Şimdi Ara

***led panel arızası*** ... (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
502
Cevap
14
Favori
216.258
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    benimkinin son hali bu arkadaşlar ...
    ***led panel arızası*** ...


    ***led panel arızası*** ...


    ***led panel arızası*** ...


    ***led panel arızası*** ...


    ***led panel arızası*** ...


    ***led panel arızası*** ...


    ***led panel arızası*** ...



    Sizin sorununuzun aynısını yaşıyorum. Şimdi eve girdim bir baktım panel böyle olmuş. Sabah çıkarken sapasağlam tv neden böyle olmuş anlamadım. ..

    Vestel 48UA8900 benim tv. 4 k. Umarım kullanıcı hatası falan demezler duvarda asılı duran tvye binecek halimiz yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • resmini yükleseydiniz iyi olurdu ama benimkiyle aynı durumdaysa merak etmeyin kullanıcı hatası demezler ...
    garantisi dolmadıysa sorun yok, vestel servis konusunda iyi diye biliyorum ...
    bu durumda ya paneli değiştirir yada yeni tv verir ...
    ama garanti dolduysa durum vahim ...
    @bozak07
  • Bayberty kullanıcısına yanıt
    Hocam hemen yüklüyorum foto. Bir yıl daha garantimiz var. Valla değişim olmazsa paranın bir kısmını verirlerse biterim.
    Bu paraya böyle tv alamam daha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ***led panel arızası*** ...
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    resmi gördüm bence panel arızasına benziyor, servise bildirin onlar arızayı daha iyi bilir ...
    gerekirse Ado üstadımız da görüşünü yazar konu daha netleşir ...
  • Bayberty kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ilginize :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstadım bir bakar mısın :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar Hocam; Canınızı sıkacağınz bir durum yok zira paneliniz arıza yapmış.

    Televizyonunuz VESTEL olsa da panel malum %70 SAMSUNG bu durumda arıza stillerinin de aynı olması gayet normal.

    Yaşadığınız bu sorun çok yüksek olasılık ile Hücrelerin bulunduğu SEL dediğimiz alan ile o hücreleri kontrol eden elektronik kartın arasındaki FFC bağlantıların irtibatının kesilmesi kaynaklıdır, bilinen arızadır, panel üreticileri maalesef bu sorunun önüne pek geçemiyorlar, genellikle SAMSUNG ağırlıklıdır bu arıza stilinde.

    İşleyişe gelecek olursak, Hiç korkmayın VESTEL'in bu gibi durumlarda tüketcisini üzdüğünü görmedim ben. Siz müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydınızı oluşturun, servis gelip ürüne bakar panel siparişi girer, stokta panel var ise panel değişir, yok ise yeni tv gelir. TV nin aynısı stokta var ise bire bir aynı ürün gelir, stok durumu negatif ise bir üst modeli gelir.

    Siz yine de özelden seri numarasını bana paylaşırsanız ben de sistemden takibini yapmaya çalışırım, Gelen arkadaşlar zaten işini bilen arkadaşlar, ben sadece içiniz rahat etsin amacı ile süreç hakkında bilgilendirebilirim sizi




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız allah razı olsun :)

    Arıza kaydımı oluşturdum yarın saat 12 gibi gelecek arkadaşlar. İnşallah dediğimiz gibi sonuçlanır.

    Seri numarası derken tvnın mi hocam yoksa yarın bana takip numarası gibi birşey mi verecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    ikisi de olur, size mobil yazıcıdan bir çıktı teslim edecekler o belgede en üstte barkot bölümünde 800 lü bir takip numarası olur, onu da verseniz seri de verseniz ben gerisini hallederim
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Tamamdır inşallah yarın sizi rahatsız ederim yine üstadım. İyi geceler görüşmek üzere :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • demek ki şanslıysak garanti bitimine yakın panel arızası olur ,yoksa yine pamuk eller cebe durumu var :)
    ahh ah tüplü tv.ler çok iyiymiş demek ,19 yıllık çalışan 70 ekran tv. yi kaldırıp lcd aldık ama şimdiden korku sardı :)
  • yok hocam tüplülerde de vaziyet bundan farksızdı sadece oran düşüktü ...
    benim şansıma aldığım ilk tv grundig idi, 92'nin başında almıştım, yılın sonu gelmeden tüpü bitmişti aynen panel arızası yani ...
    ayrıca o zamanlar garanti 1 yıldı ...
  • Bayberty kullanıcısına yanıt
    hocam sende çok şansızmışsın beaaa :)
    benim 3 tane tüplü tv. var ,1 tanesi 1994 yılından beri çalışıyor (arçelik) ,diğer 2 si philips 1997 senesinden beri çalışıyor (2 tv.de birer defa arıza yaptı ve tamir edildi,ondan sonra sorunsuz çalışıyor)
    tüp bitmesi değil ,sizin tüp fabrikasyon hatalı olmalı yoksa bir tüp 30 yıl kadar gidebiliyor
    o yıllarda bir marka vardı şimdi ismini hatırlayamıyorum ,çok ucuza satıyorlardı ama genelde 3 yıl içinde tüp bozuluyordu

    edit : show markaydı galiba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.CEMİL -- 24 Kasım 2016; 22:16:48 >
  • şans konusunda haklısın ne desem bilemedim; aynen be yaa hocam ...
    grundig'ten sonra vestel almıştık herhalde 1 yıl serviste yatmıştır ...
    yıllar sonra gözümü karartıp dönemin yeni markalarından premier almıştım, onu 10 yıl kullandık şükür ...
    shov markayı da iyi bilirim müzik seti almıştım fena çıkmadı yıllarca kullandık ...
    kısacası ben ne zaman bildik marka alsam hüsran yaşıyorum, grundig-vestel-samsung üçlüsünden sonra buna yormaya başladım vaziyeti ...
    anladım ki premier-shov-hı level gibi ucuz markalar bana daha iyi geliyor ...




  • Bayberty kullanıcısına yanıt
    burada yazılanları daha önce görsem büyük ihtimal hi-level alırdım :)
    2-3 yıl sonra bozulacaksa fazla vermek anlamsız oluyor
  • ***led panel arızası*** ...

    Hocam gelip tlyi götürdüler dün. Dediğiniz gibi çıktığı verdiler. Önce laboratuvar a gidecek tamir edilecek, olmazsa panel değişecek olmazsa tv yenisini vereceğiz dediler. Bakalım:) ***led panel arızası*** ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozak07 -- 25 Kasım 2016; 15:4:39 >




  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Tamamdir hocam, cagri numarasini aldim ben. Ilk firsatta kontrol eder sizi de surec hakkinda bilgilendiririm
  • Hocam tvnın tamiri yapılmış bu gün teslim edilecekmiş. Bu durumun tamiri düzen tutar mı emin değilim. İşin açıkçası korkuttu beni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bozak07 kullanıcısına yanıt
    Gunaydin. Bilgim var dun kontrol ettigimde gormustum :)

    Iciniz rahat olsun gule gule kullanin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.