Şimdi Ara

lpg ayarı mı,oksijen sensörü mü,katalitik mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar anlayan biri lütfen yol göstersin,

    Sorunum şu: Aracım uzun yolda giderken motor arıza ışığı yakıyor,

    Servise götürdüm katalitik dediler, değiştirmek için sanayiye gittim "yok abi katalitiğin sağlam senin orta susturucu ve son susturucu değişcek" dediler. Değiştirdim yine yandı. Başka yere gittim "abi seni kazıklamışlar uyumsuz orta ve son susturucu takmışlar değiştirelim" dediler. Sövdüm,değiştirdim.Yine yandı !! Bu sefer aynı yere yine gittim abi o zaman senin oksijen sensörü arızalı olabilir makinaya bağlatalım dedi.Bağlattık, "2. oksijen sensörü arızalı" dediler.Dediler demesine de sonrada "abi bence değiştirme böyle kalsın belki yine yanar bak yanarsa yanımıza gelme" tarzı konuşmalar geçti aramızda...
    Kafam allak bullak oldu. İnternette biraz araştırdım oksijen sensörü önemli parçaymış %30 a kadar yakıt artar bozuk olursa fln deniyor.Ama benim aracımın yakıtıda çekişide egzos emisyon değerleride normal.Lpg ayarından mı diycem ama benzinde giderkende yakıyor...

    Bu oksijen sensörü yan sanayi yada orjinal çok fark eder mi?Ne yapmalıyım ???

    Teşekkürler.

    Not: araç dacia solenza,lpg atiker.



    _____________________________




  • Merhaba, arıza kodunu hatırlıyor musunuz?
    _____________________________
  • kodunu hatırlamıyorum malesef yanlız "katalizör yakıt verimliliği" gibi bişeyler yazıyodu lpgcinin cihazında..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    lpg basıncı ne olmalı
    15 yıl önce açıldı
    Focus 3; Egr mi? Enjektör mü?
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.