Şimdi Ara

LPG işinden doğru düzgün anlayan adam yok. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.101
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende BRC takılı geçen bakıma gittiğimde filtre değiştirmedi temizleyip taktı geri, başında bekleyince rahatsız olunuyor "abi çay al şurda var" diye başından göndermeye uğraşıyor... İşte işini adam gibi yapan her sektörde çok az memleketimde LPG ustaları da istisna değil...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Taktırırken resmen yolunacaksın. Benim gibi Prins taktıracaksın. Tam 135.000km tık demeden, 25.000km'de bir bakıma götürerek bineceksin. km de hızla saymaya devam ediyor...

    Ayarmış, zenginmiş, fakirmiş, lehimmiş kasmayacaksın. Şimdiye kadar yaşadığım tek sıkıntı yağlama dağıtım bloğunun bağlantı noktasından sızdırması oldu. 55TL'ye çözüldü.

    Usta çok önemli dediğin gibi. Ben LPG'ci seçerken Subaru sahibi olan, daha önceki 2 Subaru'suna da LPG takmış olan bir abiyi seçtim. Şükür yeni motorlardaki emme manifoldu da plastik. Eskisi gibi metal değil. Gerçi motorun biraz gayleştiğine işaret; ama zaten 2.0i. Subaru'nun üvey evladı.

    25 bin koca bir yalan



    prinsde 2 filtre vardir ve biri cok buyuktur. bende orj. kitapcigi vardi ilk bakim 75bin km de sonrakiler 100bin de bir yazar ingilizce ve aynen uyguluyorum 220bin km dir sifir sorun.

    Bilmiyordum; ama doğrudur. Ancak filtre para değil, yağ pahalı ve 8-10.000km'de bitiyor. Gittiğimde adamdan 2-3 yağ alıyorum. Her yağ bittiğinde de yağ almışken filtreler de değişiyor.

    bana yaglama sistemide isin parasal taktigi gibi geliyor. hele subaru gibi bir aracta ne bileyim cok gereksiz degil mi? ben taktirmamistim civic icin 70 bin km gibi subap ayarina gidiyorum 100 tl ye hallediyorlar yetiyor. arac 290bine geldi subaplar orj.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Taktırırken resmen yolunacaksın. Benim gibi Prins taktıracaksın. Tam 135.000km tık demeden, 25.000km'de bir bakıma götürerek bineceksin. km de hızla saymaya devam ediyor...

    Ayarmış, zenginmiş, fakirmiş, lehimmiş kasmayacaksın. Şimdiye kadar yaşadığım tek sıkıntı yağlama dağıtım bloğunun bağlantı noktasından sızdırması oldu. 55TL'ye çözüldü.

    Usta çok önemli dediğin gibi. Ben LPG'ci seçerken Subaru sahibi olan, daha önceki 2 Subaru'suna da LPG takmış olan bir abiyi seçtim. Şükür yeni motorlardaki emme manifoldu da plastik. Eskisi gibi metal değil. Gerçi motorun biraz gayleştiğine işaret; ama zaten 2.0i. Subaru'nun üvey evladı.

    25 bin koca bir yalan



    prinsde 2 filtre vardir ve biri cok buyuktur. bende orj. kitapcigi vardi ilk bakim 75bin km de sonrakiler 100bin de bir yazar ingilizce ve aynen uyguluyorum 220bin km dir sifir sorun.

    Bilmiyordum; ama doğrudur. Ancak filtre para değil, yağ pahalı ve 8-10.000km'de bitiyor. Gittiğimde adamdan 2-3 yağ alıyorum. Her yağ bittiğinde de yağ almışken filtreler de değişiyor.

    atikermi bu 10 binde filtre değişsinyağıda pahalıdır bunun.lpg niye kullanıyosunki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Taktırırken resmen yolunacaksın. Benim gibi Prins taktıracaksın. Tam 135.000km tık demeden, 25.000km'de bir bakıma götürerek bineceksin. km de hızla saymaya devam ediyor...

    Ayarmış, zenginmiş, fakirmiş, lehimmiş kasmayacaksın. Şimdiye kadar yaşadığım tek sıkıntı yağlama dağıtım bloğunun bağlantı noktasından sızdırması oldu. 55TL'ye çözüldü.

    Usta çok önemli dediğin gibi. Ben LPG'ci seçerken Subaru sahibi olan, daha önceki 2 Subaru'suna da LPG takmış olan bir abiyi seçtim. Şükür yeni motorlardaki emme manifoldu da plastik. Eskisi gibi metal değil. Gerçi motorun biraz gayleştiğine işaret; ama zaten 2.0i. Subaru'nun üvey evladı.

    25 bin koca bir yalan



    prinsde 2 filtre vardir ve biri cok buyuktur. bende orj. kitapcigi vardi ilk bakim 75bin km de sonrakiler 100bin de bir yazar ingilizce ve aynen uyguluyorum 220bin km dir sifir sorun.

    Bilmiyordum; ama doğrudur. Ancak filtre para değil, yağ pahalı ve 8-10.000km'de bitiyor. Gittiğimde adamdan 2-3 yağ alıyorum. Her yağ bittiğinde de yağ almışken filtreler de değişiyor.

    bana yaglama sistemide isin parasal taktigi gibi geliyor. hele subaru gibi bir aracta ne bileyim cok gereksiz degil mi? ben taktirmamistim civic icin 70 bin km gibi subap ayarina gidiyorum 100 tl ye hallediyorlar yetiyor. arac 290bine geldi subaplar orj.

    Aksine, Euro6 normlu Subaru motorları çok hafif alaşım kullanıyor. LPG'de çok hızlı sübap bozan araçlar oluyor. Benimki de hafif hafif başladı rolanti bozukluklarına mesela... Yağlamasız kitle 40-50.000km'de sübap yiyen var. O zaman LPG taktırmanın anlamı kalmıyor.

    Bir de sübap ayarı bizim araçlarda motoru lifte almayı gerektiriyor. Sübaplar yanlarda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Taktırırken resmen yolunacaksın. Benim gibi Prins taktıracaksın. Tam 135.000km tık demeden, 25.000km'de bir bakıma götürerek bineceksin. km de hızla saymaya devam ediyor...

    Ayarmış, zenginmiş, fakirmiş, lehimmiş kasmayacaksın. Şimdiye kadar yaşadığım tek sıkıntı yağlama dağıtım bloğunun bağlantı noktasından sızdırması oldu. 55TL'ye çözüldü.

    Usta çok önemli dediğin gibi. Ben LPG'ci seçerken Subaru sahibi olan, daha önceki 2 Subaru'suna da LPG takmış olan bir abiyi seçtim. Şükür yeni motorlardaki emme manifoldu da plastik. Eskisi gibi metal değil. Gerçi motorun biraz gayleştiğine işaret; ama zaten 2.0i. Subaru'nun üvey evladı.

    25 bin koca bir yalan



    prinsde 2 filtre vardir ve biri cok buyuktur. bende orj. kitapcigi vardi ilk bakim 75bin km de sonrakiler 100bin de bir yazar ingilizce ve aynen uyguluyorum 220bin km dir sifir sorun.

    Bilmiyordum; ama doğrudur. Ancak filtre para değil, yağ pahalı ve 8-10.000km'de bitiyor. Gittiğimde adamdan 2-3 yağ alıyorum. Her yağ bittiğinde de yağ almışken filtreler de değişiyor.

    atikermi bu 10 binde filtre değişsinyağıda pahalıdır bunun.lpg niye kullanıyosunki

    25.000'de bir değişiyor zaten filtreler. Ama arkadaş 100.000 diyor. Ancak yağ 10.000'de bir bitiyor. O yüzden 3 kutu yağ alıp, 25.000km'de bir servise gidiyorum.

    Yağı pahalı. 160TL falan. Ancak hesabıma göre 25.000km sonra LPG montaj fiyatı ve sübap yaptırma maliyetimi düştükten sonra kabaca 30.000TL ekonomi yapmış olacağım. Temelde bunun için LPG taktırdım. Yaptığım ekonomi ile gider bir B sınıfı araba alırım.




  • Hocam geçiş sırasında silkeleme problemi bujilerle alakalı olabiliyor.
    Babamın albea da bujiler değişti silkeleme yapmıyor artık
  • peki yıllarca lpg ile kullanılan otomobilleri 2.elde satmak kolay mı zor mu??
  • Candan muhendislige gidin.
  • Yaklaşık 2 yıl önce 3.650 liraya Prins VSI2 taktırdım, sıfır sıkıntı, performans kaybı hissetmiyorum, tasarruf oranı çok iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Candan muhendislige gidin.

    iyimi cidden,gerçi bazen önünden geçiyorum içerisi hep fullkötü biyer olsa kalabalık olmazdı heralde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58


    quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Candan muhendislige gidin.

    iyimi cidden,gerçi bazen önünden geçiyorum içerisi hep fullkötü biyer olsa kalabalık olmazdı heralde

    Annemin corsa aracina yaptirdim atiker gold obd li su ana kadar sorun cikmadi.

    5 ay oldu.Yalnizca yolda ayar isteyin.

    Iyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    baglanti kablolarini alacaksin bilgisayarin olacak obd baglantin olacak kendin yapacaksin.



    ben oyle yaparak ogrendim feristahina ders veririm.



    sehirici 7.5 litre lpg tuketiyorum ayarlarim fakirde olmadigi icin neredeyse subap ayarlarim hic bozulmuyor aracim hic olmadigi kadar seri



    prins vsi1 sistemi olan varsa ogretirim.

    Prins silverline var bu konu da sizinle konuşmak isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Büyük R


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurozer

    baglanti kablolarini alacaksin bilgisayarin olacak obd baglantin olacak kendin yapacaksin.



    ben oyle yaparak ogrendim feristahina ders veririm.



    sehirici 7.5 litre lpg tuketiyorum ayarlarim fakirde olmadigi icin neredeyse subap ayarlarim hic bozulmuyor aracim hic olmadigi kadar seri



    prins vsi1 sistemi olan varsa ogretirim.

    Prins silverline var bu konu da sizinle konuşmak isterim.

    baglanti kablom ve yazilimim silverline icin uygun degil ancak her konuda yardimci olurum gerekirse obd ile ayarlarinizin durumunu gozlemleriz ve bir prins bayiinde hanginayarlara nasil mudahele etmesi gerektigini soyleyebiliriZ. bizim crv aracimizda silverline ancak obd ile bir sure takibini yaptim ve bayiye gidip istedigim ayarlari istedigim rakamlara cektirdim.




  • İyi akşamlar arkadaşlar

    Benim arabam vectra 2.0 otomatik sorunumda arabanı çok fazla yakması

    Şöyleki en son 80 liraya 32 -33 litre lpg aldım yaptığım km 120( güldüğünüzü görür gibiyim)Ama gerçekten bu kadar yakıyor.Geçen mutfaktaki ocağa baktım incir ağacı çıkmaya başlamış.İşin özü Gebze de işinin ehli gerçekten sorunu çözmek isteyen namuslu ve bilgili bi usta varmı (ben bulamadım belki siz biliyorsunuzdur.Bu arada atiker gold takılı araç 72 binde ve kpg sistemi 45 binde takıldı.Yardımlarınızı bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Çayırova tarafında meşhur bir atiker ustası var göçmen. Ona bir gidin isterseniz. Adını unuttum ama internetten bulursunuz sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yüksek mazot ve benzin fiyatları yüzünden milletin çektiği işkenceye bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitto

    Hocam Çayırova tarafında meşhur bir atiker ustası var göçmen. Ona bir gidin isterseniz. Adını unuttum ama internetten bulursunuz sanırım.

    Hocam bu kişi sifadami ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok hocam yeri şekerpınar isiklarda. İlçe olarak Çayırova diye geçiyor. Gebze de bir kaç kişiden duydum ismini.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ona da gittim osman usta dükkan adı da olgun lpg

    Oda fıs zaten başı hep kalabalık makinaya bağlıyor tamam sorun yok ayarlar normal diyor ver 20 hadi güle güle.Diyorumki çok yakıyorum usta bi çözüm bul bu havalarda yakar diyor sanki erzurumda yaşıyoruz işin özü derdime derman olanını bulamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şeytan diyor sök at şu atikeri git brc taktır.Şimdilik şeytanı dinleyemiyorum çünkü yeni bir brc kit en az 2500 civarı bakalım ne yapcaz,yakmıyoruz resmen içiyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.