Şimdi Ara

Linea 1.3 mjet 95 hp hakkında yorumlarınız..?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
10.788
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Linea 1.3 mjet 95 hp hakkında yorumlarınız nedir...
    Yalıtım (motor,yol,rüzgar sesi) nasıl.?
    Süspansiyon yumuşakmi,yoldakicukurlari hissettiriyormu..
    sanziman nasıl.. Vites geçişleri nasıl..
    Araçta vibrasyon oluyormu..
    95 hp 200 nm tork kasayı taşımada özellikle yokuşlarda sıkıntı olusturuyormu..özellikle 4 kisi iken...
    Direksiyon hakkındaki düşünceleriniz..?

    Günde ortalama 80km yol yapacagım .. Bu yüzden bu aracı araştırıyorum..

    Tşk..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Şahin in yeni kasası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osman1942

    Şahin in yeni kasası

    Bu kadar kötümü gercekten...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabam.com'dan alıntı..

    İç mekan

    Makyajın asıl etkisini tamamen yenilenen ön konsolda görüyoruz. Punto Evo’ya benzer bir iç tasarıma kavuşan model eskisinden çok daha iyi görünüyor. Döşeme rengi ile uyumlu ön konsol artık daha kaliteli hissettiriyor fakat yine sert yüzeylerin hakimiyeti devam ediyor. Derine konumlandırılmış yeni gösterge paneli eskisinden çok daha sportif duruyor. Gösterge tablosunun ortasındaki yol bilgisayarı silecek kolundaki tuş ile kontrol ediliyor ve kullanımı kolay. Araçtaki müzik ve klima sistemi kullanıcı dostu bir yapıda. Ses sisteminin kalitesi ise tatmin edici olmaktan uzak. Yeni Linea’da koltuk ve kapı panellerindeki kumaş yüzeylerde kimyasal bir metodla oluşturulan koruyucu tabaka sayesinde kumaşın kirlenmeden daha uzun süre yeni görüntüsünü koruyacağı iddia ediliyor. Eğer doğruysa bu çok yerinde bir adım olmuş, çünkü selefinde koltuklar çok çabuk leke tutuyor ve eskiyordu.
    İç mekanında yeteri kadar eşya gözü barındıran yeni Linea’nın tüm versiyonlarında dört cam elektrikli olarak sunuluyor. Modelin görüş açılarında ciddi bir sıkıntı yok ve standart sunulan arka park sensörü sayesinde park manevralarında oluşabilecek ufak hasarların önüne geçilmeye çalışılmış.



    Motor

    Test aracımız Linea’nın en çok rağbet gören versiyonu 1.3 litrelik Multijet motora sahipti. Fiat’ın geliştirdiği ünite yıllardır yollarda ve sağlamlığını en iyi kanıtlamış motorlardan birisi. Multijet motor gamının ikinci neslinden olan 1.3 litrelik ünite 4000 d/d’de 95 hp güç üretiyor ve 200 Nm’lik torkunu 1750 d/d’den itibaren sunuyor. 1.3 litrelik dizel motor 5 kademeli manuel şanzımanla kombine edilmiş. Alt devirleri cansız olan Multijet motor ekonomik yapısı ile bu eksikliğini görmezden gelmenizi sağlayabilir. Şehir dışında tüketim değerlerini 4 lt/100 km civarında tutabildik ama testimizin sonucunda tüketim değeri 6 lt/100 km olarak belirlendi.

    13.8 saniyede 100 km/s hıza ulaşabilen Linea’nın maksimum hızı 170 km/s. Hızlanma konusunda biraz hantal kalan Linea, torkunun etkisiyle ara hızlanmalarda yeterli çevikliği sunuyor. Zaten bu sınıf müşterisinin de ilk önceliği performans değil.



    Konfor ve yol tutuş

    Linea konfor ve yol tutuş disiplinlerinde bekleneni verebilen bir otomobil. Aracın koltukları yeteri kadar rahat fakat yan destekleri biraz daha iyi olabilirdi. Arka koltuklarda sunulan diz mesafesi segmentine göre yeterli. Linea uzunluğuna oranla dar bir otomobil. Aracın genişliği Punto ile aynı ve bu sebeple boyutuna göre iç mekanında sıkışıklık hissediliyor. Neyse ki dingil aralığının daha uzun olması sayesinde diz mesafesi konusunda sıkıntı yaşanmıyor ve bagaj hacmi devasa.

    Orta-yumuşak sertlikteki süspansiyon yapısı ile donatılmış Linea, limitlerini sürücüsüne hemen hissettiren bir otomobil. Direksiyonun hissiz yapısı sürücüye ilk sinyali veriyor ve sakin bir sürüş yapmanız gerektiğini hemen anlıyorsunuz. Yüksek süratlerde bile düz gidiş konusunda sıkıntı yaşamayan Linea, hızlı girilen virajlarda önden kaymaya başlıyor ve ESP sadece en üst donanım seçeneğinde standart sunuluyor.




    Yorum-Selim ERKEK
    Yenilenen Linea çok daha iyi bir iç mekana kavuştu. Eskisinden daha iyi görünen ön konsol şıklığı arttırıyor. Araçta teknik olarak bir iyileştirme ise hissedilmiyor. Linea, Türkiye’de dizel fiyatına benzinli kampanyası ile çok sevilmiş bir modeldi. Yenilenmesi ile birlikte bu özelliği kayboldu ve dizeli ile benzinlisi arasında 4 bin liralık fiyat farkı oluştu. Bunun üzerine aracın makyajsız versiyonundan daha pahalıya satılıyor oluşu ile Linea’nın eski kelepir imajı yok oldu. Şirketler için hala en uygun seçeneklerden biri olan model bireysel kullanımda da pek çok kişiyi mutlu edebilir. Aracın bakım ve parça fiyatları uygun, 1.3 Multijet şehir dışında az yakıyor, vergi avantajı var ve bagajı yeterince geniş. Direksiyonunun ağır yapısının şehir içinde bir miktar yorduğunu söylemeliyim.



    Yorum-Tulu DARICAN
    Linea genel anlamda Türk tüketicisinin beklentilerini kolaylıkla karşılıyor. Az yakıyor, bagajı geniş, iç mekanında sunduğu diz mesafesi cömert. Fakat otomobilin sürüş dinamikleri ne yazık ki bir alt sınıfta olan ve artık üretilmeyen Albea modelinden farksız. Yön değiştirmelerde salınıma giren karoser aracın yol tutuş ustası olmadığını hemen hissettiriyor. Süspansiyon sisteminin yumuşak oluşu konforu artırıyor. Fakat yukarıda bahsettiğim karoser salınımına da yol açıyor. Keşke ESP sistemi tüm versiyonlarda sunuluyor olsa. 1.3 litrelik dizel motor bildiğimiz gibi. Alt devirlerde cansız ve can sıkıcı. Ancak uzun yolda sürücüsünü üzmüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zebercet2006


    quote:

    Orijinalden alıntı: osman1942

    Şahin in yeni kasası

    Bu kadar kötümü gercekten...

    Fiat tan ne beklersin su sıralar yeni fiat linea diye cikan arabaya birkac nikelaj yapmislar al sana yeni linea :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ah şu önyargı yok mu?
  • yalıtım;
    motor sesi inanılmaz derecede rahatsız edici. radyoyu 30 a felan getirdiğinizde motor sesi duyulmuyor. bildiğin traktor gibi çalışıyor çok sesli motoru.
    yol=motor sesinden dolayı yol sesi gene duyulmuyor. keza rüzgar sesi de aynı şekilde. ama 150 den sonra felan duyuyorsun rüzgar sesini.

    süspansiyon;
    orta sertlikte süspansiyon sistemi. yol tutuşu idare eder. 100-110 dan sonra korkutabilir dönüşlerde. çukurları hissediyorsun

    şanzıman ve vites;
    vites geçişleri çok yumuşak geçip geçmediğini anlamıyorsun.kemikli değil

    aracın ilk 2 vitesi sıkıntılı hemen hızlanmıyor ama 3 ten sonra motor kendine geliyor.

    direksiyon orta hislikte.

    konfor; ford fiestanın koltukları lineanın koltuklarından daha yumuşak. birde lineada ön konsol aşırı derecede yüksek yolu rahat göremiyorsunuz. bu olayı tek ben değilim benden başka bir 5-6 kişi daha onaylamıştır. fiestanın koltuklarının yumuşak olmasını



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eoudoxias -- 16 Temmuz 2012; 1:33:25 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • aynı araç amcamda var çok atak değil yani atakta 80-90km üstüne çıkınca gaza basınca pek toparlamıyor yanı gücünü hissettırmıyor ama konforu gayet iyi yol tutusuda iyi, direksiyonu az bişey sert ama alışılmayacak durum değil, uzun yolda gerçekten çok az yakıyor ve rölantisi çok iyi açıkcası tavsiye ederım, bagajı gayet buyuk, ben hatchback sevdıgım ıcın alamadım ama umarım alırsınız =) şöyle diyim şahin vs. diyenlere hiç aldırmayın o kişi acaba uzun yolda hava 30derece civarı 100km lik yolları şahinle ve linea ile gitmişmidir çok konforlu ve alınabilir araba

    edit: yarışlara katılmayı düşünmüyorsanız en ideal orta performans arabalardan yanı yeterlidir, 140km/h üstüne cıkınca bile sankı 60da gider gibi titreme bağırma zorlanma birşey yok o yuzden cok ıyı şahsen babamın 2005 1,3 opel corsa 140da bagrıyor gitmiyor o ayrı olay :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mefta046 -- 18 Temmuz 2012; 12:31:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mefta046

    aynı araç amcamda var çok atak değil yani atakta 80-90km üstüne çıkınca gaza basınca pek toparlamıyor yanı gücünü hissettırmıyor ama konforu gayet iyi yol tutusuda iyi, direksiyonu az bişey sert ama alışılmayacak durum değil, uzun yolda gerçekten çok az yakıyor ve rölantisi çok iyi açıkcası tavsiye ederım, bagajı gayet buyuk, ben hatchback sevdıgım ıcın alamadım ama umarım alırsınız =) şöyle diyim şahin vs. diyenlere hiç aldırmayın o kişi acaba uzun yolda hava 30derece civarı 100km lik yolları şahinle ve linea ile gitmişmidir çok konforlu ve alınabilir araba

    edit: yarışlara katılmayı düşünmüyorsanız en ideal orta performans arabalardan yanı yeterlidir, 140km/h üstüne cıkınca bile sankı 60da gider gibi titreme bağırma zorlanma birşey yok o yuzden cok ıyı şahsen babamın 2005 1,3 opel corsa 140da bagrıyor gitmiyor o ayrı olay :D

    teşekkürler..




  • Bütçe varsa 1.6 mjet almaya bak kafan rahat eder. Tek kötü yanı direksiyon ağır ve dönüş çapı yetersiz bana göre.
  • Babamin var şirket arabasi fiyatina göre fevkalade bir araç fiestadan bir kaç artisi var performans bakimundan fazla iyi değil fakat gayet rahat ve konforlu oturakli bir arac oldugunu söyleyebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zebercet2006

    Merhaba,
    Linea 1.3 mjet 95 hp hakkında yorumlarınız nedir...
    Yalıtım (motor,yol,rüzgar sesi) nasıl.?
    Süspansiyon yumuşakmi,yoldakicukurlari hissettiriyormu..
    sanziman nasıl.. Vites geçişleri nasıl..
    Araçta vibrasyon oluyormu..
    95 hp 200 nm tork kasayı taşımada özellikle yokuşlarda sıkıntı olusturuyormu..özellikle 4 kisi iken...
    Direksiyon hakkındaki düşünceleriniz..?

    Günde ortalama 80km yol yapacagım .. Bu yüzden bu aracı araştırıyorum..

    Tşk..



    bu işi yapanlar daha iyi bilir, chiple 95hp yi 115-120 hp yaptırabilirsiniz. . .
    http://www.fiatlinea.org/motor_modifiyesi/13_multijet_aracima_chip_tuning_yaptirdim_115_bg_oldu-t1586.0.html
    edit:link



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uçanBalık -- 23 Ocak 2014; 17:34:56 >




  • Linea tek kelimeyle mükemmeldir
  • İhtiyaçlarınıza fazlasıyla cevap verebileceğini düşünüyorum.
  • Hort konu ama yine de 5 günlük linea deneyimini aktarmış olayım. Focus aracım hasardan dolayı servisteyken linea 1.3 multijet verilmişti ikame araç olarak.

    Bi kere fiyatına göre gayet iyi bir araba. Hatta süspansiyonu focustan daha iyi gelmişti bana o zaman. Ayrıca yine focusa göre izolasyonu daha iyi gibiydi. Özellikle yol sesi. Motoru da bana gayet yeterli gelmişti. Ancak yol tutuşu, dengesi çok zayıf bir araç. Direksiyonunda ne his var ne de yönlendirmesi iyi. Ayrıca şehiriçinde de sert. Bir de yakıtı çok iyiydi. 30tllik mazot almıştım 2011 mayıs ayıydı ve mazotu bitiremeden aracı geri vermiştim.

    Bazı olumsuzluklara rağmen yine de o fiyata çok ideal bir araç.
  • dostum 2 yıl kullandım....ve almadan önce arastırmıstım ...bagaj ve ekonomık motoru ve vergı dılımınde de az olması dolasıyla aldım ..inanın mazot koyma tarıhını unutuyordum cok az yakıyor ıstanbul trafıgınde cok yakma korkun olmuyor..aracın yuksek olması cok işime yaradı uzun yolda 110 km ıdeal bır hız yukarı cıkmassan gercekten tam bır yahudı aracıdır...tavsıye ederım ve satarkende kar yaparak sattım.....

    YUHHH KONUYU HORTLATMIŞ ARKADAŞ AMA OLSUN BİR KARDEŞİMİZİN İŞİNE YARAR....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviregal -- 8 Şubat 2016; 22:20:58 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.