Şimdi Ara

LG MAĞDURLARI TOPLANIN BİRLİK OLALIM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
5
Favori
2.171
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AdKo kullanıcısına yanıt
    bende 2 ay önce thh ye verdim 5 gün önce lehime karar çıktı bundan sonra nasıl bir yol izlicez acaba 15 gün karşı tarafın itiraz süresi var onumu beklicez bir bilgin varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkan_cim

    bende 2 ay önce thh ye verdim 5 gün önce lehime karar çıktı bundan sonra nasıl bir yol izlicez acaba 15 gün karşı tarafın itiraz süresi var onumu beklicez bir bilgin varmı

    Bugün aldığım firmayla görüştüm karar henüz bize uulaşmadı ulaşınca sizi arayıp iban numarası isteriz paranızı yollarız dediler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • AdKo kullanıcısına yanıt
    Postayla tebligat gitcek her ikinizede. Ondan sonra 15 gün itiraz hakkı var. Satıcının. İtiraz etmicekse kağıt ona ulaşınca ödeme yapabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzafer

    Yaşadım ama öyle bir pişmanlık görmedim. 8 günde anakart değişimi yapıldı.

    Samsung teli olan arkadaşım da var. onun da 1 kere anakartı 1 kere de ekranı değişti.

    Asıl alınmaması gereken telefon Samsung.dur. Allah muhafaza alo derken patlarsa, bırakın kulağı, beyin darma dağın olur.

    Mutlaka herkes aynı memnuniyet veya memnuniyetsizliği yaşamamıştır ama bu kadar da büyük konuşmamak lazım.

    Görünen şu ki ve ben buna inanıyorum.. G4 ilk çıktığında 2bin tl üzeri alanlar, şu an satılan bin küsür olmasını kendilerine yediremiyorlar. Hele bir de gsm operatörlerinden taahütlü alanlar 3 bine yakın fiyat vererek aldılar. bunu hazmedemeyip yaygara koparan bi kesim var. istisnalar mutlaka vardır.

    o insanlar belki hala taksitlerini ödedikleri telefonları aylarca servisten alamadılar.aynı sorunu tekrar yaşayabilirsin.garanti süresi bitince yaşarsan bir bardak soğuk su içersin artık yada sen servise ver 8 günde yine değiştirip 500 tl ni alsınlar.fazla uzatmayacağım tartışmak istemiyorum.




  • Buraya yazanlara soruyorum.Lg almayın demişsiniz.sorunsuz,müşteri odaklı hangi firma var yazın da bilelim.lg'nin değerini başka servislere işiniz düşünce anlarsınız.iphone hemen değiştiriyor diyeceklere de şunu söyleyeyim:muadilleri 2000'e satılırken iphone 4000 liraya satılıyorsa sorun çıktığında bir zahmet hemen değiştirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende lg g4 magduruyum. Bootloop problemi yuzunden telefonum kapandi. Delta garantiliydi servise gonderdim 15 isgunu oldu ne ses ne seda var tlfondan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında böyle bir konu acmayı düşünüyordum. Yani bu konuyu açmanız çok güzel ve yerinde olmuş.

    Malum hepimizin başına gelen benimde başıma geldi kendi kendime diyordum acaba bendede olurum ve oldu...
    Benim cihaz birden kapandı ve tam açılaçak derken yine kapaniyordu ve bir türlü acilmadi bende 05.05.2016 da servise verdim 20 iş gününü geçti bir sonuç çıkmayınca tabi beni 22.06.2016 ya kadar ücret iadesi almak için beni baya oyaldılar bende en sonunda thh ye başvurdum ve 4 ay oldu sonuç bekliyorim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6 aydır tüketici hakem heyetinde karar bekliyorum. rezalete bak.
    tüketici hakem heyetine başvurup parasını alan var mı? ve semt neresi?
  • Bende LG mağduruyum. Servisler rezalet . orjinal servislerden bahsediyorum. 15 beklettiler. 10 gün bakmadık hala dediler. sonra parça değişimi için bekliyor dediler şimdide değişim bekliyoruz deiler. Lg G4 bozulmayan olmaz etrafımdaki herkezin bozuldu çalışan yok. Serviste 2 koli ağzına kadar bozuk cihaz vardı henüz tamire bile çıkmamış belki girişte bekliyordu.lg yi aradım dosyanız bize ulaşmış değişim için diyor henüz incelenmedi diyorlar bekle babam bekle .Ben lg g5 le değitirin dedim yada para iadesi verin deddim bakalım ne olacak.
  • LG G5 almayı dusunuyordum. Ama bu konuyu görünce kararsızlığı dustum. iphone cok pahalı . Samsung ta patlama haberleri korkuttu. HTC onerirmisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Thh'ye başvurmak için illa 20 iş gününü beklememiz mi lazım ? Ben servis formuna direk ücret iadesi yazıcam.
  • berbes kullanıcısına yanıt
    Bu sorunlar ilk serilerde oluyor zaten.

    6 ay kadar G4 kullandım bir sorunum yoktu. Mis gibi telefondu. Sadece pili G3 e göre az gidiyordu. Ki o da sorun değil yedek pil diye bir şey var.

    Samsung da Apple da aslında nerede ise LG dışında tüm markalarda biraz oyun oynayayım diyip saatler içinde pili bitirdiğinde elinde kablo ya da şarj aleti sokacak USB yuvası arıyorsun. En az 30 dakika telefonsuz kalıyorsun. Oysa ben 30 saniyede pilimi değiştirip işime devam ediyorum %100 pil ile.

    Bir tek işte LG nin o binlerce dolar maaş alan mühendisleri ne zaman kafayı çalıştıracak da akıllarına gelecek merak ediyorum. Şu telefonun içine 150mAh lik ikinci bir değişebilir pil koysalar ( O pil de değişebilir olsun ki ölürse onu da değiştirebilelim. ) ki bu 3000mAh in %5 i demek. Yani ana bataryayı çıkardığımızda telefon bu pilden çalışmaya devam etse de. Ben kulaklık üzerinden telefonla görüşürken bile bir yandan da telefon kapanmadan pili değiştirebilsem.

    Cidden ya 3000mAh ana pil koyacağına 2900mAh koy bir de ayrı bir tane 100mAh lik koy. %3 e tekabul eden o 100mAh lik pil her türlü pil değişene kadar idare eder zaten.




  • akgonul kullanıcısına yanıt
    THH uzlaşmazlık durumunda devreye girer.

    Yani telefonum bozuldu diyip direkt olarak THH ye gidemezsin.

    Telefonun ayıplı mal kapsamında ise. İade talebi ile servise verirsin. Servis iade alır ise paranı alır gidersin. Ama iade çıkarmaz ise ya da senin talebin dışında onarım veya değişeme gider ise. Sen servisin bu kararını THH ye verirsin aykırı yaptırım var diye. Yani THH ye başvurmak için illa önce servisin yamuk yapması lazım.

    THH mevzuatına göre en geç 3 ay içinde karar çıkar. ( Yasa bu. Karar 3 ayı geçemez. ) sen de o karar ile satın aldığın firmaya gidersin. Firma vermeyi reddetse bile elindeki karar ile icraya gider söke söke paranı alırsın.
  • baran6302 B kullanıcısına yanıt
    20 iş gününü geçti ise THH ye git. Bu arada da yeni bir telefon al. Nasıl osla %100 para iadesi alacaksın.
  • deliersagun kullanıcısına yanıt
    İlişme. Bırak 22 iş günü geçsin. Hiç arayıp sorma. Uyandırma herifleri. Süre doluncap para iadesi istersin.
  • laserss kullanıcısına yanıt
    İmkansız. Gidip kontrol et seni aramalarını bekleme.

    Tüketici Hakem Heyeti Mevzuatına göre karar çıkması 3 ayı geçemez.

    Tabi firma karara itiraz etmedi ise.

    Ben tüketici hakem heyeti kararı ile 24 aylık garantisi olan ürünün garantisinin son haftasında servise verip fatura tutarını iade olarak aldım.
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    Aslında hemen değişmiyor. Randevu diye bir şey var. Randevu almak ayrı bir eziyet. Yani İPhone larda da çok fazla sorun çıkıyor ki randevu almak zorunda kalıyorsun ki ona bile sıra bulamıyorsun.

    Bunun dışında İPhone un teknik özelliklerini değerlendirirsek.

    SnapDragon 808 ile 801 arasında performansa sahip bir işlemci.
    2GB Ram.
    720p ekran.

    Bu özellikler bir Android telefonda olsa kullancılar en fazla 800TL verirdi.

    Yani bir zahmet 800TL lik telefonu 3500TL ye sattıklarında da değişim yapsınlar.

    Kaldı ki Apple servisi de mükemmel ve sorunsuz değil. Onunla da ilgili bir sürü şikayet var şikayet sitelerinde.

    Ve son olarak. Açıkçası ben telefonu 5-6 ay kullandıktan sonra varsın sorun çıksın. Benim işime gelir. Telefonu yok pahasına ikinci elde satacağıma. Ekran karardı diyip servise vererek THH kararı ile fatura tutarını geri alırım. Zaten bir cihazdan hevesin 5 ayda geçiveriyor. Patlamıyor ya sonuçta Note 7 ve İPhone 7 gibi.

    Bunun dışında LG de genelde hep ilk seride sorun oluyor. Ayrıca yine 2500TL gibi fiyatlardan çıkıp 1 ay sonra 2200TL lere. 3 ayda da 1900TL lere düşüyor. 6 ayda fiyat 1500 leri buluyor. Ama aslında bu telefonlar zaten en başında bu kadar pahallı değil. Samsung ve Apple da bir ortaklık var. Fiyat kırılmıyor kesinlikle. Nasıl olsa 3500TL verecek bir sürü =)&/(& var diye. LG de ise firmalar fahiş kar marjlarını kısa sürede kaldırmak zorunda kalıyorlar. Normalde telefonun fiyatı zaten 1800-2000TL bandında. Ama ilk başta 2700TL falan diyip keriz yokluyorlar.

    Ve ilk alanlar genelde sorunlu telefonları alıyorlar.

    LG G3 te ısınma sorunu vardı. Sonraki serilerde en son işlemci üzerine metal plaka koyup çare buldular. Çok fazla zorlayınca ekran ışığı gene kısılıyordu ama kapanma vb sorunlar olmuyordu. G4 te de sonraki seriler ile bu sorunlar giderildi. LG G5 te mesele. İlk serilerde ekran ışığı kısık diye şikayet etti millet. Sonraki serilerde ise ekran ışığını bariz bir şekilde artırdılar. Bu ekran yanmasına neden oldu. Sonra da ekranı farklı bir modelle değiştirdiler.

    Ben G3 ve G4 kullandım. Ama 7-8 ay ya da bir yıl geriden geldim. Hiç te bir sorun yaşamadım. Şimdi de V10 aldım. Hem de 1500TL gibi komik bir rakama.

    Uzun lafın kısası. Hakkını aradığın sürece azıcık kafanı kullandığın sürece servislerde sinir yapmana gerek kalmaz. Bir zamanlar Genpa servislerini o kadar bombardımana tutmuştum ki adamlar artık yüzümü ezberlemişti. Gittiğimde hemen koşa koşa biri yanıma geliyor özel bir masaya oturtuyor sorununuz ne ilker bey diyordu. Şaka değil he cidden böyle idi. Sırada bekelyen 20-30 kişi acaba mağaza sahibi mi? Hangi holdingin patronu acaba. Millet vekili falan mı acaba diye bakıyordu. :D

    Uzun lafın kısası. 6-7 ay geç al. Ucuza al. Sorunsuz al. Çok daha az zarar ederek sat. Kafanı kullan.

    6-7 ay geç aldın diye teknolojiden geri kalmazsın. Başka bir yerde yazdığım gibi. Satın alınarak teknolojide ilerlenmez. O yüzden kafana takma. Aman ilk alan ben olayım diye gidip sıralar bekleyip telefonu alırsan. Böyle elinde de patlar arıza da yapar.

    5 ay önce falan bilgisayarım çalışmayı durdurdu. Anakart yandı sandım. Gittim bir Windows Tablet aldım bir süre kullanayım diye. 2. gününde Klavyesi arıza yaptı. Zaten lazım değildi 5 aydır da öyle kullanıyorum. Geçenlerde vakit buldum PC yi söktüm. Basit bir kısa devre yüzünden anakart tedbir almış meğer. Bir iki güne PC yi tekrar toplayıp tableti de servise vereceğim ayıplı mal kapsamında iadesi için.

    Hey gidi hey.

    Kampanya ile Nokia 5800 almıştım. Turkcell Hat ile aldığım için 200TL çek almıştım o çeki de 180TL ye satmıştım. 1 yıl boyunca da her yöne 120 dakika bedava konuşmuştum ki çok konuşmayan biri olduğum için 1 yıl boyunca nerede ise hiç fatura ödemedim. 1 yıl sonra Nokia ya gıcık olduğum için THH ye gittim ve RDS sorunu ile garantiye verdim. Nokia Saçma itirazlar ile geldi. Nokia ya göre telefonda RDS özelliği zaten taahüt edilmemişti. Ben de bu iddialarını yüzlerce sayfalık gelişmiş kullanıcı klavuzunu satır okuyarak tek bir cümle ile çürüttüm. Tüm kitaptaki RDS ile ilgili tek yazı bu idi.

    XYZ ( üç harfli Bir kısaltma vardı tam hatırlamıyorum. O yüzden salladım. ) : RDS hassasiyetini ayarlar.

    Ben yüz binlerce kelime arasından sadece bu cümle ile şu itirazı yaptım. RDS olmayan bir cihazda neden RDS hassasiyetini ayarlayacak bir ayar olsun. Ben bu kitapçığa bakarak RDS var diyerek aldım bu ürünü dedim. Ve haklı çıktım. Not : RDS radyoda kanalların adını görmeye yarar. Ben radyo dinlemem. Özetle 1 sene boyunca 5800 ı bedava kullanmış. Her yöne bedava konuşmuş ve üstüne de 180TL para almış oldum.

    8800GTS320MB ekran kartımı garantisinib bitmesine sayılı günler kala Alt+Tab sorunu başlığı altında iade etmiştim.

    Uzun lafın kısası. Onlar dinsiz ise siz de imansız olsun. Bu canına yandığım yasa açıkları sadece onlar için değil sizin için de var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DigitalWorld -- 23 Ekim 2016; 11:51:02 >




  • beyzafer B kullanıcısına yanıt
    Arkadaş diyoruz almayın diye.

    İlk çıkan telefonu almayın. Bırak amerikalı alsın. Patlarsa onda patlasın. Zaten ucuza alıyorlar. 7 ay geçsin sorunları gidince sen al.

    Merak etme Amerikalı Emili ile aynı dakikada almadın diye bizdeki Emine teknolojide geri kalmış olmuyor.
  • AdKo kullanıcısına yanıt
    THH de 3 aylık süre kalıp değil limittir.

    Heyet belirli süreler ile toplanıp karar açıklar. Çok şanslı isen dilekçeni verirsin 2 gün sonra heyet toplanır. en geç 5 günde karar çıkmış olur. 3 ay ise sınırdır. Yani bu iş bu kadar uzun sürecekse "tüketici haklıdır" de geç yasasıdır.
  • DigitalWorld kullanıcısına yanıt
    Yazını keyifle okuyordum ki bir baktım yazı bitmiş.çok güzel yazmışsın gayet de bilgi verici olmuş.

    İphone 6 plus'ı çıktığından 3 ay sonra 24 taksitle alan bir tanıdığım vardı.bir gün baktım ekranı şifreyle açtı.parmak iziyle açsana dedim bunda parmak izi mi var dedi.sırf iphone sahibi olmak için alan milyonlarca insan var dünyada.tutturmuşlar stabilite stabilite, kasmıyor kasmıyor.arkadaş bu ay iphone 7 çıktı 1080p ekran çözünürlüğü ile.bırakın da kasmasın bir zahmet. Lg g4 çıkalı 2 seneye yakın oldu ve o zaman 2k çözünürlükle çıktı ve iphone ile kıyasladığımızda fazla özellikleri var.

    Lg baştan yüksek fiyatla girip sonra düşürüyor ama donanımda cimrilik yapmıyor.samsung dediğimiz firma en ucuzu 1200 en pahalısı 2000 olan a2016 serisinde bildirim ışığından kısımış,yıl 2016. İlk çıkan tuşlu telefonlarda bile olan özelliği samsung 2016'da telefonalrdan kaldırmış. Evet lg'de kronik arızalar oluyor ama ben sorun etmiyorum.15 aylık g4 var bende ne zaman garantiye gitse sorunu çözüp yolladılar.1 yıl kullandım anakart yandı yeni anakart taktılar.hayalet ekran sorunu vardı yeni ekran taktılar.şarj aleti bozuldu yenisini yolladılar.15 aylık telefon sıfırlandı.zaten 1 yıl ekstra kasko da var varsın bozulsun.adamlar hatalarını düzelte düzelte başarıya ulaşacaklar.ölümcül hata da yok ki lg'de.samsung note 7 insanın yüzünde patlasa ne olacaktı? Çevreye zarar vermesin de telefona ne olursa olsun.garanti boşuna mı var? Garanti zorluk çıkarırsa thh var hakkını aramayı bilsin insanlar.pazara gidince 3 5 lira için yarım saat fazla gezen insanlar 2000 lira verdikleri telefon için hak aramaya üşeniyorlar.böyle insanlara da üzülmüyorum açıkçası.koyun gibi güdülmeyi bekleyeceklerine hak arasınlar.insanlar seslerini gerektiğinde yükseltmeyi bilmeli.Türkiye'de ne yazık ki hak bazen bu şekilde alınıyor.

    Sorunsuz firma yok önemli olan en az sorun çıkaran.Türkiye'nin en büyük teknoloji marketlerinden birinde cep telefonu satış temsilcisi olarak çalıştım lg'nin servislerinin müşteriyi mağdur ettiğini görmedim,belki de bana denk gelmedi ama diğer firmalarda çok gördüm.şimdi Lg olağanüstü bir durum yaşıyor ve biraz anlayışla karşılamak lazım ha dersiniz ki babamın oğlu mu beni ilgilendirmez.siz de haklısınız.şunu unutmayın hiçbir firma para iadesine kolay kolay yanaşmaz. Birkaç cihaz olsa neyse ama lg'nin her gün onlarca cihazı bozuluyor firma da kendini korumak zorunda.samsung'un note 7'yi toplatmasında müşterilerini çok sevdiği düşüncesine sahipseniz bu çok komik olur.tazminat ödememek ve itibarını zedeletmemek için bunu yapmak zorundaydı.

    Xiaomi gibi Çin firmaları da Türkiye'de ofis açar inşallah da rekabetten biz kazançlı çıkarız.bu firmalar donanım konusunda daha cömert.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetbayram5 -- 22 Ekim 2016; 23:47:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.