Bildirim
Level atlayınca 5 stat point verdi
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
61 ve sonrası için 5 stat point verir. _____________________________ -
ulan bug mu cıktı dıcektm aklıma geldı xD _____________________________ -
Öylemi 5 senedir oynuyorum yeni öğreniyorum hep ardream kastığım için bilmiyordum teşekkürler
_____________________________ -

5 seneden beri oynuyorsunda 5 seneden beri ardream yokki
neyse öğrenmiş oldun_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: GR33K
5 seneden beri oynuyorsunda 5 seneden beri ardream yokki
neyse öğrenmiş oldun
5 senedir ardream kasmadımki. Çok maymun iştahlıyım hatta fazlasıyla. Char 58 levele gelir ben sıkılırım sonra yeni açarım kasarım ondanda sıkılırım sonra yeni açayım derim serverden sıkılırım başka servere geçerim böyle yani
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: TheDeSPoT
Öylemi 5 senedir oynuyorum yeni öğreniyorum hep ardream kastığım için bilmiyordum teşekkürler
_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Sabneq
quote:
Orijinalden alıntı: TheDeSPoT
Öylemi 5 senedir oynuyorum yeni öğreniyorum hep ardream kastığım için bilmiyordum teşekkürler

_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: Merty.
quote:
Orijinalden alıntı: Sabneq
quote:
Orijinalden alıntı: TheDeSPoT
Öylemi 5 senedir oynuyorum yeni öğreniyorum hep ardream kastığım için bilmiyordum teşekkürler



_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: TheDeSPoT
quote:
Orijinalden alıntı: GR33K
5 seneden beri oynuyorsunda 5 seneden beri ardream yokki
neyse öğrenmiş oldun
5 senedir ardream kasmadımki. Çok maymun iştahlıyım hatta fazlasıyla. Char 58 levele gelir ben sıkılırım sonra yeni açarım kasarım ondanda sıkılırım sonra yeni açayım derim serverden sıkılırım başka servere geçerim böyle yani
Benim internet cafeme takılan orta okullu ve liseli çocuklarda öyle yapıyor. 1 ay char kasıp 50-55 lvl yapıyorlar, yanına bir arkadaşı geliyor "La Mamut emminin falanca yerde bi çarı vaaamış manyah bişşeee oraaa geçeek" diyor. Arkadaşıda "lan ben 1 aydır burada char kasıyorum ne geçmesi" diyeceğine "geçek kankaaaa" diyip anında o servera göç ediyorlar : ).
Birgün merak edip sordum "Seferi misiniz oğlum siz bir orada bir burada, kalında bir yerde 60+ charınız olsun. Oyunun tadı paran çoksa Ardream de, ya da LvL in çoksa Basede Cz de çıkar. Siz neden daha 60 bile olmadan bir oraya bir buraya atlıyorsunuz?"
Çocuk da bana "Dayıııı canımız çoh daralıyo, ondan gel diyene gidiyok, bizim her serverda 45+ charımınız var amma" demişti.
Tabii mantığına akıl erdirmek pek mümkün değil ama madem zamanı çok ve her şehre ayak basmak istiyor tutmamakta lazım : ) ..._____________________________ Herşey Tam, Bir İmzam Eksik : )
-
quote:
Orijinalden alıntı: ToTeM
Benim internet cafeme takılan orta okullu ve liseli çocuklarda öyle yapıyor. 1 ay char kasıp 50-55 lvl yapıyorlar, yanına bir arkadaşı geliyor "La Mamut emminin falanca yerde bi çarı vaaamış manyah bişşeee oraaa geçeek" diyor. Arkadaşıda "lan ben 1 aydır burada char kasıyorum ne geçmesi" diyeceğine "geçek kankaaaa" diyip anında o servera göç ediyorlar : ).
Birgün merak edip sordum "Seferi misiniz oğlum siz bir orada bir burada, kalında bir yerde 60+ charınız olsun. Oyunun tadı paran çoksa Ardream de, ya da LvL in çoksa Basede Cz de çıkar. Siz neden daha 60 bile olmadan bir oraya bir buraya atlıyorsunuz?"
Çocuk da bana "Dayıııı canımız çoh daralıyo, ondan gel diyene gidiyok, bizim her serverda 45+ charımınız var amma" demişti.
Tabii mantığına akıl erdirmek pek mümkün değil ama madem zamanı çok ve her şehre ayak basmak istiyor tutmamakta lazım : ) ...
Liseli veya ortaokullu değilimde neyse
Bu sefer kasmayı düşünüyorum base yapıcam_____________________________
-
quote:
Level atlayınca 5 stat point verdi
Sen de artık abi oldun
_____________________________ League Of Legends West-Sihirdar Adı : UtopyaliRealist -
quote:
Orijinalden alıntı: Morfinn
quote:
Level atlayınca 5 stat point verdi
Sen de artık abi oldun



_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: Morfinn
Sen de artık abi oldun
Senin gibi._____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: TheDeSPoT
quote:
Orijinalden alıntı: Morfinn
Sen de artık abi oldun
Senin gibi.


_____________________________
-
zevkler ve renkler tartışılmaz. bir çoğumuz anlam veremiyoruz ama sonuçta zevk nasıl alıyorsa öyle oynayacak haliyle. sabaha kadar anlat 3 gün sonra yine zevk aldığı sisteme dönecek. -

bende çok char değiştirirdim
_____________________________
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







