Şimdi Ara

Logitech G600 - Bilgilendirme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
114
Cevap
2
Favori
6.620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Foruma biraz göz gezdirdim ama değinen göremedim veya gözümden kaçmış. Bilgilendirme yapmak istedim.

    2 gün önce G600 almıştım vatan bilgisayardan. Oyunlarda denerken imlecin bazı durumlarda atlama yaptığını farkettim. Logitech'in resmi forumlarında da birçok kişinin bu sorundan şikayet ettiğini gördüm. Forumda yetkili kişinin yazmış olduğu yazıyı kısaca özetliyeyim:

    "Ekim 2012 den önce üretilmiş U77.00_B0012 Firmware versiyonuna sahip G600 lerde problem var. Bu sorun U77.01_B0016 Firmware versiyonu ile çözüldü bu yüzden Ekim 2012 den sonra üretilen mouse larda bu problem bulunmuyor. Ayrıca yeni firmware ile USB den update seçeneğinide getirdik ilerleyen zamanlardaki update leri kullanıcıların sorunsuz bir şekilde yapabilmesi için. Eğer elinizde U77.00_B0012 versiyonlu mouse varsa müşteri temsilcileriyle iletişime geçin"

    Link:http://forums.logitech.com/t5/G-series-Gaming-Mice/G600-Mouse-Movement-issues/td-p/863548/page/13 (Moderatorun mesajı sayfanın en altında)

    Hemen Logitech Gaming Software ile baktım firmware sürümüne tabi. Malesef U77.00_B0012 sürümüydü ve bu sürümde USB Update özelliği olmadığı için güncellemede yapamıyordum (ki benim açımdan en büyük sıkıntıda buydu aslında. ileride başka bir problem çözüldüğünde ben update yapamayacaktım). Bende Müşteri Temsilcisini aradım söylenilen gibi. Sağolsunlar baya yardımcı oldular. ( 00800 44 882 5862 numarasıyla ulaşılabilir. Forumda da birçok konusu var zaten. Çok iyi çalışıyorlar.)

    Müşteri temsilcisi ürünün eski versiyon olması sebebiyle yeni sürümlü yeni mouse'un gönderilmesi gerektiğini söyledi (çözüm olarak yeni mouse ile değişim oluyor sadece) tabi ben yeni almış olduğumdan iade hakkımda vardı. Referans numarasıda verdiler problem çıkarsa kullanabilmem için. Bende vatan bilgisayara durumu izah ederek para iadesi aldım. Durumu söyleyince onlarda problem çıkarmadı zaten.

    Mouse'u sevmiş olsamda Türkiye'de yeni nesil sorunsuz G600 satan yer varmıdır bilmiyorum. Ama vatan bilgisayarın stoklarındaki çoğu ürünün eski sürüm olduğunu tahmin ediyorum. Yeni almış olanlar veya alacak olanların dikkatli olması lazım. Çok öncesinden eski sürümlü ürün almış olanlarda bu bahaneyle yeni ürün alabilirler tahminimce. Logosoft biraz uğraştırabilir tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zihtumreth -- 22 Temmuz 2013; 14:25:38 >







  • malesef bügün arkadaşımla birer adet almıştık ikiside bu seri numarasına sahip ve dediğiniz sorun var..
  • Bu imleç atlama sorununun videosu var mı?
  • Video varmıdır bilemiyorum ama standart imleç atlama problemi. Özellikle League of Legends oynayanların başına geliyordu. LoL forumlarında problemden bahsedenler vardı baya. Zaten Logitech'te problemi kabul etmiş durumda. Problem yaşamasanız bile "fabrika çıkışı yazılım hatalı ürün" diye geri iade edebiliyorsunuz. Açıkcası ben problemle karşılaşmamış olsaydım bile geri iade ederdim yeni almış olduğum G600'ümü. Niye hatalı kabul edilen ürüne o kadar para vereyim ki? Firmware update desteklememesi bile ayrı bir sorun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zihtumreth

    Video varmıdır bilemiyorum ama standart imleç atlama problemi. Özellikle League of Legends oynayanların başına geliyordu. LoL forumlarında problemden bahsedenler vardı baya. Zaten Logitech'te problemi kabul etmiş durumda. Problem yaşamasanız bile "fabrika çıkışı yazılım hatalı ürün" diye geri iade edebiliyorsunuz. Açıkcası ben problemle karşılaşmamış olsaydım bile geri iade ederdim yeni almış olduğum G600'ümü. Niye hatalı kabul edilen ürüne o kadar para vereyim ki? Firmware update desteklememesi bile ayrı bir sorun.

    hocam 00800 lü numara hep mesgul calıyor siz nereden ulaştınız?
  • Surada detayli bilgi var:http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/6861

    Sabit hattan aranmasi gerekiyordu sanirim. Ama bazi arkadaslarda da ararken problem oluyordu forumda rastlamistim. Tam sebebini bilemicem. Ben ulasabilmistim buradaki numaradan.

    Aslinda yeni aldiysaniz hic bahane gostermeden geri verilmesi lazim ama ugrastiyor cogu. Fakat fabrika cikisi hatali urun olmasi yeterince iyi bahane. Aldiginiz yere Logitechi aramadan durumu izah edip araya 'Boyle arizali seri urunlerini firmaniz nasil satabiliyor' seklinde kendinden emin cumleler katarsaniz problem cikaracaklarini zannetmiyorum. Ama onceden logitechi arayip sikayet NO sunu not alip firma da 'buyurun buradan problemi onaylayabilirsiniz' dediginizde adamlarin diyecek pekbirseyi kalmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zihtumreth

    Surada detayli bilgi var:http://logitech-en-emea.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/6861

    Sabit hattan aranmasi gerekiyordu sanirim. Ama bazi arkadaslarda da ararken problem oluyordu forumda rastlamistim. Tam sebebini bilemicem. Ben ulasabilmistim buradaki numaradan.

    Aslinda yeni aldiysaniz hic bahane gostermeden geri verilmesi lazim ama ugrastiyor cogu. Fakat fabrika cikisi hatali urun olmasi yeterince iyi bahane. Aldiginiz yere Logitechi aramadan durumu izah edip araya 'Boyle arizali seri urunlerini firmaniz nasil satabiliyor' seklinde kendinden emin cumleler katarsaniz problem cikaracaklarini zannetmiyorum. Ama onceden logitechi arayip sikayet NO sunu not alip firma da 'buyurun buradan problemi onaylayabilirsiniz' dediginizde adamlarin diyecek pekbirseyi kalmiyor.

    hocam acıkcası iade etme düşüncem yok mouse u kullanmak için aldım parasını değil de yenisini versinler:)




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yeniside ayni problemde olucak yazilim degismedigi surece. Toplu olarak belirli bi tarihte alindigi icinde yazilimi farkli bulunmasi baya zor. Logosoft ile konusmak gerekebilir problemsiz versiyonunu almak icin. Ben ugrasmak istemedigimden razer naga almistim.
  • arkadaşlar bendekıde sanırım sorunlu versıyon bır bakarmısınız
     Logitech G600 - Bilgilendirme
  • %100 emin olmamakla beraber (Kullandiginiz program benim kullandigim logitech gaming software arayuzunden biraz farkli. Bende direk olarak U77.00_B0012 yaziyordu siyah arka planda) sizinkide problemli surum gibi duruyor. Logitech teknik destekten de onaylatabileceginiz gibi guncel versiyonlu sifir urunle degistirme hakkiniz var. Logosoft nasil bi strateji izler, problem cikarirmi bilemiyorum. Yeni aldiysaniz zaten Logosoft la ugrasmadan iade edebiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Castiel

    arkadaşlar bendekıde sanırım sorunlu versıyon bır bakarmısınız
     Logitech G600 - Bilgilendirme

    Öncelikle sorunlu versiyon evet ama her sorunlu versiyon sorun yaratmayabilir eğer siz oyunlarda sorun yaşamıyorsanız kullanmaya devam edin ancak yeni versiyonlar usb den güncelleme alıyormuş bu konuda eksik bu versiyonlar kararını siz verirsiniz.




  • Peki kutunun üzerinde versiyonu yazmıyormudur almadan önce yeni mi eskimi bakamazmıyız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raistlin2212

    Peki kutunun üzerinde versiyonu yazmıyormudur almadan önce yeni mi eskimi bakamazmıyız ?


    Malesef kutu üzerinden öğrenme imkanımız yokmuş.

    Bende ürünü aldıktan iki gün sonra öğrendim sorunlu olduğunu GameX fuarında gameextradan almıştım indirim var diye ama keşke almaz olaydım.1,5 hafta uğraştırdılar beni iade için ve en son güne kadar bana sürekli ürünün yazılımının arızalı olmadığını ve Logitech in ürünleri toplattırma gibi bir işlem yapmadığını söyleyip durdular.Ayrıcı alırken "Biz bunları daha önceden almıştık o yüzden ucuza satıyoruz" cümlesi geçmişti , geri iade ederken ise "Sorun olması imkansız biz bunları fuardan 2 gün önce almıştık"
    cümlesi sıklıkla geçti:S Logitech müşteri hizmetleri gerçekten ama gerçekten çok yardımcı oluyor , Metin Bey e burdan teşekkürlerimi iletiyorum :P. Her neyse eğer gameextra dan G600 alan var ordakilerin hepsi ama hepsi arızalı , ürünü aldıktan sonra 7-14 gün arasında ne olursa olsun iade hakkınız var , şeklini beğenmedim diyip bile iade edebilirsiniz ama gameextra bunu kabul etmiyor.İsterseniz gerek Logitech den gerek Penta dan iade hakkınız olduğunu doğrulatabilirsiniz.

    Ayrıcı Logitech müşteri hizmetlerini hem Penta yı Hem de Gameextra yı şikayet ettim , hem çok ilgisizler hem de olaylardan bir haberler.Benim gibi sıradan bir son kullanıcı bile araştırıp böyle bir sorunun var olduğunu öğrenebiliyorsa , Büyük Firmalar olduklarını iddia eden bu kuruluşlar nasıl bu kadar cahil olabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheThoth

    quote:

    Orijinalden alıntı: Raistlin2212

    Peki kutunun üzerinde versiyonu yazmıyormudur almadan önce yeni mi eskimi bakamazmıyız ?


    Malesef kutu üzerinden öğrenme imkanımız yokmuş.

    Bende ürünü aldıktan iki gün sonra öğrendim sorunlu olduğunu GameX fuarında gameextradan almıştım indirim var diye ama keşke almaz olaydım.1,5 hafta uğraştırdılar beni iade için ve en son güne kadar bana sürekli ürünün yazılımının arızalı olmadığını ve Logitech in ürünleri toplattırma gibi bir işlem yapmadığını söyleyip durdular.Ayrıcı alırken "Biz bunları daha önceden almıştık o yüzden ucuza satıyoruz" cümlesi geçmişti , geri iade ederken ise "Sorun olması imkansız biz bunları fuardan 2 gün önce almıştık"
    cümlesi sıklıkla geçti:S Logitech müşteri hizmetleri gerçekten ama gerçekten çok yardımcı oluyor , Metin Bey e burdan teşekkürlerimi iletiyorum :P. Her neyse eğer gameextra dan G600 alan var ordakilerin hepsi ama hepsi arızalı , ürünü aldıktan sonra 7-14 gün arasında ne olursa olsun iade hakkınız var , şeklini beğenmedim diyip bile iade edebilirsiniz ama gameextra bunu kabul etmiyor.İsterseniz gerek Logitech den gerek Penta dan iade hakkınız olduğunu doğrulatabilirsiniz.

    Ayrıcı Logitech müşteri hizmetlerini hem Penta yı Hem de Gameextra yı şikayet ettim , hem çok ilgisizler hem de olaylardan bir haberler.Benim gibi sıradan bir son kullanıcı bile araştırıp böyle bir sorunun var olduğunu öğrenebiliyorsa , Büyük Firmalar olduklarını iddia eden bu kuruluşlar nasıl bu kadar cahil olabiliyor.

    Ben de gameextradan aldım bugün. Keşke bunları okusaymışım daha önce. Maalesef aynı sorun bende de mevcut. Fakat sorunu düzeltecek bir şey buldum. Bende gayet işe yaradı. Ayarlardan "Hızlandırma (Gelişmiş işaretçi hassasiyeti)" sekmesindeki tiki kaldıp bir deneyin. Bende işe yaradı sanıyorum. Yaklaşık bir 10 dakika bu problemi yaşamadım. Daha geniş bilgi için:http://forums.logitech.com/t5/G-series-Gaming-Mice/g600-cursor-jump-BUG-FIX/td-p/918258

    Logitech support'u arayan arkadaşlara da bir sorum olacak. Değişim için mouse'u yurt dışına mı göndermemiz gerekiyormuş?




  • Türkiye de ürünü distribütörler dağıttığı için direkt olarak Logitech den değiştiremiyoruz. Aldığımız yerle ve distribütör ile iletişime geçmek gerekiyor ancak kimsenin arızadan haberi yok. Logitech deki arkadaş Penta'ya (distribütör) bu ürün hakkında bilgilendirmek için iletişime geçeceklerini söyledi umarım en kısa zamanda yaparlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheThoth

    Türkiye de ürünü distribütörler dağıttığı için direkt olarak Logitech den değiştiremiyoruz. Aldığımız yerle ve distribütör ile iletişime geçmek gerekiyor ancak kimsenin arızadan haberi yok. Logitech deki arkadaş Penta'ya (distribütör) bu ürün hakkında bilgilendirmek için iletişime geçeceklerini söyledi umarım en kısa zamanda yaparlar.


    bizde iki adet g600 ü bimeks aracılığıyla pentaya gönderdik bakalım inşallah yeni sürüm ile değişim olup gelir..
  • elimde update olmayan g600 ve scrool butonu çift tıklayan stellseries ikari var ne yapacaz bunlarla anlamadım. ikisinide media markt ten aldık :SS Bunları alalı 2 ay oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp222

    elimde update olmayan g600 ve scrool butonu çift tıklayan stellseries ikari var ne yapacaz bunlarla anlamadım. ikisinide media markt ten aldık :SS Bunları alalı 2 ay oldu

    Media Markt dan aldığınız için problem olucağını sanmıyorum , satış sonrası destek bakımından beğendiğim bir firma.Gidip G600 ün sıkıntısı anlatıp iade yada yeni versiyonlu ürünle değişim isteyebilirsiniz. Stellseries de aynı şekilde verirseniz servise yollayacaklardır. Tabi önce G600 için Logitech müşteri hizmetleriyle görüşmekte fayda var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alp222

    elimde update olmayan g600 ve scrool butonu çift tıklayan stellseries ikari var ne yapacaz bunlarla anlamadım. ikisinide media markt ten aldık :SS Bunları alalı 2 ay oldu

    geçmiş olsun hocam gelişmelerden ve garanti sürecinden haberdar ederseniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi beşiktaş media markt gideceğim ürünleri Bursa nilparktan aldım.İki mause tan da memnunum g600 ile 3dmax ve autocad i neredeyse klavye komutu olmadan kullanıyorum ikrari fps için çok iyi skatezleri qpad xt-r ımda kayıyor resmen elim büyük olduğu için piyasadaki en büyük bu iki mause u aldım iki üründende çok memnumdum şu sorunlar olmasa..bu logitech programın alıntı...



     Logitech G600 - Bilgilendirme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alptughan -- 20 Eylül 2013; 17:55:29 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.