Şimdi Ara

LOGITECH DESTEK KONUSU (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
835
Cevap
60
Favori
45.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en sessiz gaming klavye hangisidir?
  • amazon.de üzerinden aldığım g910 orion spectrum için ingilizce tuştakımı istemiştim geçenlerde sitedeki support üzerinden konu açıp. yaklaşık 2 haftada cevap geldi. cevaptan 1 hafta sonra da elime ulaştı tuştakımı.
    ancak şöyle bir talihsizlik yaşadım. support üzerinden konu açarken hangi ürün için açacağımızı seçiyoruz orda g910 orion spark seçmişim yanlışlıkla. gönderim aşamalarında fark ettim ama tuşlar aynıdır nasılsa diyerek bişey yapmamıştım. meğer orion spark ile spectrumun tuş yapısı çok farklıymış. gelen orion spark tuş takımı köşeli ortası boşluksu yapıda spectrumdakilerse daha düz. ben sadece y,z ve üzerinde almanca ifadelerin bulundugu tuşları değiştirmek istemiştim. böyle olunca komple değiştirmem gerekiyor tuşları ama üşendim ona da şimdi yüzsüzlük yapıp bi de spectrum için tuş takımı istemeye de utandım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bangez -- 20 Mart 2017; 16:42:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _-CeZa-_

    quote:

    Orijinalden alıntı: elektroman91

    salaklıgıma doymiim g710 u sessizleştiricem diye 10 dolar verdim o-ring e şimdide logitech bedava o-ringli keyleri veriyo ahaha:DD

    Tüm tuş takımını vereceklerini zannetmiyorum hocam, sadece türkçe için farklı olan tuş takımını göndereceklerdir. Hepsini gödnermeleri ciddi maliyet demek. :)

    hocam ytedek parça tuş takımlar 2li sıralar halinde paketli oluyor Logitechin. genelde.

    yani bir pakette F tuşsları ve sayılar
    diğer pakette Q ve A sırası
    diğer pakette de Z ve Alt space sırası oluyor,,

    Adamların paketleri dile göre değil bu nedenle Takımın tamamını göndereceklerdir.

    bende şu anda hem G710 hem de G710+ var
    aralarındaki ses farkı çok fazla.

    Plus modelin içindeki halka iş yapıyor gerçekten. ama Yazı yazmak içinse ve Çevrede sesten rahatsız olacak kimse yoksa bazıları G710 u daha çok sevebilir.

    Zaten Oyun amaçlı ise,,,,,,,,,,,,,,,,, benim fikrim aşağıda ( diğer topicten copy paste yaptım yazımı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gimmeluck -- 21 Mart 2017; 16:43:47 >




  • çok uzun süredir multiplayer olarak

    Starcraft ve Css ( counter STrike Source) oynuyorum.

    Mekanik Klavyeleri oyun klavyesi olarak satanları da alanları da anlamıyorum.

    hele hele CSS gibi mili saniyenin önemli olduğu oyunlarda Tuş basma mesafesi bu kadar fazla olan bir klavye felaket.

    Scissor-Switch Keyboard Her zaman bir numara, Laptoplarda kine benzer sistem. Tuş basma mesafesi çok çok kısa. ses yok.

    Amazondan hem Logitech G710 hem de Redragon Karura K502 almıştım 2016da, Scissor Karura açık ara daha iyi çıktı yukardaki yorumumu destekledi.

    https://www.amazon.com/Redragon-K502-Keyboard-Switchable-Backlight/dp/B00LSGKEC4

    tabi Logitechin de K740 modeli var yine Scissors type , o pahalı geldi diye bunu almıştım.

    Logitechin kalitesi ve müşteri hizmetleri Rusya ve Türkiyede harika, ürünlerinin malzeme kalitesi de öyle o yüzden K740 aklımda kaldı hep, kullanan var mı bilmiyorum.




  • Böyle firmaları desteklemek lazım. Epeydir bu desteklerinden dolayı alacağım ürünün Logitech marka olanı varsa onu tercih ediyorum.
  • Ya ben bu numarayı arayıp duruyorumda sabit hattan meşgula düşüyor sürekli
  • Öncelikle konuyu açan arkadaşa teşekkür ederim.

    Ben amazon.com dan G810 klavye almıştım, çarşamba günü ilk sayfadaki telefon numarasını aradım, ilgili bir görüşmenin ardından ardından mail atıldı ve adres bilgilerimi ve klavyenin üzerinde ki iki seri numarasını verdim, (Fotoğraf istenmedi) bilgilerimin alındığına ve tuş takımının en kısa zamanda gönderileceğine dair mail atıldı ve perşembe günü ürünü kargoya verdiler, bugün tuş takımı elime ulaştı, bu kadar hızlı olmasına çok şaşırdım, ayrıca ben sadece TR karakterlerin gönderileceğini düşünüyordum ama meğer tuş takımının tamamı gönderiliyormuş ve bir sevindiğim nokta ise gönderilen tuş takımının enter tuşu da büyük.

    Sonuç olarak sorunsuz, sıkıntısız, hızlı inanılmaz ilgili bir müşteri hizmetleri var Logitech'in, kendilerine buradan da teşekkür ederim, gönlümü fethettiler.




  • Arkadaşlar an itibari ile 00800 lü numaralarını aradım türkçe konuşan bi bayanla görüştüm G910 Orion Spark için türkçe tuş takımının stoklarında olmadığını söylediler bende kendilerine mail adresimi verdim tuş takımı cıktığında benimle iletişime geçmelerini söyledim müşteri temsilcisi benim bu önerimi kabul etti. herhangi bir gelişmede buraya yazıcam arkadaşlar.
    Bu arada müşteri temsilcisi kendisi logitech in üretmediği ama hepsiburada.com amazon.com gibi sitelerde ürünün türkçe tuş takımlarının olduğunu söylemekte. Ben baktım bulamadım açıkcası biraz daha bekleme taraftarıyım.
  • Benimde g700s mouseun alıcısı kayboldu. Yaklaşık 2 hafta önce talep oluşturmuştum ve bugün geri dönüş olmuş. Üründen ellerinde yokmuş onun yerine g602-g502-g403 veya g402 gönderebileceklerini söylediler. Bende g502 talep ettim. Bakalım ne zaman gönderim sağlanacak.
  • arkadaşlar g610 klavyemde değişik bir sorun var sorun şöyle , 1-2 saat kullandıkdan sonra tab tuşu sapıtıyor tab'a bastığımda capslock filan açıyor f1 gibi tuşlara basıyor ne yaptıysam sorunu çozemedim daha önce başına gelen oldu mu ?
  • Supporta mail attım 7 gün oldu dönmediler, ev telefonuyla bahsedilen saatlerde arasam da ulaşamıyorum. Başka iletişim adresi de bulamadım, üzücü :(
  • Selam, g710+ almayı düşünüyorum w10 ile uyumlu mudur?
  • Shory kullanıcısına yanıt
    Evet



    2 haftayi gecti g930 icin actigim destek konusu hic bir donus yapmadilar bir daha logitech almayacagim o kadar sinir oldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • PomPom kullanıcısına yanıt
    g930 bende kullanıyorum ne gibi bi problem yaşıyorsunuz hocam ?
  • CrashBone kullanıcısına yanıt
    Hocam yeni buldum bu numarayı cepten arayabilirsiniz. Logitech Global (Cep Hattı): 0212 900 31 73 (Tarifenizden yerel hattı arıyor gibi ücretlendirilir. Yerelden Yurtdışına yönlendiriyor. Siz normal bir evi arıyor gibi ücretlendiriliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PomPom

    Evet



    2 haftayi gecti g930 icin actigim destek konusu hic bir donus yapmadilar bir daha logitech almayacagim o kadar sinir oldum

    Cevap geldi mi dostum, ben de açtım ama 1 haftadır ses yok. Mikroron kendiliğinden düşmeyr başladı, kapatma tuşu bazen çalışmıyor, aleti kapatamıyorum, şarj bitince kapanıyor. Braket denen plastik parçalar kırıldı, kulaklık dağıldı yani, üstelik gayet de itinalı kullandım. Bu kapanmama durumu yüzünden pilinin performansı düştü falan filan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aktuz A kullanıcısına yanıt
    1 ayi gecti oyle cevap verdiler bende kulkligi attim baska marka aldim zaten 2 ay oldu toplamda allah belalarini versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar arkadaşlar benim de G710+ klavyemin "D" tuşunun switch'e giren ayakları kırıldı ve yerinden çıkıp duruyor en ufak bir güç uygulayınca, bunun için siteden başvuru oluşturdum ama 1 haftadır bir geri dönüş yok tabi Cep numarasını da yeni gördüm, yarın mesai saatleri içerisinde arayıp sorunu anlatacağım eğer bi muhatap bulabilirsem. Bu arada sitedeki destek kısmının bu kadar çok yavaş işliyor olması gerçekten sinir bozucu bir durum.

    Düzenleme: Yukarıda arkadaşın verdiği telefon numarasını aradım, gecikme için çok özür dilediler. Yeni bir tuş seti göndereceklerini söylediler ve teslimat adresimi iletebilmem için bir mail yolladılar hemen. Sitedeki destek kısmından dönüş alamayan arkadaşlar kesinlikle telefonla arasın, hemen ilgileniyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi microgenius -- 18 Temmuz 2017; 12:47:42 >




  • Amerikadan 2 yıl önce aldığım g930 için telefondan destek aldım. Ve yeni ürün için gerekli yere yönlendirme yaptılar. Gelir mi Gelmez mi bilmiyorum ben yedek parça istiyordum ama bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yurtdişindan alınan Logitech G29'un garantisi Türkiyede de geçerli mi.. Normal Logitech garantisini ayrı soruyorum, Uluslararası garantisini ayrı soruyorum.. Bu garantiler Türkiye içinde geçerli mi.. Mesela uluslararası garantisi varsa herhangi bi sorunda Logitech Türkiye bize yardımcı olmak zorunda mi..



    Sadece bilgisi olan yazsın lütfen..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.