Şimdi Ara

Level atlayınca 5 stat point verdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Biraz önce level atladım 61 oldum stat point daha önceden kalmadığına eminim dex 224 hp 93'tü hpye 1 verdim 94 oldu geri kalanını full mouse ile dex bastım 5 kere falan dex 228 oldu normalmi?



    _____________________________
  • 61 ve sonrası için 5 stat point verir.
    _____________________________
  • ulan bug mu cıktı dıcektm aklıma geldı xD
    _____________________________
  • Öylemi 5 senedir oynuyorum yeni öğreniyorum hep ardream kastığım için bilmiyordum teşekkürler
    _____________________________








  • 5 seneden beri oynuyorsunda 5 seneden beri ardream yokki


    neyse öğrenmiş oldun
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GR33K

    5 seneden beri oynuyorsunda 5 seneden beri ardream yokki


    neyse öğrenmiş oldun


    5 senedir ardream kasmadımki. Çok maymun iştahlıyım hatta fazlasıyla. Char 58 levele gelir ben sıkılırım sonra yeni açarım kasarım ondanda sıkılırım sonra yeni açayım derim serverden sıkılırım başka servere geçerim böyle yani
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDeSPoT

    Öylemi 5 senedir oynuyorum yeni öğreniyorum hep ardream kastığım için bilmiyordum teşekkürler

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sabneq


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheDeSPoT

    Öylemi 5 senedir oynuyorum yeni öğreniyorum hep ardream kastığım için bilmiyordum teşekkürler



    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merty.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Sabneq


    quote:

    Orijinalden alıntı: TheDeSPoT

    Öylemi 5 senedir oynuyorum yeni öğreniyorum hep ardream kastığım için bilmiyordum teşekkürler





    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDeSPoT


    quote:

    Orijinalden alıntı: GR33K

    5 seneden beri oynuyorsunda 5 seneden beri ardream yokki


    neyse öğrenmiş oldun


    5 senedir ardream kasmadımki. Çok maymun iştahlıyım hatta fazlasıyla. Char 58 levele gelir ben sıkılırım sonra yeni açarım kasarım ondanda sıkılırım sonra yeni açayım derim serverden sıkılırım başka servere geçerim böyle yani


    Benim internet cafeme takılan orta okullu ve liseli çocuklarda öyle yapıyor. 1 ay char kasıp 50-55 lvl yapıyorlar, yanına bir arkadaşı geliyor "La Mamut emminin falanca yerde bi çarı vaaamış manyah bişşeee oraaa geçeek" diyor. Arkadaşıda "lan ben 1 aydır burada char kasıyorum ne geçmesi" diyeceğine "geçek kankaaaa" diyip anında o servera göç ediyorlar : ).

    Birgün merak edip sordum "Seferi misiniz oğlum siz bir orada bir burada, kalında bir yerde 60+ charınız olsun. Oyunun tadı paran çoksa Ardream de, ya da LvL in çoksa Basede Cz de çıkar. Siz neden daha 60 bile olmadan bir oraya bir buraya atlıyorsunuz?"

    Çocuk da bana "Dayıııı canımız çoh daralıyo, ondan gel diyene gidiyok, bizim her serverda 45+ charımınız var amma" demişti.

    Tabii mantığına akıl erdirmek pek mümkün değil ama madem zamanı çok ve her şehre ayak basmak istiyor tutmamakta lazım : ) ...
    _____________________________
    Herşey Tam, Bir İmzam Eksik : )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ToTeM

    Benim internet cafeme takılan orta okullu ve liseli çocuklarda öyle yapıyor. 1 ay char kasıp 50-55 lvl yapıyorlar, yanına bir arkadaşı geliyor "La Mamut emminin falanca yerde bi çarı vaaamış manyah bişşeee oraaa geçeek" diyor. Arkadaşıda "lan ben 1 aydır burada char kasıyorum ne geçmesi" diyeceğine "geçek kankaaaa" diyip anında o servera göç ediyorlar : ).

    Birgün merak edip sordum "Seferi misiniz oğlum siz bir orada bir burada, kalında bir yerde 60+ charınız olsun. Oyunun tadı paran çoksa Ardream de, ya da LvL in çoksa Basede Cz de çıkar. Siz neden daha 60 bile olmadan bir oraya bir buraya atlıyorsunuz?"

    Çocuk da bana "Dayıııı canımız çoh daralıyo, ondan gel diyene gidiyok, bizim her serverda 45+ charımınız var amma" demişti.

    Tabii mantığına akıl erdirmek pek mümkün değil ama madem zamanı çok ve her şehre ayak basmak istiyor tutmamakta lazım : ) ...


    Liseli veya ortaokullu değilimde neyse

    Bu sefer kasmayı düşünüyorum base yapıcam
    _____________________________




  • quote:

    Level atlayınca 5 stat point verdi


    Sen de artık abi oldun
    _____________________________
    League Of Legends West-Sihirdar Adı : UtopyaliRealist
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morfinn

    quote:

    Level atlayınca 5 stat point verdi


    Sen de artık abi oldun

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morfinn
    Sen de artık abi oldun


    Senin gibi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheDeSPoT


    quote:

    Orijinalden alıntı: Morfinn
    Sen de artık abi oldun


    Senin gibi.

    _____________________________





  • zevkler ve renkler tartışılmaz. bir çoğumuz anlam veremiyoruz ama sonuçta zevk nasıl alıyorsa öyle oynayacak haliyle. sabaha kadar anlat 3 gün sonra yine zevk aldığı sisteme dönecek.
  • bende çok char değiştirirdim
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.