Şimdi Ara

Latitude ilk izlenimler...ve 2.0 dci test (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
162
Cevap
0
Favori
40.329
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    belliydi bu izlenimlerin böyle negatif ağırlıklı olacağı.renault C sınıfı üstü araç üretmesin artık.laguna II yi severdim.onuda katlettiler ucube koydular milletin önüne 3.nesil diye.sonrasında bu uzakdoğu kırması geldi.bu da bir halta yaramaz.geçmiş olsun renaulta...

    ah be kardeşim ah be kardeşim Burada vatandaşın birisi latitude yi gittim gördüm inceledim şurasını beğendim şurasını beğenmedim yazıyor sen de gelmişsın hah işte renault bu 5 para etmez araba yapmasın vs yahu kardeşim sizin gibi tipler piyangodan mı çıkıyor nedir anlamadım gitti...Demek Renault C sınıfı üzeri araba üretmesin öyle mi?

    Renault'un 2010 yılında en fazla araç sattığı ülkenin 177 bin küsür adet ile Almanya olduğunu biliyor musun?

    Bu tarz ve ipe sapa gelmez yanlı yorumlar bu forumda nasıl ceza almaz hayretle karşılıyorum doğrusu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi denizkubi -- 20 Şubat 2011; 15:35:26 >




  • Başka bir forum başlığı için yazdığım yazıyı aktarıyorum.

    17 Şubat'ta 1.5 dci motorlu olanın en donanımlı modelini Manisa'da deneme fırsatım oldu.
    - Araç rölanti dışında dizel olduğunu hissettirmiyor.
    - Özellikle mucurlu asfaltta deneme yaptım. 150 km/h hızda dahi konforlu ve sessiz bir sürüşü var. Aynı güzergahta ardından Fluence otomatik de kullandım. Fluence hem yol sesini fazla alıyordu, 110'dan sonra hem de Latitude'da olmayan bir rüzgar sesi oluşuyordu.(Fluence'den soğutan bir araç yani)
    - 1.5 tona yaklaşan bir ağırlığı nasıl taşıyacağına şüphe duyduğum motor beni utandırdı. Her viteste belirgin ilerleme isteği var. 160'a kadar soluksuz hızlanıyor. Ondan sonra biraz nazlı. Parkur da müsait olmadığından son hızı görme imkanı olmadı. zaten gerek de yok. aracın 2.0lt olanının performansını tahmin edin artık.
    - Altıncı vitesin yolu biraz belirsiz. Net geçiş yapamıyor. Belki deneme aracına mahsustur.
    - Bose ses sistemi mükemmel diyorlar. Ben deneme esnasında müziği açmadığımdan birşey diyemeyeceğim.
    - Frenler alışıldık Reno sert freni değil. Daha yavaş dozlanıyor. Pedala da biraz fazla basmak gerekiyor. Benim tahminin lastiklerin yetersizliği.
    - Kabin ve göstergeler düğme dolu. Zamanla alışılabilecek nitelikte.
    - Daha önce de belirttiğim gibi yalıtım üst düzeyde.
    - Bagaj ağzı dar ve eşya koymak için uzanmanızı (ve bu arada çamurlu tampona değmenizi) gerektiren bir derinliği var. Ama yeterli büyüklükte.
    - Bagaj içi ve kaput içi boyalar kesinlikle basit işçilik. Boya ustasının attığı ilk kat boyayı andırıyor. Hatta bagaj kapağı içindeki mastiklere bakılırsa sonradan boyanmış gibi duruyor. (Bence aracı almaya giderken kaportacınızı da yanınızda götürün)
    - Motor ve bagaj kapağı amörtisörlü . Güzel bir özellik.
    - Kapılar bir önceki nesil Avensis gibi çok tok kapanıyor.
    - Kapıların contaları sessizliği sağlamaya yönelik olarak kalitesini gösteriyor.
    - İç döşeme montajında ufak-tefek hatalar var ama gözardı edilebilir.
    - Gösterge panelinin, kapı içlerinin ve koltukların malzeme kalitesini ben beğendim.
    - Isıtmalı ve masaj yapan koltuklar gerçekten rahat. Ancak her donanım seviyesinde siyah döşeme seçme imkanı olmalıydı. Anlamsız bir zorunluluk bence
    - Havalandırmayla ilgili iyonizer ve parfüm sistemi benim için yeni ve sürüş esnasında parfüm kokusu falan alamadım.
    Bu araçla çok rahat uzun yol yapılır.

    Bu arada, direksiyonla ilgili bir tespitim var; düşük hızda ve park manevralarında çok yumuşak. Yüksek hızda ise belirgin bir sertlik hissetmiyorsunuz ama direksiyonda boşluk hissi ve tedirginlik yaratmıyor. Kasis, çukur, arnavut kaldırımı vb. geçişlerde ve esnemelerde de araçtan tıkırtı, çıtırtı vb. sesler gelmedi. Rigid bir şasesi var. Bu özellik malesef Fluence'da yok.
    Süspansiyon tatlı sert; konfordan ödün vermeyen güvenli bir sürüşü var. Sert olarak nitelendiremeyiz. Kaldı ki aracın jantları 17 inch. Yanak derinliği yükseldikçe konfor daha da artacaktır.(16 ve 17 jantlarda)
    Saygılarımla...




  • Bu araçda tutulmaz..
  • Bende üst paketini inceleme şansı buldum araç gerçekten çok dolu iç mekanda kullanılan malzemedelerde oldukça kaliteli antropometrik olarakta iç mekan başarılı ancak aracın önden görünüşü birazcık fazla iddiasız...
  • Bu aracı da "çıplak gözle görmek", "dokunarak hissetmek" farz oldu...

    Araç alma durumum yok ancak hem 508'i hem de Latitude'i ilk fırsatta incelemek istiyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Ben bu aracı çok beyendim tasarım olarak güzel iş çıkarmış Renault umarım Türk halkı Passat takıntısından biraz olsun vazgeçerde böyle güzel araçlara yönelir.Türk halkı Renault'u sever bu nedenle bu araçta sevilir diye tahmin ediyorum umarım yanılmam.



    renaulta Türk halkı biraz zor yönelir bence. biz aracı alırken birçok yönden incelerizki renault'un serviste şehir efsaneleri mevcut.
    aracın darbe aldığı yer çeliğine gelmezse dış aksam çok hasar alıyor. bizim insanımız araç hasar almadığında yada parçalanmadığında sağlam zannediyorlar aracı. ancak kendimize gelen enerjinin azaltılmasından haberimiz yok.
    kaza yapanlar ki geçen yaz dayı oğlum megane ile 3 takla attıktan sonra sağlam çıkmasına rağmen bu araba alınmaz renault işte diyen çok oldu.
    şahsen bende reklamı izlediğimde araç hoşuma gitti. ancak yine o para renaulta verilmez yorumları gelecektiradım gibi eminim.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Araç iyi hoşta reklamındaki o buğulu cazibeli sese "Latitüt" lafı hiç ama hiç yakışmamış..Söylenişi çok tuhaf..


    Türk halkı (özelliklede oto pazarındakiler) bu aracın ismini nasıl telaffuz edecek ben en çok onu merak ediyorum.


    latütitütütü tü hapşuuu... der susarlar. lagunanın yeni versiyonu bu abii nidaları gelirismini kısaltmak lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aoe_


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Ben bu aracı çok beyendim tasarım olarak güzel iş çıkarmış Renault umarım Türk halkı Passat takıntısından biraz olsun vazgeçerde böyle güzel araçlara yönelir.Türk halkı Renault'u sever bu nedenle bu araçta sevilir diye tahmin ediyorum umarım yanılmam.



    renaulta Türk halkı biraz zor yönelir bence. biz aracı alırken birçok yönden incelerizki renault'un serviste şehir efsaneleri mevcut.
    aracın darbe aldığı yer çeliğine gelmezse dış aksam çok hasar alıyor. bizim insanımız araç hasar almadığında yada parçalanmadığında sağlam zannediyorlar aracı. ancak kendimize gelen enerjinin azaltılmasından haberimiz yok.
    kaza yapanlar ki geçen yaz dayı oğlum megane ile 3 takla attıktan sonra sağlam çıkmasına rağmen bu araba alınmaz renault işte diyen çok oldu.
    şahsen bende reklamı izlediğimde araç hoşuma gitti. ancak yine o para renaulta verilmez yorumları gelecektiradım gibi eminim.





    Fluence 50-55 bin tl verenler bu araca da o paraları bağlarlar.Fluence C segmentinin lideri durumunda satışlarda ne kadar filo arabası olsa da şahıslarda fazlasıyla çok tercih ediyor ve hep üst donanım görüyorum boşuna çok az rastladım.Reklamını iyi yaparlarsa bu araç yılda 3000-4000 adetleri rahat görür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpp89

    Latitude Expression 1.5 dCi 110 bg Euro5 54.100 TL 54.100 TL

    Latitude Privilege 1.5 dCi 110 bg Euro5 57.600 TL 57.600 TL

    Latitude Executive 1.5 dCi 110 bg Euro5 64.600 TL 64.600 TL

    Latitude Privilege 2.0 dCi BVA 175 bg Euro5 78.650 TL 78.650 TL

    Latitude Executive 2.0 dCi BVA 175 bg Euro5 85.650 TL 85.650 TL



    Değermi o fiyata
  • Geçen gün Renault Neziroğlunda bende inceledim, teste çıkmak istedim yokmuş.. Showroom'daki araç 91.500 TL değerinde 2.0 dci otomatikti, full+full denebilir..

    1- Dış tasarımı çok sade, ben çok beğendim, açıkçası bir Renault gibi durmuyor, Samsung ile ortak üretim olduğu içindir muhtemelen..
    2- İç mekanı çok geniş, boyutlarının hakkını veriyor, ama baş mesafesi alçak geldi (sunroof tan dolayı) yine de iç mekan yayla gibi tabirini hak ediyor.
    3- Malzeme kalitesi başarılı, alt kısımlar hariç çoğu yerde yumuşak plastik var, kapıların kapanma sesi tok, tuşların verdiği his güzel, bir tek navigasyon yönlendirme tuşunu sevemedim, birde şanzıman çok kaba duruyor.
    4- Klima 3 bölgeli, iyonizerli ve parfümlü, ses kalitesi ciddi olarak yüksek, nav. ekranının çözünürlüğü başarılı, koltuklar masaj yapabiliyor falan, aracın donanım gerçekten eksiksiz.
    5- iç-dış tasarım neredeyse Laguna ile birebir aynı, hatta klima Megane'dan alınmış. Yani bu nasıl eleştiri diyenler olabilir, ama iç mekan her ne kadar deri-ahşap yoğun kullanılmış olsa da bir üst segment havasını veremiyor yeterince, Superb bu konuda daha başarılı
    6- 91 milyarlık fiyatı duyunca küfrettim ancak, 54 milyarlık başlangıç fiyatı ve donanımlar ÇOK başarılı. bence rekabetçi bir politika izlenmiş. satış başarısnı izleyip göreceğiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 20 Şubat 2011; 6:00:13 >




  • Fuarda gordum araci sanirim vel satis'i cirkinlikte egale edemeyecek . 10 yil onceki D sinifi arabalari andiriyor zerre cekicilik yok. Kapi kollari lastik gibi yukari asagi oynuyor tipik reno kalitesi. Testinde beyaz bir top kadar karaktersiz demisler ama nedir 1.5 dci ile elbet satar.
  • 2 sene sonra o zamanın 0 km clio fiyatına bulursunuz.Acele etmeye gerek yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Geçen gün Renault Neziroğlunda bende inceledim, teste çıkmak istedim yokmuş.. Showroom'daki araç 91.500 TL değerinde 2.0 dci otomatikti, full+full denebilir..

    1- Dış tasarımı çok sade, ben çok beğendim, açıkçası bir Renault gibi durmuyor, Samsung ile ortak üretim olduğu içindir muhtemelen..
    2- İç mekanı çok geniş, boyutlarının hakkını veriyor, ama baş mesafesi alçak geldi (sunroof tan dolayı) yine de iç mekan yayla gibi tabirini hak ediyor.
    3- Malzeme kalitesi başarılı, alt kısımlar hariç çoğu yerde yumuşak plastik var, kapıların kapanma sesi tok, tuşların verdiği his güzel, bir tek navigasyon yönlendirme tuşunu sevemedim, birde şanzıman çok kaba duruyor.
    4- Klima 3 bölgeli, iyonizerli ve parfümlü, ses kalitesi ciddi olarak yüksek, nav. ekranının çözünürlüğü başarılı, koltuklar masaj yapabiliyor falan, aracın donanım gerçekten eksiksiz.
    5- iç-dış tasarım neredeyse Laguna ile birebir aynı, hatta klima Megane'dan alınmış. Yani bu nasıl eleştiri diyenler olabilir, ama iç mekan her ne kadar deri-ahşap yoğun kullanılmış olsa da bir üst segment havasını veremiyor yeterince, Superb bu konuda daha başarılı
    6- 91 milyarlık fiyatı duyunca küfrettim ancak, 54 milyarlık başlangıç fiyatı ve donanımlar ÇOK başarılı. bence rekabetçi bir politika izlenmiş. satış başarısnı izleyip göreceğiz


    Klima megane'dan alınmış demişsiniz fakat klimanın megane'dan alınması üst segment havasını öldürüyorsa polo'do,golf'de,passat'da hatta transporterda aynı klima kontrolleri ve radyo kullanılıyor.Aynı şekilde superb'nin kliması ve radyosuda pek kendine özel değil neticede.

    Aracın dış tasarımında lagunayla benzer bi kısmını ben pek göremedim iç kısımda benzeyen bir kaç nokta mevcut.Sizde renault gibi durmuyor demişssiniz sonra laguna benzetmişsiniz anlayamadım.

    Benim dikkatimi çeken bu tarz benzerlikleri mercedes,volkswagen,bmw veya herhangi bir başka marka yapınca bu kadar rahatsızlık vermiyorken renault yapınca araç kötü oluyor.

    1.5 Dizel full versiyonunu jetta,golf parasına satıyorlar hemde onlarla kıyaslanamiyacak bir donanımla.Daha ne olsun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 20 Şubat 2011; 12:27:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Geçen gün Renault Neziroğlunda bende inceledim, teste çıkmak istedim yokmuş.. Showroom'daki araç 91.500 TL değerinde 2.0 dci otomatikti, full+full denebilir..

    1- Dış tasarımı çok sade, ben çok beğendim, açıkçası bir Renault gibi durmuyor, Samsung ile ortak üretim olduğu içindir muhtemelen..
    2- İç mekanı çok geniş, boyutlarının hakkını veriyor, ama baş mesafesi alçak geldi (sunroof tan dolayı) yine de iç mekan yayla gibi tabirini hak ediyor.
    3- Malzeme kalitesi başarılı, alt kısımlar hariç çoğu yerde yumuşak plastik var, kapıların kapanma sesi tok, tuşların verdiği his güzel, bir tek navigasyon yönlendirme tuşunu sevemedim, birde şanzıman çok kaba duruyor.
    4- Klima 3 bölgeli, iyonizerli ve parfümlü, ses kalitesi ciddi olarak yüksek, nav. ekranının çözünürlüğü başarılı, koltuklar masaj yapabiliyor falan, aracın donanım gerçekten eksiksiz.
    5- iç-dış tasarım neredeyse Laguna ile birebir aynı, hatta klima Megane'dan alınmış. Yani bu nasıl eleştiri diyenler olabilir, ama iç mekan her ne kadar deri-ahşap yoğun kullanılmış olsa da bir üst segment havasını veremiyor yeterince, Superb bu konuda daha başarılı
    6- 91 milyarlık fiyatı duyunca küfrettim ancak, 54 milyarlık başlangıç fiyatı ve donanımlar ÇOK başarılı. bence rekabetçi bir politika izlenmiş. satış başarısnı izleyip göreceğiz


    Klima megane'dan alınmış demişsiniz fakat klimanın megane'dan alınması üst segment havasını öldürüyorsa polo'do,golf'de,passat'da hatta transporterda aynı klima kontrolleri ve radyo kullanılıyor.Aynı şekilde superb'nin kliması ve radyosuda pek kendine özel değil neticede.

    Aracın dış tasarımında lagunayla benzer bi kısmını ben pek göremedim iç kısımda benzeyen bir kaç nokta mevcut.Sizde renault gibi durmuyor demişssiniz sonra laguna benzetmişsiniz anlayamadım.

    Benim dikkatimi çeken bu tarz benzerlikleri mercedes,volkswagen,bmw veya herhangi bir başka marka yapınca bu kadar rahatsızlık vermiyorken renault yapınca araç kötü oluyor.

    1.5 Dizel full versiyonunu jetta,golf parasına satıyorlar hemde onlarla kıyaslanamiyacak bir donanımla.Daha ne olsun?

    Özellikle VW dış tasarımına bakacak olursak hepsi birbirine çok benziyor...hatta öyle ki cady ile golf bile hemen hemen birbirinin aynısı.sadece passat farklı diğerleri tıpatıp aynı araçlar aynı tasarımlar.Passat farklı ama bu + bir farklılık değil gerçekten kötü bir farklılık.
    Önceki tasarımlarda da golf ile jetta aynıydı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: aoe_


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Ben bu aracı çok beyendim tasarım olarak güzel iş çıkarmış Renault umarım Türk halkı Passat takıntısından biraz olsun vazgeçerde böyle güzel araçlara yönelir.Türk halkı Renault'u sever bu nedenle bu araçta sevilir diye tahmin ediyorum umarım yanılmam.



    renaulta Türk halkı biraz zor yönelir bence. biz aracı alırken birçok yönden incelerizki renault'un serviste şehir efsaneleri mevcut.
    aracın darbe aldığı yer çeliğine gelmezse dış aksam çok hasar alıyor. bizim insanımız araç hasar almadığında yada parçalanmadığında sağlam zannediyorlar aracı. ancak kendimize gelen enerjinin azaltılmasından haberimiz yok.
    kaza yapanlar ki geçen yaz dayı oğlum megane ile 3 takla attıktan sonra sağlam çıkmasına rağmen bu araba alınmaz renault işte diyen çok oldu.
    şahsen bende reklamı izlediğimde araç hoşuma gitti. ancak yine o para renaulta verilmez yorumları gelecektiradım gibi eminim.





    Fluence 50-55 bin tl verenler bu araca da o paraları bağlarlar.Fluence C segmentinin lideri durumunda satışlarda ne kadar filo arabası olsa da şahıslarda fazlasıyla çok tercih ediyor ve hep üst donanım görüyorum boşuna çok az rastladım.Reklamını iyi yaparlarsa bu araç yılda 3000-4000 adetleri rahat görür.


    Fluence zaten lider ama hocam hele bir makyajlanırsa(illa ki makyajlanacak görünen köy klavuz istemez ) olacakları düşünemiyorum o zaman zaten piyasayı tam anlamıyla silip süpürecek fluence.
    Piyasa Fluence ve diğerleri şeklinde ikiye ayrılacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezerakin34


    quote:

    Orijinalden alıntı: alpp89

    Latitude Expression 1.5 dCi 110 bg Euro5 54.100 TL 54.100 TL

    Latitude Privilege 1.5 dCi 110 bg Euro5 57.600 TL 57.600 TL

    Latitude Executive 1.5 dCi 110 bg Euro5 64.600 TL 64.600 TL

    Latitude Privilege 2.0 dCi BVA 175 bg Euro5 78.650 TL 78.650 TL

    Latitude Executive 2.0 dCi BVA 175 bg Euro5 85.650 TL 85.650 TL



    Değermi o fiyata



    D sınıfında, bu donanımlı ve dizel moturlu olup, bu fiyatlardan aşağı veya aynısı olan araç var da bizim haberimiz mi yok acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: aoe_


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Ben bu aracı çok beyendim tasarım olarak güzel iş çıkarmış Renault umarım Türk halkı Passat takıntısından biraz olsun vazgeçerde böyle güzel araçlara yönelir.Türk halkı Renault'u sever bu nedenle bu araçta sevilir diye tahmin ediyorum umarım yanılmam.



    renaulta Türk halkı biraz zor yönelir bence. biz aracı alırken birçok yönden incelerizki renault'un serviste şehir efsaneleri mevcut.
    aracın darbe aldığı yer çeliğine gelmezse dış aksam çok hasar alıyor. bizim insanımız araç hasar almadığında yada parçalanmadığında sağlam zannediyorlar aracı. ancak kendimize gelen enerjinin azaltılmasından haberimiz yok.
    kaza yapanlar ki geçen yaz dayı oğlum megane ile 3 takla attıktan sonra sağlam çıkmasına rağmen bu araba alınmaz renault işte diyen çok oldu.
    şahsen bende reklamı izlediğimde araç hoşuma gitti. ancak yine o para renaulta verilmez yorumları gelecektiradım gibi eminim.





    Fluence 50-55 bin tl verenler bu araca da o paraları bağlarlar.Fluence C segmentinin lideri durumunda satışlarda ne kadar filo arabası olsa da şahıslarda fazlasıyla çok tercih ediyor ve hep üst donanım görüyorum boşuna çok az rastladım.Reklamını iyi yaparlarsa bu araç yılda 3000-4000 adetleri rahat görür.


    Fluence zaten lider ama hocam hele bir makyajlanırsa(illa ki makyajlanacak görünen köy klavuz istemez ) olacakları düşünemiyorum o zaman zaten piyasayı tam anlamıyla silip süpürecek fluence.
    Piyasa Fluence ve diğerleri şeklinde ikiye ayrılacak.


    denizkubi ve diğerleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizkubi


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol


    quote:

    Orijinalden alıntı: aoe_


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Ben bu aracı çok beyendim tasarım olarak güzel iş çıkarmış Renault umarım Türk halkı Passat takıntısından biraz olsun vazgeçerde böyle güzel araçlara yönelir.Türk halkı Renault'u sever bu nedenle bu araçta sevilir diye tahmin ediyorum umarım yanılmam.



    renaulta Türk halkı biraz zor yönelir bence. biz aracı alırken birçok yönden incelerizki renault'un serviste şehir efsaneleri mevcut.
    aracın darbe aldığı yer çeliğine gelmezse dış aksam çok hasar alıyor. bizim insanımız araç hasar almadığında yada parçalanmadığında sağlam zannediyorlar aracı. ancak kendimize gelen enerjinin azaltılmasından haberimiz yok.
    kaza yapanlar ki geçen yaz dayı oğlum megane ile 3 takla attıktan sonra sağlam çıkmasına rağmen bu araba alınmaz renault işte diyen çok oldu.
    şahsen bende reklamı izlediğimde araç hoşuma gitti. ancak yine o para renaulta verilmez yorumları gelecektiradım gibi eminim.





    Fluence 50-55 bin tl verenler bu araca da o paraları bağlarlar.Fluence C segmentinin lideri durumunda satışlarda ne kadar filo arabası olsa da şahıslarda fazlasıyla çok tercih ediyor ve hep üst donanım görüyorum boşuna çok az rastladım.Reklamını iyi yaparlarsa bu araç yılda 3000-4000 adetleri rahat görür.


    Fluence zaten lider ama hocam hele bir makyajlanırsa(illa ki makyajlanacak görünen köy klavuz istemez ) olacakları düşünemiyorum o zaman zaten piyasayı tam anlamıyla silip süpürecek fluence.
    Piyasa Fluence ve diğerleri şeklinde ikiye ayrılacak.


    denizkubi ve diğerleri

    kONUNUN denizkubiyle alakası yok.Her zaman verilerle istatistiklerle konuşmuyoruz bazen öngörülereimizi de yazıyoruz( tıpkı burada 2 sene sonra clio fiyatına satılır denmesi gibi...)
    benim de öngörüm budur saygı duyalım lütfen...!




  • Bende öngörümü yazmak ve saygı duyulmasını istiyorum.Latitude tıpkı Laguna gibi tutmayacak,sokaklarda sıkça görülmeyecek.Alanlar da sıkça meydana gelen arızalardan şikayet edecek.Fluence'ın bu kadar görülmesinin nedeni şirketler malum,yoksa o tasarımdaki bir aracı kim nasıl alır onu da anlamış değilim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Bende öngörümü yazmak ve saygı duyulmasını istiyorum.Latitude tıpkı Laguna gibi tutmayacak,sokaklarda sıkça görülmeyecek.Alanlar da sıkça meydana gelen arızalardan şikayet edecek.Fluence'ın bu kadar görülmesinin nedeni şirketler malum,yoksa o tasarımdaki bir aracı kim nasıl alır onu da anlamış değilim..

    Sizinki öngörü değilk maalesef özellikle siyahla belirttiğim kısım -ki en can alıcı noktası - bu yazdığıunız bölüm öngörüden çok bir karalamaniteliği taşıyor.
    Hal böyleyken buradaki arkadaşların nezdinde arızalardan başını kaldıramayan sakat ve sorunlu bir imaj yüklemeye çalışmışsınız bu öngörü değil karalamadır bence kusura bakmayın.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.