Şimdi Ara

LPG - Çelik Sübap

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler 2012 model Chevrolet Cruze aracıma dün itibariyle BRC LPG sistemi taktırdım. Sorun şu hemen Çelik sübap takmak icap eder mi? Etmiyorsa magnezyum sübaplar ne kadar idare eder sıkıntı çıkarır mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Lpg ile 60-70 bin km sonunda bitiyor genelde. Gittiği kadar kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdiden masraf yapmak parayı çöpe atmaktır.

    Çelik subap da olsa erime gerçekleşecektir. Tek fark orijinal subap 60-70 bin km de gidiyorken. Çelik subap 100 bin km civarı gitmesidir.

    İyi bir lpg ayarı yaptırın. Lpg de iken çok üst devirlerde zorlamayın. Ara sıra benzinde kullanın. Subaplarınızı daha uzun ömürlü kullanabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crssover C kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim çok sağolun. Masrafın altından nasıl kalkacağımı düşünüyordum bende kara kara

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • FurkanEmir411 F kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim sağolun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • http://lpgayari.com/iletisim/

    Buradan size en yakın ayar yapacak firmaya/kişiye ulaşıp aracınızın tüpünü ayarlatın. Şimdi yeni moda bayiler afr ayarı yapıyoruz diyerek yapmadan yolluyor. Şerefsizlik diz boyu ülkede.

    Aracınızın yolda lpg ayarı yapılmalı. Hatta aracınıza uygun montaj yapılmış mı onu da kontrol etmeliler.

    Böylece subaplarınız en uzun süre gidecektir. Subaplar gitmeye başladığında aracınızda bir takım sorunlar çıkabilir o zaman hemen yaptırmalısınız. Gittiği yere kadar mantığı ile kullanan fakir ruhlu kişiler subapların kırılmasına ve silindirin çizilmesine sebep olabiliyor.

    Çelik subap diye bir şey yok yine dolandırıcı ruhlu insanımızın bulduğu bir tabir. Yan sanayi subaplar da tamamen çelik değildir çünkü orijinal subaplardan ağır yapınca subap yayları sıkıntı çıkabilir. Olabildiğince orijinaline yakın daha dayanıklı yapılmaya çalışıyor. Onların da bozulma ihtimali var.

    Evdeki araçlardan birine 14bin km'de lpg takılmış. arıza ışığı yanmıyordu o zamanlar böyle yol ayarı diye bir şey bilmiyorduk. araç 98bin km'de çekiş düşüklüğü, sabahları stop etme, yakıt tüketiminde artış gibi bazı olumsuzluklar gösterince aracın kompresyon ölçümü yapıldı 1silindir çok kaçırıyordu. ustam yeni başlamış. 2-3bin km içinde yaptırırsan sorun olmaz dedi bakım kilometresinde götürdüm 102bin km'de subapları yapıldı. Şu anda o araç 198bin km'de şu an için bir subap sorunu belirtisi yok. çekiş düşüklüğü, stop etme veya yakıt tüketiminde bir artış olmadı. Ancak ustam bu km'lerde tekrar yaptırabiliriz diye baştan belirtti. çelik subap diye bir şey yok yerli üretim iyisi supsan taktık dayanıklıdır ama ağırlık farkı olacağı için tam çelik yapamıyorlar aracın motor tasarımından farklı olacağı için sorun çıkarır o sebep orijinalle aynı ağırlıkta daha dayanıklı malzeme üretiliyor yine de sorun çıkabilir dedi. benim beklentim 220-230bin km gibi yapması. Şu anda 2500-3000tl gibi bir fiyatlar konuşuluyor ama aracın 1subap takımı için geçen km'de 15bin tl'ye yakın amorti ettirdiği için mantıklı kalıyor bu işlem. lpg kiti bizim de brc ve 10yıldır bakım hariç hiç ellenmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 14 Haziran 2020; 12:41:31 >




  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim uzun uzun yazmışsınız çok faydalı oldu değerlendireceğim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.