Şimdi Ara

lpg'li araçta vuruntu ve boğulma sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
6.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • herkese selamlar.
    aracım 2006 golf 1.6 FSİ manual 80000 km.
    2 gün önce aracıma zavoli lpg montajı yaptırdım.önceden sorunsuz olan aracımda, aracımı teslim alır almaz eve dönüş yolunda şu sorunlarla karşılaştım.

    1. 1. ve 2. vites hariç diğer tüm viteslerde motor devri 2000'lerdeyken gaza yüklendiğimde motordan bir boğulma sesi geliyor(pejo minibüslerdeki gibi!!!),gazdan ayağımı çekince ses kesiliyor,tekrar yüklendiğimde ses yine devam ediyor ta ki 3000 devri aşana kadar.
    2000-3000 devir aralığında 6.viteste, hız sabitleme ile düz yolda giderken boğulma sesi çıkmıyor,yokuşa geldiğimde bu boğulma,uğultu başlıyor ta ki devir 2000 lere düşene kadar. kabin içinde bütün boğukluk sesi, ve direksiyonda o titreşimi hissedebiliyorum.

    2. lpg ile alakalı olduğunu düşünerek benzine alım aracımı ama değişen birşey olmadı.

    3.kırmızı ışıkta beklerken kalkışta, yüksek devirle kalkış yapmazsam, motor stop ediyor.

    4.kırmızı ışıkta beklerken, devir ibresi birkaç kez dalgalanma yaptı.

    bir bilgi daha vereyim,montaj yapıldıktan sonra fan uzun süre durmamış,elektrikçiye baktırmak için götürürlerken yolda fan susmuş ve sorun düzelmiş.

    değerli arkadaşlar,değerli ustalarım.
    forumda bilgi sahibi olmak için çok dolaştım ama sıralı sistem üzerine okuduklarımın direkt benim FSİ sistemle benzerliği var mı onu bilemiyorum.
    yazılım atmak,ecu değişimi,nozul hatalı bağlantı,manifoltun fazla hava alması,benzin pompası değişimi... gibi.

    her türlü yardımlarınızı bekliyorum.Motora bir arıza verdirirsem diye çok canım sıkılıyor.
    Lpg işine girerek hata mı yaptım bilmiyorum.
    bu arada, lpg montajını yaptırdığım fırma da , BRC,zavoli,LOVATO üçü de vardı ve zavoli taktılar...







  • quote:

    Orijinalden alıntı: medcaunos

    herkese selamlar.
    aracım 2006 golf 1.6 FSİ manual 80000 km.
    2 gün önce aracıma **** lpg montajı yaptırdım.önceden sorunsuz olan aracımda, aracımı teslim alır almaz eve dönüş yolunda şu sorunlarla karşılaştım.

    1. 1. ve 2. vites hariç diğer tüm viteslerde motor devri 2000'lerdeyken gaza yüklendiğimde motordan bir boğulma sesi geliyor(pejo minibüslerdeki gibi!!!),gazdan ayağımı çekince ses kesiliyor,tekrar yüklendiğimde ses yine devam ediyor ta ki 3000 devri aşana kadar.
    2000-3000 devir aralığında 6.viteste, hız sabitleme ile düz yolda giderken boğulma sesi çıkmıyor,yokuşa geldiğimde bu boğulma,uğultu başlıyor ta ki devir 2000 lere düşene kadar. kabin içinde bütün boğukluk sesi, ve direksiyonda o titreşimi hissedebiliyorum.

    2. lpg ile alakalı olduğunu düşünerek benzine alım aracımı ama değişen birşey olmadı.

    3.kırmızı ışıkta beklerken kalkışta, yüksek devirle kalkış yapmazsam, motor stop ediyor.

    4.kırmızı ışıkta beklerken, devir ibresi birkaç kez dalgalanma yaptı.

    bir bilgi daha vereyim,montaj yapıldıktan sonra fan uzun süre durmamış,elektrikçiye baktırmak için götürürlerken yolda fan susmuş ve sorun düzelmiş.

    değerli arkadaşlar,değerli ustalarım.
    forumda bilgi sahibi olmak için çok dolaştım ama sıralı sistem üzerine okuduklarımın direkt benim FSİ sistemle benzerliği var mı onu bilemiyorum.
    yazılım atmak,ecu değişimi,nozul hatalı bağlantı,manifoltun fazla hava alması,benzin pompası değişimi... gibi.

    her türlü yardımlarınızı bekliyorum.Motora bir arıza verdirirsem diye çok canım sıkılıyor.
    Lpg işine girerek hata mı yaptım bilmiyorum.
    bu arada, lpg montajını yaptırdığım fırma da , BRC,****,LOVATO üçü de vardı ve **** taktılar...

    Tamamen aynı sorunu yaşadım, enjektör sıralaması ve hortum yerleşimi hatalı çıktı. Aracın benzinde de aynı sorunu yapmasının sebebi ECU'nun afallaması, bir arıza cihazı bağlayıp kodları silerseniz benzinde düzelecektir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medcaunos

    herkese selamlar.
    aracım 2006 golf 1.6 FSİ manual 80000 km.
    2 gün önce aracıma **** lpg montajı yaptırdım.önceden sorunsuz olan aracımda, aracımı teslim alır almaz eve dönüş yolunda şu sorunlarla karşılaştım.

    1. 1. ve 2. vites hariç diğer tüm viteslerde motor devri 2000'lerdeyken gaza yüklendiğimde motordan bir boğulma sesi geliyor(pejo minibüslerdeki gibi!!!),gazdan ayağımı çekince ses kesiliyor,tekrar yüklendiğimde ses yine devam ediyor ta ki 3000 devri aşana kadar.
    2000-3000 devir aralığında 6.viteste, hız sabitleme ile düz yolda giderken boğulma sesi çıkmıyor,yokuşa geldiğimde bu boğulma,uğultu başlıyor ta ki devir 2000 lere düşene kadar. kabin içinde bütün boğukluk sesi, ve direksiyonda o titreşimi hissedebiliyorum.

    2. lpg ile alakalı olduğunu düşünerek benzine alım aracımı ama değişen birşey olmadı.

    3.kırmızı ışıkta beklerken kalkışta, yüksek devirle kalkış yapmazsam, motor stop ediyor.

    4.kırmızı ışıkta beklerken, devir ibresi birkaç kez dalgalanma yaptı.

    bir bilgi daha vereyim,montaj yapıldıktan sonra fan uzun süre durmamış,elektrikçiye baktırmak için götürürlerken yolda fan susmuş ve sorun düzelmiş.

    değerli arkadaşlar,değerli ustalarım.
    forumda bilgi sahibi olmak için çok dolaştım ama sıralı sistem üzerine okuduklarımın direkt benim FSİ sistemle benzerliği var mı onu bilemiyorum.
    yazılım atmak,ecu değişimi,nozul hatalı bağlantı,manifoltun fazla hava alması,benzin pompası değişimi... gibi.

    her türlü yardımlarınızı bekliyorum.Motora bir arıza verdirirsem diye çok canım sıkılıyor.
    Lpg işine girerek hata mı yaptım bilmiyorum.
    bu arada, lpg montajını yaptırdığım fırma da , BRC,****,LOVATO üçü de vardı ve **** taktılar...

    2007 den beri FSI ve TSI montajı yapan birisi olarak size yardımcı olmaya çalışayım :)

    1- Aracınızda hatalı montaj var gibi görünüyor, (Hatalı montaj yoksa)
    2- Enjektörler ve nozul seçimi yanlış ise aracınızın ''ateşleme hatası'' verme olasılığı yüksektir. Araç LPG de iken ateşleme hatası verirse aracınız otomatik olarak o silindiri koruma altına alır ve aracınız 3 silindire düşer, Stop edip çalıştırırsanız tekrar 4 silindir olarak çalışır.
    Duruma göre bu iki silindir de olabilir.
    Bu sorununuz Klavye başında vakit kaybetmemenizi gerektirecek kadar ciddi bir sorundur, aracınızı acilen montaj yapan servise götürünüz ve sorununuzu anlatınız, Size yardımcı olacaklardır.
    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: medcaunos

    herkese selamlar.
    aracım 2006 golf 1.6 FSİ manual 80000 km.
    2 gün önce aracıma **** lpg montajı yaptırdım.önceden sorunsuz olan aracımda, aracımı teslim alır almaz eve dönüş yolunda şu sorunlarla karşılaştım.

    1. 1. ve 2. vites hariç diğer tüm viteslerde motor devri 2000'lerdeyken gaza yüklendiğimde motordan bir boğulma sesi geliyor(pejo minibüslerdeki gibi!!!),gazdan ayağımı çekince ses kesiliyor,tekrar yüklendiğimde ses yine devam ediyor ta ki 3000 devri aşana kadar.
    2000-3000 devir aralığında 6.viteste, hız sabitleme ile düz yolda giderken boğulma sesi çıkmıyor,yokuşa geldiğimde bu boğulma,uğultu başlıyor ta ki devir 2000 lere düşene kadar. kabin içinde bütün boğukluk sesi, ve direksiyonda o titreşimi hissedebiliyorum.

    2. lpg ile alakalı olduğunu düşünerek benzine alım aracımı ama değişen birşey olmadı.

    3.kırmızı ışıkta beklerken kalkışta, yüksek devirle kalkış yapmazsam, motor stop ediyor.

    4.kırmızı ışıkta beklerken, devir ibresi birkaç kez dalgalanma yaptı.

    bir bilgi daha vereyim,montaj yapıldıktan sonra fan uzun süre durmamış,elektrikçiye baktırmak için götürürlerken yolda fan susmuş ve sorun düzelmiş.

    değerli arkadaşlar,değerli ustalarım.
    forumda bilgi sahibi olmak için çok dolaştım ama sıralı sistem üzerine okuduklarımın direkt benim FSİ sistemle benzerliği var mı onu bilemiyorum.
    yazılım atmak,ecu değişimi,nozul hatalı bağlantı,manifoltun fazla hava alması,benzin pompası değişimi... gibi.

    her türlü yardımlarınızı bekliyorum.Motora bir arıza verdirirsem diye çok canım sıkılıyor.
    Lpg işine girerek hata mı yaptım bilmiyorum.
    bu arada, lpg montajını yaptırdığım fırma da , BRC,****,LOVATO üçü de vardı ve **** taktılar...

    FSI ve TSI araçlarda karşımıza çıkan tarz problemler değil bu bahsettikleriniz .büyük ihtimalle montaj hatası mevcuttur . montajı yapılan kit nozul kullanılan sistemlerden ise nozul çaplarından olma ihtimalide yükdek .

    araç kaynaklı bir sorun değil faruk bey'e katılıyorum en kısa sürede montajı yapan servise mevcut şikayelerinizi dile getirin.

    selamlar




  • opel astra j kasa 1.6 edition 29 litre lpg ile 323 km yaptım bana bıraz az gbı geldı ılk depom, bıde uzun yol dıyeblırız cnku 100 km 100 km 100 km seklnde kullandım gıt gel, fazla dur kalk olmadı ortalama hızım 70 90 arasıydı sızce nasıl ayar gereklı mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baran1104

    opel astra j kasa 1.6 edition 29 litre lpg ile 323 km yaptım bana bıraz az gbı geldı ılk depom, bıde uzun yol dıyeblırız cnku 100 km 100 km 100 km seklnde kullandım gıt gel, fazla dur kalk olmadı ortalama hızım 70 90 arasıydı sızce nasıl ayar gereklı mı ?

    yakıt değerleri gayet normal sınırlar içinde bi anormalik söz konusu değil .

    keyifli sürüşler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.