yaşamayanlar müşteri memnuniyeti nedir ne durumdadır bilemez tabi doğal olarak yani bugün 2 olur yarın 3-5-10 kişi şeklinde artabilir.
Mağdur durumda olan arkadaşlar hiç üzülmeyin sonuçta ayıplı mal var elinizde thh kararı çok yüksek ihtimalle lehinize çıkacak.Bu süre içerisinde robotu kullanın kullanabildiğiniz kadar sonuçta parasını verdiniz kutusuna falan kaldırmayın canınızı da sıkmayın ürünü kullanmanız thh kararını etkilemez.
Firma burada insanların güvenini boşa çıkarırsa kendisi kaybeder bir çok insan buradaki yorumları okuyor.
Ben kendi şahsım adına firmayla ilgili bir sorun yaşamadım iletişim ve destek açısından sorunların çözümü ile ilgili beklemedeyim çözülmezse yaklaşım nasıl olur buna göre bende kendimce gerekli adımları tabi ki atacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpion4201 -- 5 Mayıs 2021; 17:21:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Benim başından bu yana savunduğum düşünce sadece satış sonrası destek için %25-30 daha fazla ödemeye gerek yok. Amazon'dan daha iyisi yok bu konuda bence. Çok sayıda olumlu deneyim yaşadım bugüne kadar. Ama sırf satıcısı amazon diye bir ürüne piyasa fiyatının %25-30 fazlasını vermem. Başka firmaya hiç vermem. Kaldı ki en azından bu örnekte pek anlamlı olmadığını da gördük.
Piyasada 3.700e kadar bulundu bu cihaz. Kampanya indirim falan derken 3.500e bile alan olmuştur. Bu fiyata da bence muazzam bir ürün alternatiflerinin fiyatını düşününce.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
Fotoğrafını paylaştığınız parçayı şimdiden temin etmeye bakın bence muhtemelen zamanla daha kötü olacaktır. Ekay'da lydsto stokta görünmüyor ürünü satmaktan vaz mı geçtiler yoksa geçici bir durum mu bilmiyorum umarım daha başka sorunlar ve sorun yaşayan kişiler çıkmaz.
-
Hem bu siyah kauçuk hem de fırça kapağı kırılmış. Ekay ile gerekli görüşmeyi yapacağım, sonrasında buraya da bilgilendirme yaparım. Eğer stokta görünmemesi, satmaktan vazgeçilmesi gibi birşey söz konusu ise cihazımızın garantisi ne olacak? Ben herhangi bir trendyol satıcısından, binbir çeşitçiden almadım ki bu ürünü..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam bu kesinlikle malzeme kalitesi, üretim ve montaj da kalitesizlik sonucu. Bu cihaz yanılmıyorsam yurtdışında 350-380 $ civarında satılıyor. ABD fiyatı 299 $. Ne kadar ekmek o kadar köfte misali. -
Garanti tabi ki devam eder belki parça ve aksesuar çeşitliliğinde sorun olabilir devamı gelmezse. Canınızı sıkmayın bir şekilde temin edilir Ali bey gibi kişiler mutlaka yardımcı olacaktır.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X