Şimdi Ara

lpg li aracım benzinde çalışmıyor!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
111.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1998 megane rte aracımı 5-6 senedir lpg li olarak kullanıyorum
    son günlerde benzinde çalışmamaya başladı
    ilk başta normal çalışıyor sonra 3-4 km gittikten sonra araçta sanki benzin yokmuş gibi benzini almıyor ve duruyor.daha sonra tekrar çalıştırıyorum ve her 1 km ye bir aynı şeyi yapıyor..
    sorunun ne olduğu hakkında bilgisi olan ve aracı nereye göstereceğimi bilen varsa söylerse sevinirim



  • valla benim araçta tüplü ama benzinde performansı hiç iyi değil. tanıdığım iyi bi ustaya sordum artık tüp taktırdığın için benzini unut dedi... ikisinden birden aynı verimi alamazmışsın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhendis.bey -- 25 Eylül 2006; 11:15:24 >
  • arabanın orjinal yakıt düzeneği bozulduktan sonra artık ondan hayır gelmez. bu gün yaptırırsın düzelir gibi olur, haftaya yine sorun çıkar.
  • LPG cilerin taktığı düğme arızalı eğer tüpün garantisi varsa o düğmeyi hemen değiştittir yoksa o düğme biraz pahalı... (benzinden LPG ye geçişi sağlayan düğme)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi weysoo -- 25 Eylül 2006; 12:06:36 >
  • renault megane lerde lpg düzen tutmuyor diye duymuştum ama sen 5-6 senedir kullanıyorsan sorun tamamen aracın benzini unuttuğudur. arabayı ilk çalıştırdığında benzinlemi lpg ilemi çalıştırıyordun, benzinle çalıştırmak tavsiye edilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ferrari_tayfur -- 26 Eylül 2006; 0:37:25 >
  • araba tüpe alıştımı benzini unut. ben çok uğraştım hyundai accent vardı. ne yaptıysam benzinde düzen tutmadı. en sonunda sattım.
  • ferrari tayfur senin reno ne oldu yaa
    şimdi ne kadar yakıo
    bide bu arkadaşınkinin ben düğmeden olduğu kanaatındayım çünlkü aynısı bir ay önce benim başıma geldi
  • abi kim diyor düzen tutmaz diye.şurası kesin eğer lpg ayarı yaptıysanız tabi ki benzinde verim alamazsınız.karbüratorlü arabaların karbüratörüne bir parça takıyorlar ekstradan onları çıkartın birde karbüratör bakımı yapın bakın nasıl eski düzene geliyor
  • abi kim diyor düzen tutmaz diye.şurası kesin eğer lpg ayarı yaptıysanız tabi ki benzinde verim alamazsınız.karbüratorlü arabaların karbüratörüne bir parça takıyorlar ekstradan onları çıkartın birde karbüratör bakımı yapın bakın nasıl eski düzene geliyor


    bu arkadaşa katılıyorum benimde başıma gelmişti araba benzinde çalışmaz hale gelmişti ama karbüratör bakımından sonra düzeldi ama daha sonra tekrar eski haline döndü o yüzden LPG li kullanıyorsan sürekli LPG ile kullan daha iyi ben öyle yaptım sürekli LPG li bindim hiç bir sorun yaşamadım arabam 1987 Reno-9 du
  • valla abi bende de siena 99 el var. aynı sorun. canım çok sıkılıyor. benzinde canavar gibi giden araba iptal oldu. benzine alınca stop ediyor. konyada bi ustaya götürdüm epey uğraştı, beceremedi. sonra servise aksaraya getirdim. hocam kabüratör temizlenecek ya da lambda sensörü değişecek dedi. bilmiyorum naapacaz. bu arada karbüratör temizliği ve lambda sensörü kaç para tutar. bilen varsa hayra geçer.
  • ESKİ TİP MİKSERLİ LPG SİSTEMLERİNDE HAVA GİRİŞİNİ DARALTIYORLAR BENZİNLİ SİSTEMİN 3 TE 1 ORANINDA HAVA GİRİŞİ DARALIYOR.ARACIN İŞLETİM SİSTEMİ BENZİNLİ ÇALIŞMAYA GÖRE AYARLANDIĞI İÇİN LPG DEN DOLAYI DARALAN HAVA GİRİŞİ.SEBEBİ İLE ARAÇ STANDART İŞLETİM SİTEMİNE GÖRE ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYOR VE YETERLİ HAVAYI ALAMADIĞINDA ÖTÜRÜ BİR NEBZE BOĞULUYOR.ONDAN ÖTÜRÜ BENZİNDE GAZ YEMEME VE ÇEKİŞ DÜŞÜKLÜĞÜ OLUYOR.LAMBDA SENSÖRÜ FİYATI İSE 35 İLE 70 EURO ARASINDA DEĞİŞİYOR.KISA SÜRELİ BİR ÇÖZÜM İSTİYORSANIZ AKÜ KUTUP BAŞINI VEYA ECU FİŞİNİ SÖKÜP BİR KAÇ DAKİKA BEKLEMENİZ YETERLİ OLACAKTIR.
  • İnce ayar iyi yapılmalı...
  • Lpg li araçta benzinden performans alamazsın diye bir şey yok.. Tabiki araç enjeksiyonluysa...
  • yeakin. eyvallah kardeş çok güzel açıklamışsın. 500-600 ytl masrafın var oolum sen ayvayı yedin falan dedi öğretmen arkadaşlar. vay efendim elektronik beyni değişecekmiş bilmem ne. İnan içim rahatladı. eyvallah. vaarol.
  • karbürötörlü ise karbürötördeki, benzin şamandırasına bakın aynı sorun hyundaide bende olmust kac yere goturdum kimse bulamadı sora bi arkadasın tanidiği biri hallettii 25 milyonluk parca için yapılmayan masraf kalmadı kimsein aklına onun bozulduuğu gelmemişşş bi baktırın derim
  • Benzin kullanılmadığı zaman yakıt sisteminde tıkanmalar oluşuyor, lpg'li araçlarda da günde 2 kez aracı benzin ile çalıştırmak gerekiyor, depodaki benzini de çok düşük seviyede tutmayın, benzin deposu pas yapar diyorlar... Ayrıca benzin çok uzun süre kullanılmazsa benzin hortumunda da çatlama oluyormuş...
  • bende tofaş şahin var 2 ayda bir benzinle çalıştırıyorum 30 40 km gaz kuru yakıt
  • kusura bakmayın.bilmeden,o kadar çok konuşan varki !.her şeyden önce konuşmak içn bilmek lâzım.araç karbüratörlü mü,enjeksiyonlu mu ilk önce bunu belirtip ona göre şikayet ve cevap olması lazım.yok efendim araba para yakıyormuş yok efendim araba benzinde çalışmayı unutuyormuş,ne saçma ne boş yazışmalar.1- araç kesinlikle benzinde düzgün çalışmalı,2- karbüratörlü araçlar,yöre hava sıcaklığı 15 derecenin altına düşmeğe başladığı vakit,uzun süre çalışmamış bir araç (ortalama 6 saat) ilk öce benzinde çalıştırılmalı,motor sıcaklığı 40 dereceyi (hararet göstergesi olanlarda hararet saat ibresi yerinden ayrılınca) bulunca karbüratördeki benzini bitirip lpg konumuna geçmelidirler.3- karbüratörlü araçlara kesinlikle uygun mikser takılmalı.(araç filitresi takılmamış,kapağı açık bir şekilde aynı performansla haraket etmeli)hava filitreleri temizlenmemeli,kesinlikle her 5000,10000 km de yenisi ve orijinali ile değişmeli.bujiler orijinal ve tırnak aralıkları 0,10 mm daha kapalı olmalı her 10000 km de değişmelidir.(bu aralık tek nokta enjeksiyonlu araçlarda 0,15 mm olarak önerilir.patlatmayı azaltır).4- karbüratörlü araçlarda avans 10 derece artırılmalıdır.5-.katkısız,olefini az olan lpg kullanılmalıdır.-----enjektörlü sistemlerde de randıman ve sorunsuzluk kaliteli lpg sistemleri,(bunların tüm malzemeleri,benzin,su,vakum hortumları,bakır boru,kelepçeler,vs...)kaliteli srv.ve kaliteli,bilgili srv.ustaları ile elde edilir.2 sene,60000/100000 km garanti kapsamında peryodik bakım,kontrol haricinde araçlara ayar yapmaya gerek yoktur.yapılan her iş,işçilik garanti kapsamında yazılı olan 4.ncü madde gereği ücretsiz yapılmak zorundadır,yapılır.kendiniz ayarlarla oynamayınız,yetkili servisinize gidiniz.sistem zaten size %35-%45 para tasarruf edecek,ettirecek bir şekilde üretilmiştir.araçlar,para yakmaz.araçlar,benzin ve lpg yakıtını lt olarak tüketir.bunun bedelini de para olarak ödersiniz.kazancınız az ise ödeme sizin bütçenize bir külfet getirecektir.bu benzin,lpg ve dizel için de geçerlidir.hesap çok basittir.-100 km de tükettiğiniz karma benzin yakıtının karşılığı ortalama 1,20/1,30 fazlası lpg yakıtı olur,yakıt fazla,ödemesi ise fiyattan dolayı daha ekonomik olur.öyle kötü alışkanlıkları olmaz arabaların,yok benzini unuturmuş falan.daha öyle duygulu arabalar üretilmedi.iyi,mutlu sürüşler.saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pavel usta

    kusura bakmayın.bilmeden,o kadar çok konuşan varki !.her şeyden önce konuşmak içn bilmek lâzım.araç karbüratörlü mü,enjeksiyonlu mu ilk önce bunu belirtip ona göre şikayet ve cevap olması lazım.yok efendim araba para yakıyormuş yok efendim araba benzinde çalışmayı unutuyormuş,ne saçma ne boş yazışmalar.1- araç kesinlikle benzinde düzgün çalışmalı,2- karbüratörlü araçlar,yöre hava sıcaklığı 15 derecenin altına düşmeğe başladığı vakit,uzun süre çalışmamış bir araç (ortalama 6 saat) ilk öce benzinde çalıştırılmalı,motor sıcaklığı 40 dereceyi (hararet göstergesi olanlarda hararet saat ibresi yerinden ayrılınca) bulunca karbüratördeki benzini bitirip lpg konumuna geçmelidirler.3- karbüratörlü araçlara kesinlikle uygun mikser takılmalı.(araç filitresi takılmamış,kapağı açık bir şekilde aynı performansla haraket etmeli)hava filitreleri temizlenmemeli,kesinlikle her 5000,10000 km de yenisi ve orijinali ile değişmeli.bujiler orijinal ve tırnak aralıkları 0,10 mm daha kapalı olmalı her 10000 km de değişmelidir.(bu aralık tek nokta enjeksiyonlu araçlarda 0,15 mm olarak önerilir.patlatmayı azaltır).4- karbüratörlü araçlarda avans 10 derece artırılmalıdır.5-.katkısız,olefini az olan lpg kullanılmalıdır.-----enjektörlü sistemlerde de randıman ve sorunsuzluk kaliteli lpg sistemleri,(bunların tüm malzemeleri,benzin,su,vakum hortumları,bakır boru,kelepçeler,vs...)kaliteli srv.ve kaliteli,bilgili srv.ustaları ile elde edilir.2 sene,60000/100000 km garanti kapsamında peryodik bakım,kontrol haricinde araçlara ayar yapmaya gerek yoktur.yapılan her iş,işçilik garanti kapsamında yazılı olan 4.ncü madde gereği ücretsiz yapılmak zorundadır,yapılır.kendiniz ayarlarla oynamayınız,yetkili servisinize gidiniz.sistem zaten size %35-%45 para tasarruf edecek,ettirecek bir şekilde üretilmiştir.araçlar,para yakmaz.araçlar,benzin ve lpg yakıtını lt olarak tüketir.bunun bedelini de para olarak ödersiniz.kazancınız az ise ödeme sizin bütçenize bir külfet getirecektir.bu benzin,lpg ve dizel için de geçerlidir.hesap çok basittir.-100 km de tükettiğiniz karma benzin yakıtının karşılığı ortalama 1,20/1,30 fazlası lpg yakıtı olur,yakıt fazla,ödemesi ise fiyattan dolayı daha ekonomik olur.öyle kötü alışkanlıkları olmaz arabaların,yok benzini unuturmuş falan.daha öyle duygulu arabalar üretilmedi.iyi,mutlu sürüşler.saygılarımla.

    pek yazacak bişey bırakmamaşsın pavel usta :)) başka topic altında konuştuklarımız farkedersinizki her konu başlığı altında yineleniyor sorun bilmek mi yoksa biliyoruz deyip biliyomuşuz gibi davranmak mı...
    Ağzına sağlık pavel usta tabi kızmamakta mümkün değil yazılanlara bakılınca...




  • bende tofaş şahin var gaz depoau 32 lt ama 21 lt gazı kesiyor yardımcı olurmusunuz önceden 75 tl ye fulleniyordu şuan 42 de kalıyor
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.