Şimdi Ara

Linea 1.6 Multijet alsam mantıklı olur mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
6.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şu anda 2001 model Renault Megane HB 1.4 Authentique kullanıyorum. İlk arabam ve 14 aydır kullanıyorum, 10.000'i geçtim. Acemiliğimi dar yerlere park etmek dışında attım, uzun yol, Ankara şehir içi vs. yaptım, kazam da yok. Arabaya biraz masraf yaptım ve yürürü sorunsuz hale geldi. Ama elbette orasından burasından ufak tefek masrafları var.

    Sorum şu: Seneye yaz gibi kredinin 1 senesi kalacak. Fiat Linea 1.6 Multijet 105 beygir orta donanımda ve 50.000 altında alsam mantıklı olur mu? Güvensiz bir araç olduğunu biliyorum ama çok ekonomik ve istediğim zaman rahatça satabileceğim bir araç. 28.000 e falan bulurum gibi görünüyor.

    İsteklerim:

    yürürü ekonomik
    km'si az
    başımı ağrıtmayacak
    kolay satılacak
    beygir gücü en az 100 ve üzeri (şu anda tüplü ve 95 beygir)
    yol tutuşu düzgün

    bir araç. Tavsiyeler için şimdiden teşekkür ederim. Marka takıntım yok ve kasa tipi önemli değil. Belki daha iyi tavsiyeleriniz olur.



    _____________________________




  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Linea 1.6 Multijet: Mantıklı Bir Seçim Mi?

    Fiat Linea 1.6 Multijet, piyasada oldukça popüler olan bir otomobil modelidir. Ancak satın almayı düşünenler, Linea 1.6 Multijet'in neden tutulmadığı ve Multijet versiyonunun tutulup tutulmadığı konusunda meraklar yaşayabilirler.

    Linea 1.6 Neden Tutulmuyor?

    • Eski Tasarım: Linea, ilk olarak 2007 yılında piyasaya sürüldü ve tasarımı o zamandan beri önemli ölçüde güncellenmedi. Bu nedenle, bazı kişiler Linea'nın modası geçmiş bir görünüme sahip olduğunu düşünebilirler.
    • Sınırlı Performans: 1.6 litrelik benzinli motor, Linea'ya yeterli güç sağlasa da, bazı sürücüler daha heyecan verici bir sürüş deneyimi arıyor olabilirler.
    • Yüksek Yakıt Tüketimi: 1.6 litrelik benzinli motor, dizel Multijet motorlara kıyasla daha fazla yakıt tüketir ve bu da onu ekonomik bir seçenek olmaktan çıkarır.

    Linea 1.6 Multijet Tutuluyor Mu?

    Linea 1.6 Multijet, yukarıda belirtilen dezavantajların üstesinden gelir.

    • Ekonomik Yakıt Tüketimi: 1.6 litrelik Multijet dizel motor, benzer benzinli modellere kıyasla önemli ölçüde daha düşük yakıt tüketimi sunar.
    • Daha İyi Performans: Multijet motor, Linea'ya daha iyi hızlanma ve daha fazla tork sağlar ve bu da daha keyifli bir sürüş deneyimi sunar.
    • Modern Özellikler: Linea 1.6 Multijet Dynamic Plus, Bluetooth bağlantısı, dokunmatik ekran ve geri görüş kamerası gibi modern özelliklerle donatılmıştır.

    Fiat Linea 1.6 Multijet Dynamic Plus Yorum

    Fiat Linea 1.6 Multijet Dynamic Plus, bütçe dostu bir fiyata yeterli güç, ekonomi ve özellikler sunan iyi bir seçenektir. Şehir içi kullanım için idealdir ve yakıt ekonomisine önem veren sürücüler için uygun bir seçimdir.

    Sonuç

    Linea 1.6 benzinli model, modası geçmiş tasarımı ve yüksek yakıt tüketimi nedeniyle tutulmayabilir. Ancak Linea 1.6 Multijet, ekonomik yakıt tüketimi, daha iyi performansı ve modern özellikleriyle daha mantıklı bir seçimdir. Özellikle bütçe dostu bir dizel otomobil arayanlar için Fiat Linea 1.6 Multijet Dynamic Plus uygun bir seçenek olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • dediğin gibi linea, focus, fluence o fiyat aralığında olabilir ... ama bunlar arasında en çok linea tutulur.
    _____________________________
    profili gizle olan kişilerden alışveriş yapılmaz!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr.Mezarci

    dediğin gibi linea, focus, fluence o fiyat aralığında olabilir ... ama bunlar arasında en çok linea tutulur.
    Al şöyle bişey bin ilan doğruysa güzel arabahttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2005-focus-1.6-yeni-kasa-sedan-ilk-el-orjinal-36000-km-de-140202742/detay
    _____________________________
    Kanaat bitmez tükenmez bir hazinedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zero-Hour

    dediğin gibi linea, focus, fluence o fiyat aralığında olabilir ... ama bunlar arasında en çok linea tutulur.

    Fluence zor
    _____________________________
    Volkswagen Passat B8 1.4 TSi 150 HP DSG - HIGHLINE -
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Demage

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zero-Hour

    dediğin gibi linea, focus, fluence o fiyat aralığında olabilir ... ama bunlar arasında en çok linea tutulur.

    Fluence zor

    Alıntıları Göster
    Focus güzelmiş ama hem kilometre inandırıcı değil hem de mümkün olduğunca modeli yeni araba alayım diyorum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arandur

    Focus güzelmiş ama hem kilometre inandırıcı değil hem de mümkün olduğunca modeli yeni araba alayım diyorum.

    Alıntıları Göster
    1-2 yaşında linea o paraya en çok tavsiye edeceğim araç olur
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kavalalı92

    Al şöyle bişey bin ilan doğruysa güzel arabahttp://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2005-focus-1.6-yeni-kasa-sedan-ilk-el-orjinal-36000-km-de-140202742/detay

    hocam o para o arabaya verilmez yazıktır , konuya gelirsek linea aradığınız özelliklere göre gayet iyi bence tam bir aile arabası ama şirket arabası olmamasına dikkat edin
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • citroen c-elysee ya da peugeot 301 de bakabilirsiniz. Gerci onlar 92 hp ama lineadan cok daha ekonomik. Fiatin multijetleri sehir ici cok tuketiyor. Ayrica 92 hp de oldukca atik sayilir ve bu bahsettigim otomobillerde ESP standart.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Emniyet kemeri sizi koltuğa değil, hayata bağlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail76

    citroen c-elysee ya da peugeot 301 de bakabilirsiniz. Gerci onlar 92 hp ama lineadan cok daha ekonomik. Fiatin multijetleri sehir ici cok tuketiyor. Ayrica 92 hp de oldukca atik sayilir ve bu bahsettigim otomobillerde ESP standart.
    bence alınabilir sadece şirket araçlarına dikkat et iyi araştır
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihceylan93

    bence alınabilir sadece şirket araçlarına dikkat et iyi araştır

    Alıntıları Göster
    yürütme maliyeti girdimi lineadan başla logan var 1.5 dCi başkası yalan zaten o fiyata.
    _____________________________
    Kastamonu Üniversitesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arandur

    Arkadaşlar şu anda 2001 model Renault Megane HB 1.4 Authentique kullanıyorum. İlk arabam ve 14 aydır kullanıyorum, 10.000'i geçtim. Acemiliğimi dar yerlere park etmek dışında attım, uzun yol, Ankara şehir içi vs. yaptım, kazam da yok. Arabaya biraz masraf yaptım ve yürürü sorunsuz hale geldi. Ama elbette orasından burasından ufak tefek masrafları var.

    Sorum şu: Seneye yaz gibi kredinin 1 senesi kalacak. Fiat Linea 1.6 Multijet 105 beygir orta donanımda ve 50.000 altında alsam mantıklı olur mu? Güvensiz bir araç olduğunu biliyorum ama çok ekonomik ve istediğim zaman rahatça satabileceğim bir araç. 28.000 e falan bulurum gibi görünüyor.

    İsteklerim:

    yürürü ekonomik
    km'si az
    başımı ağrıtmayacak
    kolay satılacak
    beygir gücü en az 100 ve üzeri (şu anda tüplü ve 95 beygir)
    yol tutuşu düzgün

    bir araç. Tavsiyeler için şimdiden teşekkür ederim. Marka takıntım yok ve kasa tipi önemli değil. Belki daha iyi tavsiyeleriniz olur.

    Bence düşünübilirsin bir arkadaşımız aldı 2 hafta falan oluyor sağdan soldan duyduğu laflara rağmen. şuan çok memnun aracından aracında olmayan özellik yok cruise control a kadar var araçta üstelik 1.6 multıjet çok iyi performans veriyor azda yakıyor diyor 2012 42 bin km deki dizel aracı 37 bine aldı
    _____________________________
    Haddinden fazla yükselen kişi, feleğin gözüne batar imiş. Her kim ki dünyada keskindir dişi, mutlak bir belaya çatar imiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: arandur

    Arkadaşlar şu anda 2001 model Renault Megane HB 1.4 Authentique kullanıyorum. İlk arabam ve 14 aydır kullanıyorum, 10.000'i geçtim. Acemiliğimi dar yerlere park etmek dışında attım, uzun yol, Ankara şehir içi vs. yaptım, kazam da yok. Arabaya biraz masraf yaptım ve yürürü sorunsuz hale geldi. Ama elbette orasından burasından ufak tefek masrafları var.

    Sorum şu: Seneye yaz gibi kredinin 1 senesi kalacak. Fiat Linea 1.6 Multijet 105 beygir orta donanımda ve 50.000 altında alsam mantıklı olur mu? Güvensiz bir araç olduğunu biliyorum ama çok ekonomik ve istediğim zaman rahatça satabileceğim bir araç. 28.000 e falan bulurum gibi görünüyor.

    İsteklerim:

    yürürü ekonomik
    km'si az
    başımı ağrıtmayacak
    kolay satılacak
    beygir gücü en az 100 ve üzeri (şu anda tüplü ve 95 beygir)
    yol tutuşu düzgün

    bir araç. Tavsiyeler için şimdiden teşekkür ederim. Marka takıntım yok ve kasa tipi önemli değil. Belki daha iyi tavsiyeleriniz olur.

    Bence düşünübilirsin bir arkadaşımız aldı 2 hafta falan oluyor sağdan soldan duyduğu laflara rağmen. şuan çok memnun aracından aracında olmayan özellik yok cruise control a kadar var araçta üstelik 1.6 multıjet çok iyi performans veriyor azda yakıyor diyor 2012 42 bin km deki dizel aracı 37 bine aldı
    Cıvıc,Corolla tavsiye ederim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutefe

    quote:

    Orijinalden alıntı: arandur

    Arkadaşlar şu anda 2001 model Renault Megane HB 1.4 Authentique kullanıyorum. İlk arabam ve 14 aydır kullanıyorum, 10.000'i geçtim. Acemiliğimi dar yerlere park etmek dışında attım, uzun yol, Ankara şehir içi vs. yaptım, kazam da yok. Arabaya biraz masraf yaptım ve yürürü sorunsuz hale geldi. Ama elbette orasından burasından ufak tefek masrafları var.

    Sorum şu: Seneye yaz gibi kredinin 1 senesi kalacak. Fiat Linea 1.6 Multijet 105 beygir orta donanımda ve 50.000 altında alsam mantıklı olur mu? Güvensiz bir araç olduğunu biliyorum ama çok ekonomik ve istediğim zaman rahatça satabileceğim bir araç. 28.000 e falan bulurum gibi görünüyor.

    İsteklerim:

    yürürü ekonomik
    km'si az
    başımı ağrıtmayacak
    kolay satılacak
    beygir gücü en az 100 ve üzeri (şu anda tüplü ve 95 beygir)
    yol tutuşu düzgün

    bir araç. Tavsiyeler için şimdiden teşekkür ederim. Marka takıntım yok ve kasa tipi önemli değil. Belki daha iyi tavsiyeleriniz olur.

    Bence düşünübilirsin bir arkadaşımız aldı 2 hafta falan oluyor sağdan soldan duyduğu laflara rağmen. şuan çok memnun aracından aracında olmayan özellik yok cruise control a kadar var araçta üstelik 1.6 multıjet çok iyi performans veriyor azda yakıyor diyor 2012 42 bin km deki dizel aracı 37 bine aldı
    Alınır binilir. o fiyata alınacak en iyi arabalardan ama biraz eski model bakmanız lazım.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail76

    citroen c-elysee ya da peugeot 301 de bakabilirsiniz. Gerci onlar 92 hp ama lineadan cok daha ekonomik. Fiatin multijetleri sehir ici cok tuketiyor. Ayrica 92 hp de oldukca atik sayilir ve bu bahsettigim otomobillerde ESP standart.

    işkembeden sallama , grande punto 1,3 multijet kullanıyorum ağır istanbul trafiğinde 4,5-5 litre arası gidip geliyor , bumudur çok yakan ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Alınır binilir. o fiyata alınacak en iyi arabalardan ama biraz eski model bakmanız lazım.

    2010 model dynamic donanımlı ve az km'li modeller 30.000'e bulunur gibi. Mesela şu:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-sahibinden-sifir-hata-1.6-multijet-dynamic-plus-dizel-linea-138880902/detay
    _____________________________




  • arandur kullanıcısına yanıt
    Bulabilirseniz emotion bakın derim, 1.6 ların en karakterestik özelliği 16 inç jantlarıdır alabiliyorsanız bu jant lı modellerden bakın. Arada çokda fiyat farkı olmayacaktır.
    _____________________________
  • ortadirek isen, elin mahkum ise, fiat'tan başka seçeneğin yok ise alınır. aksi takdirde yüzüne bile bakılmamalı, görünce ayıplanması gereken bir araç
    _____________________________
    95 Broadway ... 2005 Megane 1.6 HB ... 98 Fiat Marea 1.6 ... 2006 Corolla 1.4 HB D4D ... 2010 Chevrolet Aveo NB 1.4 AT ... 2010 Accent Era 1.4 Select AT ... 2018 Hyundai i20 1.4 Style AT ... 2011 Clio 1.2 Grandtour Extreme... 2012 Fiat Fiorino Combi 1.3 Active... 2005 VW Golf 1.6 Tiptronic... 2016 i20 1.4 Elite Smart AT... 2007 Renault Kangoo Multix 1.5 DCI Authentique...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parker48

    Bulabilirseniz emotion bakın derim, 1.6 ların en karakterestik özelliği 16 inç jantlarıdır alabiliyorsanız bu jant lı modellerden bakın. Arada çokda fiyat farkı olmayacaktır.

    Sağolun, benim de gözüm 16" jantta ve özellikle 205 taban alanında. En kötü 195 olsun. 175 tabanlı mevcut tekerlerimi beğenmiyorum.

    Bir de arkadaşlar Fiat Linea donanımlarını model model görebileceğim bir link var mı? Dynamic, dynamic plus, emotion, emotion plus derken hangi donanımlar var bilmem lazım. Malum sahibinden ilanları donanım olarak hep hatalı.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail76

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Bu soru için her insan farklı cevap yazacaktır...Bir arabanın tek gideri yakıt değil....Bütün hesabı mazot litresi olarak yapmak yanlış...Kullanım maliyeti diye bir hesap var..parça, tamir, servis fiyatları asıl kazık buradan giriyor...Türkiyede şu an alınacak en mantıklı araba FİAT LİNEA diyorum.. Peynir ekmek gibi satılıyor...Şirketler, taksiciler, aileler, büyük çoğunluk Linea kullanıyorlar...Akıl veren çok para veren hiç kimse yok...Karar sizin..kolay gelsin..
    _____________________________
    HİLE İLE İŞ GÖREN MİHNET İLE CAN VERİR,

    NAMUSA HÜRMET EDEN NESLİNE ŞEREF VERİR....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taşkafa

    Bu soru için her insan farklı cevap yazacaktır...Bir arabanın tek gideri yakıt değil....Bütün hesabı mazot litresi olarak yapmak yanlış...Kullanım maliyeti diye bir hesap var..parça, tamir, servis fiyatları asıl kazık buradan giriyor...Türkiyede şu an alınacak en mantıklı araba FİAT LİNEA diyorum.. Peynir ekmek gibi satılıyor...Şirketler, taksiciler, aileler, büyük çoğunluk Linea kullanıyorlar...Akıl veren çok para veren hiç kimse yok...Karar sizin..kolay gelsin..

    Alıntıları Göster
    Agresif mi kullanıyorsunuz? Şehir içinde 7 lt. fazlaymış. Benim doblo en fazla 5.5 yakıyor.
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.