Şimdi Ara

LG SJ3.DTURLLK Soundbar MM Mağdurları_Güncelleme(Ürün gönderilecek) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
618
Cevap
25
Favori
31.271
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şikâyet var da şikayeti olusturdum fakat benim bulunduğum yerdeki thh ye laf anlatmak deveye hendek anlatmak gibi daha önce başka bir ürün için internetten thh ye başvuruda bulundum bütün bilgileri girdim ekran görüntüleri fatura vs. Sonuçlanmayınca thh yi aradım neden sonuçlanmadı diye belgeleri elden getirmeniz gerekiyor dediler dedim internetten bütün belgeleri verdim öyle olmaz buraya gelmeniz gerekiyor diye ısrar ettiler bende sinirlendim götürmedim yine başvuruda bulunsam aynı olacak. Umarım şikayet var etkili olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karnivor84 -- 28 Mart 2018; 19:27:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayetvar a yazdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şikayet oluşturdum
  • 26/03/2018 tarihinde kampanyada olan LG SJ3 marka soundbardan 1 adet aldım, 399 TL fiyatın üzerine bu ürüne özel 200 TL indirim yapıldı ve 28/03/2018 tarihinde siparişimi iptal ettiler. Gerekçe olarak sistemsel bir hatadan dolayı sipariş ettiğiniz ürünü iptal ettik dediler. Halbuki ürün 26/03/2018 saat 23.30 sularında satışı yapılmış ve ödemesi gerçekleşti yaklaşık olarak 30dk içinde ürün stoğu tükenmiş olmasına rağmen 27/03/2018 tarihinde saat 12:00 civarında ürün tekrar stoğa girmiştir ve sistemsel hatadan bahsettikleri indirim kodunun tekrar kullanımda olduğundan dolayı sipariş alınmaya devam edilmiştir. Dolayısıyla Media Markt müşteri memnuniyeti ve satış sözleşmesini hiçe sayarak ürünü iptal etmiştir. 1 adet ürün almış olmama rağmen sistemsel hata veya toplu alım gibi mesnetsiz açıklamaların arkasına sığınarak Satıştan kaçmaya çalışmış ve satış sözleşmesine aykırı davranmıştır.





    Metni ile şikayet kaydı oluşturdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar mediamarkt ile 2 defa telefonla görüştüm ve ürünü teslim edeceklerini söylemişti. Bu akşama kadar kargo geçilmeyince tekrar aradım. Kontrol ediyorum dedikten sonra beni bekletti ve siparişimin iptal olacağını söyledi. Bunun üzerine 175 tüketici danışma hattı, Maliye Bakanlığı şikayet hattını aradım. Kargo gönderilmediği için faturanın kesilmeyeceğini fakat ön sözleşmenin mailime gönderilmiş olması gerektiğini söylediler. 175 danışma hattı ön sözleşmeyle tüketici hakem heyetine başvurabileceğimi söyledi. Maliye Bakanlığı ise bu borçlar hukuku konusu olduğu için asliye mahkemede sorunun çözüleceğini söyledi. Ben de bunun üzerine mediamarkt mağazasına gittim. Kapıda beni böyle bir tablo karşıladı



    LG SJ3.DTURLLK Soundbar MM Mağdurları_Güncelleme(Ürün gönderilecek)

    LG SJ3.DTURLLK Soundbar MM Mağdurları_Güncelleme(Ürün gönderilecek)

    Satış personeliyle görüştüm ve internet mağazası ile mağaza stoklarının farklı olduğunu söyledi öncelikle. Fakat bize stoktan dolayı gönderim iptaline ilişkin birşey söylenmedi telefonda.

    Müşteri hizmetleri masasının yanında internet satış teslim masası vardı oradaki arkadaşla görüştüm. Neden iptal ettiklerine dair bir açıklama yaptılar mı dedi. Teknik sebeplerden dolayı iptal ettiklerini söylediler dedim. Teknik sebeplerin sebebini sorun tekrar arayıp dedi. Çünkü ön sözleşmede sadece doğal afet gibi durumlarda iptaline ilişkin bir madde var. Mailime gelen ön sözleşmeyle tüketici Hakem heyetinde haklarımı alabileceğimi söyledi

    Tekrar mediamarkt müşteri hizmetlerini aradım. Sj3 ürününe ait bütün siparişleri iptal ettiklerini söylediler. Bir şikayet dilekçesi oluşturmak istediğimi söyledim.

    Sizi aradığımda kendinizi korumak adına görüşmelerin kayıt altına alındığını belirtiyorsunuz sizin personeliniz bana 2 sefer ürünün teslim edileceğini belirtti. Siz şuan bana benim kabul etmem için zorladığınız sözleşmeyi kendinizin kabul etmeyeceğini belirtiyorsunuz. Tüketici ve borçlar kanununa göre haklarımı aramak için görüştüğüm kanun mercileri bunlardır ve bana söyledikleri bunlardır diye belirttim. Maksimum 48 saat içinde döneceklerini söylediler

    Yarın thh ye gideceğim zaten orda sıkça danışmak zorunda kaldığım başvuruyu alan memur değil heyetten bir memur var. O konuyla ilgili yarın detaylı Bilgi paylaşırım.

    Geçen ay şikayetimden dolayı görüşmemde arkadaşın dedi şuydu. Şikayet sürecinde 1 haftada şikayet karşı tarafa yani mediamarkta iletiliyor. Mediamarktın savunma yapması için 1 ay süresi var. Bizim karar vermemizle Beraber süre 6 ayı buluyor. Mayıs’ta askere gideceğim için savunma alındıktan sonra dilekçe vererek süreci hızlandırmamın Kanuni hakkım olduğunu söyledi. THY’ye mecbur kalırsak çıkan kararı size erkenden bildiririm 🙂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wtn -- 28 Mart 2018; 20:5:38 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Sikayetinize sunuda ekleyin gece urunu indirime sokup sonra stoklar bitti diye kaldirip ertesi gun ayni kampanyayi yeniden baslattiklarini belirtin bu 2 kere ust ust hata olmaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • diğer konuda 22 yazmışım ama 2 adet siparişim var
    neden mi
    çünkü o gece aynı hesaptan 2 den fazla sipariş verilemiyordu
    ben de bu kadar büyük bir cihazın stok yapmaya değmeyeceğine karar verip 2 siparişten sonra vermedim başka hesaptan

    ertesi gün iptal mesajı gelince zaman kaybetmeden thh şikayet ettim
    bu arada senebaşında 400 liradan aldığımı hala kuramadım zira bizim apartmana fazla
  • thh dilekçenizde şu madde mutlaka olmalı

    6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un satıştan kaçınma başlıklı bölümünün MADDE 6 - (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz. (2) Hizmet sağlamaktan haklı bir sebep olmaksızın kaçınılamaz. (3) Ticari veya mesleki amaçlarla hareket edenler, aksine bir teamül, ticari örf veya adalet ya da haklı bir sebep yoksa; bir mal veya hizmetin satışını o mal veya hizmetin, kendisi tarafından belirlenen miktar, sayı, ebat gibi koşullara ya da başka bir mal veya hizmetin satın alınması şartına bağlayamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karnivor84

    Şikâyet var da şikayeti olusturdum fakat benim bulunduğum yerdeki thh ye laf anlatmak deveye hendek anlatmak gibi daha önce başka bir ürün için internetten thh ye başvuruda bulundum bütün bilgileri girdim ekran görüntüleri fatura vs. Sonuçlanmayınca thh yi aradım neden sonuçlanmadı diye belgeleri elden getirmeniz gerekiyor dediler dedim internetten bütün belgeleri verdim öyle olmaz buraya gelmeniz gerekiyor diye ısrar ettiler bende sinirlendim götürmedim yine başvuruda bulunsam aynı olacak. Umarım şikayet var etkili olur

    İstanbul'daki THH'yi seçebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetfx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Karnivor84

    Şikâyet var da şikayeti olusturdum fakat benim bulunduğum yerdeki thh ye laf anlatmak deveye hendek anlatmak gibi daha önce başka bir ürün için internetten thh ye başvuruda bulundum bütün bilgileri girdim ekran görüntüleri fatura vs. Sonuçlanmayınca thh yi aradım neden sonuçlanmadı diye belgeleri elden getirmeniz gerekiyor dediler dedim internetten bütün belgeleri verdim öyle olmaz buraya gelmeniz gerekiyor diye ısrar ettiler bende sinirlendim götürmedim yine başvuruda bulunsam aynı olacak. Umarım şikayet var etkili olur

    İstanbul'daki THH'yi seçebilirsiniz.

    kağıthane thh 6 ayda karar veremiyor




  • Sikayetvar a bende şikayet oluşturdum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • E devlet'ten başvuru oluşturmaya çalışırken şu hatayı alıyorum. Sebebi nedir tam olarak?

    '' Şunu deneyin
    Doğru web adresini kullandığınızdan emin olun:https://tuketicisikayeti.gtb.gov.tr
    Bing'de "https://tuketicisikayeti.gtb.gov.tr" arayın ''
  • şikayet oluşturdum.
  • voodoo child kullanıcısına yanıt
    iBan veriyorum gerekli miktarı yollarsanız derneği kurulumu yapılmış gerekli dosyalar yüklenmiş paket halinde yollarım size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öğlen sipariş verip iptal edilen var mı ? benim halen bekliyor kargoya da verilmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Compengineer06 kullanıcısına yanıt
    Benimde ole ne mail geldi ne arayan var bugun sabah 2 kere aradim sıkıntı yok demişlerdi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • örnek şikayet taslağı paylaşında herkez aynısını göndersin daha iyi toplu olduğumuz belli olur ayrıca twitter facebook etkinliği oluşturulmalı
  • Bu güne kadar yanlış fiyatlandırma nedeniyle gönderilmeyen siparişlerim için hiç THH başvurusu yapmadım.

    Ama bu defa yapacağım, durum farklı. İnsanı salak yerine koyuyorlar.
    Çoklu alım (2 adet) aldığım için iptal edilmiş. Birincisi; senin sistemin benim 2 adet almama izin veriyorsa burada kabahati olan ben değilim, sensin. Bunun ceremesini neden ben çekiyorum? 2 tane alana gönderilmeyeceğini bilsem 2'ncisini almaz, 1 tane ile yetinirdim. İkincisi; Velev ikinci ürünü almak dedikleri gibi ticari gaye için olsun, o zaman 1 tanesini iptal edip diğerini göndermeleri gerekirdi. Ama beyefendiler 2 tanesini birden iptal ediyorlar.
    Bunları müşteri temsilcisine söylediğimde sadece dinlemek ve yapacak bir şey yok demekle yetiniyorlar.

    Adam gibi çıkıp da "fiyat hatası var gönderemiyoruz" deseler bu kadar sinirlenmezdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Compengineer06

    Öğlen sipariş verip iptal edilen var mı ? benim halen bekliyor kargoya da verilmedi.

    yarın iptal olur hocam bizimkilerde
  • ŞikayetVar'da şikayet yazarken gerçekten 1 adet alanlar(başka hesapla vs verilmemiş olanlar) mutlaka 1 adet yazsın yoksa aşağıdaki metini atıyorlar.


    Değerli Müşterimiz;

    Kampanya dönemindeki kampanyalı/indirimli ürünlerin daha fazla müşterimize ulaşabilmesi ve ticari amaçlı alımların önüne geçebilmek amacı ile toplu alımlara onay verilememektedir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.