Şimdi Ara

TİPO 16 İE SLX MPİ MOTOR(104 beygır) YARDIM ACİL....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
49.770
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar benım98 16 ie mpi motor (104 beygır)tipom var bu araca lpg taktımayı dusunuyorum.aracın 4 enjeksıyonuda aynı anda calısıyor.emsal bır aracta lpg rastlıyamadım .Lpg taktırmak ıstıyorum bana yardımcı olursanız sımdıden tesekkur ederım .İstanbul sıslıde ogretmenım sımdıden tum arkadaslara tesekkurler



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    TİPO 1.6 i.e. SLX MPI Motor (104 Beygir)

    TİPO MPI Motor Nedir?

    MPI (Multi-Point Injection), çok noktalı yakıt enjeksiyonu anlamına gelir. Bu motorlarda her silindire bağımsız bir yakıt enjektörü bulunur. Bu, yakıtın daha verimli ve hassas bir şekilde silindirlere püskürtülmesini sağlayarak performans ve yakıt verimliliğini artırır.

    TİPO 1.6 MPI Motor Özellikleri

    • Fiat TİPO'da kullanılan 1.6 litrelik MPI motor, 104 beygir güç ve 152 Nm tork üretmektedir.
    • İtalyan otomobil üreticisi Fiat tarafından tasarlanmıştır.
    • 4 silindirli, 16 valfli bir motordur.

    1.6 MPI Motor Kaç Beygir?

    TİPO 1.6 MPI motor, 104 beygir güç üretmektedir. Bu, sınıfındaki rakiplerine göre oldukça iyi bir güç çıkışıdır.

    Tempra 1.6 MPI Motor Kaç Beygir?

    Fiat Tempra'da kullanılan 1.6 litrelik MPI motor, TİPO'dakiyle aynı motordur ve aynı güç çıkışına sahiptir, yani 104 beygir.

    TIPO Kaç Beygir?

    Fiat TİPO, 1.6 litrelik MPI motoruyla 104 beygir güç üretmektedir. Bu sayede sınıfındaki rakiplerine göre iyi bir performans sunmaktadır.

    Sonuç

    TİPO 1.6 MPI motor, 104 beygir güç ve 152 Nm tork üreten, performanslı ve yakıt verimli bir motordur. Fiat TİPO ve Tempra modellerinde kullanılmaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • bu araç 104 hp değil , 90 hp olması lazım , kitapçıkda geçen değer hp değil de başka bir güç tanımı diye hatırlıyorum , uyandırim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Def-Tech

    bu araç 104 hp değil , 90 hp olması lazım , kitapçıkda geçen değer hp değil de başka bir güç tanımı diye hatırlıyorum , uyandırim.
    evet 1.6i 98 tipolar 90 hp dir ve mpi değil tek nokta enjeksiyonludur..bir hataya düşmeyin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    evet 1.6i 98 tipolar 90 hp dir ve mpi değil tek nokta enjeksiyonludur..bir hataya düşmeyin...

    Alıntıları Göster
    bu araç 104 hp'dir
    lpg uygulaması yapılacaksa sıralı sistem lpg takılabilir
    çünkü 1.6 mpi motordur
    yani çok noktadan enjeksiyon sistemine sahiptir
    ve sıralı sistem güvenle kullanılabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    evet 1.6i 98 tipolar 90 hp dir ve mpi değil tek nokta enjeksiyonludur..bir hataya düşmeyin...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    evet 1.6i 98 tipolar 90 hp dir ve mpi değil tek nokta enjeksiyonludur..bir hataya düşmeyin...

    ayrıca tofaş'ın ürettiği tek noktadan enjeksiyonlu araçlar ise sadec kuş serisinin enjeksiyonlu modelidir ve uno 1.4 i.e'lerdir
    "tipo 1.4 i.e" ve "tipo 1.6 i.e" ikiside mpi'dır
    açılımı "multi point injection" yani "çok noktadan enjeksiyon"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 29 Ekim 2006; 11:32:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    evet 1.6i 98 tipolar 90 hp dir ve mpi değil tek nokta enjeksiyonludur..bir hataya düşmeyin...

    ayrıca tofaş'ın ürettiği tek noktadan enjeksiyonlu araçlar ise sadec kuş serisinin enjeksiyonlu modelidir ve uno 1.4 i.e'lerdir
    "tipo 1.4 i.e" ve "tipo 1.6 i.e" ikiside mpi'dır
    açılımı "multi point injection" yani "çok noktadan enjeksiyon"

    Alıntıları Göster
    Evet MPI motorları vardır Tipo'nun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    evet 1.6i 98 tipolar 90 hp dir ve mpi değil tek nokta enjeksiyonludur..bir hataya düşmeyin...

    ayrıca tofaş'ın ürettiği tek noktadan enjeksiyonlu araçlar ise sadec kuş serisinin enjeksiyonlu modelidir ve uno 1.4 i.e'lerdir
    "tipo 1.4 i.e" ve "tipo 1.6 i.e" ikiside mpi'dır
    açılımı "multi point injection" yani "çok noktadan enjeksiyon"

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    evet 1.6i 98 tipolar 90 hp dir ve mpi değil tek nokta enjeksiyonludur..bir hataya düşmeyin...

    ayrıca tofaş'ın ürettiği tek noktadan enjeksiyonlu araçlar ise sadec kuş serisinin enjeksiyonlu modelidir ve uno 1.4 i.e'lerdir
    "tipo 1.4 i.e" ve "tipo 1.6 i.e" ikiside mpi'dır
    açılımı "multi point injection" yani "çok noktadan enjeksiyon"


    aşağıdaki adreste doğan slx in motorunun tempra ve tipo da kullanıldığı yazıyor..ayrıca oradaki teknik verilere bakarsan dediklerimin aynısıda orada yazıyor zaten..104 hp SEA normuna göre doğru..ama DIN normunda benim dediğim değer geçerli..

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/242/0/TOFAŞ/FIAT





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    evet 1.6i 98 tipolar 90 hp dir ve mpi değil tek nokta enjeksiyonludur..bir hataya düşmeyin...

    ayrıca tofaş'ın ürettiği tek noktadan enjeksiyonlu araçlar ise sadec kuş serisinin enjeksiyonlu modelidir ve uno 1.4 i.e'lerdir
    "tipo 1.4 i.e" ve "tipo 1.6 i.e" ikiside mpi'dır
    açılımı "multi point injection" yani "çok noktadan enjeksiyon"


    aşağıdaki adreste doğan slx in motorunun tempra ve tipo da kullanıldığı yazıyor..ayrıca oradaki teknik verilere bakarsan dediklerimin aynısıda orada yazıyor zaten..104 hp SEA normuna göre doğru..ama DIN normunda benim dediğim değer geçerli..

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/242/0/TOFAŞ/FIAT



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    evet 1.6i 98 tipolar 90 hp dir ve mpi değil tek nokta enjeksiyonludur..bir hataya düşmeyin...

    ayrıca tofaş'ın ürettiği tek noktadan enjeksiyonlu araçlar ise sadec kuş serisinin enjeksiyonlu modelidir ve uno 1.4 i.e'lerdir
    "tipo 1.4 i.e" ve "tipo 1.6 i.e" ikiside mpi'dır
    açılımı "multi point injection" yani "çok noktadan enjeksiyon"


    aşağıdaki adreste doğan slx in motorunun tempra ve tipo da kullanıldığı yazıyor..ayrıca oradaki teknik verilere bakarsan dediklerimin aynısıda orada yazıyor zaten..104 hp SEA normuna göre doğru..ama DIN normunda benim dediğim değer geçerli..

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/242/0/TOFAŞ/FIAT



    doğan slx'te kullanılan tempra ve tipo motoru eski karbüratörlü motordur
    tipo 1.6 i.e ve tempra 1.6 i.e'de kullanılan enjeksiyonlu motor ise doğan 1.6 i.e'de kullanılan motordan tamamen farklıdır
    herşeyden önce iki motorun da üst kapakları farklıdır
    bundan %100 eminim
    çünkü hergün bu motorların ikisini de görüyoruz dükkanda(özel fiat servisiyiz)
    tekrar sölüyorum tipo 1.6 i.e ve doğan 1.6 i.e tamamen farklıdır
    zaten tipo çok noktadan enjeksiyonludur
    doğan ise tek noktadan enjeksiyondur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans


    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    evet 1.6i 98 tipolar 90 hp dir ve mpi değil tek nokta enjeksiyonludur..bir hataya düşmeyin...

    ayrıca tofaş'ın ürettiği tek noktadan enjeksiyonlu araçlar ise sadec kuş serisinin enjeksiyonlu modelidir ve uno 1.4 i.e'lerdir
    "tipo 1.4 i.e" ve "tipo 1.6 i.e" ikiside mpi'dır
    açılımı "multi point injection" yani "çok noktadan enjeksiyon"


    aşağıdaki adreste doğan slx in motorunun tempra ve tipo da kullanıldığı yazıyor..ayrıca oradaki teknik verilere bakarsan dediklerimin aynısıda orada yazıyor zaten..104 hp SEA normuna göre doğru..ama DIN normunda benim dediğim değer geçerli..

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/242/0/TOFAŞ/FIAT



    doğan slx'te kullanılan tempra ve tipo motoru eski karbüratörlü motordur
    tipo 1.6 i.e ve tempra 1.6 i.e'de kullanılan enjeksiyonlu motor ise doğan 1.6 i.e'de kullanılan motordan tamamen farklıdır
    herşeyden önce iki motorun da üst kapakları farklıdır
    bundan %100 eminim
    çünkü hergün bu motorların ikisini de görüyoruz dükkanda(özel fiat servisiyiz)
    tekrar sölüyorum tipo 1.6 i.e ve doğan 1.6 i.e tamamen farklıdır
    zaten tipo çok noktadan enjeksiyonludur
    doğan ise tek noktadan enjeksiyondur

    Alıntıları Göster
    @türbülans
    eğer dediğime inanmıyorsan bi tane doğan 1.6 i.e,bi tane de tipo 1.6 i.e bul
    kaputunu kaldır ikisinin de ve aradaki farkı gör
    o zaman anlarsın farklı olduğunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    @türbülans
    eğer dediğime inanmıyorsan bi tane doğan 1.6 i.e,bi tane de tipo 1.6 i.e bul
    kaputunu kaldır ikisinin de ve aradaki farkı gör
    o zaman anlarsın farklı olduğunu

    Alıntıları Göster
    Bende sun tipo 1,6 i.e SLX tipo var 1,6 MPI koturlu serviste çok noktdanan enjeksiyonlu olduğunu söymeişti saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLKaN067

    Bende sun tipo 1,6 i.e SLX tipo var 1,6 MPI koturlu serviste çok noktdanan enjeksiyonlu olduğunu söymeişti saygılar

    Alıntıları Göster
    ARACININ SİSTEMİ SIRALI SİSTEM NOMAL SİSTEM TAKTIRMA HA ÇALIŞMAZ DİYE DİİL ÇALIŞIR AMA ATEŞLEME SİSTEMİNDE ARIZA MEDANA GELİRSE YADA GAZI KARIŞIMINI İYİ ALAMAZSA PATLATIR GENEL OLARAK HAVA FİLİTRE KAZANINI KIRAR.ODA YAN SANAYİSİ 120 YTL OLMASI LAZIM .O YÜZDEN RİSKE GİRME SİRALI SİSTEMDE BÖYLE BİR SORUNUN OLMAZ HEM AZ YAKAR.İTALYAN MARKALARI TERCİH ET AMA TR GENELİNDE SERVİSİ DE OLSUN MESELA TARTARANİ MİLANO FEMA BUNLAR TR DE SERVİS VE YEDEK PARCA BULURSUN HARİCİNDE ZAVOLİ LOVATO LANDİ LANDİ RENZO GİBİ




    MARKALARDA OLABİLİR.




  • FABRİKA ÇIKIŞLI LPG’Lİ ALBEA

    Aygaz ile Tofaş’ın ortak yürüttüğü proje sonucunda üretimine başlanan fabrika çıkışlı çift yakıt sistemli Fiat Albea ile artık LPG, güvenle kullanılıyor. Proje ve otogaz sektörü ile ilgili bilgi vermek amacıyla 11 Ekim tarihinde Kuruçeşme Divan’da bir basın toplantısı düzenlendi.

    Dünya LPG Birliği Genel Müdürü James Rockall, Tofaş Ticari Grup Direktörü Müfit Ataseven ve Aygaz Genel Müdürü Mehmet Ali Neyzi’nin katılımıyla gerçekleşen basın toplantısı sonrasında, tüplügaz hediye kampanyası 8. hafta çekilişinde Fiat Albea kazanan talihli Suriye Öztürk de ödülünü Şener Şen’den aldı.

    Toplantıya katılan Dünya LPG Birliği Genel Müdürü James Rockall dünyada LPG’nin benzin ve motorine alternatif çevreci ve güvenli bir yakıt olduğunu belirterek, dünyada sürdürülebilir ve sağlıklı bir otogaz pazarı oluşturulması konusunda fabrika üretimi LPG’li araçların büyük önem taşıdığını ifade etti.

    LPG’nin tüm dünyada güvenle kullanılan çevreci ve ekonomik bir yakıt olduğunu vurgulayan Aygaz Genel Müdürü Mehmet Ali Neyzi, “Ar-Ge harcamalarını finanse ettiğimiz çift yakıt sistemli Fiat Albea’nın Türkiye otogaz pazarındaki yanlış uygulamalar ve yaşanan sorunlara çözüm olacağına inanıyoruz” dedi.
    Neyzi, “LPG’li Albea’ya çok güveniyoruz ve tüplügaz kullanıcılarına yönelik düzenlediğimiz kampanyada tüketicilerimize yeni nesil çift yakıtlı Fiat Albea hediye ediyoruz” dedi.

    Fıat Albea’nın teknik özellikleri hakkında bilgi veren Tofaş Ticari Grup Direktörü Müfit Ataseven ise Fıat Albea’da otomobil için en uygun otogaz sisteminin olduğunu ve otomobilin fabrikada standartlara uygun şekilde üretildiğini belirtti. Ataseven, “LPG kullanımının sunduğu ekonomi, güven ve konfor Albea’da tam anlamıyla hissediliyor” dedi.

    Dünyada LPG’li araçlar ve çift yakıtlı Fiat Albea

    Otogaz pazarında araç üreticisi, kit sağlayıcısı ve LPG temin şirketi arasında kurulan işbirliği ve bu işbirliğinin sonucunda ortaya çıkan fabrika üretimi LPG’li araçların bulunması pazarın sağlıklı gelişimi ve güvenli olması açısından büyük önem taşıyor. Dünyada özellikle bu konuda çok yaygın uygulamalar bulunuyor. Hemen hemen tüm otomobil üreticileri pek çok modelinin fabrika üretimi LPG’li modelini de üretiyor. Türkiye otogaz pazarında ise LPG’li araçların neredeyse tamamı, sonradan dönüşüm firmalarında LPG kiti takılmış benzinli araçlardan oluşuyor. Fabrika üretimi LPG’li




    araçların, sonradan araç dönüşümü yapılmış LPG’li araçlardan en büyük farkı, otogaz sisteminin araç için en uygun sistem olması ve otomobilin fabrikada standartlara uygun şekilde üretilmesi.

    Aygaz’ın fabrika üretimi LPG’li araç üretimi konusunda Tofaş ile yaptığı görüşmeler, 2002 yılında başladı. 2003 yılında alınan karar ile 2004 yılından bugüne kadar aracın Ar-Ge faaliyetleri yürütüldü. Ar-Ge çalışmalarının ardından Tofaş’ın Bursa fabrikasında Temmuz 2005’ten itibaren LPG’li yeni nesil çift yakıtlı Fiat Albea üretimine başlandı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: demalotogaz

    FABRİKA ÇIKIŞLI LPG’Lİ ALBEA

    Aygaz ile Tofaş’ın ortak yürüttüğü proje sonucunda üretimine başlanan fabrika çıkışlı çift yakıt sistemli Fiat Albea ile artık LPG, güvenle kullanılıyor. Proje ve otogaz sektörü ile ilgili bilgi vermek amacıyla 11 Ekim tarihinde Kuruçeşme Divan’da bir basın toplantısı düzenlendi.

    Dünya LPG Birliği Genel Müdürü James Rockall, Tofaş Ticari Grup Direktörü Müfit Ataseven ve Aygaz Genel Müdürü Mehmet Ali Neyzi’nin katılımıyla gerçekleşen basın toplantısı sonrasında, tüplügaz hediye kampanyası 8. hafta çekilişinde Fiat Albea kazanan talihli Suriye Öztürk de ödülünü Şener Şen’den aldı.

    Toplantıya katılan Dünya LPG Birliği Genel Müdürü James Rockall dünyada LPG’nin benzin ve motorine alternatif çevreci ve güvenli bir yakıt olduğunu belirterek, dünyada sürdürülebilir ve sağlıklı bir otogaz pazarı oluşturulması konusunda fabrika üretimi LPG’li araçların büyük önem taşıdığını ifade etti.

    LPG’nin tüm dünyada güvenle kullanılan çevreci ve ekonomik bir yakıt olduğunu vurgulayan Aygaz Genel Müdürü Mehmet Ali Neyzi, “Ar-Ge harcamalarını finanse ettiğimiz çift yakıt sistemli Fiat Albea’nın Türkiye otogaz pazarındaki yanlış uygulamalar ve yaşanan sorunlara çözüm olacağına inanıyoruz” dedi.
    Neyzi, “LPG’li Albea’ya çok güveniyoruz ve tüplügaz kullanıcılarına yönelik düzenlediğimiz kampanyada tüketicilerimize yeni nesil çift yakıtlı Fiat Albea hediye ediyoruz” dedi.

    Fıat Albea’nın teknik özellikleri hakkında bilgi veren Tofaş Ticari Grup Direktörü Müfit Ataseven ise Fıat Albea’da otomobil için en uygun otogaz sisteminin olduğunu ve otomobilin fabrikada standartlara uygun şekilde üretildiğini belirtti. Ataseven, “LPG kullanımının sunduğu ekonomi, güven ve konfor Albea’da tam anlamıyla hissediliyor” dedi.

    Dünyada LPG’li araçlar ve çift yakıtlı Fiat Albea

    Otogaz pazarında araç üreticisi, kit sağlayıcısı ve LPG temin şirketi arasında kurulan işbirliği ve bu işbirliğinin sonucunda ortaya çıkan fabrika üretimi LPG’li araçların bulunması pazarın sağlıklı gelişimi ve güvenli olması açısından büyük önem taşıyor. Dünyada özellikle bu konuda çok yaygın uygulamalar bulunuyor. Hemen hemen tüm otomobil üreticileri pek çok modelinin fabrika üretimi LPG’li modelini de üretiyor. Türkiye otogaz pazarında ise LPG’li araçların neredeyse tamamı, sonradan dönüşüm firmalarında LPG kiti takılmış benzinli araçlardan oluşuyor. Fabrika üretimi LPG’li




    araçların, sonradan araç dönüşümü yapılmış LPG’li araçlardan en büyük farkı, otogaz sisteminin araç için en uygun sistem olması ve otomobilin fabrikada standartlara uygun şekilde üretilmesi.

    Aygaz’ın fabrika üretimi LPG’li araç üretimi konusunda Tofaş ile yaptığı görüşmeler, 2002 yılında başladı. 2003 yılında alınan karar ile 2004 yılından bugüne kadar aracın Ar-Ge faaliyetleri yürütüldü. Ar-Ge çalışmalarının ardından Tofaş’ın Bursa fabrikasında Temmuz 2005’ten itibaren LPG’li yeni nesil çift yakıtlı Fiat Albea üretimine başlandı.
    1999 Model 1.6 i.e mpi motorlu tempra sahibiyim. Bu motor SAE normuna göre 104 hp DIN normuna göre 93 hp'dir. Bende senin gibi ilk aldığım zamanlar bu konuyu çok araştırdım. Aracına uygun olan lpg sistemi kesinlikle sıralı sistemdir. Ben aracımda Zavoli sıralı sistem kullanıyorum ve çok memnunum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fedolo

    1999 Model 1.6 i.e mpi motorlu tempra sahibiyim. Bu motor SAE normuna göre 104 hp DIN normuna göre 93 hp'dir. Bende senin gibi ilk aldığım zamanlar bu konuyu çok araştırdım. Aracına uygun olan lpg sistemi kesinlikle sıralı sistemdir. Ben aracımda Zavoli sıralı sistem kullanıyorum ve çok memnunum.

    Alıntıları Göster
    Tipo 1.6ie'deki mpi motorla 1999 model palio 1.6daki motor aynı mıdır?Eğer aynıysa paliolar 93hp mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Tipo 1.6ie'deki mpi motorla 1999 model palio 1.6daki motor aynı mıdır?Eğer aynıysa paliolar 93hp mi?

    Alıntıları Göster
    8 v mi 16 v mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fedolo

    8 v mi 16 v mi?

    Alıntıları Göster
    @turbülans
    @bucakli

    İkiniz de 2 şey iddia etmişsiniz ikinizde 1 er konuda hatalı olduğunuz için berabere kalmışsınız

    1. Tipo bizim kullandığımız DIN noırmuna göre 90 küsür BG - Orada Tofaş hileye başvurmuş, bunu Reno da yapıyordu, Opellerle filan aşık atabilmek için, halkı biraz da kandırmaca bence....

    2. Tiponun motoru MPi -Yani Multi Point injection - Çok noktadan enjeksiyonlu bir motor...




    Maçı ben kazandım heralde





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    Tipo 1.6ie'deki mpi motorla 1999 model palio 1.6daki motor aynı mıdır?Eğer aynıysa paliolar 93hp mi?

    Alıntıları Göster
    Tamamen farklı motorlar. Tempra ve Tipo haricinde bulunan 1.6 mpi motor 16v ve 101 bg gücündedir, tipo ve tempra daki ise 8v bir motordur. Şimdi benden bir soru? Tipo ve tempralarda kullanılan mpi motorlar sequential (sıralı) enjeksiyonmu yoksa fullgroup tabir edilen yani 4 enjektörün birden püskürtme yaptığı sistemmi? Zira bu önemli bi nokta.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Calpi84

    Tipo 1.6ie'deki mpi motorla 1999 model palio 1.6daki motor aynı mıdır?Eğer aynıysa paliolar 93hp mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: antiochos

    @turbülans
    @bucakli

    İkiniz de 2 şey iddia etmişsiniz ikinizde 1 er konuda hatalı olduğunuz için berabere kalmışsınız

    1. Tipo bizim kullandığımız DIN noırmuna göre 90 küsür BG - Orada Tofaş hileye başvurmuş, bunu Reno da yapıyordu, Opellerle filan aşık atabilmek için, halkı biraz da kandırmaca bence....

    2. Tiponun motoru MPi -Yani Multi Point injection - Çok noktadan enjeksiyonlu bir motor...




    Maçı ben kazandım heralde



    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    @turbülans
    @bucakli

    İkiniz de 2 şey iddia etmişsiniz ikinizde 1 er konuda hatalı olduğunuz için berabere kalmışsınız

    1. Tipo bizim kullandığımız DIN noırmuna göre 90 küsür BG - Orada Tofaş hileye başvurmuş, bunu Reno da yapıyordu, Opellerle filan aşık atabilmek için, halkı biraz da kandırmaca bence....

    2. Tiponun motoru MPi -Yani Multi Point injection - Çok noktadan enjeksiyonlu bir motor...




    Maçı ben kazandım heralde




    haklısın..enjeksiyon konusunda ben yanılmışım..mpi imiş..8v olması kafamı karıştırdı ben onu tek nokta enjeksiyon diye yorumlamışım...fakat beygir gücü 93hp DIN(104hp SAE)..

    beraberlikte bir sonuçtur değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    @turbülans
    @bucakli

    İkiniz de 2 şey iddia etmişsiniz ikinizde 1 er konuda hatalı olduğunuz için berabere kalmışsınız

    1. Tipo bizim kullandığımız DIN noırmuna göre 90 küsür BG - Orada Tofaş hileye başvurmuş, bunu Reno da yapıyordu, Opellerle filan aşık atabilmek için, halkı biraz da kandırmaca bence....

    2. Tiponun motoru MPi -Yani Multi Point injection - Çok noktadan enjeksiyonlu bir motor...




    Maçı ben kazandım heralde




    haklısın..enjeksiyon konusunda ben yanılmışım..mpi imiş..8v olması kafamı karıştırdı ben onu tek nokta enjeksiyon diye yorumlamışım...fakat beygir gücü 93hp DIN(104hp SAE)..

    beraberlikte bir sonuçtur değil mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans


    quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos

    @turbülans
    @bucakli

    İkiniz de 2 şey iddia etmişsiniz ikinizde 1 er konuda hatalı olduğunuz için berabere kalmışsınız

    1. Tipo bizim kullandığımız DIN noırmuna göre 90 küsür BG - Orada Tofaş hileye başvurmuş, bunu Reno da yapıyordu, Opellerle filan aşık atabilmek için, halkı biraz da kandırmaca bence....

    2. Tiponun motoru MPi -Yani Multi Point injection - Çok noktadan enjeksiyonlu bir motor...




    Maçı ben kazandım heralde




    haklısın..enjeksiyon konusunda ben yanılmışım..mpi imiş..8v olması kafamı karıştırdı ben onu tek nokta enjeksiyon diye yorumlamışım...fakat beygir gücü 93hp DIN(104hp SAE)..

    beraberlikte bir sonuçtur değil mi?

    ben de beygir gücünde yanılmışım
    am ben bildiğimi söledim
    fabrika yanlış yazmış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 31 Ekim 2006; 18:44:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fedolo

    1999 Model 1.6 i.e mpi motorlu tempra sahibiyim. Bu motor SAE normuna göre 104 hp DIN normuna göre 93 hp'dir. Bende senin gibi ilk aldığım zamanlar bu konuyu çok araştırdım. Aracına uygun olan lpg sistemi kesinlikle sıralı sistemdir. Ben aracımda Zavoli sıralı sistem kullanıyorum ve çok memnunum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: fedolo

    1999 Model 1.6 i.e mpi motorlu tempra sahibiyim. Bu motor SAE normuna göre 104 hp DIN normuna göre 93 hp'dir. Bende senin gibi ilk aldığım zamanlar bu konuyu çok araştırdım. Aracına uygun olan lpg sistemi kesinlikle sıralı sistemdir. Ben aracımda Zavoli sıralı sistem kullanıyorum ve çok memnunum.

    Tesekkurler kardesım lpg taktıralı ne kadar oldu.Hıc sorun yasadınmı, tabıkı yakıtıda soracam. Ben ıstanbuldayım nereye taktırabılırım. Bana yardımcı olursan sevınırım.(Kaca taktırdın)




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.