Şimdi Ara

LPG işinden doğru düzgün anlayan adam yok.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sözüm meclisten dışarı illaki vardır ama bana hiç denk gelmedi. Ya arkadaş su araba benzinden gaza gazdan benzine sarsıntısız geçirecek, rolantide doğru düzgün calistirttiracak, ltft ve stft değerlerinin ne olduğunu bilen? Zengin yada fakir karışımdan anlayan. Manifoldu söküp delen,Lehim aleti kullanan, Makaron kullanan, LPG ayarının otomatik kalibrasyon yap biraktan ibaret olduğunu zannetmeyen bilgisayara taktım tamam ver 20 TL deyip para peşinde olmaktansa, sorunu çözmek için heves eden bir adam gibi usta yokmu? Gittim Atiker Gold taktırdım baştan konuşurken herşeye tamam. Lehim yapın dediğimde lehim direnç arttırıyor diyen adamlar yüzünden 6 liralık benzine devam edicem. Yokmu yokmu bu işten adam gibi anlayan?Lütfen her önüne gelen bu işi yapmasın.



  • baglanti kablolarini alacaksin bilgisayarin olacak obd baglantin olacak kendin yapacaksin.



    ben oyle yaparak ogrendim feristahina ders veririm.



    sehirici 7.5 litre lpg tuketiyorum ayarlarim fakirde olmadigi icin neredeyse subap ayarlarim hic bozulmuyor aracim hic olmadigi kadar seri



    prins vsi1 sistemi olan varsa ogretirim.
  • Taktırırken resmen yolunacaksın. Benim gibi Prins taktıracaksın. Tam 135.000km tık demeden, 25.000km'de bir bakıma götürerek bineceksin. km de hızla saymaya devam ediyor...

    Ayarmış, zenginmiş, fakirmiş, lehimmiş kasmayacaksın. Şimdiye kadar yaşadığım tek sıkıntı yağlama dağıtım bloğunun bağlantı noktasından sızdırması oldu. 55TL'ye çözüldü.

    Usta çok önemli dediğin gibi. Ben LPG'ci seçerken Subaru sahibi olan, daha önceki 2 Subaru'suna da LPG takmış olan bir abiyi seçtim. Şükür yeni motorlardaki emme manifoldu da plastik. Eskisi gibi metal değil. Gerçi motorun biraz gayleştiğine işaret; ama zaten 2.0i. Subaru'nun üvey evladı.




  • Hlk knk lpg ustalarına verdiğin ayarı unutmayacağız
  • Eğitim şart

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Taktırırken resmen yolunacaksın. Benim gibi Prins taktıracaksın. Tam 135.000km tık demeden, 25.000km'de bir bakıma götürerek bineceksin. km de hızla saymaya devam ediyor...

    Ayarmış, zenginmiş, fakirmiş, lehimmiş kasmayacaksın. Şimdiye kadar yaşadığım tek sıkıntı yağlama dağıtım bloğunun bağlantı noktasından sızdırması oldu. 55TL'ye çözüldü.

    Usta çok önemli dediğin gibi. Ben LPG'ci seçerken Subaru sahibi olan, daha önceki 2 Subaru'suna da LPG takmış olan bir abiyi seçtim. Şükür yeni motorlardaki emme manifoldu da plastik. Eskisi gibi metal değil. Gerçi motorun biraz gayleştiğine işaret; ama zaten 2.0i. Subaru'nun üvey evladı.

    25 bin koca bir yalan



    prinsde 2 filtre vardir ve biri cok buyuktur. bende orj. kitapcigi vardi ilk bakim 75bin km de sonrakiler 100bin de bir yazar ingilizce ve aynen uyguluyorum 220bin km dir sifir sorun.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    baglanti kablolarini alacaksin bilgisayarin olacak obd baglantin olacak kendin yapacaksin.



    ben oyle yaparak ogrendim feristahina ders veririm.



    sehirici 7.5 litre lpg tuketiyorum ayarlarim fakirde olmadigi icin neredeyse subap ayarlarim hic bozulmuyor aracim hic olmadigi kadar seri



    prins vsi1 sistemi olan varsa ogretirim.

    Hocam kablom var alıyorum önüme otomatik kalibrasyon yap diyorum olee bana bakiyo ustaya götürüyorum. Oda yapamıyor suratıma bakıyor. Elle harita ayarlayayim diyorum ne yaparsam yapayım tutmuyor. Oto kalibrasyon yapsa elle ben duzeltecem az çok. Taktirdigim yer doğru durust çalışmıyor dediğimde biz herkesi memnun edemeyiz diyor. Bendemi bu anormallik var anlamıyorum kı. Bütün ustalar benden zengin karışımda o lanet emisyon ışığıyla dolaşıp Subaplari elime almamı bekliyorlar. Lanet gelsin nerden Prina taktırmadim. Gerçi onunda cenabeti bana denk gelirdi. Bu golda 1600 TL para verdim. Tek tek her ustayi deniyorum. Paralarını hazırladım hepsine 20 ser lira dağıtıp çıkıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Taktırırken resmen yolunacaksın. Benim gibi Prins taktıracaksın. Tam 135.000km tık demeden, 25.000km'de bir bakıma götürerek bineceksin. km de hızla saymaya devam ediyor...

    Ayarmış, zenginmiş, fakirmiş, lehimmiş kasmayacaksın. Şimdiye kadar yaşadığım tek sıkıntı yağlama dağıtım bloğunun bağlantı noktasından sızdırması oldu. 55TL'ye çözüldü.

    Usta çok önemli dediğin gibi. Ben LPG'ci seçerken Subaru sahibi olan, daha önceki 2 Subaru'suna da LPG takmış olan bir abiyi seçtim. Şükür yeni motorlardaki emme manifoldu da plastik. Eskisi gibi metal değil. Gerçi motorun biraz gayleştiğine işaret; ama zaten 2.0i. Subaru'nun üvey evladı.

    1600 TL para verdim hocam tankı hariç italyan romano diyorlar. Adam gibi usta bulsam 1000 TL yede çözülür ama usta yok. Enjektörler valf değil. Daha napiyim anlamiyorumki




  • bitane elm obd alacaksin onuda cep telefonuna baglayip stft ve ltft ayarlarini izleyeceksin.



    benzinde kullan obd den aracin hangi midaheleyi yapiyor takip et.



    misal +8



    lpg de ayni guzergahta kullan baktin ayar +18 yapiyor demekki lpg miktari eksik geliyor arac artirmaya yoneliyor biraz acacksin +8 olacak.



    sonra aracin tum elktronik sistemler klima farkar vs kapali iken relantide yada cok dusuk devirde ayarlarini ayni sekilde yapacaksin harita olayi prinsde yok bos ayari farkli ama tahminim sende haritada relanti devrini bi sekilde ayarlayacaksin ara devirleride orantili sekilde yap yada yolda her devrin ayarini el ile yap bir gununu bos bir yolda bu ise ayir birdaha ayar vs ugrasma keyifle bin aracina.



    obd sart yada baglantidan benzin enj. suresini gorebiliyorsan ona gore yap obd yoksa. ama asla obd kadar saglikli olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    bitane elm obd alacaksin onuda cep telefonuna baglayip stft ve ltft ayarlarini izleyeceksin.



    benzinde kullan obd den aracin hangi midaheleyi yapiyor takip et.



    misal +8



    lpg de ayni guzergahta kullan baktin ayar +18 yapiyor demekki lpg miktari eksik geliyor arac artirmaya yoneliyor biraz acacksin +8 olacak.



    sonra aracin tum elktronik sistemler klima farkar vs kapali iken relantide yada cok dusuk devirde ayarlarini ayni sekilde yapacaksin harita olayi prinsde yok bos ayari farkli ama tahminim sende haritada relanti devrini bi sekilde ayarlayacaksin ara devirleride orantili sekilde yap yada yolda her devrin ayarini el ile yap bir gununu bos bir yolda bu ise ayir birdaha ayar vs ugrasma keyifle bin aracina.



    obd sart yada baglantidan benzin enj. suresini gorebiliyorsan ona gore yap obd yoksa. ama asla obd kadar saglikli olmuyor.

    Hocam obd de var elm 327 den torque den takip ediyorum. -24 stft yakıtı açıyorum yok yine -24 benzine geçiyorum -5 ben nerde hata yapıyorum anlamiyorumki hep rolantide diyelim tutturduk. Bunu her devirde nasıl esitleyecegiz? Mesela rölanti tamam. Ama 3000 devirde yine fakir yada zengin kalmazmi? Eskiden Atiker safefast vardı iki tane çizgiyi esitliyordum tamamdı ama ne bu kitten anlayan var nede ben cozebildim. Çayır çayırda takıyorlar. Bana verdikleri cevap herkesi memnun edemeyiz. Olurmusun seti sokup onu diyenemi montaj edersin sen düşün. Tavsiyelerini bekliyorum hocam.




  • Ben prins ve brc dışında hiçbir kite bakılmaz derken forum atiker gold varken prins diyorum diye vurmadığı kaldı. Her zaman söylüyorum. +100 bin km prins sıfır sıkıntı. Tecrübeler tecrübeler tecrübeler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mevsimsiz_kar45 -- 13 Ocak 2017; 0:0:49 >
  • Manisa salihli prins onur karabiyik, makina muhendisi, tek basina calisiyor, her seyi kendi takiyor. Izmirden servis dahil ona gidip gelirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    Ben prins ve brc dışında hiçbir kite bakılmaz derken forum atiker gold varken prins diyorum diye vurmadığı kaldı. Her zaman söylüyorum. +100 bin km prins sıfır sıkıntı. Tecrübeler tecrübeler tecrübeler...

    Haklısınız hocam azıcık uyguna satsalar zaten prins taktiracaktim çok gittim geldim. Ama maalesef yine aradaki farkı yavaş yavaş ödemek zorunda kaldim
  • belirli bir zaman sonra fazlasını ödüyorsun. prinsteki extra tasasufla bile aradaki farkı bilmem ne kadar sürede kapatıyorsun bi araç için hesabını bi ara yapmıştık. hiç tasarruf yapmasa bile performans farkından dolayı gaza 1 milim daha az bassan bile oda sana tasarruf olarak geri döner. sonra aradaki farkı kapatır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    bitane elm obd alacaksin onuda cep telefonuna baglayip stft ve ltft ayarlarini izleyeceksin.



    benzinde kullan obd den aracin hangi midaheleyi yapiyor takip et.



    misal +8



    lpg de ayni guzergahta kullan baktin ayar +18 yapiyor demekki lpg miktari eksik geliyor arac artirmaya yoneliyor biraz acacksin +8 olacak.



    sonra aracin tum elktronik sistemler klima farkar vs kapali iken relantide yada cok dusuk devirde ayarlarini ayni sekilde yapacaksin harita olayi prinsde yok bos ayari farkli ama tahminim sende haritada relanti devrini bi sekilde ayarlayacaksin ara devirleride orantili sekilde yap yada yolda her devrin ayarini el ile yap bir gununu bos bir yolda bu ise ayir birdaha ayar vs ugrasma keyifle bin aracina.



    obd sart yada baglantidan benzin enj. suresini gorebiliyorsan ona gore yap obd yoksa. ama asla obd kadar saglikli olmuyor.

    Hocam obd de var elm 327 den torque den takip ediyorum. -24 stft yakıtı açıyorum yok yine -24 benzine geçiyorum -5 ben nerde hata yapıyorum anlamiyorumki hep rolantide diyelim tutturduk. Bunu her devirde nasıl esitleyecegiz? Mesela rölanti tamam. Ama 3000 devirde yine fakir yada zengin kalmazmi? Eskiden Atiker safefast vardı iki tane çizgiyi esitliyordum tamamdı ama ne bu kitten anlayan var nede ben cozebildim. Çayır çayırda takıyorlar. Bana verdikleri cevap herkesi memnun edemeyiz. Olurmusun seti sokup onu diyenemi montaj edersin sen düşün. Tavsiyelerini bekliyorum hocam.

    kardesim prins harici ayar bilmiyorum ama mantik yurutmek gerekirse sistemde actigin halde durum buysa basinc ayari olabilir regulator basinc ayarini artirabiliyorsan butun ayarlar acilmis olur. 3000 devir ayarini yaparkende benzinde 3000 devirde 5. vitesde sur ltft ayari nerede sabit kalirsa bunu kistas al. aradaki devirleri mantikli olarak degistir. atiyorum 1000 devirde 150 3000 devirde 250 ise 2000 devir hanesine 200 yaz yani dogru oranti yap. basinc ayarini artirdigin halde yine olmuyorsa nozul montaji hatali olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    bitane elm obd alacaksin onuda cep telefonuna baglayip stft ve ltft ayarlarini izleyeceksin.



    benzinde kullan obd den aracin hangi midaheleyi yapiyor takip et.



    misal +8



    lpg de ayni guzergahta kullan baktin ayar +18 yapiyor demekki lpg miktari eksik geliyor arac artirmaya yoneliyor biraz acacksin +8 olacak.



    sonra aracin tum elktronik sistemler klima farkar vs kapali iken relantide yada cok dusuk devirde ayarlarini ayni sekilde yapacaksin harita olayi prinsde yok bos ayari farkli ama tahminim sende haritada relanti devrini bi sekilde ayarlayacaksin ara devirleride orantili sekilde yap yada yolda her devrin ayarini el ile yap bir gununu bos bir yolda bu ise ayir birdaha ayar vs ugrasma keyifle bin aracina.



    obd sart yada baglantidan benzin enj. suresini gorebiliyorsan ona gore yap obd yoksa. ama asla obd kadar saglikli olmuyor.

    Hocam obd de var elm 327 den torque den takip ediyorum. -24 stft yakıtı açıyorum yok yine -24 benzine geçiyorum -5 ben nerde hata yapıyorum anlamiyorumki hep rolantide diyelim tutturduk. Bunu her devirde nasıl esitleyecegiz? Mesela rölanti tamam. Ama 3000 devirde yine fakir yada zengin kalmazmi? Eskiden Atiker safefast vardı iki tane çizgiyi esitliyordum tamamdı ama ne bu kitten anlayan var nede ben cozebildim. Çayır çayırda takıyorlar. Bana verdikleri cevap herkesi memnun edemeyiz. Olurmusun seti sokup onu diyenemi montaj edersin sen düşün. Tavsiyelerini bekliyorum hocam.

    kardesim prins harici ayar bilmiyorum ama mantik yurutmek gerekirse sistemde actigin halde durum buysa basinc ayari olabilir regulator basinc ayarini artirabiliyorsan butun ayarlar acilmis olur. 3000 devir ayarini yaparkende benzinde 3000 devirde 5. vitesde sur ltft ayari nerede sabit kalirsa bunu kistas al. aradaki devirleri mantikli olarak degistir. atiyorum 1000 devirde 150 3000 devirde 250 ise 2000 devir hanesine 200 yaz yani dogru oranti yap. basinc ayarini artirdigin halde yine olmuyorsa nozul montaji hatali olabilir.

    Teşekkür ederim abicim. Valla nozul 1.8 var üstünde kime sorsam biri olur biri 2 tak biri 1.5 tak diyo onu bilende yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedystop


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    bitane elm obd alacaksin onuda cep telefonuna baglayip stft ve ltft ayarlarini izleyeceksin.



    benzinde kullan obd den aracin hangi midaheleyi yapiyor takip et.



    misal +8



    lpg de ayni guzergahta kullan baktin ayar +18 yapiyor demekki lpg miktari eksik geliyor arac artirmaya yoneliyor biraz acacksin +8 olacak.



    sonra aracin tum elktronik sistemler klima farkar vs kapali iken relantide yada cok dusuk devirde ayarlarini ayni sekilde yapacaksin harita olayi prinsde yok bos ayari farkli ama tahminim sende haritada relanti devrini bi sekilde ayarlayacaksin ara devirleride orantili sekilde yap yada yolda her devrin ayarini el ile yap bir gununu bos bir yolda bu ise ayir birdaha ayar vs ugrasma keyifle bin aracina.



    obd sart yada baglantidan benzin enj. suresini gorebiliyorsan ona gore yap obd yoksa. ama asla obd kadar saglikli olmuyor.

    Hocam obd de var elm 327 den torque den takip ediyorum. -24 stft yakıtı açıyorum yok yine -24 benzine geçiyorum -5 ben nerde hata yapıyorum anlamiyorumki hep rolantide diyelim tutturduk. Bunu her devirde nasıl esitleyecegiz? Mesela rölanti tamam. Ama 3000 devirde yine fakir yada zengin kalmazmi? Eskiden Atiker safefast vardı iki tane çizgiyi esitliyordum tamamdı ama ne bu kitten anlayan var nede ben cozebildim. Çayır çayırda takıyorlar. Bana verdikleri cevap herkesi memnun edemeyiz. Olurmusun seti sokup onu diyenemi montaj edersin sen düşün. Tavsiyelerini bekliyorum hocam.

    kardesim prins harici ayar bilmiyorum ama mantik yurutmek gerekirse sistemde actigin halde durum buysa basinc ayari olabilir regulator basinc ayarini artirabiliyorsan butun ayarlar acilmis olur. 3000 devir ayarini yaparkende benzinde 3000 devirde 5. vitesde sur ltft ayari nerede sabit kalirsa bunu kistas al. aradaki devirleri mantikli olarak degistir. atiyorum 1000 devirde 150 3000 devirde 250 ise 2000 devir hanesine 200 yaz yani dogru oranti yap. basinc ayarini artirdigin halde yine olmuyorsa nozul montaji hatali olabilir.

    Teşekkür ederim abicim. Valla nozul 1.8 var üstünde kime sorsam biri olur biri 2 tak biri 1.5 tak diyo onu bilende yok.

    ilk denemem gereken basinci bir miktar arttir. kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Taktırırken resmen yolunacaksın. Benim gibi Prins taktıracaksın. Tam 135.000km tık demeden, 25.000km'de bir bakıma götürerek bineceksin. km de hızla saymaya devam ediyor...

    Ayarmış, zenginmiş, fakirmiş, lehimmiş kasmayacaksın. Şimdiye kadar yaşadığım tek sıkıntı yağlama dağıtım bloğunun bağlantı noktasından sızdırması oldu. 55TL'ye çözüldü.

    Usta çok önemli dediğin gibi. Ben LPG'ci seçerken Subaru sahibi olan, daha önceki 2 Subaru'suna da LPG takmış olan bir abiyi seçtim. Şükür yeni motorlardaki emme manifoldu da plastik. Eskisi gibi metal değil. Gerçi motorun biraz gayleştiğine işaret; ama zaten 2.0i. Subaru'nun üvey evladı.

    25 bin koca bir yalan



    prinsde 2 filtre vardir ve biri cok buyuktur. bende orj. kitapcigi vardi ilk bakim 75bin km de sonrakiler 100bin de bir yazar ingilizce ve aynen uyguluyorum 220bin km dir sifir sorun.

    Bilmiyordum; ama doğrudur. Ancak filtre para değil, yağ pahalı ve 8-10.000km'de bitiyor. Gittiğimde adamdan 2-3 yağ alıyorum. Her yağ bittiğinde de yağ almışken filtreler de değişiyor.




  • Programı LPG ecusuna okutmadan ekranda gördüğü sıfırlara bakarak "bu beyni sıfırlıyor, beyin değişecek" diyen yer gördüm ben. Elindeki çıkma beyini 300 tl ye iteleyecek aklı sıra.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.