Şimdi Ara

LGBT destekçisiyim AMA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • AMA son zamanlarda trans kadınların gerçek kadınlarla kapıştırılmasının legal olduğunu ve bunu destekleyenleri gördükçe bu davaya verdiğim emeklerden inanılmaz endişe ve tereddüt duymaya başladım. Kardeşim azınlığa destek çıkıyoruz çıkıyoruz fakat biz size diyoruz ki bizle eşit konuma gelin ama siz lgbt olmayanları ezip hor görüyorsunuz bu ne perhiz bu ne lahana turşusu? Erkeklerle kadınların fizyolojik biyolojik açıdan farklı olduğunu kabul etmemek bilime düşman olmaktır. Her destek çıktığım azınlık eline güç geçse bizi ters yatırıp düz sevecek gibi geliyor. Biraz daha şanslarını zorlarsalar tüm azınlıklara vereceğim destekleri sonlandırıp çöpe atacağım.




  • @pcdaly ne dio bu hocam

  • Günaydın


    Onlara göre onlardan olmayan herkes öcü.


    Şöyle saçma akımlara destek vermeyin, gitsinler kendi aralarında ne yapıyorlarsa yapsınlar ama siz onlara destek verdikçe kendilerini "adalet savaşçısı", "her toplumsal olayda dayanışma kapısı", "iyilik melekleri" olarak her yerde pankart açıp LGBT şöyledir böyledir sloganları atıyorlar. Özgürlük, eşitlik diyorlar ancak kendileri gibi olmayan herkesi aşağılama peşindeler.


    Kısacası bu tip oluşumları destekleyenlerde benim gözümde suçludur, bu tip toplulukları siz bu hale getiriyorsunuz, ellerine güç verdikçe her şeyi yapabiliriz, diretebiliriz çünkü arkamızda insanlar var ve bunu kullanabiliriz diye düşünüyorlar.


    Aynı şey Dünyada ki Ateizm dernekleri içinde geçerli. İnsanları arkalarına alıp kim bunlara para basıyorsa onların megafonluğunu yaparlar. Başkada bir işe yaramazlar.


    Bu hayatta desteklemeyeceğim topluluklar:


    Tarikatlar, cemaatler, lgbt gibi oluşumlar ve politik davranan dernekler, dinler ile alakalı dernekler, localar vs...


    Bunların hiç birisine destek vermedim vermeyide düşünmüyorum.





  • tüm azınlıklar solculuk kisvesi altına sığınır sonra da ırkçılık yapar


    lgbtilere kesinlikle lafım yok ülkemizde zaten zor durumdalar ama amerika gibi özgür ülkelerde lgbti yapılanmaları inanılmaz bir lobi haline geldiler

  • Videodaki kadin dovuscu teknik bilerek teknikle dovusuyor, trans dovuscu teknik bilmeden butun yumruklari yemesine ragmen yerinden dahi oynamiyor, bos bos yumruklar savurarak dovuyor kadini.  

    Cozy Mediayoutube
    Alana McLaughlin, the second openly transgender woman to compete in MMA in the United States, won her debut Friday night via submission at the Combate Global prelims in Miami, Fla.
    https://www.youtube.com/watch?v=nlToXlhEvks
  • Akım derken? Lezbiyen ya da biseksüel olmayı dar paça pantolon giymek gibi bir şey mi zannediyorsunuz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Eşcinsellik doğaldır ama normal değildir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • made off hit her kullanıcısına yanıt

    Adaletli bir dövüş olamaz zaten. Birisi testerona sahip bir erkek  Diğeri normal kadın.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dhhesap0238 D kullanıcısına yanıt

    Pantolon gibi bir şey olduğunu iddia etmiyorum.


    İnsanlar kendilerini marjinal olarak göstermek için zaman zaman kendilerini bu tip şeylerle tanımlarlar ve bu tip şeylere akım denir.


    Tercih ise kalıcıdır.


    İnsanların çoğu kendini bir süre marjinal göstermek için kendini LGBT destekçisi veya üyesi olarak tanımlayabilir.

  • Meyve sebzeden tut insanına kadar her şeyin doğalı guzeldir genetigiyle oynamaması lazım tabiatına aykırı eylemler bozuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başbilen kullanıcısına yanıt
    Yani?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ne anlatmaya çalıştığınızı çözemedim. Tercih ise kalıcıdır şeklinde bir cümle kurmuşsunuz. Tercih diye bir şey yok cinsel yönelim var. Şunu bir anlayamadınız gitti. Zaten tercih olsa bizim gibi bir toplumda farklı hiçbir yönelim kalmazdı emin olun. Bir gün erkekle daha sonra bir kadınla sevgili olan bir erkek tercih değiştirmemiştir mesela biseksüeldir. Ama bu erkek o kadınla evlenince diyorsunuz ki bak hevesti geçti ya da tercihi değişti. Lgbt'yi asla desteklemeyeceğim demişsiniz. Ancak lezbiyen, gay olan insanları desteklememek zaten başlı başına saçma bir kavram. Adam gay ise desteklemenizin veya desteklememenizin hiçbir önemi yok. Hayatı boyunca erkeklerden hoşlanmaya devam edecek ve bunu değiştirmek için yapabileceğiniz hiçbir şey yok. Kusura bakmayın da dört duvar arasında ne yaparsa yapsın diye diye, küçük yaşlardan itibaren sistematik olarak zorbalık uygulaya uygulaya bu insanlara kafayı yedirtiyorsunuz. Ondan sonra da niye örgüt kuruluyor ki ne sıkıntıları var ki kim onlara karışıyor ki diye şaşırıyor aynı insanlar. Bu arada konu sahibinin karşı olduğu durumu da kesinlikle üzerine düşünmeye değer buluyorum ama siz hazır fırsat varken bir şunlara sallayayım, nefretimi kusayım şeklinde gelmişsiniz gibi. Ayrıca konu hakkında fikir beyan edebilecek bilgi düzeyiniz olduğunu düşünmüyorum. Bir konuyu da pas geçsek. Bunun hakkında yorum yapmam doğru olmaz desek daha hoş olmaz mı sizce de?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dhhesap0238 -- 16 Aralık 2021; 4:35:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Dhhesap0238 D kullanıcısına yanıt

    Ben de tercih olduğunu düşünmüyorum eşcinsel olmamak için ellerinden gelenin fazlasını yapanlar var bir türlü başaramadıklarını söylüyorlar intihara kadar sürükleniyorlar %99.9 ihtimal tercih değil bana kalırsa zaten LGBT olduğunuz an dışlanıyorsunuz havalı olma durumu bana çok saçma geliyor bu havalılık şeysini inançsızlar için de kullanıyorlar neymiş havalı olmak için inançsız oluyormuşuz yav bu ülkede inançsız olduğu için öldürülen bir sürü kişi var sırf inançsız diye hayati tehlikesi var adamın ne alaka havalılık toplumdan itilip dışlanıyorsun yani LGBT bireylere yasal evlilik hakkı tanınması güvenli şekilde el ele dolaşabilmeleri gibi haklar tanınmasını istiyorum empati yapıyorum ama bunun götürüleri de çok ağır olabiliyor trans dövüşçü kadın mevzusu gibi bu olayın ortasını bulursanız siyasetçi olarak ki bulması kolay objektif ve akılcı olmak yeterli hem lgbt tarafından linç yersiniz hem lgbt düşmanları tarafından linç yersiniz öyle bir olay ki hani ortayı tutturduğunuzda çoğunluk memnun olmayacaktır ak ya da kara siyasi oy başarısı için gerekiyor maalesef ve şimdi hiçbir ülkede bu orta yol olayını yapan olmadı ya tamamen lgbt dışladı yok saydı ya da lgbtye haddinden fazla haklar verdi heterolar ezildi vesaire





  • meola147of kullanıcısına yanıt
    Geçmişte düzelsin diye lobotomi yapılan insanlar var belki okumuşsunuzdur. Tedavi sonrası düzeliyor falan demişler ama zombi gibi duygusuz bir şeye dönüşüyorlardı sanırım :)) Spor konusunda ise bunun yanında pek çok tartışılan konu var. Mesela doğal olarak çok fazla testosteron üreten bir kadın olsun. Bu kişinin normal diye tabir ettiğimiz kadınlarla dövüşmesi adil midir? Ya da doping maddeleri konusu. Eskiden doping maddelerini tespit etmek şimdiye göre daha zordu. O zamanlarda doping alıp birinci olan ne kadar erkek ve kadın vardı kim bilir? Ki günümüzde bile doping olarak sayılan maddeler sürekli değişiyor. Daha önce doping sayılmayan bir madde doping olarak kabul edilebiliyor veya tam tersi. Paralimpik olimpiyatlarında bile ne dalavereler dönüyor bir bilseniz :)) Ayrıca paralimpiklerde de seviye belirleme konusu çok çetrefillidir. Yüzme müsabakalarında görme engelli birinin yan kulvarında bir kolu olmayan bir sporcu olabiliyor. Ne kadar adil olduğu bayağı tartışmalı orada da. Sizin bahsettiğiniz duruma dönersek, normalde ortalama bir erkek ortalama bir kadına göre pek çok sporda avantajlı bir konumdadır. Bu hepimizin bildiği bir gerçek. Peki bu transseksüel kadınlar dönüşüm sürecinde bu avantajın ne kadarını elinde tutabiliyorlar? Sonuçta bu insanlarda hakim hormon testosteron yerine östrojen oluyor. Sakalları dökülüyor. Saç çizgileri bile ileriye geliyor. Büyük ihtimalle kas kaybı da yaşıyorlardır ve kas kütlesi kazanmaları testosteron eksikliği nedeniyle daha zor oluyordur. Ben bu noktada katılsın veya katılmasınlar demekten çok araştırılması gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta transeksüel kadınlar şeklinde ayrı bir turnuva düşünülebilir ama bu biraz dışlamak gibi gözükebilir. Ya da mesela kickboksta aynı siklet yerine bir üst siklette mücadele etmeleri istenebilir. Bunlar bizler için olduğu kadar federasyonların da yeni tanıştığı kavramlar sonuçta ve kurallar oturana kadar birilerine belki de haksızlık yapılması kaçınılmaz gözüküyor şimdilik. Ayrıca bana da böyle dan dun turnuvalara girip dümdüz birinci olmaları biraz sinir bozucu geliyor açıkçası. Yani tamam şampiyon oldun da insan demez mi ulan acaba haksızlık mı oldu diğerlerine diye :)) Ben aynı durumun içinde olsaydım muhtemelen bu şüphelerden dolayı katılmayı istemezdim mesela.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dhhesap0238 -- 16 Aralık 2021; 5:1:31 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • The Cebelebettin kullanıcısına yanıt

    Genetiği çift cinsiyetliyse.


    sonuç olarak doğal. Herhangi bir müdahale yok.Yada doğal olarak erkek doğmuş ama östorojen fazla salgılıyorsa vücudu?


    Bu işin içinden çıkamazsın kardeşim.Doğal diye bişey yok!

  • Lgbtli görüncd ora ora rush atasım geliyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gödlerini kaldırmayın şunların ya atcan 2 tekme sittirsinler gitsinler sonra yüz bulurlar sokaklarda çocukların yanında yaparlar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Dhhesap0238 D kullanıcısına yanıt
    hocam guresci vie adam kadin olup kadinlar musabakasina katilmisti normalde dereceye giremeyen adam kadin olunca birinci oldu bence gayet acik her sey


    zaten cinsiyet degisikligi vucudun o zamanki kondisyonunu degistirse de erkeklerle kadinlarin iskeletleri ve vucut gelisimleri de ayni degil

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sedatistan kullanıcısına yanıt
    onlari bebekken duzeltiyorlar hocam


    ayrica dogal ve normal farkli seyler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.