Şimdi Ara

LPG sistemleri hakkında yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
274
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çok genel bir başlık olduğunun farkındayım öncelikle kusura bakmayın. Ancak aradığım tipte konu başlığı göremeyince en azından bir de işin kolayına kaçıp başlık açtım.

    Eskilerde oldukça tercih edilmesine rağmen eksi yönleri çok olduğundan bir kusur sayılırdı sonradan sıralı sistemlerin gelmesiyle tekrar ön plana geçti. Ancak genel olarak etkileri kullanımı harcaması ne kadardır? Örneğin 1600 motor 120 beygirlik bir araçta tork vs değerlerinde ne kadar bir düşme olur. Şimdi Türkiye trafiğinde beygir tork değerlerine takılmak da saçma gibi sanırım ama nedense bir merak var en azından belki kafam oturana kadar merak ettiğim bir konu bu. Bilgili arkadaşlar aydınlatabilirse seviniirim bu konuda oldukça cahilim :)



  • upppppp
  • Düzgün yapılırsa heç bişi olmaz....

    Paraya kıyılıp, işini bilen usta bulunup
    Likit enjeksiyon, adam gibi tuning (avans vs) ile fabrikasından iyi olur...

    LPG Benzinden biraz daha farklı bir yakıttır. Bu yüzden motorun biraz farklı ayarlanması lazım.

    Her işte olduğu gibi, türkiye de ben anlamam fenden fizikten tavrı baskın olduğu için LPG li araçlar böyle sorunlu, düşük beygirli vs



    Bak adam ne yapmış...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    Düzgün yapılırsa heç bişi olmaz....

    Paraya kıyılıp, işini bilen usta bulunup
    Likit enjeksiyon, adam gibi tuning (avans vs) ile fabrikasından iyi olur...

    LPG Benzinden biraz daha farklı bir yakıttır. Bu yüzden motorun biraz farklı ayarlanması lazım.

    Her işte olduğu gibi, türkiye de ben anlamam fenden fizikten tavrı baskın olduğu için LPG li araçlar böyle sorunlu, düşük beygirli vs



    Bak adam ne yapmış...


    videoda açıklama da bulunmadığı için pek bişey anlamadım :)

    kalibrasyonun ve işçiliğin ürün kadar gerekli olduğunu biliyorum o yüzden alırsam kendim taktırırım muhtemelen. O zaman iyi usta vs bulunur da kastettiğim şey performans kaybı. motorun gücünden kayıp. Atıyorum 150 beygirlik arabaya binip de 90 beygir gücünde kullanmaktan ve keyif alamamaktansa zaten 90 100 beygirlik dizel bir araç bulup daha güvenli kullanım sağlarım daha iyi. En azından daha az riskli. Sonuçta kazalarda vs'de en çok ölüme sebep olan şeylerden birisi lpg tankının patlaması. Çok daha yanıcı ve uçucu.

    bilgilendirebilecek kanıta dayalı konusabilecek bir kaç ileti olursa sevinirim :)




  • Teşekkürler, aradığım şey buydu. Ayrıntılı inceleyeceğim ancak özellikle yeni sistemlerin benzin ve dizele oranla bir çok artısının olduğu, düzgün montaj iyi bir usta ile benzin performansına eş değer birşeyler verebileceğini anladım. Yani araç alırken lpg'li olmasını sanırım artık sıkıntı etmeyeceğim. Tekrar sağolun
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.