Şimdi Ara

LCD 22' DVI 2ms 298 YTL (HB)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.188
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=986&productid=bd50203




    http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=986&productid=bd50203


    INCA IL-822 A DVI 22" WIDE SCREEN LCD MONİTOR

    DVI

    SIFIR PİKSEL GARANTİ



    Düşük Tepki Süresi
    INCA IL-822 A DVI monitörler 2 ms(GtG) tepki süresi sayesinde hem oyunlarda hem de oyun dışındaki hareketli görsel uygulamalarda mükemmel performans alma imkânı sunuyor.

    Standart DVI Bağlantı

    Yeni nesil tüm ekran kartları tarafından desteklenen DVI (Digital Video Interface) çıkışına IL-822 A DVI monitörünüzü hiçbir ara aparat gerektirmeden direk olarak bağlanabilir ve dijital görüntü kalitesi yakalanabilir. IL-822 A DVI monitörlerde DVI bağlantının yanı sıra Analog ( D-Sub, VGA) bağlantı standart olarak gelir.

    Yüksek Kontrast ve Parlaklık Oranı
    INCA IL-822 A DVI monitörlerde bulunan 300 cd/m2 parlaklık ve 1000:1 kontrast oranı sayesinde görüntü kalitesi en yüksek seviyelere çıkarır.



    SIFIR ÖLÜ PİKSEL GARANTİLİ

    TEKNİK ÖZELLİKLER
    MODEL: INCA IL-822
    LCD TİPİ: 22” Geniş Ekran LCD Monitör
    DVI BAĞLANTI
    GÖRÜŞ AÇIŞI: Yatay 160° x Dikey 160°
    ÇÖZÜNÜRLÜK: 1680x1050 75Hz ile
    TEPKİME SÜRESİ: 2 ms
    PARLAKLIK: 300 cd /m2
    KONTRAST: 1000:1
    NOKTA ARALIGI: 0.282 mm
    RENK: 16,7 Milyon
    SES: Dahili Multimedya Stereo Hoparlör
    ENERJİ TASARRUFU: EPA “Energy Star “ ve VESA DPMS Uyumlu
    RENK AYARI: Otomatik (Görüntü kaynağına bağlandığında W&B referans voltajını otomatik ayarlar.)
    UYUMLULUK: Windows9X&ME&NT&2000&XP&Vista ve VESADDC 1/2B uyumlu, Tak&Kullan

    PAKET İÇERİGİ
    Türkçe Kurulum ve Kullanım kitapcığı
    Görüntü ve Data kablosu
    Ses kablosu
    Power kablosu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kalpakci -- 2 Ağustos 2008; 10:11:15 >







  • way be 2 ay önce asus 22 almıştım üstelik d-sub dı. 340 ytl.
    şimdi olsa hemen uçarak alırdım bu dvi' ı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TWiST_oF_FaCe

    way be 2 ay önce asus 22 almıştım üstelik d-sub dı. 340 ytl.
    şimdi olsa hemen uçarak alırdım bu dvi' ı.

    Inca'nın fotoğraf makineleri çok kalitesizdi. LCD'de benzer bir düşünce doğru olur mu? Hangi firma üretiyor acaba Inca için bu monitörü?
  • Çin in tanınmış oem üreticileri var 10 dan fazla onlardan biri üretmiştir. Zatren dünyada lcd panel için üretici bir elin parmakları kadar. Panel markalıdır da sorunlu mu bilemem. Gerçi sen 1 hafta test edersin beğenmezsen yollarsın hepsiburada'ya. Yalnız ölü pixel sonradan çıkabiliyor. Benim ilk aldığım 19" geniş ekran lcd nin pixeli 3 gün sonra gözümün önünde ölmüştü.
  • 10 yıldır bilgisayar işinden ekmek yiyorum başladığımdan beri bildiğim bir marka açıkçası 10 yıldır hiç bir ürününü tercih etmedim.

    Saygılar.
  • Bence 22" ve sırf DVI özelliğinden dolayı inca gibi bir markaya o fiyatı vermek gereksiz hemde çok gereksiz olur. Kamanya oluyor zaten bekleyip çok daha iyi bir monitör almak mümkünken ben tercih etmezdim açıkçası....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Resident

    Çin in tanınmış oem üreticileri var 10 dan fazla onlardan biri üretmiştir. Zatren dünyada lcd panel için üretici bir elin parmakları kadar. Panel markalıdır da sorunlu mu bilemem. Gerçi sen 1 hafta test edersin beğenmezsen yollarsın hepsiburada'ya. Yalnız ölü pixel sonradan çıkabiliyor. Benim ilk aldığım 19" geniş ekran lcd nin pixeli 3 gün sonra gözümün önünde ölmüştü.


    Kablosuz ağ kurarken aldığımız ağ ürünlerinin kargosu da bana kalmıştı geçen yıllarda. HB'yi suçlamıyorum tabi.

    2 yıl garantisi olduğu yazıyor açıklamalarda. 2 yıl boyunca ölü piksel garantisi veriyor diye düşündüm, yanlış da olabilir. 1 hafta test edip geri yollayınca kargo parası ödemek zor geliyor.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 19" lcd var.. bir çok modelle karşılaştırdım benzer özellikte olanlardan hiç bir eksi yönü yoktu, zaten lcd panel üreten firmalar belli.. bir çok firma lcd panel zaten üretmiyor satın alıyor. çok kaliteli bir ürün düşünmüyorsanız hiç fark yok.
  • DİKKAT!!!!
    HB SİTESİDEN BİR NOTEBOOK ALDIM..BENG MARKA ,ÜRÜN KUTUSUNDAN ARIZALI-BOZUK ÇIKTI,BİR TEL NO BİLE BULAMADIM..MSJ ATTIM ŞİRKETE BANA 3 GÜN SONRA İADE EDİN SERVİSE GÖNDERECEĞİZ,DEĞİŞİM RAPORU ALACAKSINIZ VE ÜRÜNÜNÜZ DEĞİŞECEK YADA PARA İADESİ OLACAK DENİLDİ..

    GÖNDERDİM,ARADAN TAM TAMINA 27 GÜN GEÇTİ BU ARADA EN AZ 15 KERE MSJ ATTIM ÜRÜN İLE İLGİLİ ,ALT TARAFI DEĞİŞİM,OLMUYORSA PARA İADESİ EDİN DİYE..

    BANA SADECE VE SADECE HER SEFERİNDE OTOMATİK OLARAK --ÜRÜN SERVİSİNE GÖNDERİLMİŞ OLUP,DEĞİŞİM RAPORU BEKLENİYOR DİYE- COPY-PASTE CEVAP VERDİLER.

    EN SON 25. GÜN SİZİ MAHKEMEYE VERECEĞİM DİYE MSJ..ATTIM..

    1 GÜN SONRA ÜRÜNÜ KARGOLADILAR VE 27. GÜNDE ELİME ULAŞTI..

    AMA SERVİS FİŞİNDE TAMİR OLARAK GÖZÜKÜYOR VE ÖZENSİZ ŞEKİLDE ,KUTU İÇERİĞİ EKSİK GÖNDERİLMİŞ..İŞİN ACITAN YANI İSE ÜRÜNÜ SERVİSE BEN ONLARA GÖNDERİ YAPTIKTAN SONRA 23.GÜNDE GÖNDERMİŞLER,YANİ A...ŞA..ĞI..LIK FİRMA ÜRÜNÜ 20 GÜN ELİNDE TUTMUŞ VE BU ARADA BANA ÜRÜN SERVİSTE DİYE EN ZA ONBEŞ ADET MSJ YAZDILAR..

    REZİL OLDUK PARAMIZLA-KUTUSUNDAN BOZUK ÇIKAN ÜRÜNÜ EN DOĞAL HAKKIM OLAN(DEĞİŞİM VEYA PARA İADESİ YAPMADAN)ELLERİNDE 20 GÜN BEKLETİP-SONRA SERVİSE VERMİŞLER VE SERVİS FİŞİNEDE DEĞİŞİM İÇİN DEĞİL-TAMİR İSTEĞİ LE GÖNDERMİŞLER..YANİ SERVİSİN SUÇU YOK!!!!

    TAMAMEN HB NİN MÜŞTERİYE OLAN İLGİSİZLİĞİ-UMURSAMAZLIĞI-YILDIRMA POLİTİKASI,SANKİ BEN HAKLARIMDAN VAZ GEÇERMİYİM..KENDİLERİNİ KURNAZ ,MÜŞTERİYİ APTAL VE ENAYİ YERİNE KOYAN ZİHNİYETE KOCA BİR

    ONLARLA MAHKEMEDE HESAPLAŞACAĞIZ TABİKİ ELİMDEKİ BİLGİ ,MESAJ ÖRNELERİ ,SERVİS FİŞİ VS İLE ONLARI MAHKEMEYE VERİYORUM ŞİMDİ..

    GÖZÜMÜZDE BÜYÜK,SAĞLAM GÖRDÜĞÜMÜZ HEPSİBURADA.COM'un rezaleti bu arkadaşlar!!!!!

    lütfen dikkate alın ve kendinize göre yorumlayıp,karar verin HEPSİBURADA İÇİN!!!!!

    ADAMLARIN MUATAP OLABİLECEĞİNİZ BİR TELEFON NUMARALARI BİLE YOK!!SADECE MSJLAR DERT ANLATABİLİYORSUNUZ..ONLARDA COPY-PASTE CVP İLE SİZİ DELİRTİYORLAR

    HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM,KAFANIZI ŞİŞİRDİM AMA HEPSİBURADA GERÇEĞİ BUDUR!!!




  • Görüntü kalitesi kabul edilebilir seviyede olsa da, dış kasası ve malzeme kalitesi o kadar kötü ki, insanın koşarak uzaklaşası geliyor. En dandik Çin malı oyuncaklardaki plastikten kasa yapmışlar.

    Ve çerçevesi de emsallerine göre çok kalın. Hiç estetik değil.
  • Inca'dan wireless adaptör almıştım uygun fiyatlı diye, kafasına göre bir bağlanıyor bi bağlantıyı kopartıyordu. Öncelikle bilgisayarımda yada wirelessta sorun olduğunu düşünüyordum ama sonra başka bir adaptörle deneyince hiç bir sorun yaşamadan kullanmaya başladım. Ve o günden beri inca'nın hangi ürünü olursa olsun bana hiç cazip gelmiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkaycvs

    DİKKAT!!!!
    HB SİTESİDEN BİR NOTEBOOK ALDIM..BENG MARKA ,ÜRÜN KUTUSUNDAN ARIZALI-BOZUK ÇIKTI,BİR TEL NO BİLE BULAMADIM..MSJ ATTIM ŞİRKETE BANA 3 GÜN SONRA İADE EDİN SERVİSE GÖNDERECEĞİZ,DEĞİŞİM RAPORU ALACAKSINIZ VE ÜRÜNÜNÜZ DEĞİŞECEK YADA PARA İADESİ OLACAK DENİLDİ..

    GÖNDERDİM,ARADAN TAM TAMINA 27 GÜN GEÇTİ BU ARADA EN AZ 15 KERE MSJ ATTIM ÜRÜN İLE İLGİLİ ,ALT TARAFI DEĞİŞİM,OLMUYORSA PARA İADESİ EDİN DİYE..

    BANA SADECE VE SADECE HER SEFERİNDE OTOMATİK OLARAK --ÜRÜN SERVİSİNE GÖNDERİLMİŞ OLUP,DEĞİŞİM RAPORU BEKLENİYOR DİYE- COPY-PASTE CEVAP VERDİLER.

    EN SON 25. GÜN SİZİ MAHKEMEYE VERECEĞİM DİYE MSJ..ATTIM..

    1 GÜN SONRA ÜRÜNÜ KARGOLADILAR VE 27. GÜNDE ELİME ULAŞTI..

    AMA SERVİS FİŞİNDE TAMİR OLARAK GÖZÜKÜYOR VE ÖZENSİZ ŞEKİLDE ,KUTU İÇERİĞİ EKSİK GÖNDERİLMİŞ..İŞİN ACITAN YANI İSE ÜRÜNÜ SERVİSE BEN ONLARA GÖNDERİ YAPTIKTAN SONRA 23.GÜNDE GÖNDERMİŞLER,YANİ A...ŞA..ĞI..LIK FİRMA ÜRÜNÜ 20 GÜN ELİNDE TUTMUŞ VE BU ARADA BANA ÜRÜN SERVİSTE DİYE EN ZA ONBEŞ ADET MSJ YAZDILAR..

    REZİL OLDUK PARAMIZLA-KUTUSUNDAN BOZUK ÇIKAN ÜRÜNÜ EN DOĞAL HAKKIM OLAN(DEĞİŞİM VEYA PARA İADESİ YAPMADAN)ELLERİNDE 20 GÜN BEKLETİP-SONRA SERVİSE VERMİŞLER VE SERVİS FİŞİNEDE DEĞİŞİM İÇİN DEĞİL-TAMİR İSTEĞİ LE GÖNDERMİŞLER..YANİ SERVİSİN SUÇU YOK!!!!

    TAMAMEN HB NİN MÜŞTERİYE OLAN İLGİSİZLİĞİ-UMURSAMAZLIĞI-YILDIRMA POLİTİKASI,SANKİ BEN HAKLARIMDAN VAZ GEÇERMİYİM..KENDİLERİNİ KURNAZ ,MÜŞTERİYİ APTAL VE ENAYİ YERİNE KOYAN ZİHNİYETE KOCA BİR

    ONLARLA MAHKEMEDE HESAPLAŞACAĞIZ TABİKİ ELİMDEKİ BİLGİ ,MESAJ ÖRNELERİ ,SERVİS FİŞİ VS İLE ONLARI MAHKEMEYE VERİYORUM ŞİMDİ..

    GÖZÜMÜZDE BÜYÜK,SAĞLAM GÖRDÜĞÜMÜZ HEPSİBURADA.COM'un rezaleti bu arkadaşlar!!!!!

    lütfen dikkate alın ve kendinize göre yorumlayıp,karar verin HEPSİBURADA İÇİN!!!!!

    ADAMLARIN MUATAP OLABİLECEĞİNİZ BİR TELEFON NUMARALARI BİLE YOK!!SADECE MSJLAR DERT ANLATABİLİYORSUNUZ..ONLARDA COPY-PASTE CVP İLE SİZİ DELİRTİYORLAR

    HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM,KAFANIZI ŞİŞİRDİM AMA HEPSİBURADA GERÇEĞİ BUDUR!!!


    sağol.



    hb




  • Hayatım boyu şu Inca'nın bir tek ürününü aldığımı hatırlamam, almayı geçtim içimden alma isteği dahi geçmemiştir, gözümde Inca, kalitesizlikle eş anlamlıdır.
  • Kimse de almamış İnca, bi alan benim anlaşılan
    İnca DVB Dijital TV kartı aldım yaklaşık 3 yıl kadar önce, hala kullanıyorum. %100'de memnunum. Monitörü nasıldır bilemem ama bir Samsung'un yerini tutmaz elbette.
  • Hb çoştu.Ben onlarca ürün aldım.Hatta yazıcım kargodan kırık geldi birebir bir üst model ile değiştirdiler.Hb öle bişi yaptıysa yanlış yapmış.
  • 5 6 gündür kullanıyorum. gayet güzel. tavsiye ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilkaycvs

    DİKKAT!!!!
    HB SİTESİDEN BİR NOTEBOOK ALDIM..BENG MARKA ,ÜRÜN KUTUSUNDAN ARIZALI-BOZUK ÇIKTI,BİR TEL NO BİLE BULAMADIM..MSJ ATTIM ŞİRKETE BANA 3 GÜN SONRA İADE EDİN SERVİSE GÖNDERECEĞİZ,DEĞİŞİM RAPORU ALACAKSINIZ VE ÜRÜNÜNÜZ DEĞİŞECEK YADA PARA İADESİ OLACAK DENİLDİ..

    GÖNDERDİM,ARADAN TAM TAMINA 27 GÜN GEÇTİ BU ARADA EN AZ 15 KERE MSJ ATTIM ÜRÜN İLE İLGİLİ ,ALT TARAFI DEĞİŞİM,OLMUYORSA PARA İADESİ EDİN DİYE..

    BANA SADECE VE SADECE HER SEFERİNDE OTOMATİK OLARAK --ÜRÜN SERVİSİNE GÖNDERİLMİŞ OLUP,DEĞİŞİM RAPORU BEKLENİYOR DİYE- COPY-PASTE CEVAP VERDİLER.

    EN SON 25. GÜN SİZİ MAHKEMEYE VERECEĞİM DİYE MSJ..ATTIM..

    1 GÜN SONRA ÜRÜNÜ KARGOLADILAR VE 27. GÜNDE ELİME ULAŞTI..

    AMA SERVİS FİŞİNDE TAMİR OLARAK GÖZÜKÜYOR VE ÖZENSİZ ŞEKİLDE ,KUTU İÇERİĞİ EKSİK GÖNDERİLMİŞ..İŞİN ACITAN YANI İSE ÜRÜNÜ SERVİSE BEN ONLARA GÖNDERİ YAPTIKTAN SONRA 23.GÜNDE GÖNDERMİŞLER,YANİ A...ŞA..ĞI..LIK FİRMA ÜRÜNÜ 20 GÜN ELİNDE TUTMUŞ VE BU ARADA BANA ÜRÜN SERVİSTE DİYE EN ZA ONBEŞ ADET MSJ YAZDILAR..

    REZİL OLDUK PARAMIZLA-KUTUSUNDAN BOZUK ÇIKAN ÜRÜNÜ EN DOĞAL HAKKIM OLAN(DEĞİŞİM VEYA PARA İADESİ YAPMADAN)ELLERİNDE 20 GÜN BEKLETİP-SONRA SERVİSE VERMİŞLER VE SERVİS FİŞİNEDE DEĞİŞİM İÇİN DEĞİL-TAMİR İSTEĞİ LE GÖNDERMİŞLER..YANİ SERVİSİN SUÇU YOK!!!!

    TAMAMEN HB NİN MÜŞTERİYE OLAN İLGİSİZLİĞİ-UMURSAMAZLIĞI-YILDIRMA POLİTİKASI,SANKİ BEN HAKLARIMDAN VAZ GEÇERMİYİM..KENDİLERİNİ KURNAZ ,MÜŞTERİYİ APTAL VE ENAYİ YERİNE KOYAN ZİHNİYETE KOCA BİR

    ONLARLA MAHKEMEDE HESAPLAŞACAĞIZ TABİKİ ELİMDEKİ BİLGİ ,MESAJ ÖRNELERİ ,SERVİS FİŞİ VS İLE ONLARI MAHKEMEYE VERİYORUM ŞİMDİ..

    GÖZÜMÜZDE BÜYÜK,SAĞLAM GÖRDÜĞÜMÜZ HEPSİBURADA.COM'un rezaleti bu arkadaşlar!!!!!

    lütfen dikkate alın ve kendinize göre yorumlayıp,karar verin HEPSİBURADA İÇİN!!!!!

    ADAMLARIN MUATAP OLABİLECEĞİNİZ BİR TELEFON NUMARALARI BİLE YOK!!SADECE MSJLAR DERT ANLATABİLİYORSUNUZ..ONLARDA COPY-PASTE CVP İLE SİZİ DELİRTİYORLAR

    HEPİNİZDEN ÖZÜR DİLİYORUM,KAFANIZI ŞİŞİRDİM AMA HEPSİBURADA GERÇEĞİ BUDUR!!!



    Beng denilen marka BENQ olması lazım...

    1- Ürünü bu kadar beklemen hatalı, ellerine ulaştıktan 72 saat yani servise varış süresi ve teste giriş süresi kadar tolerans tanıyacaksın direk değişim söz konusu olamaz. Test arızalı ise değişim Okey... (Max72saat bu sürede)

    2- Değişim istiyorsan BENQ'un konforlu garantisi mevcut BenQ Destek Hattı 0 (216) 554 95 95 ürünü fatura fotokopisi ile kargolarsın değişim talep edersin. Ücret ödemezsin kargo ayıplı üründe her zaman alıcıya aittir..(konforlu garanti olduğu içinde hiçbir zaman donanımsal arızaya kargo ücreti ödemezsin) ve kapıdan alır kapıya teslim ederler. (Hepsiburada ile muhatap olman hata)

    3- Şu zamandan sonra açılan mahkemenin ne kadar sürebileceğini tahmin edebilirmisin ? Benim üzerime bir Turkcell Extra 11 tane hat açıp piyasaya dağıtmış tam dava açacaktım avukatım dediki hali hazırda 6 yıldır bu ve benzer davalar devam ediyor boşuna para harcama!

    4- Madem birşeyler yapmaya niyetlisin, hiç o kadar uğraşma aynen mağdurluk dilekçeni hazırla ve kısa öz bir biçimde ekle yeni ayıp ürünün değişimini talep etmeme veya iadesini istememe rağmen Hepsiburada (D-Market vs.vs.) isimli sanal alışveriş sitesi ürünü 27 gün değişim yapmayıp ürünü tamir işlemine maruz tutmuştur. Garanti belgesinde yazan içeriğe göre hareket etmeyerek hem tüketici koruma yasalarına uymamış hemde beni mağdur etmiştir. Bu süreç içerisinde telefonla veya yazılı çağrılarıma cevap vermemiştir. Ve Serviste üzerine düşen görevi yapmayarak ürünü tamir etmiştir. Mağduriyetimin giderilmesi adına ürünü iade etmek istiyorum. Gereğini Saygılarımla arz ederim diye ekledikten sonra ilk önce dilekçenin gidecek email kısmına;
    Tü-Mer Tüketici Hakları Merkezi tuketici@tuketicimerkezi.org - Tüketiciyi Koruma Derneği info@tuketicikoruma.org - Tüketiciyi Koruma Ve Dayanışma Birliği Derneği E-mail: tuketici@tuko-bir.org.tr - Tüketici Şikayetleri.com E-mail: info@tuketicisikayetleri.com - Tüketiciyi Koruma.org E-mail: bilgi@tuketiciyikoruma.org - Kusurlu Mal ve Hizmet Şikayetleri
    Tel: 0.312.2860365 / 2326 trkgm_hakemheyeti@sanayi.gov.tr adreslerine ve bilgi kısmına ise; info@hepsiburada.com yolluyorsun sonra yazdığın dilekçeyi bu maillerin sahiplerine aps ile kargo, tamir ve satış faturası fotokpisi ile yolla hepsiburada hariç...

    ellerine ulaştıktan bir hafta sonra arayıpta ulaşamadığın hepsiburada seni arayacak ister ürünü iade edin isterseniz değişim yapalım diyeceklerdir.

    Takılırsan PM at

    Biliyorum çünkü çok iade ettim...




  • Şikayetvar'a yaz. 1 hafta içinde sorunun çözülecek. Şikayet yayınlandığı gün büyük ihtimal çok yetkili kişiler tarafından aranacaksın. 3~5 gün içinde paranın iade edilme ihtimali yüksek.
  • bu alet bu kadar para etmezz..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: corner4815


    quote:

    Orjinalden alıntı: deneme777

    bu alet bu kadar para etmezz..


    buna bir alternatif göster o zaman hangi alet hangi parayı eder


    altenatif gösterme gibi gereğim yokk.. bana göre etmez.. kanıtmı sunmam lazım neden bana göre etmeyeceği hakkında..??
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.