Şimdi Ara

LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu (240. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.645
Cevap
258
Favori
358.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 238239240241242
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Melihmk94 M kullanıcısına yanıt

    Maalesef hemen hemen tüm G2 lerde ve hatta bazı C2 lerde olan kronik bir sorun hocam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Aldığım da yoktu yeni oldu yani bende yeni farketmiş olabilirim ama neredeyse 1 aydır kullandım tv yi dün akşam menüde iken duydum farkettim, bazı videolar izledim deli dehşet çaydanlık gibi öten videolar var benimki bu tarz değil de ama rahatsız ediyor bildiğin için o sesi ister istemez duyuyorsun, çözüm çare yapılacak bir şey yok mu hocam yada güncelleme ile vs çözülecek tarzda bir şey değilmidir acaba, yabancı forumlarda bakındım tv yi servise göndermişler ama yapılan yada tamir olan birşey yerine yeni ürün göndermişler lakin 3 kere üst üste aynı kişiye bu sorunlu olan g2 teslim etmişler sıfır ürün olmasına rağmen ve çoğu farklı kullanıcı da bu sorunu yaşadığı halde kullanmaya devam ediyorlarmış, ne saçmalık ya öte öte tv kullan şimdi 👏🏻

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Melihmk94 M kullanıcısına yanıt

    Maalesef bunun herhangi bir tamiri veya çözümü yok hocam. Eğer rahatsız edici seviyede değilse şanslı bile sayılırsınız. Kullanıcı rehberi konusundaki ilk sayfadaki kontrolleri yaptıysanız ve panelde herhangi bir sorun görmüyorsanız, bu çok da dert edilecek bir problem değil aslında. Bu problemle TV‘nizi değiştirirseniz ve size hem paneli kötü, hem de aynı problemli başka bir ürün gelirse daha çok canınız sıkılır. Ancak panelde de problemler görüyorsanız değiştirmenizi tavsiye ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt
    Testleri yaptım hocam sorun yok çok şükür panelde, bu sorunda yoktu ta ki düne kadar işte ve evet bayağı kısık ses ayrıca da webos a girince oluyor sadece onun dışında ötmüyor, kronik hatadan bile şanslı şanssız olayı varmış desene hocam bu LG cidden bambaşka bir marka ya...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • SAVIAR kullanıcısına yanıt

    Form vermedi.Fotoğrafları çekip gitti ben haber vereceğim dedi.Servis uzak değil eve 2 güne uğrarım durum ne diye. Diyorum kurulum yaparken gördünüz hani form abi dükkanda kayıt açacağız diyor. Hatadan bile saymadılar ilk bu tek renkte bir şey olmaz dediler. Normal tv yayınında da gözükünce anladı artık.

  • Detailed applicable model list : Please check with reference Tab exactly

    * SW information



    1. Improvement



    1) LG Channels expanded its availability to more countries. (Argentina, Chile, Colombia, Peru)


    2) A new feature, Learn Remote Control, has been added for people with disabilities


    3) Known kernel vulnerabilities patched


     - CVE-2021-4154, CVE-2022-2588




    2. Applicable model list



    OLED55C24LA

    OLED65C24LA

    OLED77C24LA

    OLED55C26LD

    OLED65C26LD

    OLED55C25LB

    OLED55C21LA

    OLED77C26LD

    OLED65C21LA

    OLED77C21LA

    OLED55C2RLA

    OLED65C25LB

    OLED65C22LB

    OLED55C22LB

    OLED77C22LB

    OLED77C25LB

    OLED65C2RLA

    OLED77C2RLA

    OLED77C27LA

    OLED55C27LA

    OLED65C27LA

    OLED55C29LD

    OLED65C29LD

    OLED77C29LD

    OLED55C28LB

    OLED65C28LB

    OLED77C28LB

    OLED77C26LA

    OLED65C26LA

    OLED55C26LA

    OLED55G26LA

    OLED65G26LA

    OLED55G23LA

    OLED65G23LA

    OLED65G2RLA

    OLED55G2RLA

    OLED65G29LA

    OLED55G29LA

    OLED48C24LA

    OLED48C21LA

    OLED48C25LB

    OLED48C2RLA

    OLED48C26LB

    OLED48C22LB

    OLED48C27LA

    OLED48C28LB

    OLED48C29LB

    OLED48C26LA

    OLED83C21LA

    OLED83C24LA

    OLED83C26LA

    OLED83C2RLA

    OLED83C27LA

    OLED83C29LA

    OLED42C24LA

    OLED42C26LB

    OLED42C21LA

    OLED42C2RLB

    OLED42C27LA

    OLED42C29LB

    OLED83G26LA

    OLED77G26LA

    OLED83G23LA

    OLED77G29LA

    OLED97G29LA

    OLED77G23LA

    OLED77G2RLA

    OLED83G29LA

    OLED97G26LA

    OLED65CS9LA

    OLED55CS9LA

    OLED55CS6LA

    OLED65CS6LA

    OLED77CS9LA

    OLED77CS6LA

    65ART90E6QA

    65ART90E9QA

    OLED65C2SW

    42LX1Q9LA

    42LX1Q3LA

    42LX1Q6LA

    55LX1Q9LA

    48LX1Q9LA

    55LX1Q3LA

    55LX1Q6LA

    48LX1Q3LA

    48LX1Q6LA

    42LX3Q9LA

    42LX3Q6LA

    42LX3Q3LA



    3. Release History



    [03.10.38]


    1. Fixing minor bugs in software


    [03.10.43]


    1. Fixing minor bugs in software


    [03.10.75]


    1. Fixing minor bugs in software


    [03.11.10]


    1. Now you can register a product at the initial setup.


    [03.11.35]


    1. Fixing minor bugs in software


    [03.20.24]


    1. Yandex Alice voice recognition is supported in select countries.


    2. You can use voice recognition with earbuds in select TV models.


    3. The voice recognition feature has been improved.


    4. More apps support the split-screen mode.


    5. Automatically switches to Game Optimizer mode when playing Dolby Vision games.


    6. The usability of the Accessibility menu has been improved to help people with disabilities.


    7. You can add a stick cleaner to the Home Dashboard using ThinQ.


    8. Select LG TVs can share currently watched screens or video/audio via a wireless network.


    - Sending content is available for select models only.


    - Some content in RF, HDMI (STB Only) mode may not be available for sharing.


    9. The home screen layout has changed.


    [03.20.40]


    1. Fixing minor bugs in software


    [03.20.70]


    1. You can add "upcoming football game of the world" to the Sports Alert.


    [03.20.95]


    1. Fixing minor bugs in software


    [03.21.30]


    1. Fixing minor bugs in software


    [03.21.45]


    1. Fixing minor bugs in software


    [03.30.16]


    1. LG Channels expanded its availability to more countries. (Argentina, Chile, Colombia, Peru)


    2. A new feature, Learn Remote Control, has been added for people with disabilities


    3. Known kernel vulnerabilities patched


     - CVE-2021-4154, CVE-2022-2588





    https://gscs-b2c.lge.com/downloadFile?fileId=vJlMZgtECLlvznIRYxhi9A








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notropil -- 23 Ocak 2023; 16:58:25 >




  • aralık 2021 de aldığım 48c1 dün akşam tv yi kapatırken pixel temizliği uyarısı geldi.Tamam diyip başlattım.

    1 yıl sonunda olması normal mi? yoksa erken mi olmuş bilemedim.

    Pixel temizliği olan arkadaşlarda süreler nasıldı acaba?

  • Arkadaşlar 55GX Tv min panelinin en üst kısmında yaklaşık 35-40 kadar ölü piksel oluşmuştu. Aralık sonunda kayıt açtırdım.

    29 Aralıkta geleceklerdi ancak servis elemanı telefon açtı "sen ölü piksellerin olduğu kısımların, tv nin arka etiketin olduğu kısım, faturanın fotolarını çek at bana ben arıza kaydı açayım, gelmeme gerek yok" dedi.

    Tamam dedim, dediklerini yaptım. Bana da servis formunun fotoğrafını atmasını istedim, gönderdi servis formunun fotosunu.

    Yarın 20 iş günü doluyor THH ye gidersem ve servis savunmasında "biz gitmedik, biz tv yi incelemedik, bu form bize ait değil" vs gibi bir şeyler deseler thh bunları haklı bulur mu?

    @SAVIAR hocam sen bu konularda iyice tecrübe edindin artık LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu . Sence nasıl bir yol izleyeyim?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CueMaker -- 20 Ocak 2023; 11:46:13 >




  • @BJK@ kullanıcısına yanıt

    Ne zaman alındığı ile alakalı değil kullanım süresiyle alakalı hocam o. Her 2000 saatte bir yapacak onu LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu 

  • CueMaker kullanıcısına yanıt

    Biz bu işler otursun diye bekliyoruz, iyice kontrolden çıkmaya başladı. Formun fotoğrafı yeterlidir hocam. Sonuçta formda tüketici bilgisiyle doldurulmuştur yazmıyorsa, gelmediklerini iddia edemezler. 20 gün dolduğu gibi davanı aç hocam. Hiç zaman kaybetme. Dönerlerse iptal eder süreci sonlandırırsınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @BJK@ kullanıcısına yanıt
    Cevap veren diğer arkadaşında belirttiği gibi kullanım süren 2000 saati bulunca uzun piksel temizleme yapıyor.

    Kullanım süren, kaç defa kısa ve uzun piksel temizleme yapıldığı ile ilgili bilgileri servis menüsüne girerek öğrenebilirsiniz. Servis menüsüne TV'nin dahili web browser'ı ile girme ve ekrana gelenleri okuma ile ilgili linkler ilk mesajda toplandı. Ordan öğrenip uygulayabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • son güncelleme ile iptv app'lerinde altyazı sorunu oluştu ve hiçbir içerikte altyazı açılmıyor, altyazı bilgisi içermiyor hatası mevcut.


    bu durumu çözebilen oldu mu?

  • losthell kullanıcısına yanıt
    hiçbir içerik derken disney netflix dahil mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • iptv içindeki içeriklerde hocam , duplex ile çözüm bulamadım. iptv kullanan arkadaşlar bakarsa farkedeceklerdir.

  • @BJK@ kullanıcısına yanıt

    bende aynı modeli aynı tarihte aldım henuz bana sıra gelmedi beklemedeyim ama ben yaz aylarında 4 ay dogru düzgün kullanmadım oyle olsa şimdiye yapardı benimki de

  • Herkese merhaba.

    C2 OLED TV’yi kullanmaya başlayalı 22 gün oldu.

    Bugün servis menüsüne girip değerlere baktım. Bu değerler şuan için normal mi? Pixel temizliğini otomatik yapmış görünüyor.


    UTT: 233

    0ffRS/JB(C,T): (23,230)/(0,0)

  • Merhaba aşağıdaki askı aparatını almayı düşünüyorum kullanan var mı yada önerisi olan 55c2 için.

    Aslında sabit askı aparatı kullanıyorum ama yön değiştirmesi gerekiyor oturma yerine göre

    Poppstaryoutube
    Poppstar TV Wall Mount Swivel Extra Strong for Flat & Curved Monitors 40" - 75" max. 45.5kg/600x400
    https://www.youtube.com/watch?v=jHBxcfTO5IE&feature=youtu.be




    LG OLED Kullanım, Kontrol ve Yardımlaşma Konusu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Arkadaşlar demin başıma enteresan bir şey geldi :)

    Ekranda bir anda '' Redmi Note 8 Pro '' ekran paylaşımı yapmak istiyor uyarısı çıktı,kabul et reddet engelle seçeneği ile.

    Doğal olarak engelledim ama kıllandım biraz..

    Normal şartlarda ekran paylaşımı yapmak için aynı ağda olmak gerekmiyor muydu? Atıyorum aynı ağda olmasakta diğer cihazlar bizim TV'yi görüp kafasına göre bağlanma talebi atabiliyor mu?

  • Devoin kullanıcısına yanıt
    iPhone'da olabilir ama Android'de şart değil. Örneğin bir elektronik markete gidip telefonunuzla ekran paylaşımı yapmak istediğinizde mağazadaki teşhir TV'lerini görebilir, bağlanma talebinde bulunabilirsiniz. Onay almadığınız sürece bağlanamazsınız ama aynı ağda olma şartı olmadan cihazlara ekran paylaşımı telebinde bulunabiliyorsunuz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tayaydin kullanıcısına yanıt

    Anladım teşekkür ederim..

    Endişelenecek bir şey yok o zaman :) Engelledim gitti..

  • 
Sayfa: önceki 238239240241242
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.