Şimdi Ara

LG 43UJ651V Rezaleti ve 20 işgünü tamir süresinin geçilmesi.(GÜNCELLENDİ)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.680
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Haziran 2017 tarihinde, Vatan Bilgisayar’dan aldığım LG 43UJ651V televizyon ilk kez 2018 Aralık ayında ekrandaki mavileşmeler sebebiyle servise gitti. TV servisten döndüğünde değişen ekranda bu kez mavi lekelerin yerini gri bölgeler almıştı. Servisle bu lekeler sebebiyle biraz atışsak da sonunda normal olduğunu söyleyip çekti gitti. 1 Nisan 2019 tarihinde Televizyona bu kez ekrandaki kararma sebebiyle servis kaydı açıldı ve servise gönderildi. Bugün itibariyle servis parça beklediğini haftaya belki onarım yapıp teslim edebileceklerini söylüyor.
    Alo 175 hattı ise 20 işgünü onarım süresinin geçildiğini, Vatan bilgisayar’a iadeli taahhütlü bir dilekçe yollamamı, dönüş olmazsa tüketici heyetine başvurmamı söylüyor.

    Şimdi ben tekrar bu LG denilen çöp markayla muhattap olmamak için para iadesine daha sıcak bakıyorum. Benzer durum yaşayıp, sorunu en kolay nasıl çözeceğimi bilen arkadaşlardan fikirlerini bekliyorum.


    GÜNCELLEME

    Dün aradığımda beklendiği söylenen parça bugün birden ortaya çıkmış, takılmış ve getiriyoruz diye haber veriyorlar.
    Servis’e kabul etmediğimi, teslim almayacağımı söyledim.
    10 dakika sonra LG Merkez arayıp neden kabul etmediğimi sordu. Servis tamir süresi olan 20 işgününün dolduğunu söylediğimde, dolmadığını ve Cumartesi günlerini şirket politikası gereği işgünü saymadıklarını söylediler.
    Alo 175’in verdiği bilgiye göre Cumartesi günlerinin işgünü sayıldığını ve televizyonu teslim almayacağımı, tüketici haklarına gideceğimi söyleyerek görüşmeyi sonlandırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kankkunen -- 27 Nisan 2019; 14:31:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim bildiğim genelde cumartesileri sayılmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Benim bildiğim genelde cumartesileri sayılmıyor.
    Genelde diye bir şey yok, Satış sonrası hizmetler yönetmeliği der ki “d) İş günü: Ulusal, resmî ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1 Mayıs ve pazar günleri dışındaki çalışma günlerini ifade eder”. Zaten Alo 175 de işgünü sayılır diyor, LG ise bana şirket politikasından bahsediyor, yani işgünü sayılmaz diyemiyor net olarak.

    Yukarıdaki yönetmelik alıntısı Resmi Gazete’den alınmıştır.

    LG karşısındaki cahil yerine koyup, acaba iteleyebilirmiyiz derdinde. Üstelik bunu yaparken hiç demiyor ki “ben nasıl oluyor daCumartesi günlerini işgünü saymıyorum ama Cumartesi aceleyle parçayı bulup, ürünü onarıp, teslim edebiliyorum”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.